Сторінка 227 з 358

Re: Ryanair (FR)

Додано: 03 квітня 2019, 13:16
popTAB
і що? з таким трендом як зараз з анонсом рейсів з Одеси, у вас буде вже 10 рейсів під кінець року, а Львів далі тішитиметься 5ма

Re: Ryanair (FR)

Додано: 03 квітня 2019, 13:20
syxiv_dan
popTAB писав: 03 квітня 2019, 13:16 і що? з таким трендом як зараз з анонсом рейсів з Одеси, у вас буде вже 10 рейсів під кінець року, а Львів далі тішитиметься 5ма
Зображення

Re: Ryanair (FR)

Додано: 03 квітня 2019, 13:25
shushuair
Я тоже в 2017 покупал LWO-SXF-OPO с офигенным расписанием задёшево, в итоге всё отменилось из Украины..
Вот в декабре вернёмся к этой теме, что у кого по факту летает.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 03 квітня 2019, 13:34
shushuair
Ах да, и у Одессы ILS CAT I, насколько я помню, когда обсуждали впервые заход Раянов во Львов на форуме, то тогда всплывала инфа, что среди требований Раяна и Визза минимум CAT II Посмотрим, как за оставшиеся 2 месяца до начала полётов мы устраним этот " маленький недочёт".

Re: Ryanair (FR)

Додано: 03 квітня 2019, 15:40
zakharka
Categories of ILS Approaches.
Category Minimum DH Minimum RVR Remarks
I 200 feet 2400 feet
I 200 feet 1800 feet With touchdown zone and runway centerline lighting .
II 100 feet 1200 feet Half the minimums of a standard Cat I approach
IIIa 100 feet 700 feet
IIIb 50 feet 150 to 700 feet
IIIc No DH No RVR limitation Pray that your electronics and autopilot are accurate and reliable.
Требования к категориям робочих посадочных полос , оборудованных приводом : высота - видимость визуальная .Разница между САТ l и САТ ll в 100 метров по высоте и чуть больше полкилометра по визуальной длине ( полоса " работает " , если в этих критериях летчик наблюдает полосу при посадке) и у него естественно есть на такие посадки квалификация. Но соглашусь , что бы переоборудовать полосу под категорию выше ,- нужны серьезные мероприятия и капиталовложения и время конечно. Для серьезных воздушных гаваней не должно быть помехой плохие погодные условия , ну кроме чего нибудь особо серьезного ( шквал, гололёд, пурга , туман в ноль)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 08 квітня 2019, 14:53
Tetris
Вена из Киева от Лауды все (билетов на сайте Рйана нет)?
Или просто глюки сайта?

UPD: сайт Борисполя пока рейсы показывает

Re: Ryanair (FR)

Додано: 08 квітня 2019, 15:03
steelhammer
В приложении все ок.Скорее всего или акцию заливают очередную или еще обновление какое-то.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 08 квітня 2019, 15:06
Vitaliy
Tetris писав: 08 квітня 2019, 14:53 Вена из Киева от Лауды все (билетов на сайте Рйана нет)?
Или просто глюки сайта?

UPD: сайт Борисполя пока рейсы показывает
я вижу рейсы https://www.ryanair.com/gb/en/booking/h ... 30/1/0/0/0

Re: Ryanair (FR)

Додано: 08 квітня 2019, 15:36
Tetris
Да, появились.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 09 квітня 2019, 19:31
el ucranio
Сьогоднішній рейс FR5406 VNO-KBP йшов найкоротшим шляхом, над Білоруссю. А зворотній рейс FR5407 KBP-VNO вже летів півколом, через Польщу, облітаючи Білорусь. Відповідно до даних FR24, точно така ж картина була 6 квітня. А 4 квітня таке враження, що рейс KBP-VNO почав летіти в бік Польщі, а після Рівного отримав дозвіл на політ над Білоруссю і одразу ж різко завернув на північ :? Дивина :grin:

Re: Ryanair (FR)

Додано: 11 квітня 2019, 14:16
mischko
Брюссель Шарлеруа від сьогодні повноцінний хаб Раянів - при пересадці не треба забирати і заново чекінити себе та багаж.
Валлонці зробили в аеропорту транзитну зону - зразу йдеш до гейту вильоту наступного рейсу.

джерело: https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... 27-routes/

Re: Ryanair (FR)

Додано: 12 квітня 2019, 02:06
Sleepwalker
mischko писав: 11 квітня 2019, 14:16 Брюссель Шарлеруа від сьогодні повноцінний хаб Раянів - при пересадці не треба забирати і заново чекінити себе та багаж.
Валлонці зробили в аеропорту транзитну зону - зразу йдеш до гейту вильоту наступного рейсу.

джерело: https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... 27-routes/
значить рейси з України в Шарлеруа — лише питання часу.

але це не точно :grin:

Re: Ryanair (FR)

Додано: 12 квітня 2019, 21:05
devmind
Первый рейс Ryanair из Кракова в Одессу сдвинули на 19 июня.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 13 квітня 2019, 01:05
AlexK
Sleepwalker писав: 12 квітня 2019, 02:06
mischko писав: 11 квітня 2019, 14:16 Брюссель Шарлеруа від сьогодні повноцінний хаб Раянів - при пересадці не треба забирати і заново чекінити себе та багаж.
Валлонці зробили в аеропорту транзитну зону - зразу йдеш до гейту вильоту наступного рейсу.

джерело: https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... 27-routes/
значить рейси з України в Шарлеруа — лише питання часу.

але це не точно :grin:
Це питання лібералізації авіасполученя з Бельгією або повноцінного "відкритого неба" між ЄС і Україно. Ось і всі питання.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 13 квітня 2019, 08:51
Niko
Sleepwalker писав: 12 квітня 2019, 02:06
mischko писав: 11 квітня 2019, 14:16 Брюссель Шарлеруа від сьогодні повноцінний хаб Раянів - при пересадці не треба забирати і заново чекінити себе та багаж.
Валлонці зробили в аеропорту транзитну зону - зразу йдеш до гейту вильоту наступного рейсу.

джерело: https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... 27-routes/
значить рейси з України в Шарлеруа — лише питання часу.

але це не точно :grin:
https://www.вувуву.com/interview-se ... iasluzhba/:
– Подібна ситуація і з польотами в Бельгію – між країнами виконуються польоти тільки по одній авіакомпанії. Правда, що недавно українські чиновники зустрічалися з авіаційною владою Бельгії, щоб обговорити питання лібералізації?

– Так, нещодавно була зустріч представників нашого посольства з авіаційною владою Бельгії. Але поки що результату немає. Будемо намагатися організувати тристоронню зустріч за участю представників Єврокомісії. Ми хочемо збільшити частотність польотів з нині дозволених 4 на тиждень до, як мінімум, 14, а, як максимум, зняти обмеження взагалі.

Ми направили кілька листів авіаційній владі Бельгії з пропозицією провести переговори, але відповіді так і не отримали. Бельгійці стверджують, що вони не можуть вести переговори з цього питання, оскільки передали ці повноваження Єврокомісії в рамках переговорів про САП. В свою чергу, в Єврокомісії зазначають, що вони питання збільшення частот наразі має вирішуватись виключно на двосторонньому рівні.

З Бельгією взагалі дивна ситуація виходить. Нам весь час дорікають в тому, що ми не хочемо лібералізувати авіасполучення з іншими країнами. Але коли справа доходить до конкретних перемовин, то виходить все навпаки.
И судя из интервью в 2019 году Открытое неба вряд ли будет...

Re: Ryanair (FR)

Додано: 14 квітня 2019, 18:10
юра сармат
Можливо це не моє «собаче»діло,але мої близькі часто користуються рейсами зі Львова в менінгем,і як я бачу що у Львів він прилітає в літньому розкладі в 20.10 і потім летить назад і прилітає в 21.30 в мемінгем і літак ночує в менінгемі,так можливо краще він прилітав до Львова і летів не назад ,а десь в Іспанію чи Португалію ,вертався назад і зранку летів в мемінгем,по моєму виглядає пристойно....

Re: Ryanair (FR)

Додано: 14 квітня 2019, 18:30
dtm
Літаки райнів в загальному випадку ночують там де їх бази. Це в тому числі дозволяє зменшити витрати. Нічні рейси на середні відстані не є дуже зручними для паксів. Якби це було виправдано літаки P2P компаній не ночували б на землі а катали регулярку нон стоп

Re: Ryanair (FR)

Додано: 14 квітня 2019, 18:36
юра сармат
dtm писав: 14 квітня 2019, 18:30 Літаки райнів в загальному випадку ночують там де їх бази. Це в тому числі дозволяє зменшити витрати. Нічні рейси на середні відстані не є дуже зручними для паксів. Якби це було виправдано літаки P2P компаній не ночували б на землі а катали регулярку нон стоп
Ну для львів`ян це буде туди не нічний,а вечірній рейс ,ну аби вигідно це раянам....

Re: Ryanair (FR)

Додано: 14 квітня 2019, 18:58
jores
Планируем летний отдых и на подходящие даты ситуация следующая. Из Барселоны в Вену LM прибывает по расписанию в 11-20, а из Вены, опять таки LM, в Киев вылетает в 12-15. Реально успеть без багажа выйти из самолета и добежать до гейта, пока там не закончилась посадка? Понятно, что Киви такого варианта не видит и предлагает в обед лететь в Киев на МАУ, но тогда теряется весь смысл. Кто имел опыт коротких стыковок в Вене?
Qatar, помню продавал билеты с 45 минутной стыковкой в Дохе, вроде, все было Ок. А вот на сайте Раяна насторожила такая фраза:" Посадка заканчивается за 60-40 минут до вылета". Что, действительно, за час до бординга все уже стоят возле выхода на улицу и 20 минут ждут, когда приземлится их самолет?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 14 квітня 2019, 19:09
Собакевич
Вам же еще погранконтроль и безопасность пройти нужно, а не просто добежать до гейта. Я бы такую стыковку не рассматривал. Киви, кстати, весьма трезво оценивает шансы обычно, порой предлагая довольно смелые (на мой взгляд) варианты. Если они не предлагают такого, значит вероятность успеть небольшая.