WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

bezumen87
Airbus A318
Повідомлень: 2
З нами з: 16 жовтня 2021, 20:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення bezumen87 »

Була така ситуауція; І НАПИСАНИЙ ТАКИЙ ЛИСТ "Доброго дня. Я з сім'єю мав летіти рейсом 111111 з К до Б 11о вересня 2021 року. Але я захворів Вітряна́ ві́спою.Прошу продовжити строк чинності квитка. У своєму проханні посилаюсь на «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018"
потім ще так
"Доброго дня!
Згідно, розділу 1 пункту 4 «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018»
маємо: -«Правила та вимоги до повітряних перевезень пасажирів та багажу іноземних авіаперевізників, які виконують рейси з/до України, мають відповідати законодавству України, в тому числі цим Авіаційним правилам», а також розділу 3, пункта 5, підпункту 1«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018», маємо:
«У разі хвороби пасажира або члена його родини, що подорожує разом з ним на повітряному судні, за умови пред’явлення відповідної довідки закладу охорони здоров’я, перевізник також продовжує строк чинності квитка.»
Виходячи з вище перелікованого, а також цінностей компанії Wizz Air, я бачу таке рішення: компанія Wizz Air продовжує строк чинності квитка для мене, моєї жінки та дитини (або повернення 100% вартості рейсів на Візз акаунт у формі кредитів Візз).
НА що отримав відповідь
"Нам дуже шкода, що ми дізналися про цю сумну ситуацію. Ми завжди прагнемо створити позитивний досвід клієнтів.
Після ретельного розслідування вашої справи ми це підтверджуємо, що згідно із політикою компанії ми робимо виключення лише для пасажира, який не може здійснювати переліт через стан свого здоров'я. Такому пасажиру повертається 50 % вартості тарифу у вигляді кредиту Wizz, але це виключення не застосовується до інших пасажирів у бронюванні.
виникає питання:внутрішня політика компанії вища за закони України? Як можна відбити кошти назад? P.S. Моторсіч в цій же ситуації продовжив квитки на рік всій родині
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

bezumen87 писав: 18 жовтня 2021, 01:20
виникає питання:внутрішня політика компанії вища за закони України? Як можна відбити кошти назад? P.S. Моторсіч в цій же ситуації продовжив квитки на рік всій родині
В суд подавати, як же ще.
Аватар користувача
SergeyL
A380
Повідомлень: 1073
З нами з: 08 березня 2017, 16:51
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення SergeyL »

Чот я не понял, с каких пор болячки стали для лоукостов (да и для большинства других компаний) уважительной причиной для возврата/переноса? Вы при покупке подписываетесь под условиями тарифа, где написано черным по белому, что билеты невозвратные (ну окромя форс-мажоров, которые таковыми являются в установленном законом порядке). Если нужны другие условия - покупаете по тарифу, где предусмотрены возврат с переносом, такие у Виззэйра есть. Я как-то раз не был уверен, что получится попасть на обратный рейс в конкретную дату, поэтому взял флекс. Вам что-то мешало так же сделать?
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sirko Production »

SergeyL писав: 18 жовтня 2021, 02:38 (да и для большинства других компаний) уважительной причиной для возврата/переноса?
Завжди так було, адже хвороба пасажира яку ви можете підтвердити є підставою для перенесення/поверненню квитків.
Був такий досвід, що правда не з WizzAir, і кошти без зайвих проблем повернули.
Але все ж кожен кейс потрібно розглядати індивідуально.
Аватар користувача
antey718
Airbus A319
Повідомлень: 259
З нами з: 20 січня 2016, 17:29
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення antey718 »

bezumen87 писав: 18 жовтня 2021, 01:20 Була така ситуауція; І НАПИСАНИЙ ТАКИЙ ЛИСТ "Доброго дня. Я з сім'єю мав летіти рейсом 111111 з К до Б 11о вересня 2021 року. Але я захворів Вітряна́ ві́спою.Прошу продовжити строк чинності квитка. У своєму проханні посилаюсь на «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018"
потім ще так
"Доброго дня!
Згідно, розділу 1 пункту 4 «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018»
маємо: -«Правила та вимоги до повітряних перевезень пасажирів та багажу іноземних авіаперевізників, які виконують рейси з/до України, мають відповідати законодавству України, в тому числі цим Авіаційним правилам», а також розділу 3, пункта 5, підпункту 1«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018», маємо:
«У разі хвороби пасажира або члена його родини, що подорожує разом з ним на повітряному судні, за умови пред’явлення відповідної довідки закладу охорони здоров’я, перевізник також продовжує строк чинності квитка.»
Виходячи з вище перелікованого, а також цінностей компанії Wizz Air, я бачу таке рішення: компанія Wizz Air продовжує строк чинності квитка для мене, моєї жінки та дитини (або повернення 100% вартості рейсів на Візз акаунт у формі кредитів Візз).
НА що отримав відповідь
"Нам дуже шкода, що ми дізналися про цю сумну ситуацію. Ми завжди прагнемо створити позитивний досвід клієнтів.
Після ретельного розслідування вашої справи ми це підтверджуємо, що згідно із політикою компанії ми робимо виключення лише для пасажира, який не може здійснювати переліт через стан свого здоров'я. Такому пасажиру повертається 50 % вартості тарифу у вигляді кредиту Wizz, але це виключення не застосовується до інших пасажирів у бронюванні.
виникає питання:внутрішня політика компанії вища за закони України? Як можна відбити кошти назад? P.S. Моторсіч в цій же ситуації продовжив квитки на рік всій родині
Можно еще попробовать на чарджбек подать, согласно этого же закона
XVIII. Повернення коштів

1. Примусове повернення коштів або перебронювання без застосування штрафних санкцій здійснюється у випадках:

скасування, перенесення, затримки рейсу (авіаперевізник може зменшити час затримки, зазначений у пункті 3 глави 4 розділу XV цих Авіаційних правил), на який у пасажира заброньовано місце та оформлено квиток;

неправильного оформлення перевізних документів з вини авіаперевізника або його агента з продажу;

заміни класу обслуговування або типу повітряного судна;

неможливості надати пасажиру місце відповідно до бронювання;

незабезпечення авіаперевізником стикування з рейсом, на який пасажир має підтверджене бронювання і який зазначений у тому самому квитку, що і попередній;

відмови в перевезенні через несплату пасажиром тарифу, державних зборів, податків чи зборів (такс) у разі зміни тарифів або правил їх застосування порівняно з тими, що діяли на день відправлення пасажира з початкового аеропорту, зазначеного у квитку;

використання авіаперевізником свого права відмови в перевезенні з причин, зазначених у пунктах 1, 7 розділу X цих Авіаційних правил;

смерті пасажира або членів його сім’ї, хвороби пасажира або членів його сім’ї, що подорожують разом із ним, за наявності належно оформлених підтвердних документів;

в інших випадках відмови пасажира від повітряного перевезення або відмови авіаперевізника у перевезенні пасажира, що сталися з вини авіаперевізника.
Аватар користувача
SergeyL
A380
Повідомлень: 1073
З нами з: 08 березня 2017, 16:51
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення SergeyL »

Sirko Production писав: 18 жовтня 2021, 12:31
SergeyL писав: 18 жовтня 2021, 02:38 (да и для большинства других компаний) уважительной причиной для возврата/переноса?
Завжди так було, адже хвороба пасажира яку ви можете підтвердити є підставою для перенесення/поверненню квитків.
Був такий досвід, що правда не з WizzAir, і кошти без зайвих проблем повернули.
Але все ж кожен кейс потрібно розглядати індивідуально.
Если учесть, что у нас любую медицинскую справку можно купить за 200-300 грн. (а то и просто у знакомых врачей за шоколадку), то лоукосты разорятся на возвратах. Ну а что: набрал тикетов любых, не получается полететь - купил справку и вернул деньги. Это в странах, где за такие фальсификации больно бьют, можно в такие игры играть. Так что я считаю, что авиакомпании вполне в своем праве посылать таких пассажиров. Лоукост-тарифы - потому и лоукост, что риски ложатся на пассажиров. У любой компании есть флекс для тех, кто меняет планы. Ну и совсем цинизм, ИМХО, еще и для членов семьи что-то требовать.
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sirko Production »

SergeyL писав: 18 жовтня 2021, 13:48 Если учесть, что у нас любую медицинскую справку можно купить за 200-300 грн. (а то и просто у знакомых врачей за шоколадку), то лоукосты разорятся на возвратах. Ну а что: набрал тикетов любых, не получается полететь - купил справку и вернул деньги. Это в странах, где за такие фальсификации больно бьют, можно в такие игры играть. Так что я считаю, что авиакомпании вполне в своем праве посылать таких пассажиров. Лоукост-тарифы - потому и лоукост, что риски ложатся на пассажиров. У любой компании есть флекс для тех, кто меняет планы. Ну и совсем цинизм, ИМХО, еще и для членов семьи что-то требовать.
Цілком погоджуюсь з:
SergeyL писав: 18 жовтня 2021, 13:48Ну и совсем цинизм, ИМХО, еще и для членов семьи что-то требовать.
Це не проблема АК що один член з групи не може поїхати і через це вся група не може поїхати, тому я мав на увазі тільки пасажира який хворів, а не всю групу.

Цілком не погоджуюсь:
Ваші слова про чорний ринок фіктивних довідок тотожний тому що, процитую слова деяких політиків, "корупція в ДНК Українців". Я от з таким твердженням не погоджуюсь, а є ті хто погодиться, тому зводити все до простого, хтось підробив довідку, скасувати до біса всі довідки для всіх, адже їх можна придбати. З тим самим успіхом жодна країна світу не має визнавати жодні документи що підтверджують вакцинацію в Україні, адже он скільки історій про "фабрики фальсифікації" ковідних сертифікатів.

Також, не погоджуюсь з тим, що за Вашою логікою, коли знайомий потрапив в лікарню з серцевою недостатністю, через що не міг летіти, і через що йому повернули кошти - він мав брати флекс, а не нахабно просити повернення коштів.
Ви це серйозно?

Ну а тут мені просто нічого додати:
SergeyL писав: 18 жовтня 2021, 13:48 Ну а что: набрал тикетов любых, не получается полететь - купил справку и вернул деньги.
Аватар користувача
denya24
A380
Повідомлень: 1116
З нами з: 27 березня 2019, 17:27
Звідки: HRK, IEV, LCY
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення denya24 »

В Польше оштрафовали украинцев за агрессивное поведение на борту самолета
В Польше пограничникам пришлось усмирять пассажиров самолета, прилетевшего из Харькова в Краков.

Об этом сообщает "Европейская правда" со ссылкой на RMF24.

Экипаж самолета, который летел из Харькова в Краков, имел проблемы с агрессивными пассажирами. Двое граждан Украины начали ссору.

Пограничников сообщили о словесной перепалке и попытке физической агрессии. Пассажиры не хотели выполнять приказы капитана или экипажа. Не захотела этого сделать и гражданка Украины, которая снимала всю ситуацию.

Пограничникам пришлось вмешаться. Пограничники с поста пограничной службы в Кракове-Балице усмирили пассажиров и приказали им покинуть самолет. Один человек, однако, не захотел добровольно выходить из самолета, поэтому офицерам пришлось использовать наручники.

Двух граждан Украины оштрафовали. Третий отказался платить штраф, потому ходатайство о его наказании было передано в суд.
Вот такие они, пассажиры лоукостов из Харькова)))
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Igoresha »

Обратная сторона украинской резистентности к выполнению правил/законов: каждый считает себя умнее всех, которым не писаны правила (напоминает ситуацию со скайапом недавно)
Sandal
Airbus A318
Повідомлень: 86
З нами з: 14 лютого 2011, 16:34
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sandal »

mischko писав: 13 жовтня 2021, 16:15 Можливо, в низький сезон і будуть. У високий сезон наврядчи.
Я колись в лютому знайшов квитки у easyJet за 32 євро RT з Амстердаму на Фуертавентуру. 4 години летів.
Я в конце августа летел Берлин-Тенерифе Райаном за 23 евро, правда в один конец.
Inguri

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Inguri »

Inguri писав: 13 жовтня 2021, 23:16 Рейс Харків - Таллінн сьогодні летів через Польщу, Литву, Латвію.
Це давно так? Над РФ транзит заборонений? Не дуже відслідковував цю тему.
dtm писав: 14 жовтня 2021, 00:09
Inguri писав: 13 жовтня 2021, 23:48 На перший погляд, найкоротший шлях над РФ, ні?
ні
Ну як це ні? Над РБ 80 км, несуттєвим крюком можна облетіти.
Вкладення
Записати.JPG
Аватар користувача
ant0xa
A380
Повідомлень: 1009
З нами з: 25 січня 2017, 20:35
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення ant0xa »

Inguri писав: 19 жовтня 2021, 22:53
Ну як це ні? Над РБ 80 км, несуттєвим крюком можна облетіти.
так земля же вроде как не плоская.
Inguri

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Inguri »

земля чи Земля?
Google Earth враховує кривизну Землі.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Tetris »

antey718 писав: 18 жовтня 2021, 12:59 смерті пасажира або членів його сім’ї, хвороби пасажира або членів його сім’ї, що подорожують разом із ним, за наявності належно оформлених підтвердних документів;
Если уж вы ссылаетесь на украинское законодательство, то "за наявності належно оформлених підтвердних документів" означает больничный, а не справку из частной клиники с простой подписью врача (такую можно самому нарисовать без всяких фотошопов). А вот купить больничный существенно сложнее (хотя, конечно, возможно), а купить его "задним числом" - почти невозможно.
Аватар користувача
antey718
Airbus A319
Повідомлень: 259
З нами з: 20 січня 2016, 17:29
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення antey718 »

Tetris писав: 20 жовтня 2021, 10:21
antey718 писав: 18 жовтня 2021, 12:59 смерті пасажира або членів його сім’ї, хвороби пасажира або членів його сім’ї, що подорожують разом із ним, за наявності належно оформлених підтвердних документів;
Если уж вы ссылаетесь на украинское законодательство, то "за наявності належно оформлених підтвердних документів" означает больничный, а не справку из частной клиники с простой подписью врача (такую можно самому нарисовать без всяких фотошопов). А вот купить больничный существенно сложнее (хотя, конечно, возможно), а купить его "задним числом" - почти невозможно.
Не понимаю в чем проблема, если человек действительно болел и обращался к врачу, то должен был оформить больничный. Это можно сделать как в государственной, так и в частной клинике. Я не призываю покупать левые справки или больничные чтобы получить возврат от авиакомпаний.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Inguri писав: 20 жовтня 2021, 10:14 Google Earth враховує кривизну Землі.
А ви врахували, що існує повітряний простір, контроль повітряним рухом? :smile:
Inguri

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Inguri »

А ви моє питання бачили? Якщо знаєте відповідь, то дайте, будь ласка.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Tetris »

antey718 писав: 20 жовтня 2021, 10:35 Не понимаю в чем проблема, если человек действительно болел и обращался к врачу, то должен был оформить больничный. Это можно сделать как в государственной, так и в частной клинике. Я не призываю покупать левые справки или больничные чтобы получить возврат от авиакомпаний.
Ну во-первых, далеко не во всех частных клиниках можно получить больничный.
А во-вторых, далеко не всегда обращение к врачу = больничный. Обычно его оформляют для работодателя.
Впрочем, если человек его получил, то по закону имеет право на возврат.

По поводу больничного я писал о том, что не получится скупить справки и требовать по ним возврат.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Inguri писав: 20 жовтня 2021, 11:02 А ви моє питання бачили? Якщо знаєте відповідь, то дайте, будь ласка.
Wizz ніколи не літав в Прибалтику через повітряний простір РФ. Ваше запитання некоректне.
Inguri

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Inguri »

Liubko писав: 20 жовтня 2021, 11:16 Wizz ніколи не літав в Прибалтику через повітряний простір РФ.
Чому?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей