Дуже схоже на те, що в Азурі кажуть правду.
Я спробував прорахувати паливо на цей маршрут HKT – KBP у професійній програмі для навіґаційного-диспатч розрахунку.
1. Максимальна злітна маса (MTOW) для цього розрахунку була взята максимально можлива заводська — 186880 кг, у самому Пукеті вона не обмежена за умовами аеродрому.
2. Екіпаж: 3 чол. пілоти та 10 б/п + харчі.
3. Завантаження повне — 334 особи + баґаж. Комерційне завантаження (payload) вийшло приблизно 34200 кг: прибл. 85 кг на пасажира і 15 кг на одиницю баґажа, а також 900 кг на контейнери LD3, у яких баґаж возять на великих Боїнгах.
3. Zero Fuel Weight (ZFW), тобто маса літака без палива склала приблизно 129400 кг.
За таких умов за реальним маршрутом, реальною погодою, реальними запасними для Борисполя — Львів, Варшава та Мінськ і реальними нормативними вимогами до палива на політ система мені
не порахувала, сказавши, що палива потрібно більше, ніж є доступного для нього місця (MTOW-ZFW).
Виходить, що їм доведеться літати з Пукету до України або з дозаправкою, або обмежувати кількість пасажирів. Ну або як YanAir — не брати баґаж.