Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
Aigle Azur
Re: Aigle Azur
Re: Aigle Azur
Только Air France потеряли в Киеве, блин
Re: Aigle Azur
знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
Re: Aigle Azur
Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 16:08знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
Re: Aigle Azur
Компанія ніякої альтернаьтиви не запропонувала, а просто тупо видалила цей сегмент KBP-ORY з квитка, далі мали летіти до Лісабона. там все в порядку з рейсами - кодшер з ТАР, і зворотній рейс до Києва за тиждень теж в квитку поки підтвержений.AlexK писав: ↑05 вересня 2019, 16:46Якщо а\к нічого не пропонує, то, мабуть, купувати інший квиток.UKCC писав: ↑05 вересня 2019, 16:08знайомим щойно прислали повідомлення що рейс на 07.09.19 скасовано, завтрашній рейс на табло борисполя все ще "за розкладом". колцентр не працює. Які Ваші варіанти, що порадити бідолашним?dtm писав: ↑03 вересня 2019, 01:42
Процедура банкрутства не означає що операційних коштів у них не буде, літати часто вигідніше ніж не літати навіть коли ти банкрут. Майном та активами якими є слоти в аеропортах продовжать розпоряджатися встановлені судом організації / люди, І якщо великої заборгованості перед аеропортом зараз немає причен для занепокоєння я не бачу.
ну, станом на зараз, думають взагалі не летіти, а намагатись мінімізувати збитки відскасування бронювань готелів і т.п. а потім далі щось намагатись відшкодувати від авіакомпанії, як мінімум вартість квитка
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Aigle Azur
При банкротстве максимум, на что можно рассчитывать - это стоимость билета. И то, если воспользоваться процедурой чарджбека.
Re: Aigle Azur
а те що квиток не напряму у а/к брався а у посередників (Тікетс?). це норм для чарджбеку? по правилах я так розумію в першу чергу з колцентром агента треба ще виріщувати щодо повернення коштів?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Aigle Azur
Это усложняет ситуацию. В любом случае, стоит дождаться ответа от АК о том, что делать пассажирам. Вполне вероятно, что ответ будет "подавать на чарджбек", или "обращаться к агенту". Как я понимаю, в таком случае АК сможет выдать компенсации (хотя бы часть) за счет депозитов в платежной системе или системе бронирования, а не собственных денег, т.е. кредиторы не пострадают. Проблема банкротства в том, что, как я понимаю, пассажиры находятся в конце очереди на получение компенсаций.
Если АК и агент не могут помочь, то уже с перепиской\отказом в помощи обращаться за чарджбеком. В идеале общение вести не через колл центр, а в письменном виде: чат или электронная почта. Или обращаться, если истекают 90 (по-моему) дней с момента планируемого перелета, т.к. позже возможности не будет. Сам я с процедурой в данном случае не сталкивался, но ситуацию усложняет то, что агент хоть и берет деньги, но является только посредником. Он продает билет, но фактически несет ответственность только за факт бронирования перевозки, а за саму перевозку ответственность несет АК. Так что если агент будет опротестовывать чарджбек, то есть шанс его проиграть и заплатить соответствующую сумму в своем банке.
В целом при +- равной цене покупать билеты лучше на сайте АК, т.к. все вопросы обычно легче решаются с ними напрямую, без посредника. К агенту есть смысл обращаться если у него цена сильно дешевле; можно купить такой билет, которого на сайте АК нет; это личный агент, который действительно будет помогать в любой ситуации.
Из сумасшедшего: АК может подать на пассажира в суд с целью получить деньги за билеты на отмененные рейсы, по которым пассажир выиграл чарджбек. Например: https://thepointsguy.com/news/bankrupt- ... d-flights/
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 76
- З нами з: 19 травня 2019, 08:30
- Контактна інформація:
Re: Aigle Azur
Вот и долетались ...
"Aigle Azur, летавшая из Киева в Париж, объявила об отмене всех рейсов с 6 сентября"
источник найдется..
"Aigle Azur, летавшая из Киева в Париж, объявила об отмене всех рейсов с 6 сентября"
источник найдется..
Re: Aigle Azur
Квоти з француської сторони стають вільними, першими на думку приходять HOP! та transavia обидві дочки KLM/AF
Re: Aigle Azur
Якщо ейрфренс ріже Київ на зиму, то навряд відкриє ще рейси дочкою
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Aigle Azur
Трансавіа просто може конкурувати цінами
Re: Aigle Azur
которую уже закрыли )
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Aigle Azur
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Majestic-12 [Bot] і 41 гість