Сторінка 5 з 6

Re: Aigle Azur

Додано: 03 вересня 2019, 01:42
dtm
AlexK писав: 03 вересня 2019, 01:00
dtm писав: 02 вересня 2019, 22:54 Новина говрить про те що рейси продовжують виконуватись тому не ВСЕ і квоти ділити ще рано. Цілком ймовірно знайдеться інвестор і все розрулиться.
Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.

Re: Aigle Azur

Додано: 04 вересня 2019, 15:14
Alександр
Только Air France потеряли в Киеве, блин

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 16:08
UKCC
dtm писав: 03 вересня 2019, 01:42
AlexK писав: 03 вересня 2019, 01:00
dtm писав: 02 вересня 2019, 22:54 Новина говрить про те що рейси продовжують виконуватись тому не ВСЕ і квоти ділити ще рано. Цілком ймовірно знайдеться інвестор і все розрулиться.
Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним? :flag:

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 16:46
AlexK
UKCC писав: 05 вересня 2019, 16:08
dtm писав: 03 вересня 2019, 01:42
AlexK писав: 03 вересня 2019, 01:00

Рейси-то вони можуть не скасовувати, але чи заплатять Борисполю за послуги?
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним? :flag:
Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 17:21
UKCC
AlexK писав: 05 вересня 2019, 16:46
UKCC писав: 05 вересня 2019, 16:08
dtm писав: 03 вересня 2019, 01:42
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним? :flag:
Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.
Компанія ніякої альтернаьтиви не запропонувала, а просто тупо видалила цей сегмент KBP-ORY з квитка, далі мали летіти до Лісабона. там все в порядку з рейсами - кодшер з ТАР, і зворотній рейс до Києва за тиждень теж в квитку поки підтвержений.
:shock:
ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка :facepalm:

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 17:23
Sentry
UKCC писав: 05 вересня 2019, 17:21 ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка :facepalm:
При банкротстве максимум, на что можно рассчитывать - это стоимость билета. И то, если воспользоваться процедурой чарджбека.

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 17:48
UKCC
Sentry писав: 05 вересня 2019, 17:23
UKCC писав: 05 вересня 2019, 17:21 ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка :facepalm:
При банкротстве максимум, на что можно рассчитывать - это стоимость билета. И то, если воспользоваться процедурой чарджбека.
а те що квиток не напряму у а/к брався а у посередників (Тікетс?). це норм для чарджбеку? по правилах я так розумію в першу чергу з колцентром агента треба ще виріщувати щодо повернення коштів?

Re: Aigle Azur

Додано: 05 вересня 2019, 18:06
Sentry
UKCC писав: 05 вересня 2019, 17:48 а те що квиток не напряму у а/к брався а у посередників (Тікетс?). це норм для чарджбеку? по правилах я так розумію в першу чергу з колцентром агента треба ще виріщувати щодо повернення коштів?
 Это усложняет ситуацию. В любом случае, стоит дождаться ответа от АК о том, что делать пассажирам. Вполне вероятно, что ответ будет "подавать на чарджбек", или "обращаться к агенту". Как я понимаю, в таком случае АК сможет выдать компенсации (хотя бы часть) за счет депозитов в платежной системе или системе бронирования, а не собственных денег, т.е. кредиторы не пострадают. Проблема банкротства в том, что, как я понимаю, пассажиры находятся в конце очереди на получение компенсаций.

Если АК и агент не могут помочь, то уже с перепиской\отказом в помощи обращаться за чарджбеком. В идеале общение вести не через колл центр, а в письменном виде: чат или электронная почта. Или обращаться, если истекают 90 (по-моему) дней с момента планируемого перелета, т.к. позже возможности не будет. Сам я с процедурой в данном случае не сталкивался, но ситуацию усложняет то, что агент хоть и берет деньги, но является только посредником. Он продает билет, но фактически несет ответственность только за факт бронирования перевозки, а за саму перевозку ответственность несет АК. Так что если агент будет опротестовывать чарджбек, то есть шанс его проиграть и заплатить соответствующую сумму в своем банке.

В целом при +- равной цене покупать билеты лучше на сайте АК, т.к. все вопросы обычно легче решаются с ними напрямую, без посредника. К агенту есть смысл обращаться если у него цена сильно дешевле; можно купить такой билет, которого на сайте АК нет; это личный агент, который действительно будет помогать в любой ситуации.

Из сумасшедшего: АК может подать на пассажира в суд с целью получить деньги за билеты на отмененные рейсы, по которым пассажир выиграл чарджбек. Например: https://thepointsguy.com/news/bankrupt- ... d-flights/

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 10:26
NightRider
Вот и долетались ...
"Aigle Azur, летавшая из Киева в Париж, объявила об отмене всех рейсов с 6 сентября"
источник найдется..

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 10:45
dtm
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 10:58
syxiv_dan
Якщо ейрфренс ріже Київ на зиму, то навряд відкриє ще рейси дочкою

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 11:19
UR-UIA
dtm писав: 07 вересня 2019, 10:45 Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 11:31
mischko
Трансавіа просто може конкурувати цінами

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 11:52
UR-UIA
mischko писав: 07 вересня 2019, 11:31 Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 12:03
mischko
UR-PSH писав: 07 вересня 2019, 11:52
mischko писав: 07 вересня 2019, 11:31 Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?
Хіба чартери під Євро-2012

Re: Aigle Azur

Додано: 07 вересня 2019, 12:05
UR-UIA
mischko писав: 07 вересня 2019, 12:03
UR-PSH писав: 07 вересня 2019, 11:52
mischko писав: 07 вересня 2019, 11:31 Трансавіа просто може конкурувати цінами
Якщо я не помиляюсь, вони колись літали в Київ, може ще раз зайдуть?
Хіба чартери під Євро-2012
А, зрозуміло, ну тоді просто зайдуть)

Re: Aigle Azur

Додано: 09 вересня 2019, 13:27
AlexK
UR-PSH писав: 07 вересня 2019, 11:19
dtm писав: 07 вересня 2019, 10:45 Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант
Hop!--це просто віртуальна а\к Air France.

Re: Aigle Azur

Додано: 09 вересня 2019, 13:36
makor
которую уже закрыли )

Re: Aigle Azur

Додано: 09 вересня 2019, 13:43
AlexK
makor писав: 09 вересня 2019, 13:36 которую уже закрыли )
Закрыли Joon

Re: Aigle Azur

Додано: 09 вересня 2019, 16:08
UR-UIA
AlexK писав: 09 вересня 2019, 13:27
UR-PSH писав: 07 вересня 2019, 11:19
dtm писав: 07 вересня 2019, 10:45 Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
HOP! Це ж регіональна АК, а ось трансавію можна розглянути як варіант
Hop!--це просто віртуальна а\к Air France.
А наклейка на эмбраерах мелких тоже виртуальная?)) HOP! Это даже больше как бренд, коды остаются то AFRовские