Ryanair (FR)

Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Olek »

Еще год назад был отменен visa check для граждан Украины, но при определенных условиях
https://www.avianews.com/ukraine/2017/0 ... heck.shtml
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Летів в суботу - нічого не треба, зразу на посадку.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Застряг у TLL: Відмінили мій рейс в NRN. Потенційно через погодні умови в NRN але дивлюся, що там всього два рейса відмінено. Можливо через погоду в Станстеді, але не перевіряв. Прийшов лист з описом моїх варіантів: повернення коштів чи переборювати.

Я можу просити у них переборювати мене на іншу а/к в DUS, CGN чи DTM??? Компенсують мені готель, який я сам забукав і якісь копійки на їжу?

Чи тупо їх рейси і все? Хто стикався?
Аватар користувача
devmind
A380
Повідомлень: 1106
З нами з: 23 травня 2012, 11:32
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення devmind »

Согласно EC 261 должны предложить возврат денег или рероутинг:
Article 8

Right to reimbursement or re-routing

1. Where reference is made to this Article, passengers shall be offered the choice between:

(a) - reimbursement within seven days, by the means provided for in Article 7(3), of the full cost of the ticket at the price at which it was bought, for the part or parts of the journey not made, and for the part or parts already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to the passenger's original travel plan, together with, when relevant,

- a return flight to the first point of departure, at the earliest opportunity;

(b) re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity; or

(c) re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at a later date at the passenger's convenience, subject to availability of seats.
Как это в реальности сработает - не знаю, не сталкивался.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Повернення запропонували. Рероутінг на свої рейси лише 2-го червня. Сказали букати самому і пробувати вибивати компенсацію у відділа компенсацій.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Забукав у LOT на завтра в DUS
Аватар користувача
devmind
A380
Повідомлень: 1106
З нами з: 23 травня 2012, 11:32
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення devmind »

mischko писав: 30 травня 2018, 10:48 Повернення запропонували. Рероутінг на свої рейси лише 2-го червня. Сказали букати самому і пробувати вибивати компенсацію у відділа компенсацій.
Повернути гроші - це для них, звісно, найдешевший варіант. 2 червня - явно не "earliest opportunity". Розкажіть, будь ласка, як вони себе поведуть.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Самому цікаво, але походу в NRN дійсно була дуже сильна буря, град і т.д.
received_1762571243824434.jpeg
Аватар користувача
devmind
A380
Повідомлень: 1106
З нами з: 23 травня 2012, 11:32
Звідки: ODS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення devmind »

mischko писав: 30 травня 2018, 11:00 Самому цікаво, але походу в NRN дійсно була дуже сильна буря, град і т.д.
То це якраз стаття 8. За відміни без поважних причин вони б мали вас рероутити в жорстких рамках відносно до відміненого рейсу, а якщо ні, то ще й компенсацію б мали платити.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Буду штудіювати цю євродирективу.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Krakowite »

If passengers cannot fly (on time) due to severe storms, thick fog or an ash cloud, then they are generally not entitled to compensation.Bad weather is considered one of the “extraordinary circumstances” referred to in Article 5 III of Regulation (EC) No. 261/2004
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Это относится только к компенсации. Все остальные права остаются в силе: и предоставление гостиницы, и рероутинг при первой возможности.
dimm1971

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dimm1971 »

mischko писав: 30 травня 2018, 11:00 Самому цікаво, але походу в NRN дійсно була дуже сильна буря, град і т.д.
Так, вчора в Дюсселі післяобід було весело... Зтемніло близько 17 години так, що я був вирішив - ніч настала... :smile:
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення AlexK »

mischko писав: 30 травня 2018, 11:00 Самому цікаво, але походу в NRN дійсно була дуже сильна буря, град і т.д.

received_1762571243824434.jpeg
я летел 28 вечером из Брюсселя через Прагу в Киев--было много задержек из-за погоды (хотя в Брюсселе она была нормальная), но потом мы пролетали мимо гроз--вдали было много молний в массивных тучах. Пилот говорил, что задержка в связи с ограничениями полётов в Западной Европе из-за погоды. Из Праги тоже была задержка из-за позднего прибытия борта по той же причине.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Ну я про 29те.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

devmind писав: 30 травня 2018, 10:56 Розкажіть, будь ласка, як вони себе поведуть.
Зафайлив їм на сайті запит на відшкодування коштів пов'язаних зі скасуванням рейсу (проживання 2 ночі, альтернативний переліт, добирання землею між DUS і NRN, сніданки, бо чеків за вечері не зберіг).
Подивимся. Обіцяють розглянути за 15 днів.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Прийшов лист:

Dear Customer,
Thanks! Now that we have your claim we will review it and expect to respond to you within the next 28 working days.
You can track the status of your query or add any additional information by clicking here.


За посиланням статус Acknowledged
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

І ось тільки-но прийшло це:

Dear Customer,

Thanks! Now that we have your claim we will review it and expect to respond to you within the next 7 working days.

Yours sincerely,

For and on behalf of
Ryanair Customer Service
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Krakowite »

Вопрос согласования времени обслуживания в аэропорту «Борисполь» ирландской лоукост-авиакомпании Ryanair будет решён в ближайшие две недели.

"Дополнительно согласованных слотов, помимо Берлина, нет. Но я думаю, что в ближайшие две недели эта работа будет сделана", - сказал Евгений Дыхне в комментарии УНИАН.

https://economics.unian.net/transport/1 ... edeli.html
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення andrewcrow »

mischko писав: 06 червня 2018, 10:47 Thanks! Now that we have your claim we will review it and expect to respond to you within the next 7 working days.
Запасаюсь попкорном, но думаю будет стандартная отписка в стиле сам дурак :tea: .
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей