Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Я активно моніторю американський ринок. Найнижчі тарифи, які мені вдалося вихопити за останні 10 років (всі тарифи в один бік), це Чикаґо-Новий Орлеан за $48, Сан-Франциско-Чикаґо за $50 та Нью-Йорк-Чикаго за $66 - все Юнайтед. Для мого улюбленого JetBlue і South-West - низькі тарифи, це все що нижче $80, таке буває або на акціях, або дуже заздалегідь.
Одна з причин вищих цін в США - фактична включеність багажу в більшість тарифів, навіть безбагажних (через, наприклад, відсутнє обмеження ваги на салонний багаж або доступність багажу через пільги статусів програм лояльності). В Україні так було, коли Віззи мали примусово включений багаж - найнижчі тарифи тоді в Україні були заблоковані.
Зважаючи на малу кількість українських пасажирів, готових платити багато, і більшу віддаленість українських міст від європейських баз LCC (а це пальне, але також час роботи екіпажів, амортизація літака, і т д) думаю, що теперішній рівень навіть неакційних цін Раяна непоказовий. Це ж, напевне, причина, чому МАУ відносно спокійні в умовах такої конкуренції, виплескуючи гнів тільки через третіх осіб. Мережева модель дає більше гнучкості, особливо, якщо почне потрохи відкриватись маржинальніший транзит на Центральну Азію (Узбекистан, Киргизстан, Туркменістан, Індія). Пройде пару років, встановиться рівновага і далі все залежатиме від зростання ВВП та доходів громадян.
Одна з причин вищих цін в США - фактична включеність багажу в більшість тарифів, навіть безбагажних (через, наприклад, відсутнє обмеження ваги на салонний багаж або доступність багажу через пільги статусів програм лояльності). В Україні так було, коли Віззи мали примусово включений багаж - найнижчі тарифи тоді в Україні були заблоковані.
Зважаючи на малу кількість українських пасажирів, готових платити багато, і більшу віддаленість українських міст від європейських баз LCC (а це пальне, але також час роботи екіпажів, амортизація літака, і т д) думаю, що теперішній рівень навіть неакційних цін Раяна непоказовий. Це ж, напевне, причина, чому МАУ відносно спокійні в умовах такої конкуренції, виплескуючи гнів тільки через третіх осіб. Мережева модель дає більше гнучкості, особливо, якщо почне потрохи відкриватись маржинальніший транзит на Центральну Азію (Узбекистан, Киргизстан, Туркменістан, Індія). Пройде пару років, встановиться рівновага і далі все залежатиме від зростання ВВП та доходів громадян.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11281
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Особливо класно Любек розвинули
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10223
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 15:42 Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Насправді регіональні аеропорти розвиваються і першими і другими. Мережеві компанії зручні бізнесу перш за все, а ловкости більше для приватних поїздок, відпусток, можливо також для малого бізнесу.Sentry писав: ↑25 листопада 2018, 19:19На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 15:42 Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
Ті кому ЛХ не дорога і раяном полетять, добавивши всілякі пріоріті, багаж та ін
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУVitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 20:46 Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Тобто установка салону "як в 777" на МАХи настільки дорожча що аж не доступна для МАУ ?UR-PSH писав: ↑25 листопада 2018, 21:25Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУVitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 20:46 Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Re: Ryanair (FR)
Месяц прошел... Есть у кого инфа по загрузке?
Re: Ryanair (FR)
От і накрився Раян в Херсоні
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Какие рейсы при военном положении? А в полночь будут принимать решение
Re: Ryanair (FR)
чому ви впевнені, що при військовому стані їх не буде? що закон говорить?
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Навряд буде оголошення військового стану — думайте резонно.
Re: Ryanair (FR)
Шо ж не ясного, це ж кондитер спецом, щоб вибори скасувати і правити вічно. Ваш штатний конспіролог.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10223
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Так или иначе, но военное положение с большой вероятностью завтра будет. Хотя, в моем понимании, случившееся больше тянет на пограничный инцидент, чем на повод для введения военного положения.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
"Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."
оце цікаво.....
оце цікаво.....
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Панове, якщо воєнний стан не було встановлено у 2014–2015 рр., найбільш кризові роки війни, то який резон це робити зараз?
Востаннє редагувалось 26 листопада 2018, 00:55 користувачем nik-dem, всього редагувалось 1 раз.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 31 гість