WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

У Раяна схожа ситуація обійшлася без суду. Але треба всі чеки зберігати.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

АндрейМ писав: 17 вересня 2022, 10:08 Спочатку, як зазначив Sentry, необхідно з'ясувати причину скасування. Коли був рейс, звідки і куди? Для відшкодування вартості альтернативного наземного транспорту необхідно буде звертатись до суду.
Не обязательно в суд, есть случаи добровольного возмещения. Но Визз обязывался доставить из аэропорта А в аэропорт В. Билет на наземный транспорт вряд ли по такому маршруту. А уж если билет будет не из города А в город В, а из "поселка соседнего с городом А" в "поселок соседний с городом В", то имхо шансы на возмещение станут очень призрачными, даже через суд. Но это мое имхо, опыта такого не было.
Аватар користувача
zakharka
Airbus A319
Повідомлень: 197
З нами з: 10 лютого 2011, 17:48
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення zakharka »

Загрузити форму ЕС261 з сайту на мій український акаунт не дає :" ерор". Це перший сюрпрайз!!! Далі , в розлогому пояснені що до чого на сайті компанії ,компенсації по ЕС261 обкладені винятками , як то форсмажорні обставини , до яких ,як записано у Візейр , відносяться не тільки, загально прийняті в сульспільсві катаклізми, а й (на хвилинку) страйки!!!! в авіаційній галузі .Не вважається форсмажором тільки страйк в самій системі Візайр!
Мій випадок пов'язаний зі страйком французьких диспетчерів.Може і тому " ерор" на форму ЕС261!?
Щодо альтернативного шляху та затрат на нього : він був прокладений з аеропорту А в аеропорт Б ( автобуси +переліт) та забрав 16 годин часу та суму меншу навіть за компенсацію в таких випадках по формі ЕС261. Отака ......малята!!!!
Чекаю понеділка , щоб звернутися до колцентру
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

Ну, непреодолимая сила в виде страйка вполне легальная причина не платить
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Так, за страйк/погоду додаткової компенсації не буде, але вартість альтернативних квитків повинні були б компенсувати, як і харчування/проживання, якщо самі не змогли доставити
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1705
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення АндрейМ »

zakharka писав: 18 вересня 2022, 15:02 Мій випадок пов'язаний зі страйком французьких диспетчерів.
Я через це Вас і спитав коли був рейс і який напрямок, оскільки підозрював, що скасування могли бути через страйк французських авіадиспетчерів. Ви не маєте права на жодну компенсацію в такому випадку. Зверніться до customer service Wizzair стосовно відшкодування вартості альтернативного транспорту, але в мене є сумніви, що вони погодяться щось Вам відшкодувати.
zakharka писав: 18 вересня 2022, 15:02 а й (на хвилинку) страйки!!!! в авіаційній галузі
Чому Вас це дивує? Що авіакомпанія може зробити у випадку страйку третьої сторони-надавача послуг?
lsd2000
Airbus A318
Повідомлень: 1
З нами з: 19 вересня 2022, 00:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення lsd2000 »

Не покупал билетов давно у них на сайте, но это лудомания какая-то с прайорити и багажом. Я понимаю цена билета, но доп услуги???
Если тут есть маркетлогогини от виза - предлагаю цену на бутерброд или кока-колу на борту тоже рандомизировать. Увидит пакс что бутер соседу за еврик достался и потянется - слоты крутануть))))

Т.е. теперь надо брать билет и потом идти в казино и покупать багаж - в приложении, впны и броузеры?)
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

lsd2000 писав: 19 вересня 2022, 00:21 Не покупал билетов давно у них на сайте, но это лудомания какая-то с прайорити и багажом. Я понимаю цена билета, но доп услуги???
Если тут есть маркетлогогини от виза - предлагаю цену на бутерброд или кока-колу на борту тоже рандомизировать. Увидит пакс что бутер соседу за еврик достался и потянется - слоты крутануть))))

Т.е. теперь надо брать билет и потом идти в казино и покупать багаж - в приложении, впны и броузеры?)
Можно просто заплатить ту цену, что предлагают, и не мучаться. Это ж опционально. Сама идея динамической цены логична: тот же баланс спроса-предложения и максимизации прибыли АК. А вот реализация у Визза с рандомом действительно перебор.
Аватар користувача
Deep
Airbus A319
Повідомлень: 275
З нами з: 24 березня 2021, 14:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Deep »

Sentry писав: 19 вересня 2022, 00:29 Можно просто заплатить ту цену, что предлагают, и не мучаться. Это ж опционально. Сама идея динамической цены логична: тот же баланс спроса-предложения и максимизации прибыли АК. А вот реализация у Визза с рандомом действительно перебор.
615-630-645 чеських крон VS 285 чеських крон за прайоріті якось мотивує. RT - 1000 гривень.
Але системи нема, є невелика підозра, що з'являється проміжок часу коли все "просідає"
nix
Airbus A319
Повідомлень: 266
З нами з: 06 березня 2018, 16:12
Звідки: IEV->DUB
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення nix »

А сколько по времени визз выводит визз кредиты на карту/счет за отмененный рейс? Вижу что пишут до 30 дней, но хотелось бы понимать сколько в реальности
jozin
Airbus A318
Повідомлень: 19
З нами з: 29 жовтня 2018, 13:48
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення jozin »

nix писав: 22 вересня 2022, 23:00 А сколько по времени визз выводит визз кредиты на карту/счет за отмененный рейс? Вижу что пишут до 30 дней, но хотелось бы понимать сколько в реальности
в мене виводився один рейс десь днів 7, а другий десь біля двох тижнів (там була "складна" ситуація - частина була сплачена бонусами 8-) )
це було десь у травні здається
letsfly
Airbus A318
Повідомлень: 55
З нами з: 30 квітня 2022, 16:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення letsfly »

Летіли 30.08 Варшава - Париж Орлі.

Рейс затримали орієнтовно на 6 годин. Жодних страйків чи проблем з погодою не було, на таблі прильотів в Орлі по суті лише наш рейс був з суттєвою затримкою.

В Варшаві на стійці давали купони на обід, перед гейтом ходив агент посередника по компенсаціях, який давав свої візитки.

Заповнив на офіційному сайті claim, майже через місяць прийшов відповідь:
Please accept our sincere apology for the inconvenience caused by the delay in your flight. Upon checking your reservation.... in our system, we confirm that there was a delay in the arrival of your flight W6 1353 WAW-ORY on 30.08.2022 due to an extraordinary circumstance that could not be avoided by our company. We would like to assure you that our priority is our passenger’s safety, and that is why in this type of situation, we are forced to make decisions that are not always easy, but necessary.

As this incident could not be predicted by our company, regardless of our efforts to avoid it, point (14) and Article 7 of European Regulations 261/2004 exempt the carrier from the obligation to provide compensation in case delay of the flight was caused by an extraordinary circumstance. Therefore, we regret to inform you that no compensation is due.
Виглядає, наче хочуть розвести. Думаю, податись через агентів, ті свою справу знають, але з іншого боку 20-25% жаль втрачати, може є якісь рекомендації що можна їм відповісти, щоб отримати компенсацію без посередників?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Хай проінформують у зв'язку з якою причиною.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Wizz Air has announced its first route to 🇺🇿 Uzbekistan. The new service, operated by Wizz Air Abu Dhabi, will be to Samarkand, the country's second-largest city and well-known on the Uzbek tourist trail because of the Silk Road. It is enabled by removing the bilateral air service agreement, eliminating market access restrictions, and freeing up entry for new airlines.

https://simpleflying.com/wizz-air-1st-uzbekistan-route/
Аватар користувача
zakharka
Airbus A319
Повідомлень: 197
З нами з: 10 лютого 2011, 17:48
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення zakharka »

Повідомлю панство про завершення моєї історії зі скасуванням рейсу :
Заява з вільним описом проблеми на сайті з додаванням інвойсів на оплату альтернативного шляху до місця призначення (у мене автобус +літак), через день лист від компанії , що взяли на розгляд , через три тижні відповідь , що погоджуються компенсувати зазначені витрати перерахувавши на Віз рахунок обо на карту.
Приємно. Літатиму далі.
letsfly
Airbus A318
Повідомлень: 55
З нами з: 30 квітня 2022, 16:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення letsfly »

А в мене не все так весело, на жаль.
Кінець серпня - затримка на 6+ годин, жодних страйків і тд не було, з Варшави це був єдиний проблемний рейс за день, те саме стосується прильотів у Парижі. Зразу ж залишив заявку, відповіли майже через місяць - затримка не по їх вині.????? Написав зразу ж розгорнуту відповідь, попросив щоб написали по якій саме причині була затримка і тд, більше півмісяця тиша.

Буду чекати до кінця місяця, не відповідять - прийдеться звертатись до посередників.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Собакевич »

Заканчивается срок действия средств на Визз-счете. Хочу купить билеты в надежде на их дальнейшую отмену/перенос авиакомпанией и, соответственно, возврат денег на счет и таким образом продление их жизни. Какие направления-даты наиболее перспективны в этом смысле?
Аватар користувача
denya24
A380
Повідомлень: 1116
З нами з: 27 березня 2019, 17:27
Звідки: HRK, IEV, LCY
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення denya24 »

Мне кажется, лучше докупить визз флекс на случай, если не перенесут, и дальше смотреть. Если рейс поменяется больше, чем на 5 часов, или отмениться, вернуть должны всё, учитывая плату за флекс. Если не будет изменений, то можно будет бесплатно менять с помощью флекса.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

Цена выбора места зависит от чего-либо, или на данный конкретный рейс всегда будет одна и та же?
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

Я думаю как все услуги колеблется ежеминутно :-)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot], Bing [Bot] і 26 гостей