Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 31 серпня 2019, 22:09
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Странно.volodymyr писав: ↑29 серпня 2019, 10:30 Прошу не сприймати мене як чайника ...
Літаю з Візз з моменту приходу в Україну (пам'ятаю ще старий ангар в Жулянах, є фотки коли люди сиділи там прямо на бетонній підлозі так як не вистачало місць на кріслах), всього напевно більше ста разів, спробував практично всі напрямки з Києва. Всяке бувало за цей час - і переноси, запізнення і скасування рейсів, але гроші на карту або на рахунок в профілі поверталися завжди швидко і без затримок.
В цьому ж році щось пішло не так - і дивлюся в основному це стосується Лісабона.
Що стосується процедури повернення - все оформлялося за правилами в особистому профілі.
Справа в тому що вони відразу ж написали що гроші повернуть, навіть вказали суму - але грошей немає !!!
Оформив повторну претензію, дзвонив до служби підтримки вже п'ять разів - результат нуль
Я был свидетелем случая, когда чемодан забили ногами в рамку и там и оставили. Все это с громогласными проклятиями в адрес персонала.А кто кроме пассажира будет вытаскивать рюкзак из калибратора?)
А может быть лучше авиакомпаниям сразу при поиске показывать реальную стоимость билета, а не прибегать к маркетинговым уловкам, вынося за скобки услугу, которой весьма затруднительно не воспользоваться?
Справді, слушна думка. Цілком підтримую. В разі необхідності перевезення більшого багажу купую послугу пріоритетної посадки. В того ж Wizz Air є багато варіантів купівлі квитка. Від найдешевшого, з малою ручною поклажею, до дорожчих з зареєстованим багажем. Не слід проклинати персонал авіакомпанії тому, що не можна з найдешевшим квитком взяти найбільшу валізу.
Это как так затруднительно?
И что, прямо сантиметр в сантиметр подходит Ваша ручная кладь и совсем не превышаете ее размеры? На какой срок получается ездить с малой ручной кладью?
В новые правила почти влезает. Сейчас померял - чуть превышает по ширине (типа 27-28 против 25), но ни разу в калибратор не заставляли всунуть. Если начнут миллиметры считать, возьму рюкзак чуть меньше.
Не знаю, у меня отлично получается. Хотя согласен, что лет 10 назад летать комфортнее было, места для ног больше, еды много и вкусная, места для ручной клади много, и багаж включен, пассажиры вежливые и опрятные. Правда летал я очень редко, так как дорого было. Да и сейчас я с радостью полетел бы в Европу Туркишами, там и багаж, и питание, и система развлечений. Но лечу Виззом с маленьким рюкзаком. Потому что дешевле.
А не підкажете цікаві моделі рюкзаків для подібних подорожей? Бо теж не завжди хочу брати валізу на борт. В гуглі не забанили)) але щось варте покупки теж не знайшовdtm писав: ↑01 вересня 2019, 23:56 Люди не часто вміють добре порахувати свій бюджет, зустрічав людей які купляли квитки в Ханн по 4.99 а потім ще платили по 15 євро за автобус до FRA і вважали що економлять на перельоті і стиковка краще не придумаєш...
В маркетологів робота така запевнити покупця що він купляє вигідну пропозицію.
Я коли почав подорожувати чвстіше двох разів на рік зрозумів що ціна квитків це не основний параметр на який варто орієнтуватись, в випадку віза теж часто докупляю найменший багаж бо не хочу мати обмежень по рідинах і часто з європи привожу продукти. Хоча варто визнати що в літній сезон одного малого рюкзака для подорожі на 7-10 днів може вистачити сам це практикую іноді бо тягати за собою валізку на коліщатках в інтесивних подорожах не дуже зручно. В холодну пору і за наявності дітей ситуація змінюється.
Тут один пан кидав кілька разів лоукост валізу, шукайте пошуком по форуму за словом «артикул».UR-PSH писав: ↑02 вересня 2019, 01:42А не підкажете цікаві моделі рюкзаків для подібних подорожей? Бо теж не завжди хочу брати валізу на борт. В гуглі не забанили)) але щось варте покупки теж не знайшовdtm писав: ↑01 вересня 2019, 23:56 Люди не часто вміють добре порахувати свій бюджет, зустрічав людей які купляли квитки в Ханн по 4.99 а потім ще платили по 15 євро за автобус до FRA і вважали що економлять на перельоті і стиковка краще не придумаєш...
В маркетологів робота така запевнити покупця що він купляє вигідну пропозицію.
Я коли почав подорожувати чвстіше двох разів на рік зрозумів що ціна квитків це не основний параметр на який варто орієнтуватись, в випадку віза теж часто докупляю найменший багаж бо не хочу мати обмежень по рідинах і часто з європи привожу продукти. Хоча варто визнати що в літній сезон одного малого рюкзака для подорожі на 7-10 днів може вистачити сам це практикую іноді бо тягати за собою валізку на коліщатках в інтесивних подорожах не дуже зручно. В холодну пору і за наявності дітей ситуація змінюється.
Знайшов, дякую!nik-dem писав: ↑02 вересня 2019, 07:02Тут один пан кидав кілька разів лоукост валізу, шукайте пошуком по форуму за словом «артикул».UR-PSH писав: ↑02 вересня 2019, 01:42А не підкажете цікаві моделі рюкзаків для подібних подорожей? Бо теж не завжди хочу брати валізу на борт. В гуглі не забанили)) але щось варте покупки теж не знайшовdtm писав: ↑01 вересня 2019, 23:56 Люди не часто вміють добре порахувати свій бюджет, зустрічав людей які купляли квитки в Ханн по 4.99 а потім ще платили по 15 євро за автобус до FRA і вважали що економлять на перельоті і стиковка краще не придумаєш...
В маркетологів робота така запевнити покупця що він купляє вигідну пропозицію.
Я коли почав подорожувати чвстіше двох разів на рік зрозумів що ціна квитків це не основний параметр на який варто орієнтуватись, в випадку віза теж часто докупляю найменший багаж бо не хочу мати обмежень по рідинах і часто з європи привожу продукти. Хоча варто визнати що в літній сезон одного малого рюкзака для подорожі на 7-10 днів може вистачити сам це практикую іноді бо тягати за собою валізку на коліщатках в інтесивних подорожах не дуже зручно. В холодну пору і за наявності дітей ситуація змінюється.
У меня Swiss Gear by Wenger с вещевого рынка. Поддельный, наверное. Отличный, только пластиковые защёлки на лямках со временем поменял на металлические.
Вместо HA-LYX летает HA-LWL, который прилетел из Дортмунда))ObiWanKenoby писав: ↑02 вересня 2019, 16:25 На главной новость о том, что визз вернул 4-ый самолет на базу в Киеве.
Судя по ФР, HA-LYW, HA-LYX, HA-LYZ - никуда не улетали
HA-LSA вернулся в Киев 21 августа.
А вот HA-LYX походу пошел на Будапешт обратно. Хотя пока судить рано...) Но сегодня он улетел Киев-Дортмунд-Будапешт-Мальта. Вернется в Киев или они так "ротацию" сделали и оставили нас все с теми же 3 бортами?)
Ну вот, забрали свежий борт, поставили 8-летний))UR-PSH писав: ↑02 вересня 2019, 16:32Вместо HA-LYX летает HA-LWL, который прилетел из Дортмунда))ObiWanKenoby писав: ↑02 вересня 2019, 16:25 На главной новость о том, что визз вернул 4-ый самолет на базу в Киеве.
Судя по ФР, HA-LYW, HA-LYX, HA-LYZ - никуда не улетали
HA-LSA вернулся в Киев 21 августа.
А вот HA-LYX походу пошел на Будапешт обратно. Хотя пока судить рано...) Но сегодня он улетел Киев-Дортмунд-Будапешт-Мальта. Вернется в Киев или они так "ротацию" сделали и оставили нас все с теми же 3 бортами?)