WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Получается Визз в хорошем плюсе, 13 человек не пришли или не были допущены... С экономической точки зрения все делают правильно, а вот с имиджевой..
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

alex.s писав: 05 листопада 2021, 12:59 Получается Визз в хорошем плюсе, 13 человек не пришли или не были допущены... С экономической точки зрения все делают правильно, а вот с имиджевой..
А еще у хендлинга появляется серьезный стимул отказать в посадке пассажирам, у которых документы вызывают даже малейшие вопросы. Или навешать лапшу на уши неуверенному пассажиру, что его документы не подходят. Так сказать, появляется "план по недопущенным пассажирам". Очень скользкая дорожка, мне кажется.
Panroman
Airbus A318
Повідомлень: 43
З нами з: 10 березня 2017, 13:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Panroman »

Думаю, конкретно данный случай был обусловлен отмененным Харьков-Ларнака несколько дней назад. Перебронировали желающих на Киев. Но что странно при этом, так то что вчера ночью в продаже было еще одно кресло.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Panroman писав: 05 листопада 2021, 13:12 Думаю, конкретно данный случай был обусловлен отмененным Харьков-Ларнака несколько дней назад. Перебронировали желающих на Киев. Но что странно при этом, так то что вчера ночью в продаже было еще одно кресло.
Наверное, это 1 кресло есть всегда...
Panroman
Airbus A318
Повідомлень: 43
З нами з: 10 березня 2017, 13:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Panroman »

alex.s писав: 05 листопада 2021, 13:14
Panroman писав: 05 листопада 2021, 13:12 Думаю, конкретно данный случай был обусловлен отмененным Харьков-Ларнака несколько дней назад. Перебронировали желающих на Киев. Но что странно при этом, так то что вчера ночью в продаже было еще одно кресло.
Наверное, это 1 кресло есть всегда...
Нет. В 6 вечера его не было, в 9 - появилось.
Glucker
A380
Повідомлень: 1585
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

alex.s писав: 05 листопада 2021, 12:59 Получается Визз в хорошем плюсе, 13 человек не пришли или не были допущены... С экономической точки зрения все делают правильно, а вот с имиджевой..
Ну якщо брати цей рейс, то 4-м пасажирам прийдеться заплатити по 250 євро компенсації + проживання/харчуваня до наступного рейсу.
Чи набереться сума щоб компенсувати ці витрати з 13 проданих квитків пасадирам, які не прийшли або не були допущені - невідомо.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Glucker писав: 05 листопада 2021, 13:19
alex.s писав: 05 листопада 2021, 12:59 Получается Визз в хорошем плюсе, 13 человек не пришли или не были допущены... С экономической точки зрения все делают правильно, а вот с имиджевой..
Ну якщо брати цей рейс, то 4-м пасажирам прийдеться заплатити по 250 євро компенсації + проживання/харчуваня до наступного рейсу.
Чи набереться сума щоб компенсувати ці витрати з 13 проданих квитків - невідомо.
Якщо ці пасажири живуть у Києві, хіба їм компенсують проживання і харчування?
Glucker
A380
Повідомлень: 1585
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

AlexK писав: 05 листопада 2021, 13:23 Якщо ці пасажири живуть у Києві, хіба їм компенсують проживання і харчування?
Ну не всі хто летять з Жулян - жителі Києва. Хто живе у Києві, скоріше за все, поїде до себе одому, а іногороднім треба проживання та харчування. Але й якщо брати суто компенсацію 250 євро для 4-х пасажирів, то розкидати ті 1000 євро на 13 нез'явившихся/недопущених, вже виходить 77 євро з кожного за квитки та додаткові послуги мали отримати щоб "відбити" витрати на компенсацію.
Востаннє редагувалось 05 листопада 2021, 13:35 користувачем Glucker, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

Интересно, все четверо не допущенных на рейс не оплачивали заранее выбор места?
Panroman
Airbus A318
Повідомлень: 43
З нами з: 10 березня 2017, 13:15
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Panroman »

В данном случае 400 евро, протяженность рейса 1746 километров.
Мои пассажиры будут клеймить на 400 евро, все сопутствующие затраты и стоимость перелета скайапом на сегодня.
По результату отпишусь.
Аватар користувача
antey718
Airbus A319
Повідомлень: 259
З нами з: 20 січня 2016, 17:29
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення antey718 »

Glucker писав: 05 листопада 2021, 13:31
AlexK писав: 05 листопада 2021, 13:23 Якщо ці пасажири живуть у Києві, хіба їм компенсують проживання і харчування?
Ну не всі хто летить з Жулян - жителі Києва. Хто живе у Києві, скоріше за все, поїде до себе одому, а іногороднім треба проживання та харчування. Але й якщо брати суто компенсацію 250 євро для 4-х пасажирів, то розкидати ті 1000 євро на 13 нез'явившихся/недопущених, вже виходить 77 євро з кожного за квитки та додаткові послуги мали отримати щоб "відбити" витрати на компенсацію.
Если норм отель, то и киевлянин может заселиться для смены обстановки, тем более если еще и кормить будут. :smile:
Кстати, а есть какой-то опыт куда визз селит обычно в таких случаях?
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AlexK »

antey718 писав: 05 листопада 2021, 13:37
Glucker писав: 05 листопада 2021, 13:31
AlexK писав: 05 листопада 2021, 13:23 Якщо ці пасажири живуть у Києві, хіба їм компенсують проживання і харчування?
Ну не всі хто летить з Жулян - жителі Києва. Хто живе у Києві, скоріше за все, поїде до себе одому, а іногороднім треба проживання та харчування. Але й якщо брати суто компенсацію 250 євро для 4-х пасажирів, то розкидати ті 1000 євро на 13 нез'явившихся/недопущених, вже виходить 77 євро з кожного за квитки та додаткові послуги мали отримати щоб "відбити" витрати на компенсацію.
Если норм отель, то и киевлянин может заселиться для смены обстановки, тем более если еще и кормить будут. :smile:
Кстати, а есть какой-то опыт куда визз селит обычно в таких случаях?
Насколько я знаю, если человек живёт в Киеве, то отель не предоставляют, особенно если это не отель на три-четыре часа рядом с аэропортом в виду задержки рейса.
Glucker
A380
Повідомлень: 1585
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

AlexK писав: 05 листопада 2021, 13:42 Насколько я знаю, если человек живёт в Киеве, то отель не предоставляют, особенно если это не отель на три-четыре часа рядом с аэропортом в виду задержки рейса.
А як з'ясувати місце проживання пасажира?
Аватар користувача
AZP
A380
Повідомлень: 1506
З нами з: 23 липня 2019, 14:27
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення AZP »

Пегасус мне давал жильё в Запорожье, в ста метрах от дома :grin:
Но Визз по европейским правилам работает. Может, там иначе.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

Glucker писав: 05 листопада 2021, 13:31 Ну не всі хто летять з Жулян - жителі Києва. Хто живе у Києві, скоріше за все, поїде до себе одому, а іногороднім треба проживання та харчування. Але й якщо брати суто компенсацію 250 євро для 4-х пасажирів, то розкидати ті 1000 євро на 13 нез'явившихся/недопущених, вже виходить 77 євро з кожного за квитки та додаткові послуги мали отримати щоб "відбити" витрати на компенсацію.
Компенсация 400 + допустим еще по 100 евро на гостиницу или разницу с новыми билетами, итого по 500 на 4х = 2000 евро.

Считать нужно не цену билета для 13 неполетевших, а цену 13 последних (самых дорогих) билетов, проданных Виззом на этот рейс. Для выхода в 0, эти билеты должны были быть хотя бы по 150 евро в одну сторону, что в целом довольно реально, но вот в ноябре - довольно странно. Если же это были пассажиры с отмененного рейса из Харькова, то Визз, разрешив им перебронироваться бесплатно в овербукинг, фактически выстрелил себе в ногу - прибыли нет, а пассажиры могут второй раз претендовать на компенсацию. С другой стороны - если билеты были в продаже, то их обязаны были предоставить этим пассажирам.

Ну и считать эффективность овербукинга по одному рейсу, пусть и столь показательному, не очень правильно. Уверен, у них есть математическая модель, которая показывает, что овербукинг в целом по всей сети выгоден, иначе бы они этим не занимались.
Аватар користувача
antey718
Airbus A319
Повідомлень: 259
З нами з: 20 січня 2016, 17:29
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення antey718 »

Glucker писав: 05 листопада 2021, 13:44
AlexK писав: 05 листопада 2021, 13:42 Насколько я знаю, если человек живёт в Киеве, то отель не предоставляют, особенно если это не отель на три-четыре часа рядом с аэропортом в виду задержки рейса.
А як з'ясувати місце проживання пасажира?
Вот и мне интересно какая практика в этом случае. Человек может и живет в Киеве, но прописки киевской не имеет, а может быть и наоборот. В аккаунте визз есть биллинг адрес, но это не совсем адрес проживания.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sentry »

antey718 писав: 05 листопада 2021, 14:17 Вот и мне интересно какая практика в этом случае. Человек может и живет в Киеве, но прописки киевской не имеет, а может быть и наоборот. В аккаунте визз есть биллинг адрес, но это не совсем адрес проживания.
Думаю, просто спросят. Если пассажир ответит честно, что в Киеве, то гостиницу не получит, если не будет иметь каких-то существенных аргументов.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Интервью главы Визз:

https://forbes.ua/company/wizz-air-sobi ... 12021-2737

Wizz Air купує нові літаки Airbus A321, які не зможуть виконувати польоти в аеропорт «Київ» через коротку злітно-посадкову смугу. Чи плануєте перейти у «Бориспіль», який здатний обслуговувати такі рейси?

Ми дуже щасливі працювати з аеропортом «Київ». Під час ремонту в цьому аеропорту ми перейдемо у «Бориспіль». Після реконструкції ми маємо намір повернутися у «Київ».
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Полный текст:

Wizz Air збирається захопити авіаринок України. А як же коронакриза та конкуренти? Інтерв'ю з президентом компанії Робертом Кері

На пресконференції в Києві 13 жовтня президент Wizz Air Group Роберт Кері, 42, анонсував масштабне розширення польотної програми з України. До кінця 2022 року угорський лоукостер відкриє 26 нових маршрутів з України. Так Wizz Air відреагувала на підписання угоди України з ЄС про єдиний авіапростір. Основний конкурент – Ryanair – поки що лише пообіцяв агресивну експансію в Україні найближчим часом. Розширення в Україні є частиною глобального зростання. До 2030 року Wizz Air планує збільшити парк у 3,6 рази до 500 літаків — частина з них базуватиметься в Україні.

Про Україну

Ви анонсували масштабну експансію до України. Криза закінчилася?
Завдяки підписанню угоди про єдиний авіапростір, Wizz Air стало легше відкривати нові маршрути. Водночас на українських рейсах ми орієнтуємося не лише на пасажирів з України. Існує великий попит на подорожі до вашої країни з боку туристів із Бельгії, Франції, Іспанії, Португалії. Ми бачимо, що після вимушених карантинів багато європейських мандрівників хочуть поїхати в нові незвідані місця, наприклад, в Україну.

Яке місце посідає Україна в стратегії Wizz Air?
Україна має дуже велике значення для розвитку Wizz Air у довгостроковій перспективі. Авіакомпанія планує наростити парк літаків із нинішніх 137 до 500 до 2030 року, тобто більш ніж у 3,6 раза. Плануємо щороку поповнювати парк по 30-50 літаків Airbus A321. Для того, щоб завантажити їх роботою, нам потрібні нові ринки. А Україна після підписання угоди про «Відкрите небо» — потенційно великий ринок для нас.
Угода про «Відкрите небо» та наша експансія на українському ринку дуже вигідні для України. Насамперед тому, що будуть створені нові робочі місця та відкриті нові маршрути. Упродовж наступних 6 місяців ми шукатимемо додатково понад 100 пілотів в Україні. Крім того, додатково шукаємо понад 150 членів екіпажу.

Скільки літаків базуватиметься в Україні за пʼять років?
Наступного року в Україні базуватиметься 11 літаків. Україна має потенціал, щоб через пʼять років ми базували тут 50-60 літаків. Але це залежить від повного набуття чинності угоди про єдиний авіапростір та наявність інфраструктури в аеропортах.

Наскільки експансія на український ринок дозволить Wizz Air швидше відновитись після кризи?
Криза сприяла зростанню попиту на дешеві квитки. Тому ми не могли не скористатися цим шансом.

Кого вважає Wizz Air основними конкурентами на українському ринку?
МАУ та Ryanair. Зараз ми обійшли Ryanair за кількістю доступних для продажу квитків на рейсах з України.

Wizz Air купує нові літаки Airbus A321, які не зможуть виконувати польоти в аеропорт «Київ» через коротку злітно-посадкову смугу. Чи плануєте перейти у «Бориспіль», який здатний обслуговувати такі рейси?
Ми дуже щасливі працювати з аеропортом «Київ». Під час ремонту в цьому аеропорту ми перейдемо у «Бориспіль». Після реконструкції ми маємо намір повернутися у «Київ».

Основний власник компанії «Майстер-Авіа», яка займається управлінням «Києва», Василь Хмельницький шукає партнера для розвитку аеропорту. Wizz Air розглядає вихід у нові сегменти?
Ні. Ми не плануємо займатися керуванням аеропортів. Wizz Air ніде не займається такою діяльністю.

Wizz Air планує здійснювати рейси всередині України?
Поки що на першому етапі угода про єдиний авіапростір не дозволяє нам виконувати внутрішньоукраїнські рейси. Але після того, як вона повністю набуде чинності, розглянемо таку можливість. Ми зацікавлені у виконанні внутрішньоукраїнських рейсів між містами, між якими зараз можна дістатися поїздом за 4 години та більше або автомобілем за 6 годин та більше. Для лоукостів дуже великі можливості в Україні через її великі розміри.

Якби Wizz Air відновив роботу дочірньої авіакомпанії, то не треба було б чекати. Чому Wizz Air не хоче поновити її роботу?
Ми поки що не маємо ресурсів для цього. Крім того, угода про єдиний авіапростір дозволить нам оминути необхідність поновлення роботи Wizz Air Ukraine.

Чи розглядаєте можливість купівлі українських авіакомпаній, наприклад, МАУ, SkyUp Airlines?
Не зараз. Ми хочемо сфокусуватись на органічному розвитку своєї авіакомпанії.

Чи планує Wizz Air відкривати рейси з України не до Європи, а, наприклад, до Єгипту чи Марокко?
Ні, оскільки ми є авіакомпанією з реєстрацією в ЄС. Нам поки що не можна відкривати таких маршрутів. Але якщо буде знято бюрократичні перешкоди, то ми розглянемо можливості відкриття таких рейсів. Ми бачимо, що багато європейців літають такими маршрутами. Й українці не є винятком.

Що робитиме Wizz Air, якщо країни ЄС закриють вʼїзд навіть для вакцинованих українців? Що їм робити з купленими квитками?
Якщо країни ЄС заборонять вʼїзд навіть для вакцинованих українців, ми скорочуватимемо кількість рейсів з України. У цьому випадку пасажири зможуть обрати або повне повернення коштів на банківську картку, або оформлення кредиту для оплати майбутніх перельотів у розмірі 120% вартості квитка на скасований рейс.
 

Про глобальні перспективи

Європейський авіаринок відновився після коронакризи?
За моїми оцінками він відновився тільки на 60-65%. Але Wizz Air вже пройшов цей етап – кількість доступних для продажу крісел на рейсах лоукостера складає приблизно 105% від доковідного рівня.
У серпні 2021 року кількість реально перевезених пасажирів у Wizz Air була меншою, ніж у серпні 2019-го.

Коли авіакомпанія вийде на доковідні рівні перевезення пасажирів?
Так, у серпні цей показник становив приблизно 83-84% від серпня 2019 року. Але поступово підходимо до показника 95%. Плануємо, що вже наступного літа повністю відновимося порівняно з докризовим періодом.

Як планує розвиток Wizz Air у Європі після поточної кризи?
Нині для нас у Європі три головні ринки — Україна, Італія та країни Балтії.
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Sirko Production »

Тревізо - Київ, затримка рейсу вже на годину, плюс думаю що це не остаточна цифра.
Стосовно іншого, читав що деяким форумчанам довелось йти на стійку реєстрації, так от, нам згенерувались посадкові, і ми спокійно пройшли до гейтів без додаткових рухів.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей