Якби ж то тільки з готелем, я їду на фестиваль та тенісний турнір, терміни проведення яких визначені більше року назад. Телентрансляції, спонсорські контракти і.т.п. Чи не легше домовитись з WizzAir?Niko писав:Попробуйте с отелем договориться, все таки это за год, еще не так у них все забронировано. Думаю должны пойти на встречу с переносом на один день.roger писав:Нещодавно з друзями купили на 24 жовтня 13 квитків зі Львова до Вроцлава. Потім заплатили за готель безповоротну ціну, а сьогодні з'ясував, що політ без повідомлення по пошті перенесено на 25 жовтня. Колись, у липні 2015 року ми вже летіли до Тревізо, тоді ми втратили 70 Євро на готелі. Тепер сума втрат суттєво більша. Мені так - НЕ цікаво! Мій досвід користування цією компанією - негативний. Несерйозні вони...Дуже шкодую, що порушив своє ж слово і намагався скористатись українським аеропортом.
Тому, якщо вони ніяк не вникнуть у суть проблеми, то і моє ставлення буде відповідним.
Так робити не добре, йдеться не про комфорт, а про цілу низку подій, яка підвисла через їхнє рішення. Мінімум 13 квитків уже продано, що перешкоджає їм таки полетіти у той день, чи доставити мене в сусідній аеропорт того дня? Одного разу я вже зазнав збитків, третього разу точно не буде! Відповідно, усі 13 пасажирів більше не піднімляться на їхній борт. Уже сьогодні шкодую, що повірив їм вдруге...