В целом да. Но в Софие, например, нет. Система генерирует посадочный, а на безопасности отправляют на стойку регистрации за куском бумаги с штампом. На стойке регистрации агент сказал, что Раяну дешевле всех напрягать, чем внести изменение в приложение
Ryanair (FR)
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
А я уверен, что нет, т.к. для таких замеров нужно нанимать консалтинговую компанию, которая ЕЖЕДНЕВНО будет делать исследования во всех (или как минимум во всех крупных) аэропортах, куда летает Раян. Услуги такой компании будут стоить дорого, и, учитывая, что Раян - лоу-кост, - не думаю, что они на это будут тратиться.
Вот какая статистика у них точно есть, так это все, что делается через их сайт. И они точно знают, за сколько покупается билет, потому могут писать при покупке и/или при чек-ине.
Не помню, у какой АК, но я на сайте как-то видел бегущую строку, что сейчас аэропорты перегружены и просьба учитывать это при планировании полета и приезжать в аэропорт заранее.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Я не бачу ніякої невідповідності. Людина каже, що була в черзі біля 1.5 години. Є факти, які вказують, що в даному випадку цього не могло бути? - Ні. Чи, може, це в принципі неможливо? - Ні, навіть із власного досвіду я можу сказати, що це можливо.
А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling. Тому що 1 година в черзі - це суттєво більше ніж "резонні очікування" пассажирів та "типові показники в індустрії".
Все інше в даному випадку неважливо. Дивна поведінка, пасивність, відсутність розуміння що робити - це все цікаво для психологів, але абсолютно нецікаво в плані обслуговування авіапасажирів. Авіапасажири - не професіонали, вони не зобов"язані знати, як діяти в нетипових або екстрених випадках. Авіапасажири - клієнти, які оплатили послугу, отже це обов"язок іншої сторони контракту, авіакомпанії, надати цю послугу згідно чинного законодавства, контракту або, якщо не визначено законом і контрактом, відповідно до типових показників в індустрії.
Ви вважаєте, що рівень сервісу райанейра можна обговорювати лише після того, як райанейр погодиться надати пояснення?
Як, практично, ви собі це уявляєте? Тобто, хто і як має отримувати відповідь райанейра?
Re: Ryanair (FR)
Якщо...mmyykkoollaa писав: ↑19 серпня 2021, 15:06 А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling.
Рівень сервісу раянейра ми можемо обговорювати будь-коли, а от робити висновки по конкретному конфліктному епізоду можна лише почувши альтернативну точку зору. І я не говорив, що це може бути лише Раян. Можна було аеропорт спитати.mmyykkoollaa писав: ↑19 серпня 2021, 15:06 Ви вважаєте, що рівень сервісу райанейра можна обговорювати лише після того, як райанейр погодиться надати пояснення?
Журналіст, який написав статтю мав надіслати відповідний запит керівництву аеропорта і авіакомпанії, а також спитати одного чи декількох експертів. Тоді б це був якісний репортаж, з якого можна було б щось зрозуміти окрім "обдаровані діти не полетіли на фестиваль".
Re: Ryanair (FR)
Ну не скажите. Ещё мы увидели сумашедшую толпу народа перед стойками раянов. Я, конечно, догадывался, что с началом пандемии лоу-косты ещё больше порезали траты, но не догадывался, что настолько
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
1) Почему вы считаете, что это будет дорого? Все что для этого надо - один человек на 3-4 часа каждый день в каждом аэропорту, в котором такое измерение требуетсяTetris писав: ↑19 серпня 2021, 14:28А я уверен, что нет, т.к. для таких замеров нужно нанимать консалтинговую компанию, которая ЕЖЕДНЕВНО будет делать исследования во всех (или как минимум во всех крупных) аэропортах, куда летает Раян. Услуги такой компании будут стоить дорого, и, учитывая, что Раян - лоу-кост, - не думаю, что они на это будут тратиться.
2) Нет никакой необходимости делать такие замеры. Если максимальное время в очереди будет регламентировано, то пострадавшие пассажиры сами легко найдут доказательства, при необходимости
1) Эта рекомендация не является частью контракта.
2) Вопрос не в том, что пассажиры должны быть предупреждены заранее о длинных очередях. Вопрос в том, что длинных очередей быть не должно ИЛИ пассажиры должны быть предупреждены о длинных очередях ДО покупки билета, что пассажир мог сделать осознанный выбор по поводу того, какой авиакомпанией лететь, какими аэропортами пользоваться.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Большую часть года это прокатывало. Скорее, никто не ожидал, что летом будет такой аншлаг. В том числе и хендлинги, которые сократили персонал, и сейчас физически не могут предоставить больше персонала для АК.
Что само собой должно быть проблемой бизнеса, а не клиентов. Как минимум, не стоит добавлять рейсы, которые нет уверенности, что смогут обслужить.
Re: Ryanair (FR)
Ви жартуєте? Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00, далі зелений коридор 30 хв.!!! Як? Що вони там робили стільки часу? Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!
Re: Ryanair (FR)
Попробуй поработать журналистом не один год. В авиации. И поймешь, что запросить комментарии и получить их - это две разные вещи.Tetris писав: ↑19 серпня 2021, 15:16
Журналіст, який написав статтю мав надіслати відповідний запит керівництву аеропорта і авіакомпанії, а також спитати одного чи декількох експертів. Тоді б це був якісний репортаж, з якого можна було б щось зрозуміти окрім "обдаровані діти не полетіли на фестиваль".
Ryanair игнорирует большую часть запросов. Wizz Air может присылать "оперативный" ответ в течение недель. Роза Ветров вообще отмораживается.
Эксперты? Дайте мне список? Кто эксперт и готов комментировать. Часто тебе лично что-то расскажут, а как речь о выходе в свет. Публично? Неее, я такое не могу сказать.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
А шо, можна без "якщо"?Tetris писав: ↑19 серпня 2021, 15:16Якщо...mmyykkoollaa писав: ↑19 серпня 2021, 15:06 А, якщо людина дійсно стояла в черзі більше години, то винними є райан чи ті контори, в яких вони купляють ground handling.
Правда? Тобто, обговорювати сервіс авіакомпаніі не маючи відповіді авіактомпанії (чи когось, хто хоче захищати авіакомпанію) - не можна?
Про яких експертів взагалі йде мова? Хто є експертом в питанні черг в аеропорту?
Re: Ryanair (FR)
В аэропорту Борисполь проблема с тем забором на уровне прилета. Я попросил аэропорт дать информацию о ширине полос, чтобы понимать, можно ли там вместить еще одну. Какой трафик в аэропорту в пиковые часы. Ой, это сложно, ой...
Хотя при наличии данных можно внести это все в программу и проработать разные варианты решения.
В итоге тема ушла пока ждать лучшего времени.
Именно по этой причине журналисты, если они не в каких-то грантовых организациях, просто возьмут горячую тему, добудут минимально нужное число информации и опубликуют ее. Их задача осветить проблему, а не добиваться истины и ее решения. Пассажиры теперь предупреждены, что даже при прибытии в аэропорт вовремя они могут просто не успеть на рейс. Ну а издание осветило хайповую тему, получило трафик и теперь может платить зарплату своим работникам.
Хотя при наличии данных можно внести это все в программу и проработать разные варианты решения.
В итоге тема ушла пока ждать лучшего времени.
Именно по этой причине журналисты, если они не в каких-то грантовых организациях, просто возьмут горячую тему, добудут минимально нужное число информации и опубликуют ее. Их задача осветить проблему, а не добиваться истины и ее решения. Пассажиры теперь предупреждены, что даже при прибытии в аэропорт вовремя они могут просто не успеть на рейс. Ну а издание осветило хайповую тему, получило трафик и теперь может платить зарплату своим работникам.
Re: Ryanair (FR)
"Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5" - получилось бы около 11:50. Она написала в 12:07 зашли в аэропорт. "Соврала" на целых 15 минут. Расстрелять!Liubko писав: ↑19 серпня 2021, 15:38 Ви жартуєте? Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00, далі зелений коридор 30 хв.!!! Як? Що вони там робили стільки часу? Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!
"Стали до стійки реєстрації за 2 години" - "почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію" - в чём несоответствие?
Зелёный коридор 30 минут - ну это не значит, что они в этом коридоре были одни. Вам уже писали ранише, что на фаст треке очереди были часто такие же (если не больше), как и в обычных кабинках. Тем более, что это группа детей, а не один человек. Плюс добежать на гейт, который, догадываюсь, находился у автобусных гейтов (по-моему, 16-20).
"Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!" - вы хотите точности от барышни, которая не летала/мало летала. Для неё и обычный трап мог стать телетрапом - вполне припускаю такой вариант
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Час відправлення рейсу - 14:50. Якщо вони приїхали в аеропорт в 12:07 - це можна називати "за 2,5 години до виліту", якщо вони стали в чергу в 12:20 - можна казати "за 2 години". Не бачу проблеми?Liubko писав: ↑19 серпня 2021, 15:38 Ви жартуєте? Ірина Слалова спершу пише, що "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5 години до виліту, стали до стійки реєстрації за 2 години". Далі в коментарях пише, що "група зайшла в аєропортт приблизно о 12.07, почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію", що не відповідаю тому, що писала раніше. Далі вказує, що реєстрацію вони пройшли в 14:00,
Чи вас засмучує похибка в +/-10-15хв? Це цілком нормальна похибка для більшості людей, яки не ведуть похвилинної реєстрації своїх дій
І, якщо вони дійсно пройшли реєстрацію тільки в 14:00 (та нехай навіть в 13:30) - це абсолютно неадекватний сервіс
Звичайно, немає ніякої гарантії, що її історія - правда. Але немає ніяких підстав казати, що ця історія - неправда + вона цілком відповідає моєму минулому власному досвіду із райаном і КБП
Ще раз, це неважливо. Якщо реєстрація зайняла годину чи більше - це абсолютно неадекватний сервіс. Скільки займає "зелений коридор" - я не знаю. Але можу сказати, що для людини, яка не часто літає, від здачи багажу до проходження паспортного контролю (це включає дві черги) може легко зайняти ще годину
Те ж саме стосується телетрапа, це - неважливо. Може вона не розуміє, що таке телетрап, може вона плутає телетрап і той коридор, який веде від терміналу до телетрапу (райан використовує той коридор)
Re: Ryanair (FR)
А хіба в доковідний період у них було більше стійок реєстрації? По-моєму, не більше. По-моєму, до ковіду у Райанів стіок працювало менше. У терміналі F Райани, наскыльки я памятаю, використовували по 3 стійки, які були майже пусті. Вчора, якщо вірити сайту КБП, вони задієвали до 8 стійок реєстрації. Просто із-за перевірок документів у хендлерів додалося роботи.
Re: Ryanair (FR)
Для этого в конце репортажа пишут что-то вроде "мы заблаговременно направили соответствующие запросы в АК и аэропорт, но на момент публикации данной статьи ответы не получили. В случае необходимости мы готовы рассмотреть возможность изложить их точку зрения в будущем."
Думаю, правильно делают. Тут писали предположения, что они мониторят соцсети и даже, наверное, этот форум. Им даже на прессу плевать. Они экономят на сотрудниках, разгребающих тысячи запросов, не то, что соцсети.
Тем более подобных инцидентов (когда кто-то не оказался на борту, хотя считал, что должен был оказаться) у них десятки в день - замучаешься разгребать. Им просто наплевать, что про них пишут газеты и соцсети.
Не наплевать будет лишь тогда, когда это будет влиять на капитализацию компании.
Думаю, если бы журналист обратился к тебе, ты вряд ли бы отказал и как минимум помог разобраться в том, что наговорила эта депутатка и почему все-таки детей не посадили на борт.
Re: Ryanair (FR)
Ви читати вмієте? Ще раз повторюю: обговорювати сервіс можна будь-коли. Навіть не маючи приводу і жодної відповіді.mmyykkoollaa писав: ↑19 серпня 2021, 15:41Правда? Тобто, обговорювати сервіс авіакомпаніі не маючи відповіді авіактомпанії (чи когось, хто хоче захищати авіакомпанію) - не можна?
Робити визновки по конкретному епізоду можна лише розібравшись і відтворивши картину подій.
Співробітники інших АК, співробітники аеропортів (хендлінгу), туристичні агенти з досвідом, мандрівники, що часто подорожують, авіажурналісти.mmyykkoollaa писав: ↑19 серпня 2021, 15:41 Про яких експертів взагалі йде мова? Хто є експертом в питанні черг в аеропорту?
Re: Ryanair (FR)
Тогда к чему ваши призывы обратиться в авиакомпанию? Судя по вашему описанию, вы считаете, что авиакомпания никому ничего не должна. Как говорится, "вы можете хранить молчание..."Tetris писав: ↑19 серпня 2021, 16:59 Думаю, правильно делают. Тут писали предположения, что они мониторят соцсети и даже, наверное, этот форум. Им даже на прессу плевать. Они экономят на сотрудниках, разгребающих тысячи запросов, не то, что соцсети.
Тем более подобных инцидентов (когда кто-то не оказался на борту, хотя считал, что должен был оказаться) у них десятки в день - замучаешься разгребать. Им просто наплевать, что про них пишут газеты и соцсети.
Не наплевать будет лишь тогда, когда это будет влиять на капитализацию компании.
Не знаю, никогда раянами из Киева не летал. Но до ковида не нужно было поголовно всем проверять документы, тем более так тщательно, как сейчас, с ограничениями в разных странах. В результате процесс проверки 1 человека не только дольше, но и количество таких проверок больше - онлайн зачекиниться получится у намного меньшего количества людей, чем до ковидаGlucker писав: ↑19 серпня 2021, 16:58 А хіба в доковідний період у них було більше стійок реєстрації? По-моєму, не більше. По-моєму, до ковіду у Райанів стіок працювало менше. У терміналі F Райани, наскыльки я памятаю, використовували по 3 стійки, які були майже пусті. Вчора, якщо вірити сайту КБП, вони задієвали до 8 стійок реєстрації. Просто із-за перевірок документів у хендлерів додалося роботи.
Re: Ryanair (FR)
Група приїхала а аеропорт за 2.5 години до вильоту, була велика черга на реєстрацію, але вони, замість того щоб зайняти чергу, півгодини витратили невідомо на що. Напевне, запилювали відосики в інсту, ходили по туалетах і т.д. І тільки потім стали в чергу. В чому логіка? Навіщо так робити, якщо така ситуація?Igoresha писав: ↑19 серпня 2021, 15:48 "Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5" - получилось бы около 11:50. Она написала в 12:07 зашли в аэропорт. "Соврала" на целых 15 минут. Расстрелять!
"Стали до стійки реєстрації за 2 години" - "почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію" - в чём несоответствие?
Невідомо що саме малось на увазі під "зеленим коридором". Може їх провели через фаст трек, може їх провели без черги, може через кабінку для членів екіпажів. Тут спорити немає особливого сенсу, але якщо на фаст-трек велика черга, то чи не логічніше піти звичайним коридором?
Той рейс садили через гейт D9 з телетрапом. Тільки всім відомо, що у Борисполі на таких гейтах на рейси Райана пасажири йдуть не через телетрап, а пішки. Від паспортного контролю до гейтів з телетрапами недалеко.
Але ця вся постійна плутанина та зміна своїх же слів не говорить на користь цієї пані.
Знов-таки, це все не звільняє від відповідальності хендлінгову компанію, але стовідсотково вважати що група на чолі з цією пані вели себе повністю адекватно, не можна.
Але та пані спочатку ще й казала що рейс вилетів раніше, що не є правдою. По факту він вилетів навпаки, з затримкою.
І якби вони стали одразу в чергу на реєстрацію, а не витрачали півгодини часу невідомо на що, то як раз би і зекономили час, якоро їм так критично не вистачало. Знов-таки, повторюся, "косяк" за хендлінговою компанією, яка не відкрила більшу кількість стійок, або а/к, яка, можливо, мала б платити більше коштів за більшу кількість стійок (невідомо яки у них договірні стосунки), все одно є.
А ще у Борисполі я бачив біля стійок реєстрації Раянів окрім співробітниць, ще якогось старшого. До нього зверталися у разі спірних ситуацій. Цілком можливо, що можна було б розрулити і цю ситуацію, звернувшись до нього. А ще, Аерохендлінгу слід би підзивати пасажирів рейсів, час реєстрації на які закінчуєтся, щоб ті реєструвалися поза чергою.
Re: Ryanair (FR)
Ну во-первых, авиакомпания действительно не обязана отвечать на запросы. Это не госорган, который содержится на деньги налогоплательщиков. Отвечать на запросы - их добрая воля.
Во-вторых я говорил о том, что журналист даже не попытался сделать объективный репортаж. Если бы он спросил, а ему не ответили - совсем другое дело.
В-третьих, думаю, хендлинг в данном случае мог больше рассказать, чем АК.
Re: Ryanair (FR)
Даже у психотерапевтов есть супервизоры. А у меня нет такого супервизора в авиационной журналистике. И это реально очень плохая штука. У нас нет экспертов, которые могут сказать что-то независимо. Я не обладаю достаточным количеством знаний, чтобы покрыть все темы. Мне нужно развитие. А я его не могу получить. Авиационная журналистика в Украине на дне. И надо сказать в первую очередь спасибо авиакомпаниям за это. Большинство из которых воспринимает тебя как назойливую муху и как бесплатное рекламное приложение. С*ки. Простите, накипело.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 43 гостей