Сторінка 616 з 815

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:41
volodymyr

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:44
mischko
Я 8.08 теж був в Лісабоні - там зранку було багато запізнень через туман в аеропорту. 2 години сиділи в літаку в Амстердамі через це. Відповідно весь розклад поплив. Може з цим якось пов'язано.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:46
volodymyr
mischko писав: 29 серпня 2019, 10:40 Там де зрада, там і "Вєсті". Ситуація паскудна, але більшість лоукостів так вчинить. Треба самому все купувати, самому бронювати готелі, зберігати чеки, а потім вимагати компенсації.
З чого Ви взяли що я роблю не так?
Питання не в компенсації - в цьому відмовлено було відразу і посередники відмовилися допомагати, там нібито погодні умови.
Мова йде просто про повернення сплачених грошей за скасований ак рейс!
Вони ніби й не відмовляються повернути - але не повертають.
А на листи просто не відповідають.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:47
volodymyr
Я 8.08 теж був в Лісабоні - там зранку було багато запізнень через туман в аеропорту. 2 години сиділи в літаку в Амстердамі через це. Відповідно весь розклад поплив. Може з цим якось пов'язано.
[/quote]


Вам повернули гроші? Чим закінчився Ваш переліт?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:49
mischko
volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:46 З чого Ви взяли що я роблю не так?
В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:55
mischko
volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:47 Вам повернули гроші? Чим закінчився Ваш переліт?
Я летів а/к TAP Portugal з Амстердаму на Понта-Дельгада з пересадкою в Лісабоні. Літак 2 години протримали в аеропорту вильоту, бо в Лісабоні були тумани. По flightaware видно було, що літаки затримуються по 2-3 години. В мене була довга стиковка - 2:40 хвилин в Лісабоні, тому я не переживав. Коли все ж таки полетіли перед посадкою по салону пройшла стюардеса і сказала кому на який гейт іти (гейти поміняли через затримки). Потім з'ясувалося, що вона не правильно сказала, а потім гейти знову поміняли. Ми все ж таки встигли на свою пересадку. В кінцевий пункт прибули з запізненням до однієї години (не критично). Взагалі там в аеропорту бардак. Мої португальські друзі рекомендують не літати з пересадкою через Лісабон - аеропорт працює з перевантаженням і в піковий туристичний сезон (а серпень - це сама двіжуха) він не справляється. А тут ще й туман зранку.

Крім того - TAP Portugal - базовий перевізник, якому дають найкращі умови, я собі уявляю, що лоукостам, ще й таким, які летять поза межі ЄС повезло значно менше.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 10:57
Igoresha
volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:30 Справа в тому що вони відразу ж написали що гроші повернуть, навіть вказали суму - але грошей немає !!!
Оформив повторну претензію, дзвонив до служби підтримки вже п'ять разів - результат нуль
Не знаю как у прочих, но у меня давно нет никаких иллюзий по поводу "добросовестности" авиакомпаний, особенно лоу-костов. Это ведь бизнес. И если есть некий законодательный вакуум, бизнес им воспользуется (например, отменяяили перенося рейсы ранее чем за 14 дней до вылета, главное ведь предупредить? ;-) ). И поскольку Визз понимает, что скорее всего, вы не пойдете в суд (как не идут даже многие европейцы, а неевропейцы так тем более), вот так и не спешат.
Ни у кого нет идеального рецепта, как с этим справляться. Кто-то посоветует быть настойчивым и писать и звонить каждый день. Кто-то посоветует идти к посредникам, чтобы они обратились в суд. Третьи скажут самим писать в авиационные власти Венгрии или Португалии и/или подавать в суд.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:19
OleYur
volodymyr, покупка была картой?
что мешает подать на чарджбек через банк? приложите всю вот ту переписку, сканы, где визз чего-то там пообещал, что вы им писали - все это в банк вместе с заявлением на оспаривание транзакции
И потом уже то дело банка с них бабло стащить. А стащат.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:23
mischko
OleYur писав: 29 серпня 2019, 11:19 volodymyr, покупка была картой?
что мешает подать на чарджбек через банк? приложите всю вот ту переписку, сканы, где визз чего-то там пообещал, что вы им писали - все это в банк вместе с заявлением на оспаривание транзакции
И потом уже то дело банка с них бабло стащить. А стащат.
Питання, а якщо картка дебетна - чарджбек практикується?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:32
Sentry
mischko писав: 29 серпня 2019, 10:49 В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:32
Sentry
mischko писав: 29 серпня 2019, 11:23 Питання, а якщо картка дебетна - чарджбек практикується?
Конечно. Насколько я понимаю, нет никакой разницы. Это отмена операции в платежной системе.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:33
OleYur
mischko, а почему нет?
тип карты кредит/дебит на возможность чарджбека не влияет.
Сам на дебитной подавал заявление, был опыт

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:37
mischko
OleYur писав: 29 серпня 2019, 11:33 mischko, а почему нет?
тип карты кредит/дебит на возможность чарджбека не влияет.
Сам на дебитной подавал заявление, был опыт
Sentry писав: 29 серпня 2019, 11:32 Конечно. Насколько я понимаю, нет никакой разницы. Это отмена операции в платежной системе.
Спасибі, не знав. В принципі "повернення коштів", особливо з лоукостами - дуже рідко вигідна операція, якщо вони ще й куплені по різним акціям.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 11:42
mischko
Sentry писав: 29 серпня 2019, 11:32 Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".
Ну тут же очевидно, що людям нічого не перепало. В будь-якому разі - ночувати в терміналі не вихід.

Як мала б виглядати якісна журналістика на мій погляд:

1) опис ситуації зі сторони пасажира(-ів)
2) версія представника авіакомпанії (або інформація, що відмовилися надавати свою версію)
3) статистика затримок/відмін. Її порівняння з іншими, середнім по галузі і т.д.
4) опис порядку дій пасажира в такій ситуації, інформування про його права

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 12:14
Olek
Чтобы получить комментарии у Wizz Air иногда нужно ждать несколько недель и писать несколько запросов. Часто на запросы они могут вообще не отвечать.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 12:26
mischko
Olek писав: 29 серпня 2019, 12:14 Чтобы получить комментарии у Wizz Air иногда нужно ждать несколько недель и писать несколько запросов. Часто на запросы они могут вообще не отвечать.
а хто сказав, що журналістам легко

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 14:01
UR-UIA
mischko писав: 29 серпня 2019, 10:49
volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:46 З чого Ви взяли що я роблю не так?
В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 14:02
mischko
UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:01 Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.
на практиці кажуть - шукайте самі і зберігайте чеки.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 14:03
UR-UIA
mischko писав: 29 серпня 2019, 14:02
UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:01 Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.
на практиці кажуть - шукайте самі і зберігайте чеки.
А потом скажут что они типа предлагали отель, а вы не согласились, да?)

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 29 серпня 2019, 14:05
mischko
UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:03 А потом скажут что они типа предлагали отель, а вы не согласились, да?)
з Wizz ще не попадав на відміну, а Раяни все компенсували, навіть переліт класиком, який я сам забукав.