Ryanair (FR)

DIMMka
Airbus A330
Повідомлень: 523
З нами з: 28 березня 2014, 11:35
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення DIMMka »

mmyykkoollaa писав: 18 квітня 2020, 01:51
Sentry писав: 17 квітня 2020, 20:50 Благодаря открытию границ у них будет доступ к дешевой рабочей силе, без которой их экономика не готова работать; туризму; импорту ресурсов. Тем более, что и беженцы, и контрабанда в бОльшей части не пересекают границу через пункты пропуска, так что закрытие пунктов пропуска в борьбе с ними само по себе особо не поможет.
Я бы разделял заробітчан и туристов. Имхо, заробітчан пустят скоро, особенно тех, кто работает в агросекторе (в ЮК вчера чартером привезли людей из Румынии, некому на фермах работать). К сожалению, это не означает, что пустят туристов (внутри ЕС или извне).

Кроме того, открытые границы необходимы но недостаточны для туризма. Разрешат ли гостиницы и общепит? (Не все туристы хотят жить в кемпингах и покупать еду в магазинах.) Что будет с транспортом? Если пассажиропоток упадет очень сильно, то авиакомпании порежут сеть и отменят кучу рейсов и направлений. Если введут лимит на кол-во пассажиров в салоне (такое рассматривается), то подорожают билеты. Питань безліч
А разве с рабочими визами сейчас не пускают?
Аватар користувача
AZP
A380
Повідомлень: 1506
З нами з: 23 липня 2019, 14:27
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення AZP »

DIMMka писав: 18 квітня 2020, 07:03
А разве с рабочими визами сейчас не пускают?
Пускают, но, во-первых, жопа с транспортом, а во-вторых, нужно иметь место для 14 дней обсервации.
К примеру, я в обычных условиях поселился бы в хостеле и ездил, смотрел комнаты с ОЛХ, чтобы фото соответствовали реальности.
А так хренушки.
Аватар користувача
bespalov_vlad
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 05 жовтня 2017, 15:37
Звідки: Донецьк -> Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення bespalov_vlad »

roger писав: 17 квітня 2020, 23:36 Щойно отримав ваучер, а не гроші за скасований переліт. Як отримати гроші до кінця не ясно. Але з їхніх слів, то буде довгий процес. Вони не рекомендують його ініціювати.
А коли подавалися на повернення? І чи одразу оформили повернення коштів а потім змінили рішення і кинули ваучер?
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

AZP писав: 18 квітня 2020, 11:09
DIMMka писав: 18 квітня 2020, 07:03
А разве с рабочими визами сейчас не пускают?
Пускают, но, во-первых, жопа с транспортом, а во-вторых, нужно иметь место для 14 дней обсервации.
К примеру, я в обычных условиях поселился бы в хостеле и ездил, смотрел комнаты с ОЛХ, чтобы фото соответствовали реальности.
А так хренушки.
тех, у кого есть разрешение быть резидентом (рабочее, семейное итд) имеют те же возможности, что и у граждан, вроде. Но и у граждан есть проблемы ездить через границы
roger
Airbus A320
Повідомлень: 335
З нами з: 07 грудня 2017, 20:55
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення roger »

bespalov_vlad писав: 18 квітня 2020, 18:34
roger писав: 17 квітня 2020, 23:36 Щойно отримав ваучер, а не гроші за скасований переліт. Як отримати гроші до кінця не ясно. Але з їхніх слів, то буде довгий процес. Вони не рекомендують його ініціювати.
А коли подавалися на повернення? І чи одразу оформили повернення коштів а потім змінили рішення і кинули ваучер?
Спочатку йшлося про гроші, але надіслали ваучер.
Аватар користувача
bespalov_vlad
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 05 жовтня 2017, 15:37
Звідки: Донецьк -> Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення bespalov_vlad »

roger писав: 19 квітня 2020, 08:48
bespalov_vlad писав: 18 квітня 2020, 18:34
roger писав: 17 квітня 2020, 23:36 Щойно отримав ваучер, а не гроші за скасований переліт. Як отримати гроші до кінця не ясно. Але з їхніх слів, то буде довгий процес. Вони не рекомендують його ініціювати.
А коли подавалися на повернення? І чи одразу оформили повернення коштів а потім змінили рішення і кинули ваучер?
Спочатку йшлося про гроші, але надіслали ваучер.
Ага.Я оформлював 20 березня одразу 5 перельотів. Сказали чекати 28 робочих днів повернення саме грошей. Минулого тижня у чаті спитав і відповіли, щоб чекав, але про ваучери нічого не казали. Не хотів би мати неприємний сюрприз як у вас.
unilisa1
Airbus A318
Повідомлень: 46
З нами з: 10 січня 2020, 18:42
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення unilisa1 »

Подала заявку на возврат 11.03.20.при оформлении заявки было написано, что возврат будет осуществлен в течение 5-7 рабочих дней. потом в переписке с ринейром появился новый срок - 28 рабочих дней, потом мне подтвердили окончательную дату расчета 20.04.20. В итоге, сегодня в чате мне образно сказали «отвали!» денег нет, и когда будут не знаем. «Ждите!». Так что не надейтесь на возвраты. Мало того, чат ринейра перестал работать. Все время написано: «Our agents are not available at the moment.» и так несколько суток. Еле пробилась, но они явно не желают давать информацию, размывчато ответили на вопрос, и быстро закрыли чат.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Собакевич »

Спочатку йшлося про гроші, але надіслали ваучер
какие условия использования ваучера?
roger
Airbus A320
Повідомлень: 335
З нами з: 07 грудня 2017, 20:55
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення roger »

Собакевич писав: 21 квітня 2020, 13:39
Спочатку йшлося про гроші, але надіслали ваучер
какие условия использования ваучера?
Термін дії 1 рік, можна використати за кілька разів і на різних осіб.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення makor »

а где про разных? вроде находил правила и там были именные.
roger
Airbus A320
Повідомлень: 335
З нами з: 07 грудня 2017, 20:55
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення roger »

makor писав: 21 квітня 2020, 14:05 а где про разных? вроде находил правила и там были именные.
Я так зрозумів з швидко прочитаного пояснення, можливо я неправильно зрозумів. Вибачайте, буде нагода, то перевірю та опишу тут неодмінно!
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення makor »

roger писав: 21 квітня 2020, 14:46
makor писав: 21 квітня 2020, 14:05 а где про разных? вроде находил правила и там были именные.
Я так зрозумів з швидко прочитаного пояснення, можливо я неправильно зрозумів. Вибачайте, буде нагода, то перевірю та опишу тут неодмінно!
Странные они
Can I give my voucher to my family member or a friend?
You can pay for multiple travel companions as our voucher offers great travel flexibility.
Но затем
Travel Vouchers can only be redeemed by the recipient of the voucher.
Аватар користувача
bespalov_vlad
Airbus A319
Повідомлень: 122
З нами з: 05 жовтня 2017, 15:37
Звідки: Донецьк -> Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення bespalov_vlad »

unilisa1 писав: 21 квітня 2020, 12:17 Подала заявку на возврат 11.03.20.при оформлении заявки было написано, что возврат будет осуществлен в течение 5-7 рабочих дней. потом в переписке с ринейром появился новый срок - 28 рабочих дней, потом мне подтвердили окончательную дату расчета 20.04.20. В итоге, сегодня в чате мне образно сказали «отвали!» денег нет, и когда будут не знаем. «Ждите!». Так что не надейтесь на возвраты. Мало того, чат ринейра перестал работать. Все время написано: «Our agents are not available at the moment.» и так несколько суток. Еле пробилась, но они явно не желают давать информацию, размывчато ответили на вопрос, и быстро закрыли чат.
Ну поки О*Лірі розказує про квитки по 1 євро, на практиці його постійні клієнти ігноруються. Хто з ними захоче літати?
Аватар користувача
dtm
Airbus A340
Повідомлень: 720
З нами з: 04 лютого 2019, 17:13
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dtm »

Раяна ніколи не цікавила постійність клієнтів. Вони типові маркетологи генерують (не існуючий) попит... Про системи утримування клієнтів раян ніколи не задумується.
В одному з ранніх інтервю їх топменеджер сказав: ми пробували готвувати найкращі бутерброди але люди всерівно вибирали BA і говорили що в BA бутерброди кращі, після чого ми знизили ціну і прибрали бутерброди.
Люди припинили жалітись на бутерброди.
Я купляючи раян розумію що мої шанси потрапити в заплановану точку не такі високі як коли лечу з Австрійцями чи Люфтами, але ціна квитка для мене часто основний парметр вибору перевізника тому навіть втративши (ще докінця не відомо) гроші за квиток з FRA в BDS в кінці червня я продовжу купляти квитки раяна в більш спокійні часи якщо вони запропонують нижчу ціну і ймовірність мого не потрапляння в пункт призначення буде не важливою.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

makor писав: 21 квітня 2020, 19:21 Странные они
Can I give my voucher to my family member or a friend?
You can pay for multiple travel companions as our voucher offers great travel flexibility.
Но затем
Travel Vouchers can only be redeemed by the recipient of the voucher.
Так а что странного? Судя по всему можно заплатить за сколько угодно попутчиков, но только при условии путешествия самого держателя ваучеров. Как с Визз клубом.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

dtm писав: 21 квітня 2020, 20:44 Я купляючи раян розумію що мої шанси потрапити в заплановану точку не такі високі як коли лечу з Австрійцями чи Люфтами, але ціна квитка для мене часто основний парметр вибору перевізника тому навіть втративши (ще докінця не відомо) гроші за квиток з FRA в BDS в кінці червня я продовжу купляти квитки раяна в більш спокійні часи якщо вони запропонують нижчу ціну і ймовірність мого не потрапляння в пункт призначення буде не важливою.
Там не дуже зрозуміло, деякі рейтинги кажуть, що райан перший в Європі за пунктуальністю )) До тих рейтингів є питання, але, з мого особистого досвіду, пунктуальність європейських авіакомпаній майже однакова в нормальних умовах.

Можливо, є невеличка різниця в тому, як вони вирішують питання під час проблем. Але зараз навіть це неочевидно.

Чесно кажучі, я думаю, зараз практично немає різниці між економ-класом ЕЮ авіакомпаній-"класиків" і "лоу-костами". Останні в середньому дещо дешевші, що коменсується дещо нижчим рівнем сервісу. Найбільш неприємні: термінали, посадка, брудний салон. Але то таке. Головне, імо, купляти квитки лише на рейси, на яких "працює" EC261 ))
Аватар користувача
AZP
A380
Повідомлень: 1506
З нами з: 23 липня 2019, 14:27
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення AZP »

dtm писав: 21 квітня 2020, 20:44 ціна квитка для мене часто основний парметр вибору перевізника
К примеру, Райан введёт правило: владельцев билетов по самому дешёвому тарифу стюардесса на входе будет один раз бить резиновой дубинкой по жопе.
Я скажу "всего один. Да и резиновой. Да и не по яйцам" и потерплю, но доплачивать за услугу "Без ударов" не буду :grin:
Такой жадный. :(
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

mmyykkoollaa писав: 21 квітня 2020, 21:55 Чесно кажучі, я думаю, зараз практично немає різниці між економ-класом ЕЮ авіакомпаній-"класиків" і "лоу-костами". Останні в середньому дещо дешевші, що коменсується дещо нижчим рівнем сервісу. Найбільш неприємні: термінали, посадка, брудний салон. Але то таке. Головне, імо, купляти квитки лише на рейси, на яких "працює" EC261 ))
Разницы в самом продукте почти нет, а та разница, что есть явно не стоит разницы в цене для обычного пассажира, который летает несколько раз в год. Если частота перелетов позволяет заработать статус, то ситуация может измениться.

Разница заключается не в продукте, а в сопутствующих вещах. Расписание, которое дает возможность лететь в нужное время. Частота рейсов и наличие партнеров, что позволит решить проблему намного быстрее в случае отмены или задержки рейса. Временами очень неприятный контингент на LCC рейсах, хотя в Украине это пока слабо выражено. У LCC очень часто есть скотское отношение к пассажирам в процессе посадки и в плане удобства терминалов, хотя все очень по разному, в Жулянах у Визза все очень хорошо, если приходить на посадку последним. Так что все сильно зависит от конкретного рейса и аэропорта вылета.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення makor »

Sentry писав: 21 квітня 2020, 21:42
Так а что странного? Судя по всему можно заплатить за сколько угодно попутчиков, но только при условии путешествия самого держателя ваучеров. Как с Визз клубом.
Странно то что это не ответ на вопрос "Can I give my voucher to my family member or a friend?".

Потому что тогда ответ "нет. только взять их с собой".
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

makor писав: 21 квітня 2020, 23:16 Странно то что это не ответ на вопрос "Can I give my voucher to my family member or a friend?".

Потому что тогда ответ "нет. только взять их с собой".
Can I give my voucher to my family member or a friend?
You can pay for multiple travel companions as our voucher offers great travel flexibility.
Так все четко. Я честно говоря не понимаю, в чем может быть разночтение. travel companions = взять с собой. Ну а то, что они не ответили на свой же вопрос, то это общая проблема маркетологов :(
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 28 гостей