WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Ostap »

Valdys писав: 22 лютого 2019, 17:03
вони можуть подати скаргу на такі дії, до того ж, що вони мали зробити сьогодні?

Якщо вони не відіб'ються від штрафу, це буде прецедент.
Так в статті ж написано, що їх зобов'язали відмовитися від зборів за ручний багаж ще минулого року. І дали 60 днів, щоб це розрулити. Очевидно, що не розрулити, тому і штраф.
Питання в тому чи вони оскаржували рішення про незаконність тарифу, чи ні. Думаю, що оскаржували, все-таки такі речі вони не можуть ігнорувати.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

WizzAir-Ukraine свого часу вимушені були включити до вартості квитка багаж. Це призвело до різкого здорожчання квитків. Коли вони закрили свою українську "доньку" і почали виконувати рейси угорською материнською компанію, ціни на квитки відчутно знизилися.
Ось такий яскравий приклад примусового регулювання, який мав погані наслідки. До речі, обов'язковий багаж у вартості квитків був однією з причин закриття української дочірньої компанії. До цих причина ще належить оовязковий продаж частини валютної виручки, але "безкоштовний" багаж теж вніс свою частку у те.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Ну, їх не багаж зараз вимагають включити, а ручну поклажу. На рівні IATA варто було б запровадити мінімальний стандартний розмір ручної поклажі, яку всі а/к зобов‘язані були б перевозити без доплат. Це всім би спростило життя (навіть з огляду на те, що не треба було б обирати різні валізи під різні а/к. Є стандартний розмір, і все що в його межах має прийматися. І вагу треба закріпити на 10 кг.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

AlexK писав: 23 лютого 2019, 11:47 Ну, їх не багаж зараз вимагають включити, а ручну поклажу. На рівні IATA варто було б запровадити мінімальний стандартний розмір ручної поклажі, яку всі а/к зобов‘язані були б перевозити без доплат. Це всім би спростило життя (навіть з огляду на те, що не треба було б обирати різні валізи під різні а/к. Є стандартний розмір, і все що в його межах має прийматися. І вагу треба закріпити на 10 кг.
А може 20кг ручної поклажі? А ще малий пакет ручної поклажі без оговорення його розмірів і обовязково пакет із дюті-фрі?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Glucker писав: 23 лютого 2019, 12:33
AlexK писав: 23 лютого 2019, 11:47 Ну, їх не багаж зараз вимагають включити, а ручну поклажу. На рівні IATA варто було б запровадити мінімальний стандартний розмір ручної поклажі, яку всі а/к зобов‘язані були б перевозити без доплат. Це всім би спростило життя (навіть з огляду на те, що не треба було б обирати різні валізи під різні а/к. Є стандартний розмір, і все що в його межах має прийматися. І вагу треба закріпити на 10 кг.
А може 20кг ручної поклажі? А ще малий пакет ручної поклажі без оговорення його розмірів і обовязково пакет із дюті-фрі?
Ну от навіщо це «а може»? Я написав, що може. Коли за ці обмеження на компанії понакоадають штрафи на мільйони євро в кожній країні, а пасажири просто зненавидять їх через постійні сканадали, дуже швидко стане ясно, що може, а що не може.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

AlexK писав: 23 лютого 2019, 15:34
Glucker писав: 23 лютого 2019, 12:33
AlexK писав: 23 лютого 2019, 11:47 Ну, їх не багаж зараз вимагають включити, а ручну поклажу. На рівні IATA варто було б запровадити мінімальний стандартний розмір ручної поклажі, яку всі а/к зобов‘язані були б перевозити без доплат. Це всім би спростило життя (навіть з огляду на те, що не треба було б обирати різні валізи під різні а/к. Є стандартний розмір, і все що в його межах має прийматися. І вагу треба закріпити на 10 кг.
А може 20кг ручної поклажі? А ще малий пакет ручної поклажі без оговорення його розмірів і обовязково пакет із дюті-фрі?
Ну от навіщо це «а може»? Я написав, що може. Коли за ці обмеження на компанії понакоадають штрафи на мільйони євро в кожній країні, а пасажири просто зненавидять їх через постійні сканадали, дуже швидко стане ясно, що може, а що не може.
Ринок все врегулює. Якщо це не буде влаштовувати багатьох пасажирів, останні будуть надавати перевагу іншим авіакомпаніям, у яких більш лояльні правила. Лоукости у такому випадку втратять пасажиропотік і будуть змушені повернути старі правила. Якщо попит на квитки не зменшується, значить пасажирів це влаштовує. Якщо декілька десятків країн накладуть мільйонні штрафи, пасажири від цього не виграють. Рентабельність авіаційних перевезень невисока. Врешті-решт, ці штрафи все одно ляжуть на пасажирів.
Мені теж не подобаються ці нововведення, але ніхто не примушує користуватися Райанами або Віззейром. Є альтернатива у вигляді Люфтганзи, КЛМ і купи інших а/к, з якими значно менше гемору.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Olek »

Glucker писав: 23 лютого 2019, 15:50 Ринок все врегулює. Якщо це не буде влаштовувати багатьох пасажирів, останні будуть надавати перевагу іншим авіакомпаніям, у яких більш лояльні правила. Лоукости у такому випадку втратять пасажиропотік і будуть змушені повернути старі правила. Якщо попит на квитки не зменшується, значить пасажирів це влаштовує. Якщо декілька десятків країн накладуть мільйонні штрафи, пасажири від цього не виграють. Рентабельність авіаційних перевезень невисока. Врешті-решт, ці штрафи все одно ляжуть на пасажирів.
Мені теж не подобаються ці нововведення, але ніхто не примушує користуватися Райанами або Віззейром. Є альтернатива у вигляді Люфтганзи, КЛМ і купи інших а/к, з якими значно менше гемору.
В Сумах та інших містах України сильно ринок та інша лібералізація з маршрутками допомогли громадському транспорту?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Glucker писав: 23 лютого 2019, 15:50 Ринок все врегулює. Якщо це не буде влаштовувати багатьох пасажирів, останні будуть надавати перевагу іншим авіакомпаніям, у яких більш лояльні правила. Лоукости у такому випадку втратять пасажиропотік і будуть змушені повернути старі правила. Якщо попит на квитки не зменшується, значить пасажирів це влаштовує. Якщо декілька десятків країн накладуть мільйонні штрафи, пасажири від цього не виграють. Рентабельність авіаційних перевезень невисока. Врешті-решт, ці штрафи все одно ляжуть на пасажирів.
Мені теж не подобаються ці нововведення, але ніхто не примушує користуватися Райанами або Віззейром. Є альтернатива у вигляді Люфтганзи, КЛМ і купи інших а/к, з якими значно менше гемору.
Тільки авіакомпанії вказують в рекламах ціну зі всіма зборами не тому, що ринок врегулював, а трму що їх законом забов‘язали показувати повну ціну.
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

Olek писав: 23 лютого 2019, 16:04
Glucker писав: 23 лютого 2019, 15:50 Ринок все врегулює. Якщо це не буде влаштовувати багатьох пасажирів, останні будуть надавати перевагу іншим авіакомпаніям, у яких більш лояльні правила. Лоукости у такому випадку втратять пасажиропотік і будуть змушені повернути старі правила. Якщо попит на квитки не зменшується, значить пасажирів це влаштовує. Якщо декілька десятків країн накладуть мільйонні штрафи, пасажири від цього не виграють. Рентабельність авіаційних перевезень невисока. Врешті-решт, ці штрафи все одно ляжуть на пасажирів.
Мені теж не подобаються ці нововведення, але ніхто не примушує користуватися Райанами або Віззейром. Є альтернатива у вигляді Люфтганзи, КЛМ і купи інших а/к, з якими значно менше гемору.
В Сумах та інших містах України сильно ринок та інша лібералізація з маршрутками допомогли громадському транспорту?
У Сумах ринок міських пасажирських перевезень, по суті, монополізований приватними перевізниками, а також сильно лобіюється органами місцевої влади. І все робиться так, щоб комунальний перевізник нормально не працював і не складав відчутної конкуренції марштуткам.
У містах, де комунальний транспорт складає гідну конкуренцію приватним перевізникам, останні вимушені не допускати нахабності.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Tetris »

Мне кажется, вы не правилтно понимаетп причину штрафа.
Дело не в том, что компании изменили условия перевозки, а в том, что сделали это синхронно. Т.е. на лицо сговор. Вот сговор — это как раз нечестная конкуренция, за что и нужно наказывать.
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення immie »

Tetris писав: 23 лютого 2019, 17:45 Мне кажется, вы не правилтно понимаетп причину штрафа.
Дело не в том, что компании изменили условия перевозки, а в том, что сделали это синхронно. Т.е. на лицо сговор. Вот сговор — это как раз нечестная конкуренция, за что и нужно наказывать.
Ви не зовсім праві. Нижче уривок з рішення

la pratica commerciale descritta al punto II del presente
provvedimento, posta in essere dalla società Wizz Air Hungary Ltd,
costituisce, per le ragioni e nei limiti esposti in motivazione, una pratica
commerciale scorretta ai sensi degli artt. 20, 21, comma 1, lettere b) e d), e
22 del Codice del Consumo, e ne vieta la diffusione o continuazione

Тобто покарання не за змову, а "некоректну комерційну практику".
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Ostap »

Hold on. В новині від DW була інформація, що рішення про неправомірність стягування додаткових зборів за ручний багаж було прийнято минулого року.
Зараз же штраф за те, що вони не змогли того виправити протягом передбачених для них 60 днів.
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення immie »

Ostap писав: 23 лютого 2019, 21:33 Hold on. В новині від DW була інформація, що рішення про неправомірність стягування додаткових зборів за ручний багаж було прийнято минулого року.
Зараз же штраф за те, що вони не змогли того виправити протягом передбачених для них 60 днів.
Не зовсім так. Віз Ейр було повідомлено про ймовірну неправомірність нових правил і 31 жовтня, в якості запобіжного заходу на час розгляду справи наказано нові правила не застосовувати. Віз Ейр відмовився, а згодом судом запобіжний захід було скасовано. Така ж доля, ймовірно, очікує на рішення про штраф, адже політики в ньому більше ніж належного юридичного обґрунтування.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Купил через kiwi сквозной билет в Барселону через Вену Wizz + Lauda. Не буду больше так покупать—ничего толком непонятно, что они включают, что не включают. Я докупил багаж, но понять, какая ручная кладь у меня разрешена, было сложно (потом уже увидел, что они вписали единый размер на оба рейса). На стойке Визза в Жулянах, сказали, что неправильные паспотные данные в посадочном (это тоже Киви автоматом зачекинил). Багаж был до 20 кг разрешен, рюкзак при этом у меня в ручной клади больше визовских размеров—вообще про него ничего не спросили. У кого были чемоданы—ставили в калибраторы. На гейте уже никого не перемеряли и ничего не забирали. На стойке Лауды в Вене сказали, что мои данные правильно внесены. Тоже ни слова про рюкзак не сказали. На гейте на жёсткие чемоданы сразу вешали бирки, и люди их ставили на багажные тележки возле самолёта.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Собакевич »

Тоже ни слова про рюкзак не сказали.
у Лауды же пока действуют старые правила провоза ручной клади (одна большая и одна маленькая - бесплатно). Какое минимальное время вы бы отвели для этой пересадки?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Собакевич писав: 24 лютого 2019, 15:13
Тоже ни слова про рюкзак не сказали.
у Лауды же пока действуют старые правила провоза ручной клади (одна большая и одна маленькая - бесплатно). Какое минимальное время вы бы отвели для этой пересадки?
Ну именно моя пересадка давала около 2.5 часов между рейсами. На погранконтроле очереди были длинные, но быстро открыли доп. окошки. Багаж уже был на ленте, идти из терминала в терминал недолго. На чекине сразу очереди не было (мне багаж надо было сдать), но потом собралась, но быстро шла. Не секьюрити в Т1 очереди по 3-4 человека на стойку.
Что касается ручной клади—в том-то и дело, что я же не покупал билеты на сайтах а/к, а скайскэннер мне их нашел и на нём же я их оформил с последующей переброской на киви. И там не уточнялись размеры р/к вообще, но предлагалось добавить багаж (без указания его веса). Только на распечатке билета были указаны размеры (идентичные на оба рейса) и вес 20 кг.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Labiann »

AlexK писав: 24 лютого 2019, 19:11
Собакевич писав: 24 лютого 2019, 15:13
Тоже ни слова про рюкзак не сказали.
у Лауды же пока действуют старые правила провоза ручной клади (одна большая и одна маленькая - бесплатно). Какое минимальное время вы бы отвели для этой пересадки?
Ну именно моя пересадка давала около 2.5 часов между рейсами. На погранконтроле очереди были длинные, но быстро открыли доп. окошки. Багаж уже был на ленте, идти из терминала в терминал недолго. На чекине сразу очереди не было (мне багаж надо было сдать), но потом собралась, но быстро шла. Не секьюрити в Т1 очереди по 3-4 человека на стойку.
Что касается ручной клади—в том-то и дело, что я же не покупал билеты на сайтах а/к, а скайскэннер мне их нашел и на нём же я их оформил с последующей переброской на киви. И там не уточнялись размеры р/к вообще, но предлагалось добавить багаж (без указания его веса). Только на распечатке билета были указаны размеры (идентичные на оба рейса) и вес 20 кг.
на киви покупать, да Вы экстремал...
floMaster_
Airbus A340
Повідомлень: 789
З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення floMaster_ »

Я уже несколько раз собирался на киви купить единым билетом маршрут из Харькова с пересадками между визз-райян или другими, но так и не разобрался как и чем они гарантируют эту пересадку и кто о ней кроме них и меня знает..

Если тут люди с подобным опытом есть - делитесь!
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

floMaster_ писав: 24 лютого 2019, 22:13 Я уже несколько раз собирался на киви купить единым билетом маршрут из Харькова с пересадками между визз-райян или другими, но так и не разобрался как и чем они гарантируют эту пересадку и кто о ней кроме них и меня знает..

Если тут люди с подобным опытом есть - делитесь!
Я не покупал на Киви, но читал их правила. О стыковке знаете только Вы и они, лоу косты об этом ничего не знают. По сути - это не единый билет, как у обычных АК, а страховка на случай задержки рейсов, изменений в расписании и т.д. В случае срыва стыковка они купят Вам новый билет. И вот тут начинается самое интересное. Я не верю в то, что они сделают это достаточно быстро. А самостоятельно никаких покупок делать Вы не имеете права. Кроме того, я бы обратил внимание на то, что их страховка действует только в случае задержки\отмены первого рейса. Если он прилетел по расписанию, но Вы не попали на второй рейс по причине, например, очередей, то не думаю, что стоит рассчитывать на страховку.

В общем, идея хорошая, но на данный момент сыровата. Да и количество негатива в отзывах о Киви слишком велико, чтобы их пробовать, как для меня. Плюс стоимость повышается ощутимо. Хотя моя самая рискованная стыковка на разных билетах между лоу костами была 1ч40мин, и полностью на свой страх и риск.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Labiann писав: 24 лютого 2019, 19:40
на киви покупать, да Вы экстремал...
Ну, я первый раз так купил, и, в общем, ничего ужасного не случилось, всё было ок. И как я уже писал, этот маршрут выдал скайскеннер, а когда я нажал на него, мне сразу было предложено заполнить все данные билета (прямотв скайскеннере), полом уже на следующем шаге на киви пепебросил.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей