Атр без черги?
UNA (Ukrainian National Airlines)
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Когда я французов спрашивал про А220 для UNA, они говорили, что он не совсем вписывается в предложенную концепцию, но посмотрим.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
А что за концепция с А321? Я себе слабо представляю зачем нужны А321 если это не XLR. Мне кажется как раз таки А220 будут логичнее чем А320/321 в большинстве случаев.
По поводу АТР единственный вопрос как они объяснят что взяли их вместо обещанного перезапуска Антонова.
Но вполне могут начать с набора А320, несколько лет можно на них развиваться, а там уже остальное подойдёт.
По поводу АТР единственный вопрос как они объяснят что взяли их вместо обещанного перезапуска Антонова.
Но вполне могут начать с набора А320, несколько лет можно на них развиваться, а там уже остальное подойдёт.
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Почитайте новости на этом сайте. Там есть слайды из презентации. Среднемагистральные самолеты рассматриваются на 150-180 мест. А321 не совсем сюда входит.
Что будет с Антоновым - неясно. Основная проблема - не получается запустить производство самолетов, т.к. для этого надо возобновлять сотрудничество с одной страной, которая нам постоянно делает гадости.
ps: ссылку в телеграм-чат получили на почту?
Что будет с Антоновым - неясно. Основная проблема - не получается запустить производство самолетов, т.к. для этого надо возобновлять сотрудничество с одной страной, которая нам постоянно делает гадости.
ps: ссылку в телеграм-чат получили на почту?
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
С любыми эйрбасами это будет МАУ#2, только с откатами и остальными атрибутами, присущими государственным конторам. 739/321, 738/320, 190/220, а розовские АТР и так для МАУ летают. Поэтому я остаюсь при своем мнении: такая контора могла бы иметь имиджевый смысл только при использовании Антоновских самолётов. В представленном формате это просто отмыв бабла без вообще какой-то стратегии.
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Воно не може скінчитись нічим іншим, ніж Авіалінії України чи новітнє МАУ. Зараз зоряний час для чиновницьких, олігархічних, бандитських іграшок чи "кіпріотських" капіталістів.
Матчасть:
- Україна така суб'єктна, що проект національного (!) перевізника розробляють французи власним (!) коштом. Чиї інтереси будуть враховані в такій моделі?
- виробники літаків визначені ще до того, як написаний бізнес-план. Браво!
- ключові питання на кшталт як будувати хаб, коли відкриті тільки напрямки десь на 100 градусів з 360 - без відповіді
Цей список можна продовжувати. Прожект коштом багатого українського платника податків. Такі речі як Туркіші можна робити тільки на великій хвилі економічного зростання і експлуатуючи свіжий інтерес до нових ознак сучасної ідентичності. Модернізована Туреччина з західною технікою, безпекою і східним колоритом та кухнею отримала свою метафору в авіакомпанії. А оце УНА, воно що символізує? Де в ньому нова Україна?
Матчасть:
- Україна така суб'єктна, що проект національного (!) перевізника розробляють французи власним (!) коштом. Чиї інтереси будуть враховані в такій моделі?
- виробники літаків визначені ще до того, як написаний бізнес-план. Браво!
- ключові питання на кшталт як будувати хаб, коли відкриті тільки напрямки десь на 100 градусів з 360 - без відповіді
Цей список можна продовжувати. Прожект коштом багатого українського платника податків. Такі речі як Туркіші можна робити тільки на великій хвилі економічного зростання і експлуатуючи свіжий інтерес до нових ознак сучасної ідентичності. Модернізована Туреччина з західною технікою, безпекою і східним колоритом та кухнею отримала свою метафору в авіакомпанії. А оце УНА, воно що символізує? Де в ньому нова Україна?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Lwiev, ти мислиш як політично зріла, доросла людина. Більшість українців, на жаль, інфантильні, вони не розуміють оцього от "метафора". І Туреччину вони бачили лише з вікна автобуса, який віз їх на матрасний відпочинок в готель, їм і в голову не може прийти думка поцікавитися, який шлях ця країна пройшла за останні 100 років. Всі оці прожекти, пошуки простих рішень лише підкреслюють розумову обмеженість президентського електорату. І да, простим українцям пора би вже ускладнитися, якщо вони хочуть вижити в цьому складному світі.
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Давайте колонку на avianews.com по теме?LWIEV писав: ↑29 листопада 2021, 10:17 Воно не може скінчитись нічим іншим, ніж Авіалінії України чи новітнє МАУ. Зараз зоряний час для чиновницьких, олігархічних, бандитських іграшок чи "кіпріотських" капіталістів.
Матчасть:
- Україна така суб'єктна, що проект національного (!) перевізника розробляють французи власним (!) коштом. Чиї інтереси будуть враховані в такій моделі?
- виробники літаків визначені ще до того, як написаний бізнес-план. Браво!
- ключові питання на кшталт як будувати хаб, коли відкриті тільки напрямки десь на 100 градусів з 360 - без відповіді
Цей список можна продовжувати. Прожект коштом багатого українського платника податків. Такі речі як Туркіші можна робити тільки на великій хвилі економічного зростання і експлуатуючи свіжий інтерес до нових ознак сучасної ідентичності. Модернізована Туреччина з західною технікою, безпекою і східним колоритом та кухнею отримала свою метафору в авіакомпанії. А оце УНА, воно що символізує? Де в ньому нова Україна?
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Зная немного ситуацию изнутри своего министерства, могу сказать, что большинство задач прилетает из канцелярии президента (напряму или через ручное РНБО), а министерства, как зайчики, должны исполнять/отрабатывать эти "гениальные идеи"
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Тю... так это давно так... еще задолго до Зеленского
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Національна авіакомпанія Зеленського отримає купу проблем, як тільки запуститься. У чому складність цієї ідеї
Андрій Гук
https://forbes.ua/news/natsionalna-avia ... 22021-2902
Андрій Гук
... і багато інших потенційних проблем перераховано за посиланням1) За загальним правилом у ЄС та відповідним законодавством України, створення державою авіаперевізника за державний кошт неприпустиме, бо спотворює конкуренцію.
2) Угода про спільний авіаційний простір з ЄС (САП), яка нещодавно була нарешті підписана, містить правила державної допомоги, що відрізняються від порядку, передбаченого українськими законами. Якщо європейські перевізники вважатимуть, що УНА отримують якусь конкурентну перевагу чи їхня діяльність спотворює конкуренцію за рахунок державних дотацій, то вони писатимуть скарги не в Антимонопольний комітет України, який можна було б переконати. Питання буде виноситись на розгляд так званого спільного комітету, який буде створено для виконання САП. Якщо за 30 днів у спільному комітеті не буде рішення, то авіаційні органи країн ЄС можуть позбавити УНА призначень для польотів у ЄС.
https://forbes.ua/news/natsionalna-avia ... 22021-2902
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Тогда как итальянцы создали ITA с одобрения Евросоюза?
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Ой, не делайте мне смешно. Можуть, якщо, блабла.
Вышеупомянутые итальянцы?
Польская LOT, где практически 100% акций принадлежит Польскому казначейству?
Как ЕС не лишает права на полеты Qatar и Emirates?
Вышеупомянутые итальянцы?
Польская LOT, где практически 100% акций принадлежит Польскому казначейству?
Как ЕС не лишает права на полеты Qatar и Emirates?
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
У Євросоюзу з катарцями угода про вільне небо поки що не працює у повному обсязі
https://www.flightglobal.com/networks/n ... 64.article
https://www.flightglobal.com/networks/n ... 64.article
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
И что? О чем мы вообще говорим, сравнивая мифическую конкуренцию от UNA с мифическим флотом из полутора десятков самолетов и реальную от Qatar с их флотом и бесплатным керосином?Krakowite писав: ↑04 грудня 2021, 10:27 У Євросоюзу з катарцями угода про вільне небо поки що не працює у повному обсязі
https://www.flightglobal.com/networks/n ... 64.article
Гук набросил на вентилятор, все зраду разнесли.
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Тобі відомо, про такий тип публікацій як opinion (публікація думок) ?
Мені думка Андрія Гука цікава
Мені думка Андрія Гука цікава
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Когда заголовок звучит «Національна авіакомпанія Зеленського отримає купу проблем, як тільки запуститься. У чому складність цієї ідеї», сразу видна политическая упередженiсть и заказуха.
Это не публикация мыслей, а конкретная манипуляция общественным мнением и попытка дискредитации как идеи в целом, так и Президента в частности
Это не публикация мыслей, а конкретная манипуляция общественным мнением и попытка дискредитации как идеи в целом, так и Президента в частности
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Ще не вдавалося знайти якусь адекватну аналітику по сабжу від людини, яка реально розбирається в питаннях авіації, щоб побачити всі за і проти. Який очікуваний вплив на ВВП, які ризики. В світі є безліч прикладів як державних інвестицій (ITA), так і приватно-державної співпраці в галузі (Air Serbia). Цікаво прочитати про такий досвід. Що ми можемо навчитися в інших. Як не повторяти чужих помилок. І на які стратегії успіху варто звернути увагу. А в нас все як завжди - мікс кайдашевої сім‘ї і лебедя, рака і щуки.
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Тут навіть Дихне не розділяє загального песимізму га рахунок створення нацпера
https://www.facebook.com/10006358189637 ... 29623/?d=n
https://www.facebook.com/10006358189637 ... 29623/?d=n
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: UNA (Ukrainian National Airlines)
Лизнув так лизнувVitos0603 писав: ↑05 грудня 2021, 10:18 Тут навіть Дихне не розділяє загального песимізму га рахунок створення нацпера
https://www.facebook.com/10006358189637 ... 29623/?d=n
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 42 гостей