LATAM
Re: LATAM
Телефонував на підтримку Альфа Банку. Сказали, що можна відправити заяву на чарджбек по електронній пошті, що я й зробив.
Re: LATAM
Отримав ваучер. Хотів запросити переказ коштів з ваучера на банківський рахунок, але у випадаючому списку "Country of bank's origin" України немає. Чарджбек паралельно йде.
Re: LATAM
Написав на підтримку. Виявилось можливо здійснити переказ через надання реквізитів свого валютного рахунку. Майже миттєво прийшло підтвердження про успішне прийняття в роботу. Чекати не більше 30 днів. Але знаючи LATAM по попереднім "подвигам", ініційований чарджбек оставляю в роботі. Хтозна, можливо саме чарджбек заставив їх зарухатись.
Re: LATAM
Для статистики.
15 вересня взяли по помилковому тарифу Будапешт - Ріо РТ за 140 usd. 17 вересня скасували квитки, обіцяли повернення протягом 60 днів.
Сьогодні кошти появились на рахунку, в виписці ще немає.
15 вересня взяли по помилковому тарифу Будапешт - Ріо РТ за 140 usd. 17 вересня скасували квитки, обіцяли повернення протягом 60 днів.
Сьогодні кошти появились на рахунку, в виписці ще немає.
Re: LATAM
Хтосб пробував оплачувати квитки на екхотичних версіях сайту LATAM, зокрема, на чілійській версії? При спробі оплати видає помилку картки, що вона, можливо, заблокована або недостатньо коштів. Запиту на списання коштів у інтернет-банкінгу не було. Пробував сплатити картками Монобанку та Приватбанку. Вже пробував і через чілійський проксі-сервер купити квиток, думав, може там обмеження на чілійські айпі-адреси.
Чи був у когось досвід успішної купівлі квитків на екзотичних версіях сайту? Саме на чілійській версії досить цікава вартість квитків, якої немає на інших версіях.
Чи був у когось досвід успішної купівлі квитків на екзотичних версіях сайту? Саме на чілійській версії досить цікава вартість квитків, якої немає на інших версіях.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: LATAM
Может попробуйте через чилийского агента? Как вариант - чилийскую версию Экспедиа. ЛАТАМ по отзывам отличается глючной работой с картой и очень плохой работой службы поддержки, так что потом внести изменения через них может быть проблематично.Glucker писав: ↑19 лютого 2021, 11:50 Хтосб пробував оплачувати квитки на екхотичних версіях сайту LATAM, зокрема, на чілійській версії? При спробі оплати видає помилку картки, що вона, можливо, заблокована або недостатньо коштів. Запиту на списання коштів у інтернет-банкінгу не було. Пробував сплатити картками Монобанку та Приватбанку. Вже пробував і через чілійський проксі-сервер купити квиток, думав, може там обмеження на чілійські айпі-адреси.
Чи був у когось досвід успішної купівлі квитків на екзотичних версіях сайту? Саме на чілійській версії досить цікава вартість квитків, якої немає на інших версіях.
Re: LATAM
Через чілійську версію Експедії пробував, не було таких цін.
Про погану роботу підтримки Латам читав. Щодо купівлі квитків на рейси таких а/к через агентів, то чи не буде в таких випадках ще важче у разі чого внести зміни, повернути кошти і т.д., ніж при купівлі квитків на сайті а/к? Одне діло вирішувати ці питання напряму, інша справа коли це буде робити агент, у якого робочий час на вирішення таких питань обмежений, а а/к не дуже адекватна?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: LATAM
Потому и предлагал в первую очередь Экспедию, у них все работает более-менее. А вот с местными агентами сотрудничать может быть действительно еще тяжелее.Glucker писав: ↑19 лютого 2021, 12:12 Через чілійську версію Експедії пробував, не було таких цін.
Про погану роботу підтримки Латам читав. Щодо купівлі квитків на рейси таких а/к через агентів, то чи не буде в таких випадках ще важче у разі чого внести зміни, повернути кошти і т.д., ніж при купівлі квитків на сайті а/к? Одне діло вирішувати ці питання напряму, інша справа коли це буде робити агент, у якого робочий час на вирішення таких питань обмежений, а а/к не дуже адекватна?
ПС. Как относитесь к обязательному карантину в Чили?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: LATAM
В таком случае, есть вероятность, что дело не в точке продажи (Чили), а в настройках сайта, т.к. на международные тарифы скидки по локациям встречаются редко. У ЛАТАМ очень глючная ИТ инфраструктура, и хоть LAN и TAM образовали ЛАТАМ давно, фактически они во многом до сих пор работают по отдельности. С этим связаны часто случающиеся ошибочные тарифы. Пробуйте получить доступ к бронированию через интерфейс LAN из других локаций: ЕС, США и т.д. Но это не гарантирует, что там не будет таких же проблем с картой.
Еще можете попробовать на сайте Экспедии в любой локации выбить нужные рейсы через поиск мульти-сити по одному, цена может меняться.
Re: LATAM
У меня опыт общения с их поддержкой только позитивный, было масса проблем - и отмены рейсов в Чили, и забастовка фермеров в Куско (Перу), надо было очень быстро поменять билеты, и отмена рейса в Парагвае. Очень быстрый дозвон, очень быстрое решение.
А вот украинские карты не проходили даже на стойке, осенью 2017 года Монобанк вообще не работал с ним, но тогда ещё Моно был адекватный, и через неделю проблему решили.
А вот украинские карты не проходили даже на стойке, осенью 2017 года Монобанк вообще не работал с ним, но тогда ещё Моно был адекватный, и через неделю проблему решили.
Re: LATAM
Долбал техподдржку Монобанка, тогда еще она была нормальная, я был тогда их бета-тестер. Бросал им чеки с терминала. Через неделю они сами со мной связались и сказали, что решили с банком-получателем. Я попробовал докупить что-то на стойке при вылете - транзакция прошла.
Re: LATAM
Декілька разів купував через агентів, платив ПБ і Моно все було з першого разу ОК.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 59 гостей