Ryanair (FR)

Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Glucker »

Зображення
chukinson писав: 13 серпня 2021, 23:20 Не хочу никого защищать, но..
В понедельник на всех стойках Раяна светилась только одна надпись "Лондон". Как человек часто летающий (даже один раз с сабжем) я понимаю, что не верь написаному, иди и регистрируйся.
На початку червня пасажири пробували зачекінитися на рейс Райана Київ-Софія, коли на стійках чекінили на попередній рейс Райанів, агенти відмовили, сказали що реєстрація ще не почалася. Потім рестрація на попередній рейс закінчилася, була пауза і десь за 2:10-2:15 до вильоту рейсу до Софію почалася реєстрація на рейс до Софії. Працювало 3 стійки на реєстрацію, але в даному випадку час реєстрації на сусідні рейси не перетинався.
chukinson писав: 13 серпня 2021, 23:20 А теперь поставьте на это место тетку которая кроме Турции/Египта ничего не видела и с толпой детей которые вечно норовят исчезнуть (разбежаться).. Пришли, увиделт надпись "условный Лондон" и решили обождать, потом переспросили и бегом в очередь..
До речі, на фото, яке виклали про цей інцидент наче немає конкретного пункта призначення на екранах. Тільки логотип а/к
Зображення
Аватар користувача
ant0xa
A380
Повідомлень: 1009
З нами з: 25 січня 2017, 20:35
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення ant0xa »

подтверждаю, в КБП регистрация на рейс может не начаться, если по времени это больше двух часов.
поэтому, весь приезд заранее - это просто тупое стояние в очереди.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Krakowite »

Glucker писав: 13 серпня 2021, 16:53 Скільки стійок у у Кракові зараз задіюють під рейси Райанів?
У Кракові одна спільна черга до всіх стійок реєстрації Ryanair. Всього таких стійок десь штук 5.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Krakowite »

ant0xa писав: 13 серпня 2021, 23:54 поэтому, весь приезд заранее - это просто тупое стояние в очереди.
Якщо зайняти завчасно чергу, то якраз можна дійти до стійки реєстрації в той момент коли офіційно починається реєстрація :secret:
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

ant0xa писав: 13 серпня 2021, 23:54 весь приезд заранее - это просто тупое стояние в очереди.
Бути в черзі 5 і 50 - велика різниця.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Собакевич »

Посадочные в украинских аэропортах сейчас выдают на стойках или нужно печатать самому, как в доковидную эпоху?
Аватар користувача
denya24
A380
Повідомлень: 1116
З нами з: 27 березня 2019, 17:27
Звідки: HRK, IEV, LCY
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення denya24 »

Выдают на стойках регистрации
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Liubko писав: 13 серпня 2021, 23:11 Але приїхати завчасно, побачити чергу і не зайняти її, десь шаритися і в результаті зайняти кінець ще більшої черги - от це точно діч. :smile:
Это перекладывание с больной головы на здоровую.
Если человек, подошедший к стойке, когда она открывается для регистрации на рейс, не успевает на этот самый рейс - то проблема не в пассажире, который не бегал и просил его пропустить или по фаст трекам.
Понятно, что женщина могла попытаться что-то сделать (не факт, что ей это бы удалось, кстати). Но она не обязана была
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Igoresha писав: 18 серпня 2021, 09:54 Это перекладывание с больной головы на здоровую.
Зважаючи, що не встигли на рейс тільки діти з цієї групи і ще якийсь поляк, то вина керівника групи очевидна. Тим більше, не уявляю як можна спізнитися, йдучи по зеленому коридору. Це треба було нікуди не спішити і ще в дютіки забігати.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Liubko писав: 18 серпня 2021, 13:49 Зважаючи, що не встигли на рейс тільки діти з цієї групи і ще якийсь поляк, то вина керівника групи очевидна. Тим більше, не уявляю як можна спізнитися, йдучи по зеленому коридору. Це треба було нікуди не спішити і ще в дютіки забігати.
В чём конкретно её вина? В том, что стала в очередь во время начала регистрации на рейс? Или что раян экономит даже на уведомлениях пассажиров о том, что в связи с карантинами они экономят на наземном обслуживании?
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Igoresha писав: 18 серпня 2021, 09:54
Liubko писав: 13 серпня 2021, 23:11 Але приїхати завчасно, побачити чергу і не зайняти її, десь шаритися і в результаті зайняти кінець ще більшої черги - от це точно діч. :smile:
Это перекладывание с больной головы на здоровую.
Если человек, подошедший к стойке, когда она открывается для регистрации на рейс, не успевает на этот самый рейс - то проблема не в пассажире, который не бегал и просил его пропустить или по фаст трекам.
Понятно, что женщина могла попытаться что-то сделать (не факт, что ей это бы удалось, кстати). Но она не обязана была
Это все было бы так, если бы мы выслушали позиции всех сторон и убедились бы, что факты, изложенные руководителем группы, были правдой. Но, к сожалению, журналисты не удосужились сделать работу и получить комментарии всех сторон + экспертов, а просто включили дающий кликбейт режим "истерика".
Вместе с тем, куча косвенных "улик" говорит, что руководитель группы как минимум что-то недоговаривает, а как максимум врет.
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Igoresha писав: 18 серпня 2021, 13:53 В чём конкретно её вина? В том, что стала в очередь во время начала регистрации на рейс? Или что раян экономит даже на уведомлениях пассажиров о том, что в связи с карантинами они экономят на наземном обслуживании?
Ми не знаємо як все відбувалося насправді. Інфомація, яку надала Ірина Славова не дуже схожа на правду.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Я не спорю о том, что пока что информация только от одной (заинтересованной) стороны. Но сам господин Любко писал
Liubko писав: 13 серпня 2021, 14:30 Поспілкувався я з пані Славовою. Ситуація така, що група дітей стояла в черзі півтори години на стійці реєстрації, тобто вставали в чергу вони в останніх рядах.
Но форумчане уже успели обвинить её во лжи, неправде, шатанию по дьютикам и прочему. Это немного напоминает мне аргументы "она сама провоцировала насильника, одевшись слишком откровенно" - кое-какая доля правды в этом есть, но уж точно не основная причина
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

Igoresha писав: 18 серпня 2021, 14:06 Но форумчане уже успели обвинить её во лжи, неправде, шатанию по дьютикам и прочему. Это немного напоминает мне аргументы "она сама провоцировала насильника, одевшись слишком откровенно" - кое-какая доля правды в этом есть, но уж точно не основная причина
Якщо людина постійно щось не договорює, плутається в своїх аргументах - то як ви це сприймаєте? Славова в результаті звинуватила поляків, що купили їм квитки на ryanair. Я маю сумніви, що ця людина взагалі адекватна.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Liubko писав: 18 серпня 2021, 13:49 Зважаючи, що не встигли на рейс тільки діти з цієї групи і ще якийсь поляк, то вина керівника групи очевидна.
Хрєнассє... Ви мені як прокурор до прокурора, скажіть
1) Яким чином відсутність інших людей, які не встигли на літак, робить провину керівника групи "очевидною"? Що саме робить цей доказ абсолютним? Чи не може бути таке, що інші приїхали за 3-4 години? Чи може в іншиіх багажу не було?
2) Чому ви вважаєте що "якийсь поляк" не може бути прийнятий як доказ? Що саме робить поляка "якимось"? Чи змінилась би ваша думка, якби замість поляка там був чех/німець/евєнк?
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Tetris писав: 18 серпня 2021, 13:54 Это все было бы так, если бы мы выслушали позиции всех сторон и убедились бы, что факты, изложенные руководителем группы, были правдой.
Вы таки хотите сказать, шо пока райан не расскажет свою точку зрения, то верить тем, кто жалуется, нельзя? Я думаю, райану такая идея очень понравится: если кто то жалуется, достаточно просто не отвечать
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Glucker »

Як організована у Львові реєстрація на рейси Райанейра? Якщо є рейси, які перетинається по часу, то реєстрація на всі рейси йде на одних і тих же самих стійках чи окремо? Скільки стійок зазвичай задіюють при реєстрації на рейси Райанейр?
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Liubko »

mmyykkoollaa писав: 18 серпня 2021, 14:43 Вы таки хотите сказать, шо пока райан не расскажет свою точку зрения, то верить тем, кто жалуется, нельзя? Я думаю, райану такая идея очень понравится: если кто то жалуется, достаточно просто не отвечать
Якщо точка зору викладена з очевидними невідповідностями та якщо особи, які нібито постраждали, постійно змінюють свою точку зору - то логічно не довіряти такій інформації. :smile:
Аватар користувача
doc
Airbus A321
Повідомлень: 420
З нами з: 03 липня 2013, 17:20
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення doc »

Krakowite писав: 13 серпня 2021, 23:56 Якщо зайняти завчасно чергу, то якраз можна дійти до стійки реєстрації в той момент коли офіційно починається реєстрація
Если я за 4 часа займу очередь на стойку, я может быть и зарегистрируюсь вовремя, но я создам дополнительную нагрузку на стойку и приехавший за 2 часа будет ждать, пока я буду регистрироваться на свой рейс, хотя у меня еще есть запас времени.
Должно быть правило, как в советских (так было и в украинских до определенного времени) билетных кассах на жд вокзале: за 30 мин до отхода поезда билеты продаются только на этот поезд. Так и с регистрацией: за 60 (или 90) мин до отлета все стойку регистрируют только ближайший рейс, или за 2 часа выделяется минимум 1 стойка для регистрации на ближайший рейс, все остальные регистрируют по правилу: first came, first served.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

mmyykkoollaa писав: 18 серпня 2021, 14:43
Вы таки хотите сказать, шо пока райан не расскажет свою точку зрения, то верить тем, кто жалуется, нельзя? Я думаю, райану такая идея очень понравится: если кто то жалуется, достаточно просто не отвечать
Если бы у них спросили, а они не ответили, то доверия к словам пассажира было бы больше, но у Раяна никто не спрашивал, а наш форум ОЛири не читает, чтобы написать тут свою версию.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 26 гостей