Сторінка 46 з 267

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 19:17
vero
При цьому на завтра ранні вильоти по Скайапу стоять такі:
05.00 Жуляни-Анталія,
05.50 Жуляни - Шарм
07.30 Харків - Бургас

Тобто тут явно на три борти розраховано. Але якщо А330 випав, що тоді, зявився інший борт уже?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 19:21
vero
Snooopy писав: 23 липня 2018, 18:56
Pan Am писав: 23 липня 2018, 18:24 Програма на А330 скасовується. Рейси дробляться на борт А321 Yanair з більшою частотою вильотів.
YanAir А321 починили уже?
Судя по флайтрадару, он еще не полетел никуда.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 19:36
converj
vero писав: 23 липня 2018, 19:17
07.30 Харків - Бургас
На табло пока нет.
Еще завтра должен быть 330 из Египта.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 19:50
Турик
vero писав: 23 липня 2018, 19:14
Pan Am писав: 23 липня 2018, 18:24 Програма на А330 скасовується. Рейси дробляться на борт А321 Yanair з більшою частотою вильотів.
Звідки інфа? Буквально кілька днів назад була інфа про те , що Скайап залучить ще один А330, а тепер що взагалі жодного?
Отож, те саме питання. Але скасували лише 4 рейси(або замінили, поки невідомо), то може ще повернеться борт, може чек затягнувся.Але виглядає ситуація не дуже позитивно, наче ж почало потроху налагоджуватися.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 21:18
Турик
Ууу, видно у Скай ап не пахне новими бортам, А330 все-(нiчим платити?). Зняли знов рейси до Туреччини з регiонiв. До речi, як там загрузка йшла?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 21:39
vero
Турик писав: 23 липня 2018, 21:18 Ууу, видно у Скай ап не пахне новими бортам, А330 все-(нiчим платити?). Зняли знов рейси до Туреччини з регiонiв. До речi, як там загрузка йшла?
Так, уже давно ж зняли з регіонів? Що саме зняли цього разу?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 21:42
vero
Уведомляем Вас, что в связи с невозможностью получить на постоянной основе разрешение на осуществление полетов воздушного судна типа Airbus А-330 авиакомпании Air Leisure в аэропорту Харькова, мы вынуждены отказаться от использования данного типа судна для осуществления чартерной программы на территории Украины. Напомним, что авиакомпания Air Leisure выполняла полеты для авиакомпании SkyUp Airlines c начала мая из Киева, Харькова и Львова на основании договора «мокрого» лизинга. Учитывая объем в 330 кресел, данные рейсы будут заменены на несколько рейсов, которые будут выполняться на крыльях авиакомпаний-партнеров. Так рейсы из Харькова будут осуществляться авиакомпанией SkyUp Airlines двумя бортами Boeing 737-800 емкостью по 189 кресел каждый.

Ввиду отсутствия резервных бортов на территории Украины и чтобы не увеличивать нагрузку на флот авиакомпаний-партнеров, туроператор принял решение об оптимизации полетной программы по направлению Турция из регионов. С 27 июля будут сняты рейсы из Запорожья, Харькова и Одессы в Анталию из Харькова и Львова – в Даламан.

Ну якщо уже немає чим возити з Харкова та Одеси в Анталію, то я навіть не знаю що казати)

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 21:47
Турик
І прикриття тим, що в Харків не пускають виглядає дивно- то літали б з Києва, Львову та Одеси, вони й тут не справлялись. Справи там геть погані, видно.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 21:57
vero
Турик писав: 23 липня 2018, 21:47 І прикриття тим, що в Харків не пускають виглядає дивно- то літали б з Києва, Львову та Одеси, вони й тут не справлялись. Справи там геть погані, видно.
Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові. Оскільки окрім Києва та Львова А330 більше ніде міг би сісти, то цей літак стає чемоданом без ручки, бо напевно немає сенсу тримати таку махіну у мокрому лізингу, якщо вона один раз в день літає з Києва. Зробити додатковий рейс на ньому з Києва замість відмінених - теж сенсу не бачу. Харків'яни та одесити поїдуть через Київ неохоче, а хто поїде - їм вистачить місць в існуючих рейсах. Та й взагалі зараз дуже знизився попит на пакети у звязку із цими всіма затримками, це самі туроператори і відмічають. Що тут поганого, так це те, що в черговий раз кільком тисячам людей пересрали відпочинок, ну і те, що знову мовчок про обіцяні боїнги.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 22:40
jurkok
vero писав: 23 липня 2018, 21:57

Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 22:45
Турик
jurkok писав: 23 липня 2018, 22:40
vero писав: 23 липня 2018, 21:57

Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.
Так, у Львові дуже гарна загрузка була, менi здається що могли б возити Київ- Львів, якби не було в них проблем фінансових,тим паче більш- менш у них впорядкувались рейси.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 22:46
vero
jurkok писав: 23 липня 2018, 22:40
vero писав: 23 липня 2018, 21:57

Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.
Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 23:04
jurkok
vero писав: 23 липня 2018, 22:46

Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.
Нащо вживати некультурні слова? Ніхто нічого не починав. А у Вас є дані по загрузці чартерів зі Львова, в тому числі і по А-330?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 23 липня 2018, 23:24
jurkok
jurkok писав: 23 липня 2018, 23:04
vero писав: 23 липня 2018, 22:46

Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.
Нащо вживати некультурні слова? Ніхто нічого не починав. А у Вас є дані по загрузці чартерів зі Львова, в тому числі і по А-330?
Так для інформації. Ясно, що не повний тиждень. Інформація з офіційних сайтів аеропортів.

Львів, вчора - 6 чартерів (4 Анталія, 1 Далман, 1 Шарм ель Шейх)
Харків вчора - 6 чартерів (3 Анталія, 3 Тіват)

Львів, сьогодні - 5 чартерів (2 Анталія, 1 Далман, 1 Барселона, 1 Хургада)
Харків вчора - 1 чартер (Анталія)

Львів, завтра - 2 чартери (Анталія)
Харків завтра - 6 чартерів (3 Анталія, 3 Шарм ель Шейх)


Щось не бачу подвійної переваги Харкова. А зі Львова літають в основному А321, B737-800, B737-900, B767 i MD

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 08:30
Victor H
Чартери грузяться завжди добре - під завязку, бо оператори влаштовують розпродаж, якщо не вдається все продати за високими цінами. У Львові в літні місяці минулого року чартери давали до 30% потоку. Зараз картина навряд чи суттєво помінялася.

Щодо вдвічі більшого Харкова, то там не все так просто. По перше, дані населення, на які ви посилаєтеся - це дані перепису 2001 року. Львів з того часу суттєво виріс і особливо за останні 4-5 років (принаймні кількість новозбудованого житла точно і воно досить непогано заселене). Хоча я не здивуюся, якщо Харків теж виріс.
По друге, аеропорт обслуговує не лише міське населення того міста, до якого він відноситься, а все населення, яке потрапляє в його радіус. За офіційними даними, населення Львівської області 2.5 мільйона, проти 2.7 Харківської. І не потрібно думати, що це лише бідне сільське населення - туди потрапляють курорти Карпат і митники-контрабандисти заходу області, де крутяться немаленькі гроші.
По третє, сумарне населення Львівської і прилеглих до неї областей - 8.5 мільйонів чоловік. Так, це населений в середньому трохи бідніше ніж довкола Харкова, але у Львівського аеропорту тут фактично відсутня конкуренція. Єдиний аеропорт з регуляркою і потоком більше 100 тисяч - Франківськ, але він має ті ж проблеми, що і Дніпро. У Харкова ж на заході Бориспіль, до якого 400 км по прямій і який пилососить Сумську і Полтавську області, на півдні Дніпро-Запоріжжя, які разом хоч трохи але забирають потік. Єдина біла пляма - це ОРДЛО, але там не зрозуміло наскільки його населення в принципі літає в Туреччину і Єгипет.
В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 09:14
vero
Це тема не для гілки Скайапа, але Харків (близько 1,4млн) всеодно залишається вдвічі більшим за Львів (близько 750тисяч)і це підтверджується даними управління статистики .Стосовно пилососу, то у Львова є ще сильніший конкурент, ніж Бориспіль для Харкова. Це Краків чи будь який інший ближній аеропорт Польщі. Попит на польоти з Польщі там такий же, як і на польські бляхи. Тому про радіус аеропорту Львів я б так не кричав, тому що зі Львова полетять ті, хто живе у самому Львові і безпосередній близькості до нього.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 09:47
vero
По темі: досі не можу зрозуміти, що це за заявлений рейс на сьогодні на онлайн табло Джоіна KUP 4541 Харьков (HRK) Бургас (BOJ) 07:30 09:30 https://joinup.ua/important-tourist/online-tablo/
По-перше в Болгарію з Харкова вони не літають, по друге, такого рейсу немає ні на флайтрадарі, ні на табло аеропорту. Наче і Шахтар в Болгарію не має летіти. Що ж це за фейл?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 09:54
dimm1971
Victor H писав: 24 липня 2018, 08:30 В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Не треба забувати, що через Харків до Шарму літає багато мишебратьєв, оскільки як мені відомо на расіє чартери до Єгипту досі заборонені.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 10:13
Unicum
dimm1971 писав: 24 липня 2018, 09:54
Victor H писав: 24 липня 2018, 08:30 В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Не треба забувати, що через Харків до Шарму літає багато мишебратьєв, оскільки як мені відомо на расіє чартери до Єгипту досі заборонені.
Да не сильно много и летает! Они в основном через Минск!

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 24 липня 2018, 10:30
dimm1971
Unicum писав: 24 липня 2018, 10:13
dimm1971 писав: 24 липня 2018, 09:54
Victor H писав: 24 липня 2018, 08:30 В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Не треба забувати, що через Харків до Шарму літає багато мишебратьєв, оскільки як мені відомо на расіє чартери до Єгипту досі заборонені.
Да не сильно много и летает! Они в основном через Минск!
З Курська, Бєлгорода чи Воронєжа через Мінськ? Ну, можливо я чогось не знаю...