Nordica
-
- Airbus A340
- Сообщения: 707
- Зарегистрирован: 25 окт 2011, 19:53
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 387 раз
- Поблагодарили: 150 раз
- Контактная информация:
-
- Airbus A320
- Сообщения: 331
- Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
- Благодарил (а): 110 раз
- Поблагодарили: 126 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
Умови задачі надто строгі. Проте Нордіка за співвідношенням ціна якість була(і ще певний час є) дуже адекватною. Мені доводилось літати ними за 50 євро OW з багажем та вибором місця і свій наступний тріп в Талін теж хотів зробити з ними.
-
- Airbus A320
- Сообщения: 314
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 25 раз
- Поблагодарили: 23 раза
- Контактная информация:
Re: Nordica
Відкинути несприйняття лоукостів в певних випадках можна. Для цього повинен бути хоча б частину тижня щоденний графік з вильотом у зручний для дводенної поїздки час або/і наявність бізнес-класу.
-
- Airbus A320
- Сообщения: 314
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 25 раз
- Поблагодарили: 23 раза
- Контактная информация:
Re: Nordica
Щодо Польші та Німеччини: поки є на рейсах МАУ, Лот і Люфтганза, про лоукости можна не думати.
Великобританія особисто у мене не на часі, допоки діє візовий режим.
-
- Airbus A320
- Сообщения: 314
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 25 раз
- Поблагодарили: 23 раза
- Контактная информация:
Re: Nordica
Перебираю варіанти з Таллінном. Кому близько до Львова, хороший варіант для дводенної подорожі - LWO-RIX-TLL-RIX-LWO Ейр Балтіком.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 656
- Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
- Откуда: ODS
- Благодарил (а): 826 раз
- Поблагодарили: 40 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica

Тобто рейс на Q400 вночі з пересадкою - це кошерно, а прямий Візз - ні ?
Дивився той рейс на маршруті до Вільнюса, і краще я полечу віззом, ніж безсонна ніч
-
- Airbus A320
- Сообщения: 314
- Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
- Благодарил (а): 25 раз
- Поблагодарили: 23 раза
- Контактная информация:
Re: Nordica
Чому я не прихильник лоукостів - це окрема тема.
На Q400 ще не літав. А що поганого в них?
- popTAB
- A380
- Сообщения: 6204
- Зарегистрирован: 21 сен 2010, 17:21
- Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Благодарил (а): 203 раза
- Поблагодарили: 590 раз
- Контактная информация:
-
- Airbus A340
- Сообщения: 707
- Зарегистрирован: 25 окт 2011, 19:53
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 387 раз
- Поблагодарили: 150 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
Доволі часто проблеми з гідравлікою передньої стійки
https://aviation-safety.net/wikibase/db ... cType=DH8D
-
- Airbus A330
- Сообщения: 656
- Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
- Откуда: ODS
- Благодарил (а): 826 раз
- Поблагодарили: 40 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
Обов'язково спробуйте.
Я політав на Q400 австрійців (ODS-VIE-ODS), з аналогічним нічним графіком. Тісно, шумно, дуже сумнівне задоволення посеред ночі.
-
- A380
- Сообщения: 1139
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 08:22
- Благодарил (а): 114 раз
- Поблагодарили: 289 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
На Q еще не довелось полетать, но ведь его позиционируют как очень тихий турбопроп

-
- Airbus A330
- Сообщения: 656
- Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
- Откуда: ODS
- Благодарил (а): 826 раз
- Поблагодарили: 40 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
В порівнянні з ATR-42 все ж таки тихіший. Але на ATR-42 я летів FRA - PRG, відстань не велика, та ще і в день, тому можна було терпіти.alex.s писал(а): ↑23 июн 2019, 09:10На Q еще не довелось полетать, но ведь его позиционируют как очень тихий турбопроп![]()
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 3681
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 141 раз
- Поблагодарили: 555 раз
- Контактная информация:
Re: Nordica
Тесно и шумно (особенно у крыла). Я как раз балтийский Q испытывал. В качестве попробовать - стоит, конечно. Но повторять я лично не стал бы, лучше перебороть нелюбовь к лоу-костам, выбрав место и приоритетную посадку
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 11 гостей