Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 29 серпня 2019, 10:41
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Я 8.08 теж був в Лісабоні - там зранку було багато запізнень через туман в аеропорту. 2 години сиділи в літаку в Амстердамі через це. Відповідно весь розклад поплив. Може з цим якось пов'язано.
З чого Ви взяли що я роблю не так?
В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Я летів а/к TAP Portugal з Амстердаму на Понта-Дельгада з пересадкою в Лісабоні. Літак 2 години протримали в аеропорту вильоту, бо в Лісабоні були тумани. По flightaware видно було, що літаки затримуються по 2-3 години. В мене була довга стиковка - 2:40 хвилин в Лісабоні, тому я не переживав. Коли все ж таки полетіли перед посадкою по салону пройшла стюардеса і сказала кому на який гейт іти (гейти поміняли через затримки). Потім з'ясувалося, що вона не правильно сказала, а потім гейти знову поміняли. Ми все ж таки встигли на свою пересадку. В кінцевий пункт прибули з запізненням до однієї години (не критично). Взагалі там в аеропорту бардак. Мої португальські друзі рекомендують не літати з пересадкою через Лісабон - аеропорт працює з перевантаженням і в піковий туристичний сезон (а серпень - це сама двіжуха) він не справляється. А тут ще й туман зранку.
Не знаю как у прочих, но у меня давно нет никаких иллюзий по поводу "добросовестности" авиакомпаний, особенно лоу-костов. Это ведь бизнес. И если есть некий законодательный вакуум, бизнес им воспользуется (например, отменяяили перенося рейсы ранее чем за 14 дней до вылета, главное ведь предупредить? ). И поскольку Визз понимает, что скорее всего, вы не пойдете в суд (как не идут даже многие европейцы, а неевропейцы так тем более), вот так и не спешат.
Питання, а якщо картка дебетна - чарджбек практикується?OleYur писав: ↑29 серпня 2019, 11:19 volodymyr, покупка была картой?
что мешает подать на чарджбек через банк? приложите всю вот ту переписку, сканы, где визз чего-то там пообещал, что вы им писали - все это в банк вместе с заявлением на оспаривание транзакции
И потом уже то дело банка с них бабло стащить. А стащат.
Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".mischko писав: ↑29 серпня 2019, 10:49 В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Спасибі, не знав. В принципі "повернення коштів", особливо з лоукостами - дуже рідко вигідна операція, якщо вони ще й куплені по різним акціям.
Ну тут же очевидно, що людям нічого не перепало. В будь-якому разі - ночувати в терміналі не вихід.Sentry писав: ↑29 серпня 2019, 11:32 Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".
Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.mischko писав: ↑29 серпня 2019, 10:49В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
А потом скажут что они типа предлагали отель, а вы не согласились, да?)