Ryanair (FR)

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Krakowite писав: 19 серпня 2021, 14:06 Якщо система Ryanair згенерувала тобі посадковий талон, то йдеш одразу на контроль безпеки
В целом да. Но в Софие, например, нет. Система генерирует посадочный, а на безопасности отправляют на стойку регистрации за куском бумаги с штампом. На стойке регистрации агент сказал, что Раяну дешевле всех напрягать, чем внести изменение в приложение :)
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Sentry писав: 19 серпня 2021, 11:43 Как вариант - показывать среднее время в очереди для аэропорта вылета за последние Х дней, я уверен, что у них эта метрика для внутреннего пользования есть.
А я уверен, что нет, т.к. для таких замеров нужно нанимать консалтинговую компанию, которая ЕЖЕДНЕВНО будет делать исследования во всех (или как минимум во всех крупных) аэропортах, куда летает Раян. Услуги такой компании будут стоить дорого, и, учитывая, что Раян - лоу-кост, - не думаю, что они на это будут тратиться.
Sentry писав: 19 серпня 2021, 11:43 Конечно, при покупке билета в марте на август это ни о чем, но хоть что-то.
Вот какая статистика у них точно есть, так это все, что делается через их сайт. И они точно знают, за сколько покупается билет, потому могут писать при покупке и/или при чек-ине.
Не помню, у какой АК, но я на сайте как-то видел бегущую строку, что сейчас аэропорты перегружены и просьба учитывать это при планировании полета и приезжать в аэропорт заранее.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 11:15 Ну якщо невідповідність фактів та вочевидь дивна поведінка і очікування - не привід не довіряти, то довіряйте собі.
Я не бачу ніякої невідповідності. Людина каже, що була в черзі біля 1.5 години. Є факти, які вказують, що в даному випадку цього не могло бути? - Ні. Чи, може, це в принципі неможливо? - Ні, навіть із власного досвіду я можу сказати, що це можливо.

А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling. Тому що 1 година в черзі - це суттєво більше ніж "резонні очікування" пассажирів та "типові показники в індустрії".

Все інше в даному випадку неважливо. Дивна поведінка, пасивність, відсутність розуміння що робити - це все цікаво для психологів, але абсолютно нецікаво в плані обслуговування авіапасажирів. Авіапасажири - не професіонали, вони не зобов"язані знати, як діяти в нетипових або екстрених випадках. Авіапасажири - клієнти, які оплатили послугу, отже це обов"язок іншої сторони контракту, авіакомпанії, надати цю послугу згідно чинного законодавства, контракту або, якщо не визначено законом і контрактом, відповідно до типових показників в індустрії.
Tetris писав: 19 серпня 2021, 11:15 Я вже мовчу про те, що "немає причин не довіряти" - недостатня підстава, щоб робити висновки по конфлікту, не заслухавши іншу сторону
Ви вважаєте, що рівень сервісу райанейра можна обговорювати лише після того, як райанейр погодиться надати пояснення?

Як, практично, ви собі це уявляєте? Тобто, хто і як має отримувати відповідь райанейра?
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:06 А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling.
Якщо...
mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:06 Ви вважаєте, що рівень сервісу райанейра можна обговорювати лише після того, як райанейр погодиться надати пояснення?
Рівень сервісу раянейра ми можемо обговорювати будь-коли, а от робити висновки по конкретному конфліктному епізоду можна лише почувши альтернативну точку зору. І я не говорив, що це може бути лише Раян. Можна було аеропорт спитати.
mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:06 хто і як має отримувати відповідь райанейра?
Журналіст, який написав статтю мав надіслати відповідний запит керівництву аеропорта і авіакомпанії, а також спитати одного чи декількох експертів. Тоді б це був якісний репортаж, з якого можна було б щось зрозуміти окрім "обдаровані діти не полетіли на фестиваль".
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Ну не скажите. Ещё мы увидели сумашедшую толпу народа перед стойками раянов. Я, конечно, догадывался, что с началом пандемии лоу-косты ещё больше порезали траты, но не догадывался, что настолько
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 14:28
Sentry писав: 19 серпня 2021, 11:43 Как вариант - показывать среднее время в очереди для аэропорта вылета за последние Х дней, я уверен, что у них эта метрика для внутреннего пользования есть.
А я уверен, что нет, т.к. для таких замеров нужно нанимать консалтинговую компанию, которая ЕЖЕДНЕВНО будет делать исследования во всех (или как минимум во всех крупных) аэропортах, куда летает Раян. Услуги такой компании будут стоить дорого, и, учитывая, что Раян - лоу-кост, - не думаю, что они на это будут тратиться.
1) Почему вы считаете, что это будет дорого? Все что для этого надо - один человек на 3-4 часа каждый день в каждом аэропорту, в котором такое измерение требуется

2) Нет никакой необходимости делать такие замеры. Если максимальное время в очереди будет регламентировано, то пострадавшие пассажиры сами легко найдут доказательства, при необходимости
Tetris писав: 19 серпня 2021, 14:28 Не помню, у какой АК, но я на сайте как-то видел бегущую строку, что сейчас аэропорты перегружены и просьба учитывать это при планировании полета и приезжать в аэропорт заранее.
1) Эта рекомендация не является частью контракта.

2) Вопрос не в том, что пассажиры должны быть предупреждены заранее о длинных очередях. Вопрос в том, что длинных очередей быть не должно ИЛИ пассажиры должны быть предупреждены о длинных очередях ДО покупки билета, что пассажир мог сделать осознанный выбор по поводу того, какой авиакомпанией лететь, какими аэропортами пользоваться.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:22 Ну не скажите. Ещё мы увидели сумашедшую толпу народа перед стойками раянов. Я, конечно, догадывался, что с началом пандемии лоу-косты ещё больше порезали траты, но не догадывался, что настолько
Большую часть года это прокатывало. Скорее, никто не ожидал, что летом будет такой аншлаг. В том числе и хендлинги, которые сократили персонал, и сейчас физически не могут предоставить больше персонала для АК.

Что само собой должно быть проблемой бизнеса, а не клиентов. Как минимум, не стоит добавлять рейсы, которые нет уверенности, что смогут обслужить.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:06 Я не бачу ніякої невідповідності.
Ви жартуєте? :smile: Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00, далі зелений коридор 30 хв.!!! Як? Що вони там робили стільки часу? Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Olek »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 15:16
Журналіст, який написав статтю мав надіслати відповідний запит керівництву аеропорта і авіакомпанії, а також спитати одного чи декількох експертів. Тоді б це був якісний репортаж, з якого можна було б щось зрозуміти окрім "обдаровані діти не полетіли на фестиваль".
Попробуй поработать журналистом не один год. В авиации. И поймешь, что запросить комментарии и получить их - это две разные вещи.
Ryanair игнорирует большую часть запросов. Wizz Air может присылать "оперативный" ответ в течение недель. Роза Ветров вообще отмораживается.
Эксперты? Дайте мне список? Кто эксперт и готов комментировать. Часто тебе лично что-то расскажут, а как речь о выходе в свет. Публично? Неее, я такое не могу сказать.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 15:16
mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:06 А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling.
Якщо...
А шо, можна без "якщо"?
Tetris писав: 19 серпня 2021, 15:16 Рівень сервісу раянейра ми можемо обговорювати будь-коли, а от робити висновки по конкретному конфліктному епізоду можна лише почувши альтернативну точку зору.
Правда? Тобто, обговорювати сервіс авіакомпаніі не маючи відповіді авіактомпанії (чи когось, хто хоче захищати авіакомпанію) - не можна?
Tetris писав: 19 серпня 2021, 15:16 Журналіст, який написав статтю мав надіслати відповідний запит керівництву аеропорта і авіакомпанії, а також спитати одного чи декількох експертів.
Про яких експертів взагалі йде мова? Хто є експертом в питанні черг в аеропорту?
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Olek »

В аэропорту Борисполь проблема с тем забором на уровне прилета. Я попросил аэропорт дать информацию о ширине полос, чтобы понимать, можно ли там вместить еще одну. Какой трафик в аэропорту в пиковые часы. Ой, это сложно, ой...
Хотя при наличии данных можно внести это все в программу и проработать разные варианты решения.
В итоге тема ушла пока ждать лучшего времени.

Именно по этой причине журналисты, если они не в каких-то грантовых организациях, просто возьмут горячую тему, добудут минимально нужное число информации и опубликуют ее. Их задача осветить проблему, а не добиваться истины и ее решения. Пассажиры теперь предупреждены, что даже при прибытии в аэропорт вовремя они могут просто не успеть на рейс. Ну а издание осветило хайповую тему, получило трафик и теперь может платить зарплату своим работникам.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Liubko писав: 19 серпня 2021, 15:38 Ви жартуєте? :smile: Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00, далі зелений коридор 30 хв.!!! Як? Що вони там робили стільки часу? Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!
"Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5" - получилось бы около 11:50. Она написала в 12:07 зашли в аэропорт. "Соврала" на целых 15 минут. Расстрелять!
"Стали до стійки реєстрації за 2 години" - "почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію" - в чём несоответствие?
Зелёный коридор 30 минут - ну это не значит, что они в этом коридоре были одни. Вам уже писали ранише, что на фаст треке очереди были часто такие же (если не больше), как и в обычных кабинках. Тем более, что это группа детей, а не один человек. Плюс добежать на гейт, который, догадываюсь, находился у автобусных гейтов (по-моему, 16-20).
"Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!" - вы хотите точности от барышни, которая не летала/мало летала. Для неё и обычный трап мог стать телетрапом - вполне припускаю такой вариант
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Liubko писав: 19 серпня 2021, 15:38 Ви жартуєте? :smile: Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00,
Час відправлення рейсу - 14:50. Якщо вони приїхали в аеропорт в 12:07 - це можна називати "за 2,5 години до виліту", якщо вони стали в чергу в 12:20 - можна казати "за 2 години". Не бачу проблеми?

Чи вас засмучує похибка в +/-10-15хв? Це цілком нормальна похибка для більшості людей, яки не ведуть похвилинної реєстрації своїх дій

І, якщо вони дійсно пройшли реєстрацію тільки в 14:00 (та нехай навіть в 13:30) - це абсолютно неадекватний сервіс

Звичайно, немає ніякої гарантії, що її історія - правда. Але немає ніяких підстав казати, що ця історія - неправда + вона цілком відповідає моєму минулому власному досвіду із райаном і КБП
Liubko писав: 19 серпня 2021, 15:38 далі зелений коридор 30 хв.!!! Як? Що вони там робили стільки часу? Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!
Ще раз, це неважливо. Якщо реєстрація зайняла годину чи більше - це абсолютно неадекватний сервіс. Скільки займає "зелений коридор" - я не знаю. Але можу сказати, що для людини, яка не часто літає, від здачи багажу до проходження паспортного контролю (це включає дві черги) може легко зайняти ще годину

Те ж саме стосується телетрапа, це - неважливо. Може вона не розуміє, що таке телетрап, може вона плутає телетрап і той коридор, який веде від терміналу до телетрапу (райан використовує той коридор)
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Glucker »

Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:22 Ну не скажите. Ещё мы увидели сумашедшую толпу народа перед стойками раянов. Я, конечно, догадывался, что с началом пандемии лоу-косты ещё больше порезали траты, но не догадывался, что настолько
А хіба в доковідний період у них було більше стійок реєстрації? По-моєму, не більше. По-моєму, до ковіду у Райанів стіок працювало менше. У терміналі F Райани, наскыльки я памятаю, використовували по 3 стійки, які були майже пусті. Вчора, якщо вірити сайту КБП, вони задієвали до 8 стійок реєстрації. Просто із-за перевірок документів у хендлерів додалося роботи.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Olek писав: 19 серпня 2021, 15:39 Попробуй поработать журналистом не один год. В авиации. И поймешь, что запросить комментарии и получить их - это две разные вещи.
Для этого в конце репортажа пишут что-то вроде "мы заблаговременно направили соответствующие запросы в АК и аэропорт, но на момент публикации данной статьи ответы не получили. В случае необходимости мы готовы рассмотреть возможность изложить их точку зрения в будущем."
Olek писав: 19 серпня 2021, 15:39 Ryanair игнорирует большую часть запросов.
Думаю, правильно делают. Тут писали предположения, что они мониторят соцсети и даже, наверное, этот форум. Им даже на прессу плевать. Они экономят на сотрудниках, разгребающих тысячи запросов, не то, что соцсети.
Тем более подобных инцидентов (когда кто-то не оказался на борту, хотя считал, что должен был оказаться) у них десятки в день - замучаешься разгребать. Им просто наплевать, что про них пишут газеты и соцсети.
Не наплевать будет лишь тогда, когда это будет влиять на капитализацию компании.
Olek писав: 19 серпня 2021, 15:39 Эксперты? Дайте мне список? Кто эксперт и готов комментировать.
Думаю, если бы журналист обратился к тебе, ты вряд ли бы отказал и как минимум помог разобраться в том, что наговорила эта депутатка и почему все-таки детей не посадили на борт.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:41
Tetris писав: 19 серпня 2021, 15:16 Рівень сервісу раянейра ми можемо обговорювати будь-коли, а от робити висновки по конкретному конфліктному епізоду можна лише почувши альтернативну точку зору.
Правда? Тобто, обговорювати сервіс авіакомпаніі не маючи відповіді авіактомпанії (чи когось, хто хоче захищати авіакомпанію) - не можна?
Ви читати вмієте? Ще раз повторюю: обговорювати сервіс можна будь-коли. Навіть не маючи приводу і жодної відповіді.
Робити визновки по конкретному епізоду можна лише розібравшись і відтворивши картину подій.
mmyykkoollaa писав: 19 серпня 2021, 15:41 Про яких експертів взагалі йде мова? Хто є експертом в питанні черг в аеропорту?
Співробітники інших АК, співробітники аеропортів (хендлінгу), туристичні агенти з досвідом, мандрівники, що часто подорожують, авіажурналісти.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 16:59 Думаю, правильно делают. Тут писали предположения, что они мониторят соцсети и даже, наверное, этот форум. Им даже на прессу плевать. Они экономят на сотрудниках, разгребающих тысячи запросов, не то, что соцсети.
Тем более подобных инцидентов (когда кто-то не оказался на борту, хотя считал, что должен был оказаться) у них десятки в день - замучаешься разгребать. Им просто наплевать, что про них пишут газеты и соцсети.
Не наплевать будет лишь тогда, когда это будет влиять на капитализацию компании.
Тогда к чему ваши призывы обратиться в авиакомпанию? Судя по вашему описанию, вы считаете, что авиакомпания никому ничего не должна. Как говорится, "вы можете хранить молчание..."
Glucker писав: 19 серпня 2021, 16:58 А хіба в доковідний період у них було більше стійок реєстрації? По-моєму, не більше. По-моєму, до ковіду у Райанів стіок працювало менше. У терміналі F Райани, наскыльки я памятаю, використовували по 3 стійки, які були майже пусті. Вчора, якщо вірити сайту КБП, вони задієвали до 8 стійок реєстрації. Просто із-за перевірок документів у хендлерів додалося роботи.
Не знаю, никогда раянами из Киева не летал. Но до ковида не нужно было поголовно всем проверять документы, тем более так тщательно, как сейчас, с ограничениями в разных странах. В результате процесс проверки 1 человека не только дольше, но и количество таких проверок больше - онлайн зачекиниться получится у намного меньшего количества людей, чем до ковида
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Glucker »

Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:48 "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5" - получилось бы около 11:50. Она написала в 12:07 зашли в аэропорт. "Соврала" на целых 15 минут. Расстрелять!
"Стали до стійки реєстрації за 2 години" - "почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію" - в чём несоответствие?
Група приїхала а аеропорт за 2.5 години до вильоту, була велика черга на реєстрацію, але вони, замість того щоб зайняти чергу, півгодини витратили невідомо на що. Напевне, запилювали відосики в інсту, ходили по туалетах і т.д. І тільки потім стали в чергу. В чому логіка? Навіщо так робити, якщо така ситуація?
Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:48 Зелёный коридор 30 минут - ну это не значит, что они в этом коридоре были одни. Вам уже писали ранише, что на фаст треке очереди были часто такие же (если не больше), как и в обычных кабинках. Тем более, что это группа детей, а не один человек.
Невідомо що саме малось на увазі під "зеленим коридором". Може їх провели через фаст трек, може їх провели без черги, може через кабінку для членів екіпажів. Тут спорити немає особливого сенсу, але якщо на фаст-трек велика черга, то чи не логічніше піти звичайним коридором?
Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:48 Плюс добежать на гейт, который, догадываюсь, находился у автобусных гейтов (по-моему, 16-20).
Той рейс садили через гейт D9 з телетрапом. Тільки всім відомо, що у Борисполі на таких гейтах на рейси Райана пасажири йдуть не через телетрап, а пішки. Від паспортного контролю до гейтів з телетрапами недалеко.
Igoresha писав: 19 серпня 2021, 15:48 "Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!" - вы хотите точности от барышни, которая не летала/мало летала. Для неё и обычный трап мог стать телетрапом - вполне припускаю такой вариант
Але ця вся постійна плутанина та зміна своїх же слів не говорить на користь цієї пані.

Знов-таки, це все не звільняє від відповідальності хендлінгову компанію, але стовідсотково вважати що група на чолі з цією пані вели себе повністю адекватно, не можна.
Але та пані спочатку ще й казала що рейс вилетів раніше, що не є правдою. По факту він вилетів навпаки, з затримкою.
І якби вони стали одразу в чергу на реєстрацію, а не витрачали півгодини часу невідомо на що, то як раз би і зекономили час, якоро їм так критично не вистачало. Знов-таки, повторюся, "косяк" за хендлінговою компанією, яка не відкрила більшу кількість стійок, або а/к, яка, можливо, мала б платити більше коштів за більшу кількість стійок (невідомо яки у них договірні стосунки), все одно є.
А ще у Борисполі я бачив біля стійок реєстрації Раянів окрім співробітниць, ще якогось старшого. До нього зверталися у разі спірних ситуацій. Цілком можливо, що можна було б розрулити і цю ситуацію, звернувшись до нього. А ще, Аерохендлінгу слід би підзивати пасажирів рейсів, час реєстрації на які закінчуєтся, щоб ті реєструвалися поза чергою.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Igoresha писав: 19 серпня 2021, 17:06 Тогда к чему ваши призывы обратиться в авиакомпанию? Судя по вашему описанию, вы считаете, что авиакомпания никому ничего не должна. Как говорится, "вы можете хранить молчание..."
Ну во-первых, авиакомпания действительно не обязана отвечать на запросы. Это не госорган, который содержится на деньги налогоплательщиков. Отвечать на запросы - их добрая воля.
Во-вторых я говорил о том, что журналист даже не попытался сделать объективный репортаж. Если бы он спросил, а ему не ответили - совсем другое дело.
В-третьих, думаю, хендлинг в данном случае мог больше рассказать, чем АК.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Olek »

Tetris писав: 19 серпня 2021, 16:59 Думаю, если бы журналист обратился к тебе, ты вряд ли бы отказал и как минимум помог разобраться в том, что наговорила эта депутатка и почему все-таки детей не посадили на борт.
Даже у психотерапевтов есть супервизоры. А у меня нет такого супервизора в авиационной журналистике. И это реально очень плохая штука. У нас нет экспертов, которые могут сказать что-то независимо. Я не обладаю достаточным количеством знаний, чтобы покрыть все темы. Мне нужно развитие. А я его не могу получить. Авиационная журналистика в Украине на дне. И надо сказать в первую очередь спасибо авиакомпаниям за это. Большинство из которых воспринимает тебя как назойливую муху и как бесплатное рекламное приложение. С*ки. Простите, накипело.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 31 гість