Сторінка 140 з 358

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 15:58
Sentry
Неплохо они себе слоты отхватили, как раз во время волны МАУ. Кто там говорил, что Борисполю нужно догружать терминал Д во внепиковое время?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:01
Valdys
mischko писав: 23 березня 2018, 15:57 під вечірній розліт три хвости одночасно. Таке в Борисполі ще в когось крім МАУ буває?
таке більше ні у кого не буває. Максимум 2 Люфта може бути (якщо не рахувати українські чартерні ак)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:01
dimm1971
Теж звернув увагу. Там зранку і ввечері і так навантаження від МАУ велике, а ще три борти від раянів....
Хоча це ж осінь, чартерів багато не буде.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:03
Valdys
автобусний гейт, борти поставлять десь подалі і все норм буде.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:05
popTAB
Sleepwalker писав: 23 березня 2018, 15:57

ну, так. але ж чомусь люди бачать різницю навіть між Модліном і Шопеном, Арландою і Скавстою, Стенстедом і Лутоном... простигосподи, навіть між Жулянами і Борисполем бачать :-)
а щодо альтернативи, то, можливо, краще подорожувати автом чи автобусом - можна зупинитися майже в будь-якому селі по маршруту.
почитайте публічні оферти Львова та Борисполя, і все стане зрозуміло. У Львові жирна знижка за новий аеропорт, в Борисполі за об'єм. От тому Бориспіль отримав зразу 10, але дублюючих, а Львів 5, але майже не дублюючих.
Де дешевше - там і Раян. Плюс, раз у Львові публічна оферта зі знижкою що експариться з часом, то виходи два: або через рік Раян зробить ротацію маршрутів щоб зберегти максимальну знижку, або публічна оферта буде змінюватись

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:06
Igoresha
popTAB писав: 23 березня 2018, 15:11 А можна не скромне запитання? А-чьо-там-у-мау?
Четвертый 777 прилетел краситься. А что?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:06
Sentry
Valdys писав: 23 березня 2018, 16:03 автобусний гейт, борти поставлять десь подалі і все норм буде.
В Борисполе в час пик и автобусных не хватает. Не даром они достраивают еще 3 (кажется) автобусных гейта и МАУ жаловались, что их рост сдерживается тем, сколько рейсов на вылет может обеспечить Борисполь.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:07
converj
Igoresha писав: 23 березня 2018, 16:06 Четвертый 777 прилетел краситься. А что?
и где-то в Сиетле собирается очередной 738

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:09
Valdys
Sentry писав: 23 березня 2018, 16:06
Valdys писав: 23 березня 2018, 16:03 автобусний гейт, борти поставлять десь подалі і все норм буде.
В Борисполе в час пик и автобусных не хватает. Не даром они достраивают еще 3 (кажется) автобусных гейта и МАУ жаловались, что их рост сдерживается тем, сколько рейсов на вылет может обеспечить Борисполь.
я вважаю це бредом, зробити аеропорт, зовсім не пристосований для трансферу, почати щось крутити у ньому, а потім років через декілька почати кричати, що давайте ще бабок, нам ще гейти потрібні, а краще новий термінал...

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:14
Victor H
popTAB писав: 23 березня 2018, 15:50
Sleepwalker писав: 23 березня 2018, 15:47 а у Львові навіть краще - жодного перетинання з Віззом. навіть той же Лондон в інші дні (тепер 6 днів на тиждень), а решта напрямків абсолютно нові. і не варто забувати, що це лише початок. думаю, що попереду буде багато цікавих новинок. хай тільки почнуть :-)
не смішіть. Так нема аеропорт-в-аеропорт перетинання, бо знижки раян не отримав би, але для кожного напрямку є накатана альтернатива в межах плюс/мінус 100км
Мемінген же. Чи ти вважаєш, що Мюнхенським рейсом люди в Мюнхен літають?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:15
mischko
Valdys писав: 23 березня 2018, 16:09 я вважаю це бредом, зробити аеропорт, зовсім не пристосований для трансферу, почати щось крутити у ньому, а потім років через декілька почати кричати, що давайте ще бабок, нам ще гейти потрібні, а краще новий термінал...
Коли робили аеропорт базових а/к було 2 і жодна не мало зрозумілої стратегії окрім як "зрубати бабла от прям щас". Робили тупо на "будуще" і "на Євро", а яке воно те "будуще" тодішня еліта наврядчи уявляла. Може чекали рейсів у Кострому і Калугу від Аерофлоту. Там же серйозний конфлікт був між "авіатором" міністром транспорта Колєсніковим і Коломойським.
Зараз є базова а/к, яка досить непогано змогла підлаштуватись під умови ринку, чому б не інвестувати в це?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:17
dimm1971
Valdys писав: 23 березня 2018, 16:09 я вважаю це бредом, зробити аеропорт, зовсім не пристосований для трансферу, почати щось крутити у ньому, а потім років через декілька почати кричати, що давайте ще бабок, нам ще гейти потрібні, а краще новий термінал...
Еееее... то Ви мабуть про BER не чули... :grin:

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:17
popTAB
Victor H писав: 23 березня 2018, 16:14
popTAB писав: 23 березня 2018, 15:50
Sleepwalker писав: 23 березня 2018, 15:47 а у Львові навіть краще - жодного перетинання з Віззом. навіть той же Лондон в інші дні (тепер 6 днів на тиждень), а решта напрямків абсолютно нові. і не варто забувати, що це лише початок. думаю, що попереду буде багато цікавих новинок. хай тільки почнуть :-)
не смішіть. Так нема аеропорт-в-аеропорт перетинання, бо знижки раян не отримав би, але для кожного напрямку є накатана альтернатива в межах плюс/мінус 100км
Мемінген же. Чи ти вважаєш, що Мюнхенським рейсом люди в Мюнхен літають?
Так само Варшавським-Шопен у Варшаву не сильно літають ;)

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:18
Globetrotter
manjeroke писав: 23 березня 2018, 15:26
Вы форум невнимательно читаете...
У нас оказывается в стране есть средний класс, а меня называют пережившим в России(хотя действительно долго жил) с логикой разряда "царь хороший, бояре плохие". И не считают, что экономическое развитие, поднятие доходов населения является обязанностью президента. У нас оказывается люди плохие, что зарабатывают мало и бегут во все стороны из страны. Я вот тоже плохой, в Украине как инженер не удался...
Президент только должен хвастаться на весь мир что мы самая дешёвая страна Европы.
Вы действительно пережили в России. Так как мыслите логикой "царь", "бояре" и тд. Здесь никакого царя не было и не нужно прививать нам эту ментальность. Есть четкое разделение полномочий в стране и нужно этого придерживаться. И каждый должен нести ответсвенность за свою часть этих полномочий. А то, что после России вам тяжело к этому привыкнуть, как впрочем, большинству постсовковых жителей Украины, то это лишь значит, что нужно как-то себя заставлять смотреть по-другому на вещи. Да, наверное заход Раяна при все его важности не то событие, которое обязательно требует участвия президента. Но учитывая заявленный им курс на евроинтеграцию, уж точно не должно вызывать такое бурное негодование.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:19
AQS
Ryanair оголосили про намір закупити нові літаки для України
http://tyzhden.ua/News/211269

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:21
converj
AQS писав: 23 березня 2018, 16:19 Ryanair оголосили про намір закупити нові літаки для України
http://tyzhden.ua/News/211269
Давно видел статью, что именно Райан кинули идею Боингу на 737-10, тогда он назывался 737-1000

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:26
Kibeee
dimm1971 писав: 23 березня 2018, 16:01 Теж звернув увагу. Там зранку і ввечері і так навантаження від МАУ велике, а ще три борти від раянів....
Хоча це ж осінь, чартерів багато не буде.
Буквально вчера вылетал в 9 утра с Борика, не сказал бы что там беззумно сильная нагрузка. Люди есть, но без фанатизма.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:28
Igoresha
Sentry писав: 23 березня 2018, 16:06 В Борисполе в час пик и автобусных не хватает. Не даром они достраивают еще 3 (кажется) автобусных гейта и МАУ жаловались, что их рост сдерживается тем, сколько рейсов на вылет может обеспечить Борисполь.
Это да. Прилетев из Рима нас отправили на стоянку вообще возле терминала В. Я еще удивлялся, чего мы так долго колесим. Ну а чего удивляться? Слизали проект терминала с японцев, денег попилили, чего еще нужно? Так то да, надо было бы думать и о перспективе, и о возможности подвода ж/д не только к Д, и о нормальном автобусном терминале.

Помсотрел на время вылета раян-визз на предмет стыкования. Что же, получилось из Киева можно законнектить на Варшаве (с ограничением по сетке обеих а/к с Модлина и в Шопен), Краков коннектится только раянами за счет разного время вылета в разные дни, ну и Познань (хотя у раяна всего пару направлений оттуда).

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:30
dimentiy
А вы на прилёт попробуйте. В зоне трансфера там ад и содомия.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 23 березня 2018, 16:34
Victor H
popTAB писав: 23 березня 2018, 16:17
Victor H писав: 23 березня 2018, 16:14
popTAB писав: 23 березня 2018, 15:50
не смішіть. Так нема аеропорт-в-аеропорт перетинання, бо знижки раян не отримав би, але для кожного напрямку є накатана альтернатива в межах плюс/мінус 100км
Мемінген же. Чи ти вважаєш, що Мюнхенським рейсом люди в Мюнхен літають?
Так само Варшавським-Шопен у Варшаву не сильно літають ;)
Враховуючи три рейси на день, він принаймні для цього непогано підходить за розкладом. І ціни там приємніші. + маршрут на Варшаву добре накатаний автобусами. Мюнхен же взагалі погано підходить для будь-чого крім підльоту на рейси в Північну Америку. У мене колеги часто туди їздять - майже завжди летять з пересадкою.