LATAM
LATAM
LATAM відмінив рейс (не через коронавірус). Були опції зміни дати і повернення коштів. Я подав заявку на повернення коштів. 20 робочих днів з моменту подачі заявки минули, але ні грошей на картку, ні будь-яких листів не надходило. Я б і від ваучера, в принципі й не відмовився, але ж компанія мовчить. Що порадите робити в даному випадку?
Востаннє редагувалось 02 квітня 2020, 16:34 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10223
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: LATAM
Пишите еще, по разным контактам. Попробуйте в каком-то мессенджере, или телефонный звонок. 20 рабочих дней ждать - это очень терпеливо, но вероятно они письмо просто не обработали.Bagach писав: ↑02 квітня 2020, 16:31 LATAM відмінив рейс (не через коронавірус). Були опції зміни дати і повернення коштів. Я подав заявку на повернення коштів. 20 робочих днів з моменту подачі заявки минули, але ні грошей на картці, ні будь-яких листів не надходило. Я б і від ваучера, в принципі й не відмовився, але ж компанія мовчить. Що порадите робити в даному випадку?
Re: LATAM
Мало времени прошло, ожидайте. Они отлично отвечают в Messenger.Bagach писав: ↑02 квітня 2020, 16:31 LATAM відмінив рейс (не через коронавірус). Були опції зміни дати і повернення коштів. Я подав заявку на повернення коштів. 20 робочих днів з моменту подачі заявки минули, але ні грошей на картку, ні будь-яких листів не надходило. Я б і від ваучера, в принципі й не відмовився, але ж компанія мовчить. Що порадите робити в даному випадку?
Re: LATAM
Написав. Обіцяють відповісти протягом 48 годин.DIMMka писав: ↑03 квітня 2020, 05:28Мало времени прошло, ожидайте. Они отлично отвечают в Messenger.Bagach писав: ↑02 квітня 2020, 16:31 LATAM відмінив рейс (не через коронавірус). Були опції зміни дати і повернення коштів. Я подав заявку на повернення коштів. 20 робочих днів з моменту подачі заявки минули, але ні грошей на картку, ні будь-яких листів не надходило. Я б і від ваучера, в принципі й не відмовився, але ж компанія мовчить. Що порадите робити в даному випадку?
Re: LATAM
Продовження моєї історії. За 48 годин, очікувано, ніхто нічого не написав. Написав їм за тиждень. Прислали незрозумілу форму керування своїм ваучером. Але ніякого ваучера мені не прислали, тим більше я ваучер не запитував. Так як я все одно планую летіти Латамом в майбутньому, і зважаючи на те, як зараз в авіакомпаній непросто вибити живі кошти, запитав їх щодо ваучера. І на даний момент у мене аж три кейса:
1. Кейс щодо повернення коштів на картку.
2. Кейс щодо повернення коштів на картку у випадку, коли не здійснено повернення по першому кейсу.
3. Кейс-запит на ваучер в зв'язку з епідемією. (Дивно, адже рейс скасовано не через коронавірус, а через те, що з липня даний рейс скасовується взагалі).
Ну і всі три кейса на даний момент без руху.
1. Кейс щодо повернення коштів на картку.
2. Кейс щодо повернення коштів на картку у випадку, коли не здійснено повернення по першому кейсу.
3. Кейс-запит на ваучер в зв'язку з епідемією. (Дивно, адже рейс скасовано не через коронавірус, а через те, що з липня даний рейс скасовується взагалі).
Ну і всі три кейса на даний момент без руху.
Re: LATAM
А на какое число у вас билет?Bagach писав: ↑15 квітня 2020, 13:05 Продовження моєї історії. За 48 годин, очікувано, ніхто нічого не написав. Написав їм за тиждень. Прислали незрозумілу форму керування своїм ваучером. Але ніякого ваучера мені не прислали, тим більше я ваучер не запитував. Так як я все одно планую летіти Латамом в майбутньому, і зважаючи на те, як зараз в авіакомпаній непросто вибити живі кошти, запитав їх щодо ваучера. І на даний момент у мене аж три кейса:
1. Кейс щодо повернення коштів на картку.
2. Кейс щодо повернення коштів на картку у випадку, коли не здійснено повернення по першому кейсу.
3. Кейс-запит на ваучер в зв'язку з епідемією. (Дивно, адже рейс скасовано не через коронавірус, а через те, що з липня даний рейс скасовується взагалі).
Ну і всі три кейса на даний момент без руху.
Re: LATAM
Если прошел месяц и деньги не вернули, то есть все основания подать на чарджбек и не ждать с моря погоды.Bagach писав: ↑03 квітня 2020, 11:48Написав. Обіцяють відповісти протягом 48 годин.DIMMka писав: ↑03 квітня 2020, 05:28Мало времени прошло, ожидайте. Они отлично отвечают в Messenger.Bagach писав: ↑02 квітня 2020, 16:31 LATAM відмінив рейс (не через коронавірус). Були опції зміни дати і повернення коштів. Я подав заявку на повернення коштів. 20 робочих днів з моменту подачі заявки минули, але ні грошей на картку, ні будь-яких листів не надходило. Я б і від ваучера, в принципі й не відмовився, але ж компанія мовчить. Що порадите робити в даному випадку?
Re: LATAM
Кінець серпня.DIMMka писав: ↑15 квітня 2020, 19:43А на какое число у вас билет?Bagach писав: ↑15 квітня 2020, 13:05 Продовження моєї історії. За 48 годин, очікувано, ніхто нічого не написав. Написав їм за тиждень. Прислали незрозумілу форму керування своїм ваучером. Але ніякого ваучера мені не прислали, тим більше я ваучер не запитував. Так як я все одно планую летіти Латамом в майбутньому, і зважаючи на те, як зараз в авіакомпаній непросто вибити живі кошти, запитав їх щодо ваучера. І на даний момент у мене аж три кейса:
1. Кейс щодо повернення коштів на картку.
2. Кейс щодо повернення коштів на картку у випадку, коли не здійснено повернення по першому кейсу.
3. Кейс-запит на ваучер в зв'язку з епідемією. (Дивно, адже рейс скасовано не через коронавірус, а через те, що з липня даний рейс скасовується взагалі).
Ну і всі три кейса на даний момент без руху.
Re: LATAM
Я думаю, что им не до вас. Тут на майские не отвечают ещё, а вы по августу хотите.Bagach писав: ↑15 квітня 2020, 21:50Кінець серпня.DIMMka писав: ↑15 квітня 2020, 19:43А на какое число у вас билет?Bagach писав: ↑15 квітня 2020, 13:05 Продовження моєї історії. За 48 годин, очікувано, ніхто нічого не написав. Написав їм за тиждень. Прислали незрозумілу форму керування своїм ваучером. Але ніякого ваучера мені не прислали, тим більше я ваучер не запитував. Так як я все одно планую летіти Латамом в майбутньому, і зважаючи на те, як зараз в авіакомпаній непросто вибити живі кошти, запитав їх щодо ваучера. І на даний момент у мене аж три кейса:
1. Кейс щодо повернення коштів на картку.
2. Кейс щодо повернення коштів на картку у випадку, коли не здійснено повернення по першому кейсу.
3. Кейс-запит на ваучер в зв'язку з епідемією. (Дивно, адже рейс скасовано не через коронавірус, а через те, що з липня даний рейс скасовується взагалі).
Ну і всі три кейса на даний момент без руху.
Re: LATAM
Пропонуєте чекати до серпня? 100$ то не горить мені. Але якщо вони і в серпні будуть вести себе таким же чином...
Re: LATAM
Зная Латам (как АК), зная хорошо ЛатАм (как регион) - они не будут спешить. Тем более в кейсе, где до вылета еще 90 дней. Может они этот рейс хотят восстановить и предложат вам альтернативу?
Re: LATAM
Рейс Франкфурт-Мадрид, яким я планував летіти, взагалі скасовують з липня, так як буде прямий рейс Франкфурт-Сантьяго, без проміжної посадки в Мадриді. Єдина теоретична альтернатива - полетіти цим рейсом до кінця червня, але з огляду на тотальний світовий локдаун в цивільній авіації і тотальне закриття кордонів, це практично неможливо.
Re: LATAM
Трохи розшевелився ЛАТАМ. Виділили головний кейс і поставили йому статус "Pending", решту кейсів - на "Hold". Вчора з ними спілкувався у Фейсбуці. Мають прислати ваучер, який можна або використати на купівлю нового квитка і сервісів, або запросити повернення коштів на карту. Але цим точно займатись не буду. Чекати місяцями 100$ не хочу. А квиток купив би як тільки з'явиться ясність щодо безпроблемних подорожей. Ваучер також не можуть швидко відпривити через завантаженість запитами. Хоча що тут важкого?
Re: LATAM
Вчера зашёл на карту возврат деньгами , подавал заявку 16 апреля
Re: LATAM
Цікаві ці хлопці-латиноамериканці. Відправили мені сьогодні вчора три листа "ні про що":
1. Нагадали, що вони пам'ятають про мій запит, і працюють над ним.
2. Написали, що в звязку з великою кількістю запитів і з метою пришвидшити процес, починаючи з березня всі запити будуть реалізовуватись у вигляді ваучерів. Сам ваучер буде пізніше. (Коли - невідомо).
3. Опитування, чи задоволений я їхнім сервісом. Тільки два пункти: "задоволений" і "не задоволений". Навіть не знаю, що їм відповісти.
1. Нагадали, що вони пам'ятають про мій запит, і працюють над ним.
2. Написали, що в звязку з великою кількістю запитів і з метою пришвидшити процес, починаючи з березня всі запити будуть реалізовуватись у вигляді ваучерів. Сам ваучер буде пізніше. (Коли - невідомо).
3. Опитування, чи задоволений я їхнім сервісом. Тільки два пункти: "задоволений" і "не задоволений". Навіть не знаю, що їм відповісти.
Re: LATAM
... билет был на 18 апреля
Re: LATAM
Опаааа...
Що порадите? Дочекатись ваучера, який мені обіцяють вже майже 3 місяці? Подавати на чарджбек?
https://cariverga.com/latam-bankruptcy/LATAM заявила о банкротстве
...
LATAM продолжает свою деятельность. Все билеты остаются действительными, а мили находятся в безопасности (ну, пока…).
Вот что говорит по этому поводу CEO LATAM Роберто Альво. Если вкратце, он неоднократно подчеркивает, что процедура не имеет ничего общего с традиционным понятием банкротства и с ликвидацией, и заверяет, что скоро всё будет хорошо.
...
Думаю, с LATAM всё будет в порядке, даже если она не получит поддержку государств. Крупнейший акционер LATAM – американская Delta, с которой совсем недавно было подписано партнёрское соглашение. LATAM также уже обеспечила финансирование со стороны крупных акционеров и Qatar Airways в размере 900 миллионов USD для выплаты задолженностей.
Що порадите? Дочекатись ваучера, який мені обіцяють вже майже 3 місяці? Подавати на чарджбек?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 27 гостей