WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Я 8.08 теж був в Лісабоні - там зранку було багато запізнень через туман в аеропорту. 2 години сиділи в літаку в Амстердамі через це. Відповідно весь розклад поплив. Може з цим якось пов'язано.
volodymyr
Airbus A318
Повідомлень: 14
З нами з: 11 серпня 2019, 07:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення volodymyr »

mischko писав: 29 серпня 2019, 10:40 Там де зрада, там і "Вєсті". Ситуація паскудна, але більшість лоукостів так вчинить. Треба самому все купувати, самому бронювати готелі, зберігати чеки, а потім вимагати компенсації.
З чого Ви взяли що я роблю не так?
Питання не в компенсації - в цьому відмовлено було відразу і посередники відмовилися допомагати, там нібито погодні умови.
Мова йде просто про повернення сплачених грошей за скасований ак рейс!
Вони ніби й не відмовляються повернути - але не повертають.
А на листи просто не відповідають.
volodymyr
Airbus A318
Повідомлень: 14
З нами з: 11 серпня 2019, 07:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення volodymyr »

Я 8.08 теж був в Лісабоні - там зранку було багато запізнень через туман в аеропорту. 2 години сиділи в літаку в Амстердамі через це. Відповідно весь розклад поплив. Може з цим якось пов'язано.
[/quote]


Вам повернули гроші? Чим закінчився Ваш переліт?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:46 З чого Ви взяли що я роблю не так?
В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:47 Вам повернули гроші? Чим закінчився Ваш переліт?
Я летів а/к TAP Portugal з Амстердаму на Понта-Дельгада з пересадкою в Лісабоні. Літак 2 години протримали в аеропорту вильоту, бо в Лісабоні були тумани. По flightaware видно було, що літаки затримуються по 2-3 години. В мене була довга стиковка - 2:40 хвилин в Лісабоні, тому я не переживав. Коли все ж таки полетіли перед посадкою по салону пройшла стюардеса і сказала кому на який гейт іти (гейти поміняли через затримки). Потім з'ясувалося, що вона не правильно сказала, а потім гейти знову поміняли. Ми все ж таки встигли на свою пересадку. В кінцевий пункт прибули з запізненням до однієї години (не критично). Взагалі там в аеропорту бардак. Мої португальські друзі рекомендують не літати з пересадкою через Лісабон - аеропорт працює з перевантаженням і в піковий туристичний сезон (а серпень - це сама двіжуха) він не справляється. А тут ще й туман зранку.

Крім того - TAP Portugal - базовий перевізник, якому дають найкращі умови, я собі уявляю, що лоукостам, ще й таким, які летять поза межі ЄС повезло значно менше.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:30 Справа в тому що вони відразу ж написали що гроші повернуть, навіть вказали суму - але грошей немає !!!
Оформив повторну претензію, дзвонив до служби підтримки вже п'ять разів - результат нуль
Не знаю как у прочих, но у меня давно нет никаких иллюзий по поводу "добросовестности" авиакомпаний, особенно лоу-костов. Это ведь бизнес. И если есть некий законодательный вакуум, бизнес им воспользуется (например, отменяяили перенося рейсы ранее чем за 14 дней до вылета, главное ведь предупредить? ;-) ). И поскольку Визз понимает, что скорее всего, вы не пойдете в суд (как не идут даже многие европейцы, а неевропейцы так тем более), вот так и не спешат.
Ни у кого нет идеального рецепта, как с этим справляться. Кто-то посоветует быть настойчивым и писать и звонить каждый день. Кто-то посоветует идти к посредникам, чтобы они обратились в суд. Третьи скажут самим писать в авиационные власти Венгрии или Португалии и/или подавать в суд.
OleYur
Airbus A318
Повідомлень: 70
З нами з: 23 січня 2018, 10:31
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення OleYur »

volodymyr, покупка была картой?
что мешает подать на чарджбек через банк? приложите всю вот ту переписку, сканы, где визз чего-то там пообещал, что вы им писали - все это в банк вместе с заявлением на оспаривание транзакции
И потом уже то дело банка с них бабло стащить. А стащат.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

OleYur писав: 29 серпня 2019, 11:19 volodymyr, покупка была картой?
что мешает подать на чарджбек через банк? приложите всю вот ту переписку, сканы, где визз чего-то там пообещал, что вы им писали - все это в банк вместе с заявлением на оспаривание транзакции
И потом уже то дело банка с них бабло стащить. А стащат.
Питання, а якщо картка дебетна - чарджбек практикується?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 29 серпня 2019, 10:49 В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 29 серпня 2019, 11:23 Питання, а якщо картка дебетна - чарджбек практикується?
Конечно. Насколько я понимаю, нет никакой разницы. Это отмена операции в платежной системе.
OleYur
Airbus A318
Повідомлень: 70
З нами з: 23 січня 2018, 10:31
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення OleYur »

mischko, а почему нет?
тип карты кредит/дебит на возможность чарджбека не влияет.
Сам на дебитной подавал заявление, был опыт
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

OleYur писав: 29 серпня 2019, 11:33 mischko, а почему нет?
тип карты кредит/дебит на возможность чарджбека не влияет.
Сам на дебитной подавал заявление, был опыт
Sentry писав: 29 серпня 2019, 11:32 Конечно. Насколько я понимаю, нет никакой разницы. Это отмена операции в платежной системе.
Спасибі, не знав. В принципі "повернення коштів", особливо з лоукостами - дуже рідко вигідна операція, якщо вони ще й куплені по різним акціям.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 29 серпня 2019, 11:32 Не согласен. В статье конечно раздувание зрады, но есть и крупицы информации. По факту переноса рейса все ясно: не успели получить разрешение на вылет, кончилось рабочее время экипажа. А вот дальше одни вопросы - зачем сначала обещать гостиницу, потом говорить "ой, не смогли"? Я так говорю потому, что в подобной ситуации даже с классиками начинаются сплошные непонятки: нужно отстоять километровую очередь, в конце которой могут сказать "ой, а Вы не туда стоите, мы помочь не можем". Делать все самому гораздо лучше и быстрее, но вот гарантий компенсации никаких. Скажут "а мы всем предлагали гостиницы, Вы отказались, не пришли на стойку, забронировали сами гораздо дороже, так что компенсировать не будем".
Ну тут же очевидно, що людям нічого не перепало. В будь-якому разі - ночувати в терміналі не вихід.

Як мала б виглядати якісна журналістика на мій погляд:

1) опис ситуації зі сторони пасажира(-ів)
2) версія представника авіакомпанії (або інформація, що відмовилися надавати свою версію)
3) статистика затримок/відмін. Її порівняння з іншими, середнім по галузі і т.д.
4) опис порядку дій пасажира в такій ситуації, інформування про його права
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Olek »

Чтобы получить комментарии у Wizz Air иногда нужно ждать несколько недель и писать несколько запросов. Часто на запросы они могут вообще не отвечать.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Olek писав: 29 серпня 2019, 12:14 Чтобы получить комментарии у Wizz Air иногда нужно ждать несколько недель и писать несколько запросов. Часто на запросы они могут вообще не отвечать.
а хто сказав, що журналістам легко
Аватар користувача
UR-UIA
Airbus A340
Повідомлень: 847
З нами з: 07 червня 2018, 23:08
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення UR-UIA »

mischko писав: 29 серпня 2019, 10:49
volodymyr писав: 29 серпня 2019, 10:46 З чого Ви взяли що я роблю не так?
В наведеній вами статті з "Вєстєй" люди робили не так - вимагали, щоб їх погодували гарячим (в лоукост терміналі?), вимагали, щоб їх селили в готель. Лоукости цього не роблять. В них може й не бути представника в аеропорту. Це все самим треба робити: і готель, і харчування. Найгірше, що замість інформування людей такі псевдо-ЗМІ розганяють зраду, в результаті люди зовсім не знають алгоритмів поведінки в такій досить ймовірній ситуації.
Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:01 Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.
на практиці кажуть - шукайте самі і зберігайте чеки.
Аватар користувача
UR-UIA
Airbus A340
Повідомлень: 847
З нами з: 07 червня 2018, 23:08
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення UR-UIA »

mischko писав: 29 серпня 2019, 14:02
UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:01 Лоукосты может этого и не делают, однако в случае длительных задержек - обязаны! У них нет особых прав и никогда не было.
на практиці кажуть - шукайте самі і зберігайте чеки.
А потом скажут что они типа предлагали отель, а вы не согласились, да?)
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

UR-PSH писав: 29 серпня 2019, 14:03 А потом скажут что они типа предлагали отель, а вы не согласились, да?)
з Wizz ще не попадав на відміну, а Раяни все компенсували, навіть переліт класиком, який я сам забукав.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot], Bing [Bot] і 32 гостей