Сторінка 5 з 6
Re: Aigle Azur
Додано: 03 вересня 2019, 01:42
dtm
AlexK писав: ↑03 вересня 2019, 01:00
dtm писав: ↑02 вересня 2019, 22:54
Новина говрить про те що рейси продовжують виконуватись тому не ВСЕ і квоти ділити ще рано. Цілком ймовірно знайдеться інвестор і все розрулиться.
Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
Re: Aigle Azur
Додано: 04 вересня 2019, 15:14
Alександр
Только Air France потеряли в Киеве, блин
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 16:08
UKCC
dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42
AlexK писав: ↑03 вересня 2019, 01:00
dtm писав: ↑02 вересня 2019, 22:54
Новина говрить про те що рейси продовжують виконуватись тому не ВСЕ і квоти ділити ще рано. Цілком ймовірно знайдеться інвестор і все розрулиться.
Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 16:46
AlexK
UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 16:08
dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42
AlexK писав: ↑03 вересня 2019, 01:00
Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?
Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 17:21
UKCC
AlexK писав: ↑05 вересня 2019, 16:46
UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 16:08
dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?
Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.
Компанія ніякої альтернаьтиви не запропонувала, а просто тупо видалила цей сегмент KBP-ORY з квитка, далі мали летіти до Лісабона. там все в порядку з рейсами - кодшер з ТАР, і зворотній рейс до Києва за тиждень теж в квитку поки підтвержений.
ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 17:23
Sentry
UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 17:21
ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка
При банкротстве максимум, на что можно рассчитывать - это стоимость билета. И то, если воспользоваться процедурой чарджбека.
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 17:48
UKCC
Sentry писав: ↑05 вересня 2019, 17:23
UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 17:21
ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка
При банкротстве максимум, на что можно рассчитывать - это стоимость билета. И то, если воспользоваться процедурой чарджбека.
а те що квиток не напряму у а/к брався а у посередників (Тікетс?). це норм для чарджбеку? по правилах я так розумію в першу чергу з колцентром агента треба ще виріщувати щодо повернення коштів?
Re: Aigle Azur
Додано: 05 вересня 2019, 18:06
Sentry
UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 17:48
а те що квиток не напряму у а/к брався а у посередників (Тікетс?). це норм для чарджбеку? по правилах я так розумію в першу чергу з колцентром агента треба ще виріщувати щодо повернення коштів?
Это усложняет ситуацию. В любом случае, стоит дождаться ответа от АК о том, что делать пассажирам. Вполне вероятно, что ответ будет "подавать на чарджбек", или "обращаться к агенту". Как я понимаю, в таком случае АК сможет выдать компенсации (хотя бы часть) за счет депозитов в платежной системе или системе бронирования, а не собственных денег, т.е. кредиторы не пострадают. Проблема банкротства в том, что, как я понимаю, пассажиры находятся в конце очереди на получение компенсаций.
Если АК и агент не могут помочь, то уже с перепиской\отказом в помощи обращаться за чарджбеком. В идеале общение вести не через колл центр, а в письменном виде: чат или электронная почта. Или обращаться, если истекают 90 (по-моему) дней с момента планируемого перелета, т.к. позже возможности не будет. Сам я с процедурой в данном случае не сталкивался, но ситуацию усложняет то, что агент хоть и берет деньги, но является только посредником. Он продает билет, но фактически несет ответственность только за факт бронирования перевозки, а за саму перевозку ответственность несет АК. Так что если агент будет опротестовывать чарджбек, то есть шанс его проиграть и заплатить соответствующую сумму в своем банке.
В целом при +- равной цене покупать билеты лучше на сайте АК, т.к. все вопросы обычно легче решаются с ними напрямую, без посредника. К агенту есть смысл обращаться если у него цена сильно дешевле; можно купить такой билет, которого на сайте АК нет; это личный агент, который действительно будет помогать в любой ситуации.
Из сумасшедшего: АК может подать на пассажира в суд с целью получить деньги за билеты на отмененные рейсы, по которым пассажир выиграл чарджбек. Например:
https://thepointsguy.com/news/bankrupt- ... d-flights/
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 10:26
NightRider
Вот и долетались ...
"Aigle Azur, летавшая из Киева в Париж, объявила об отмене всех рейсов с 6 сентября"
источник найдется..
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 10:45
dtm
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 10:58
syxiv_dan
Якщо ейрфренс ріже Київ на зиму, то навряд відкриє ще рейси дочкою
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 11:19
UR-UIA
dtm писав: ↑07 вересня 2019, 10:45
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 11:31
mischko
Трансавіа просто може конкурувати цінами
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 11:52
UR-UIA
mischko писав: ↑07 вересня 2019, 11:31
Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 12:03
mischko
UR-PSH писав: ↑07 вересня 2019, 11:52
mischko писав: ↑07 вересня 2019, 11:31
Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?
Хіба чартери під Євро-2012
Re: Aigle Azur
Додано: 07 вересня 2019, 12:05
UR-UIA
mischko писав: ↑07 вересня 2019, 12:03
UR-PSH писав: ↑07 вересня 2019, 11:52
mischko писав: ↑07 вересня 2019, 11:31
Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?
Хіба чартери під Євро-2012
А, зрозуміло, ну тоді просто зайдуть)
Re: Aigle Azur
Додано: 09 вересня 2019, 13:27
AlexK
UR-PSH писав: ↑07 вересня 2019, 11:19
dtm писав: ↑07 вересня 2019, 10:45
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант
Hop!--це просто віртуальна а\к Air France.
Re: Aigle Azur
Додано: 09 вересня 2019, 13:36
makor
которую уже закрыли )
Re: Aigle Azur
Додано: 09 вересня 2019, 13:43
AlexK
makor писав: ↑09 вересня 2019, 13:36
которую уже закрыли )
Закрыли Joon
Re: Aigle Azur
Додано: 09 вересня 2019, 16:08
UR-UIA
AlexK писав: ↑09 вересня 2019, 13:27
UR-PSH писав: ↑07 вересня 2019, 11:19
dtm писав: ↑07 вересня 2019, 10:45
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант
Hop!--це просто віртуальна а\к Air France.
А наклейка на эмбраерах мелких тоже виртуальная?)) HOP! Это даже больше как бренд, коды остаются то AFRовские