Сторінка 209 з 358

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 00:58
syxiv_dan
nik-dem писав: 26 листопада 2018, 00:49 Панове, якщо воєнний стан не було встановлено у 2014–2015 рр., найбільш кризові роки війни, то який резон це робити зараз?
в тому, що в 14-15 році братья казали, що іхтамнєт і це внутрішній конфлікт, а тут вже явний прояв агресії їхніх вмс

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 01:15
AQS
Потрібно щоб ще й рада за це проголосувала. Якщо буде 226 голосів, тоді введення через 2 дні. При воєнному стані вибори неможливі. Подумайте, чому саме зараз...

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 01:29
nik-dem
syxiv_dan писав: 26 листопада 2018, 00:58 в тому, що в 14-15 році братья казали, що іхтамнєт і це внутрішній конфлікт, а тут вже явний прояв агресії їхніх вмс
І тоді було достатньо проявів втручання, якщо пам'ятаєте.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 01:47
vito
el ucranio писав: 25 листопада 2018, 23:17
Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 22:50
LWIEV писав: 25 листопада 2018, 22:28 От і накрився Раян в Херсоні
?
Подивіться будь-який сайт новин, що сьогодні відбувається між Україною і росією на морі.
Тут і турки можуть відмінити рейси на найближчі дні, від гріха подалі.
makor писав: 25 листопада 2018, 23:26 Какие рейсы при военном положении? А в полночь будут принимать решение
Inguri писав: 25 листопада 2018, 23:30 чому ви впевнені, що при військовому стані їх не буде? що закон говорить?
Inguri писав: 26 листопада 2018, 00:53
aviarivne писав: 26 листопада 2018, 00:47 "Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."

оце цікаво.....
ага. І здати квитки за лоукост тарифом.
AQS писав: 26 листопада 2018, 01:15 Потрібно щоб ще й рада за це проголосувала. Якщо буде 226 голосів, тоді введення через 2 дні. При воєнному стані вибори неможливі.
см. Закон "Про правовий режим воєнного стану" від 12.05.2015 № 389-VIII
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/389-viii

Кратко:
В случае введения военного положения в Украине или в отдельных ее местностях, где введено военное положение, власти могут:

* "запроваджувати та здійснювати" трудову повинність, комендантську годину, встановлювати військово-квартирну повинність, особливий режим в'їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування, перевіряти документи осіб, проводити огляд речей/транспорту, евакуацію населення, примусово відчужувати або вилучати майно, забороняти передачу інформації через комп'ютерні мережі;

* запрет призывникам/военнообязанным, пребывающем на воинском учете, без ведома/дозволу военкомата не только "змінювати місце проживання" (т.е., місце, де особа проживає постійно або тимчасово - строком понад 6 місяців на рік), а также "змінювати місце перебування" (т.е., місце, де особа проживає строком менше 6-ти місяців на рік (см. Ст.8, п.16 );

* "встановлювати заборону або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан" (Ст.8, п.10);

* интернировать ("примусово оселяти") граждан страны-агрессора (Ст.8, п.23).

* запрет "проведення виборів ... референдумів... страйків, масових зібрань та акцій" (Ст.19)

Полный текст ограничений:

"Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану

1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:

1) встановлювати посилену охорону важливих об’єктів національної економіки та об’єктів, що забезпечують життєдіяльність населення, і вводити особливий режим їхньої роботи. Перелік об’єктів національної економіки та об’єктів, що забезпечують життєдіяльність населення, що підлягають посиленій охороні в умовах воєнного стану, затверджується Кабінетом Міністрів України;

2) запроваджувати трудову повинність для працездатних осіб, не залучених до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і не заброньованих за підприємствами, установами та організаціями на період дії воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли в період дії воєнного стану, та залучати їх в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт, що виконуються для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, правоохоронних органів і сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення і не потребують, як правило, спеціальної професійної підготовки осіб. За працівниками, залученими до виконання суспільно корисних робіт, на час виконання таких робіт зберігається попереднє місце роботи (посада). Порядок залучення працездатних осіб в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт та питання їхнього соціального захисту з урахуванням вимог закону визначаються Кабінетом Міністрів України;

3) використовувати потужності та трудові ресурси підприємств, установ і організацій усіх форм власності для потреб оборони, змінювати режим їхньої роботи, проводити інші зміни виробничої діяльності, а також умов праці відповідно до законодавства про працю;

4) примусово відчужувати майно, що перебуває у приватній або комунальній власності, вилучати майно державних підприємств, державних господарських об’єднань для потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану в установленому законом порядку та видавати про це відповідні документи встановленого зразка;

5) запроваджувати комендантську годину (заборону перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень), а також встановлювати спеціальний режим світломаскування;

6) встановлювати особливий режим в’їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів;

7) перевіряти документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;

8) забороняти проведення мирних зборів, мітингів, походів і демонстрацій, інших масових заходів;

9) порушувати у порядку, визначеному Конституцією та законами України, питання про заборону діяльності політичних партій, громадських об’єднань, якщо вона спрямована на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення;

10) встановлювати заборону або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан;

11) регулювати роботу підприємств телекомунікацій, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп’ютерні мережі;

12) у разі порушення вимог або невиконання заходів правового режиму воєнного стану вилучати у підприємств, установ і організацій усіх форм власності, окремих громадян телекомунікаційне обладнання, телевізійну, відео- і аудіоапаратуру, комп’ютери, а також у разі потреби інші технічні засоби зв’язку;

13) забороняти торгівлю зброєю, сильнодіючими хімічними і отруйними речовинами, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі;

14) встановлювати особливий режим у сфері виробництва та реалізації лікарських засобів, які мають у своєму складі наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, інші сильнодіючі речовини, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;

15) вилучати у підприємств, установ і організацій навчальну та бойову техніку, вибухові, радіоактивні речовини і матеріали, сильнодіючі хімічні та отруйні речовини;

16) забороняти громадянам, які перебувають на військовому або спеціальному обліку у Міністерстві оборони України, Службі безпеки України чи Службі зовнішньої розвідки України, змінювати місце проживання (місце перебування) без дозволу військового комісара або керівника відповідного органу Служби безпеки України чи Служби зовнішньої розвідки України; обмежувати проходження альтернативної (невійськової) служби;

17) встановлювати для фізичних і юридичних осіб військово-квартирну повинність з розквартирування військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, особового складу служби цивільного захисту, евакуйованого населення та розміщення військових частин, підрозділів і установ;

18) встановлювати порядок використання фонду захисних споруд цивільного захисту;

19) проводити евакуацію населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення, згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України;

20) запроваджувати у разі необхідності нормоване забезпечення населення основними продовольчими і непродовольчими товарами, лікарськими засобами і виробами медичного призначення;

21) усувати з посад керівників підприємств, установ і організацій за неналежне виконання ними визначених цим Законом обов’язків та призначати виконувачів обов’язків керівників зазначених підприємств, установ і організацій;

22) вживати додаткових заходів щодо посилення охорони державної таємниці;

23) інтернувати (примусово оселяти) громадян іноземної держави, яка загрожує нападом чи здійснює агресію проти України;

24) здійснювати обов’язкову евакуацію затриманих осіб, що перебувають в ізоляторах тимчасового тримання; підозрюваних, обвинувачених осіб, щодо яких застосовано запобіжний захід - тримання під вартою, що перебувають в слідчих ізоляторах; етапування засуджених осіб, які відбувають такі покарання, як арешт, обмеження волі, позбавлення волі на певний строк та довічне ув’язнення, з установ виконання покарань, розташованих у місцевостях, наближених до районів, де ведуться бойові дії, до відповідних установ, які розташовані в безпечній місцевості."

"Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану
1. В умовах воєнного стану забороняються:
зміна Конституції України;
проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради і органів місцевого самоврядування;
проведення всеукраїнських та місцевих референдумів;
проведення страйків, масових зібрань та акцій."

Т.о., после введения военного положения у граждан некоторые гражданские права все же останутся:

* ограничиваются только гражданские права, указанные в Ст.8 и ст.19 Закона "Про правовий режим воєнного стану" від 12.05.2015 № 389-VIII

** В умовах воєнного стану не можуть бути обмежені права і свободи людини і громадянина, передбачені в статті 64 Конституції України:

Стаття 64.
В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24("рівні конституційні права і свободи"), 25 ("не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство"), 27("право на життя"), 28("право на повагу до його гідності"), 29("право на свободу та особисту недоторканність"), 40("право звертатися до органів державної влади"), 47("право на житло"), 51("Шлюб"), 52("Діти рівні у своїх правах"), 55("Права і свободи людини і громадянина захищаються судом"), 56("право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди"), 57("право знати свої права і обов'язки"), 58("Закони не мають зворотної дії в часі"), 59 ("право на правову допомогу"), 60("Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази"), 61("Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення"), 62("Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено"), 63("Особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе") цієї Конституції.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 02:15
vito
vito писав: 26 листопада 2018, 01:47
el ucranio писав: 25 листопада 2018, 23:17
Vitaliy писав: 25 листопада 2018, 22:50
?
Подивіться будь-який сайт новин, що сьогодні відбувається між Україною і росією на морі.
Тут і турки можуть відмінити рейси на найближчі дні, від гріха подалі.
makor писав: 25 листопада 2018, 23:26 Какие рейсы при военном положении? А в полночь будут принимать решение
Inguri писав: 25 листопада 2018, 23:30 чому ви впевнені, що при військовому стані їх не буде? що закон говорить?
Inguri писав: 26 листопада 2018, 00:53
aviarivne писав: 26 листопада 2018, 00:47 "Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."

оце цікаво.....
ага. І здати квитки за лоукост тарифом.
AQS писав: 26 листопада 2018, 01:15 Потрібно щоб ще й рада за це проголосувала. Якщо буде 226 голосів, тоді введення через 2 дні. При воєнному стані вибори неможливі.
см. Закон "Про правовий режим воєнного стану" від 12.05.2015 № 389-VIII
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/389-viii

Кратко:
В случае введения военного положения в Украине или в отдельных ее местностях, где введено военное положение, власти могут:

* "запроваджувати та здійснювати" трудову повинність, комендантську годину, встановлювати військово-квартирну повинність, особливий режим в'їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування, перевіряти документи осіб, проводити огляд речей/транспорту, евакуацію населення, примусово відчужувати або вилучати майно, забороняти передачу інформації через комп'ютерні мережі;

* запрет призывникам/военнообязанным, пребывающем на воинском учете, без ведома/дозволу военкомата не только "змінювати місце проживання" (т.е., місце, де особа проживає постійно або тимчасово - строком понад 6 місяців на рік), а также "змінювати місце перебування" (т.е., місце, де особа проживає строком менше 6-ти місяців на рік (см. Ст.8, п.16 );

* "встановлювати заборону або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан" (Ст.8, п.10);

* интернировать ("примусово оселяти") граждан страны-агрессора (Ст.8, п.23).

* запрет "проведення виборів ... референдумів... страйків, масових зібрань та акцій" (Ст.19)

Полный текст ограничений:

"Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану

1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:

1) встановлювати посилену охорону важливих об’єктів національної економіки та об’єктів, що забезпечують життєдіяльність населення, і вводити особливий режим їхньої роботи. Перелік об’єктів національної економіки та об’єктів, що забезпечують життєдіяльність населення, що підлягають посиленій охороні в умовах воєнного стану, затверджується Кабінетом Міністрів України;

2) запроваджувати трудову повинність для працездатних осіб, не залучених до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і не заброньованих за підприємствами, установами та організаціями на період дії воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли в період дії воєнного стану, та залучати їх в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт, що виконуються для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, правоохоронних органів і сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення і не потребують, як правило, спеціальної професійної підготовки осіб. За працівниками, залученими до виконання суспільно корисних робіт, на час виконання таких робіт зберігається попереднє місце роботи (посада). Порядок залучення працездатних осіб в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт та питання їхнього соціального захисту з урахуванням вимог закону визначаються Кабінетом Міністрів України;

3) використовувати потужності та трудові ресурси підприємств, установ і організацій усіх форм власності для потреб оборони, змінювати режим їхньої роботи, проводити інші зміни виробничої діяльності, а також умов праці відповідно до законодавства про працю;

4) примусово відчужувати майно, що перебуває у приватній або комунальній власності, вилучати майно державних підприємств, державних господарських об’єднань для потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану в установленому законом порядку та видавати про це відповідні документи встановленого зразка;

5) запроваджувати комендантську годину (заборону перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень), а також встановлювати спеціальний режим світломаскування;

6) встановлювати особливий режим в’їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів;

7) перевіряти документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;

8) забороняти проведення мирних зборів, мітингів, походів і демонстрацій, інших масових заходів;

9) порушувати у порядку, визначеному Конституцією та законами України, питання про заборону діяльності політичних партій, громадських об’єднань, якщо вона спрямована на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення;

10) встановлювати заборону або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан;

11) регулювати роботу підприємств телекомунікацій, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп’ютерні мережі;

12) у разі порушення вимог або невиконання заходів правового режиму воєнного стану вилучати у підприємств, установ і організацій усіх форм власності, окремих громадян телекомунікаційне обладнання, телевізійну, відео- і аудіоапаратуру, комп’ютери, а також у разі потреби інші технічні засоби зв’язку;

13) забороняти торгівлю зброєю, сильнодіючими хімічними і отруйними речовинами, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі;

14) встановлювати особливий режим у сфері виробництва та реалізації лікарських засобів, які мають у своєму складі наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, інші сильнодіючі речовини, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;

15) вилучати у підприємств, установ і організацій навчальну та бойову техніку, вибухові, радіоактивні речовини і матеріали, сильнодіючі хімічні та отруйні речовини;

16) забороняти громадянам, які перебувають на військовому або спеціальному обліку у Міністерстві оборони України, Службі безпеки України чи Службі зовнішньої розвідки України, змінювати місце проживання (місце перебування) без дозволу військового комісара або керівника відповідного органу Служби безпеки України чи Служби зовнішньої розвідки України; обмежувати проходження альтернативної (невійськової) служби;

17) встановлювати для фізичних і юридичних осіб військово-квартирну повинність з розквартирування військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, особового складу служби цивільного захисту, евакуйованого населення та розміщення військових частин, підрозділів і установ;

18) встановлювати порядок використання фонду захисних споруд цивільного захисту;

19) проводити евакуацію населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення, згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України;

20) запроваджувати у разі необхідності нормоване забезпечення населення основними продовольчими і непродовольчими товарами, лікарськими засобами і виробами медичного призначення;

21) усувати з посад керівників підприємств, установ і організацій за неналежне виконання ними визначених цим Законом обов’язків та призначати виконувачів обов’язків керівників зазначених підприємств, установ і організацій;

22) вживати додаткових заходів щодо посилення охорони державної таємниці;

23) інтернувати (примусово оселяти) громадян іноземної держави, яка загрожує нападом чи здійснює агресію проти України;

24) здійснювати обов’язкову евакуацію затриманих осіб, що перебувають в ізоляторах тимчасового тримання; підозрюваних, обвинувачених осіб, щодо яких застосовано запобіжний захід - тримання під вартою, що перебувають в слідчих ізоляторах; етапування засуджених осіб, які відбувають такі покарання, як арешт, обмеження волі, позбавлення волі на певний строк та довічне ув’язнення, з установ виконання покарань, розташованих у місцевостях, наближених до районів, де ведуться бойові дії, до відповідних установ, які розташовані в безпечній місцевості."

"Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану
1. В умовах воєнного стану забороняються:
зміна Конституції України;
проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради і органів місцевого самоврядування;
проведення всеукраїнських та місцевих референдумів;
проведення страйків, масових зібрань та акцій."

Т.о., после введения военного положения у граждан некоторые гражданские права все же останутся:

* ограничиваются только гражданские права, указанные в Ст.8 и ст.19 Закона "Про правовий режим воєнного стану" від 12.05.2015 № 389-VIII

** В умовах воєнного стану не можуть бути обмежені права і свободи людини і громадянина, передбачені в статті 64 Конституції України:

Стаття 64.
В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24("рівні конституційні права і свободи"), 25 ("не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство"), 27("право на життя"), 28("право на повагу до його гідності"), 29("право на свободу та особисту недоторканність"), 40("право звертатися до органів державної влади"), 47("право на житло"), 51("Шлюб"), 52("Діти рівні у своїх правах"), 55("Права і свободи людини і громадянина захищаються судом"), 56("право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди"), 57("право знати свої права і обов'язки"), 58("Закони не мають зворотної дії в часі"), 59 ("право на правову допомогу"), 60("Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази"), 61("Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення"), 62("Особа вважається невинуватою, доки її вину не буде доведено"), 63("Особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе") цієї Конституції.
За словами Глави держави, оголошення воєнного стану не означатиме термінової мобілізації та обмеження конституційних прав і свобод населення.

“Рішення не передбачає негайної мобілізації. Але буде проведена відповідна робота з резервом першої черги.

Я хотів би звернутися до народних депутатів – завтра прибути в Київ на надзвичайне засідання Верховної Ради для того, щоб ми провели в закритому режимі обговорення проекту і відповідального прийняття необхідного рішення для забезпечення оборони держави.

Окремо ще хочу наголосити, що рішення не буде передбачати обмеження конституційних прав і свобод громадян. Це надзвичайно важливо,” – заявив Президент.

Пізніше радник Міністра оборони України Юрій Бірюков на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook пояснив: “Правовий режим воєнного стану передбачає різні обмеження. Там 24 пункти. Так ось, при ухваленні рішення про введення ВС, окремо прописується які з цих 24 пунктів будуть застосовані. І ніяких обмежень свободи слова або скасування проведення виборів – НЕ планується.”

https://www.president.gov.ua/news/prezi ... -pro-51326

Рада національної безпеки і оборони України під головуванням Президента Петра Порошенка схвалила рішення запропонувати Президенту України запровадити воєнний стан строком на 60 діб. РНБО визначила за необхідне ввести в Україні особливий правовий режим для створення умов з відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загроз для незалежності та територіальної цілісності України.

«У нас була ретельна дискусія Воєнного кабінету. Воєнний кабінет звернувся до мене з пропозицією винести на засідання Ради національної безпеки і оборони одну пропозицію – це підготовка рішення про запровадження воєнного стану і звернення до Верховної ради України для того, щоб вона, завтра по можливості, і відповідні консультації з Головою ВРУ вже проведені, розглянула проект рішення на своєму позачерговому засіданні», - повідомив Президент.

«я як Президент і як Верховний Головнокомандувач ЗСУ відповідно до Конституції приймаю рішення підтримати пропозицію Воєнного кабінету. Винести на засідання Ради національної безпеки і оборони відповідне рішення і звернутися з ним до Верховної Ради України», - сказав Петро Порошенко.

«Я хотів би звернутися до народних депутатів завтра прибути в Київ на позачергове засідання Верховної Ради для того, щоб ми провели у закритому режимі обговорення проекту рішення і відповідального прийняття необхідного рішення для забезпечення оборони держави», - сказав Глава держави.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 07:59
popTAB
Долар ще не по 70?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 08:32
Vitaliy
popTAB писав: 26 листопада 2018, 07:59 Долар ще не по 70?
По 95 зранку був на Привозі :grin:

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 08:38
tu144
Виззы окажутся более дальновидными, чем Раян... подумают сейчас немного и откажутся от своих планов возобновления "дочки" до лучших времен)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 10:29
Vitaliy
щось тут занадто багато паніки,
не вірю я що президент и команда стільки працювали по залученю Візза та Раяна і зараз швиденько все заблокують.

наразі, не бачу причин чому Раян може відмовитись від планів літити в Херсон, хіба що Росія почне повномаштабний наступ

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 10:38
tu144
Да, вот сейчас они только об этом и думают... что же будет с Виззом и Раяном)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 13:33
Rel
Ага. Порошенко такой, что же посоветовать верховной раде - ввести военное положение и остаться на посту без выборов или не ввести и сохранить визз и раян, над которыми я так много работал, но проиграть на выборах?..

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 13:38
mischko
мамкині експерти-політологи повилізали. Раяни не літають ні на схід, ні на південь, як літали так і літатимуть.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 14:04
Igoresha
И зачем здесь столько коментариев по поводу Антонюка (уж чья бы корова мычала о протекционизме, помнится мне его главенствование в Госавиаслужбе) касательно МАУ и раянов с Херсоном (которые никогда не утверждали ничего подобного) в ветке о раян? Сейчас время, конечно, очень неопределённое, но, например, визз никогда не прекращал летать из Украины, даже в очень тяжелые 2014 и 2015. Думаю, и раяну ничего особо не грозит. Хотя, конечно, с таким северным соседом ничего нельзя сказать определённо

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 14:41
tu144
Да никто не говорит, что и те, и те возьмут и прекратят завтра летать - по крайней мере, я уверен в обратном. Но вот то, что Виззы повременят с дочкой в случае усиления напряженности - это факт...

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 15:15
Inguri
Факт (від лат. factum — зроблене) означає подію, те, що справді відбулося. Під словом "факт" прийнято також розуміти судження або в інший спосіб визначений стан дійсності. Численні словосполучення («факти підтвердилися», «факти не підтвердилися», «факти спростовані») є нічим іншим, як звичайною плутаниною. Якщо це дійсний факт, тобто те, що відбулося у житті, то він не може бути ні спростований, ні підтверджений.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 15:53
Olek
Wizz Air вряд ли теперь дочку открывать будет. Акции мамы торгуются на бирже. В прошлый раз закрытие дочки в Украине было оценено положительно в плане финансов.

Wizz Air оценил эффект от закрытия украинской дочки в 14,5 млн. евро

https://www.avianews.com/ukraine/2015/0 ... ofit.shtml

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 17:08
Igoresha
Так акции уже вроде торгуются давно.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 17:13
Olek
Ну вот вам и причина не лезть в страну с военным положением.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 18:47
Tetris
Что за бред? Здесь же, вроде, люди с интелелктом выше среднего собрались, а то рашистскую пропаганду выдают, то папнику сеют, то расуждают о бизнесе в контексте фобий.
Визз и Райан - это крупный бизнес. руководимый нанятыми менеджерами.
Так вот собственников бизнеса интересует лишь один вопрос: сколько стоит их бизнес (или их доля в бизнесе). Грубо говоря, каково их состояние. Место в Форбс, если хотите.
У нанятых менеджеров мотивация немного другая. Их интересует размер годового бонуса. А бонус зависит от показателей, ежегодно определяемых собственниками. Как правило, это финрезультаты компании.
Так вот эти две мотивации и толкают крупные компании на поступки, которые нам иногда кажутся странными. Например, Зименс поставляет турбины в оккупированный и превратившийся в огромный авианосец Крым. Потому что менеджмент увеличит прибыль (и получит больший бонус), а ущерб от возможных санкций - он где-то в далеком будущем, где не факт, что этот менеджмент будет работать.
Именно из-за бизнес-причин Визз, как и очень многие другие авиакомпании, сократил присутствие в Украине в 2014-15. Не потому, что чего-то испугались,а потому что бизнес сократился из-за уменьшения паспотока. Как только пасспоток вернулся на прежний уровень - присутствие восстановилось. По этим же причинам до сих пор не приходили в Украину Икея, Райан, H&M и не приходят еще много других компаний. Не потому что здесь коррупция, плохие законы, или военное положение. А потому что здесь не заработаешь столько, сколько нужно. Сколько заработешь в другом месте. В Турции и на Кипре, где тоже много проблем в военной сфере, международные компании с удовольствием работают .Многие компании даже в Сирии, Ираке и Афганистане работают. Потому что бабло.
Поэтому Визз может не открыть укрдочку только по одной причине - если это не будет выгодно.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 26 листопада 2018, 19:09
Inguri
тут TK, які літають в Могадішо, Херсоном збиралися налякати