Сторінка 41 з 267

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 11 липня 2018, 20:08
Victor H
Цікаво, що після недавніх подій в Харкові, саме Львів і Бориспіль залишилися єдиними портами, які можуть прийняти А330. Совпадєніє?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 11 липня 2018, 20:09
Турик
:duel:
Victor H писав: 11 липня 2018, 20:08 Цікаво, що після недавніх подій в Харкові, саме Львів і Бориспіль залишилися єдиними портами, які можуть прийняти А330. Совпадєніє?
Ні, звичайно

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 02:04
maxgalkov
По ситуації:

1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 02:22
Olek
Які проблеми з Жулянами?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 02:54
Турик
maxgalkov писав: 12 липня 2018, 02:04 По ситуації:

1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
Дуже вам дякую за інформацію, все чітко і по полкам.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 06:38
alex.s
Olek писав: 12 липня 2018, 02:22 Які проблеми з Жулянами?
Наверное, думают что карма плохая после Браянов. Вылеты часто задерживают :facepalm:
И к их пассажирам ген Директор аэропорта не хочет выходить.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 08:29
andrewcrow
maxgalkov писав: 12 липня 2018, 02:04 13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
Скатертю дорога!

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:10
vero
maxgalkov писав: 12 липня 2018, 02:04 По ситуації:

1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
Дуже дякую за інформацію! Які шанси, що до вересня чартери на Барселону переведуть з Янейра на Скайап?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:24
Alександр
VALweb писав: 11 липня 2018, 19:14 Компанія joinup згортає чартерну діяльність з інших міст України, окрім Києва.
Харьков, Львов, Одесса пока в обойме...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:33
nik-dem
maxgalkov писав: 12 липня 2018, 02:04 По ситуації:



14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
Дякую, дуже цікава інформація.

А стосовно пілотів — ну так ще більше обмежуйте пілотів стосовно обов'язкової наявности українського громадянства. У сучасному авіяційній індустрії — це дикий анахронізм.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:46
Johnny94
У нас свои пилоты все трудоустроенные, чтоб открывать двери иностранцам? Может мы будем свои интересы защищать первоначально ? Потому что наши за рубежом не особо кто спешит.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:54
shushuair
nik-dem писав: 12 липня 2018, 10:33 А стосовно пілотів — ну так ще більше обмежуйте пілотів стосовно обов'язкової наявности українського громадянства. У сучасному авіяційній індустрії — це дикий анахронізм.
Согласен на все 100. У нас ещё и дорого учиться, люди из Одессы едут в Прибалтику, так как там дешевле, быстрее и потом ты можешь по всему ЕС работать. А с нашим дипломом, насколько я знаю, ЕС закрыт.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 10:55
alex.s
:hot:
Johnny94 писав: 12 липня 2018, 10:46 У нас свои пилоты все трудоустроенные, чтоб открывать двери иностранцам? Может мы будем свои интересы защищать первоначально ? Потому что наши за рубежом не особо кто спешит.
А у нас все еще коммунизм и все должны быть трудоустроены?
Может лучше экспат, который пройдет серьезное собеседование, чем наш гражданин, который не может ? Все таки серьезная сфера. ..

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 11:04
nik-dem
Johnny94 писав: 12 липня 2018, 10:46 У нас свои пилоты все трудоустроенные, чтоб открывать двери иностранцам? Может мы будем свои интересы защищать первоначально ? Потому что наши за рубежом не особо кто спешит.
Ну якби були влаштовані, то й компанії не скаржилися на нестачу.

Ну й знову ж, якість кандидата — тут alex.s вичерпно сказав.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 11:26
Resident
alex.s писав: 12 липня 2018, 10:55 :hot:
Johnny94 писав: 12 липня 2018, 10:46 У нас свои пилоты все трудоустроенные, чтоб открывать двери иностранцам? Может мы будем свои интересы защищать первоначально ? Потому что наши за рубежом не особо кто спешит.
А у нас все еще коммунизм и все должны быть трудоустроены?
Может лучше экспат, который пройдет серьезное собеседование, чем наш гражданин, который не может ? Все таки серьезная сфера. ..
Расскажите Трампу про коммунизм, который режет все миграционные квоты. 8-)
А если серьезно, то почему Украина должна впускать к себе иностранных пилотов и создавать конкуренцию своему национальному рынку?
Мы не являемся членами EEA, на нашу продукцию в ЕС есть квоты и свои стандарты, которых украинский производитель должен придерживаться.
А то что из-за архаичного законодательства в ЕС, у нас аэропорт Ужгорода не работает уже столько времени? Их это там сильно парит? Сомневаюсь! И уж точно, под нас, законодательство никто не собирается менять. Я бы еще понял, если б на рынке был острый дефицит и непомерные затраты на ЗП, то можно было бы давать какие-то квоты. Но, платят нашим пилотам не особо. И сомневаюсь, что пилоты из ЕС пришли бы сюда работать. В лучшем случае средняя Азия и Южная Америка...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 11:31
Johnny94
У вас есть опыт проведения собеседований с "нашими" кандидатами и полная осведомленность об их уровне?
Вы не уповайте на то, что в случае отмены нормы "обязательного гражданства" нас ждет поток высококвалифицированных европейских специалистов. Поедут с СНГ и востока. А их уровень точно будет вызывать вопросы.
Обязательное гражданство стимулирует гос-во и ак инвестировать в развитие внутреннего рынка пилотов.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 11:49
alex.s
Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 12:05
Johnny94
alex.s писав: 12 липня 2018, 11:49 Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
Какой дефицит ? Где вы берете вообще информацию такую ? Поинтересуйтесь для начала, в скольких ак сейчас идет набор, в активной стадии. Если для вас написанное несколько сообщений выше - святая правдонька, то учитывайте, что речь шла только про СкайАп. Новую компанию, для которой неполная укомплектованность штата это нормальное, хоть и неприятное явление, а не дефицит !!!
Даже те, кого пол года назад взяли на работу, еще не введены из за переучивания и и.д.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 12:11
alex.s
Johnny94 писав: 12 липня 2018, 12:05
alex.s писав: 12 липня 2018, 11:49 Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
Какой дефицит ? Где вы берете вообще информацию такую ? Поинтересуйтесь для начала, в скольких ак сейчас идет набор, в активной стадии. Если для вас написанное несколько сообщений выше - святая правдонька, то учитывайте, что речь шла только про СкайАп. Новую компанию, для которой неполная укомплектованность штата это нормальное, хоть и неприятное явление, а не дефицит !!!
Даже те, кого пол года назад взяли на работу, еще не введены из за переучивания и и.д.
Ну если нету дефицита - значит и предмета спора нету.
Просто мое мнение в целом без привязки к авиа: чем нанимать абы кого нибудь, лишь бы набрать - то лучше экспат с нормальным уровнем.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 12 липня 2018, 12:12
maxgalkov
Весь колектив компанії дуже боляче переживає ситуацію, що склалась та докладає максимум зусиль зі своєї сторони.

З Жулянами - низький рівень послуг наземного обслуговування, відсутність належної координації. Також, викликає запитання якість кейтерингових послуг "Скай Кейтеринг".

Про пілотів. Палиця на двох кінцях. Багато досвідчених пілотів ще давно виїхало за кордон після криз 2009 і 2014 років. Молодих пілотів не багато, адже стати повноцінним пілотом 737 - 50-60 тис.дол. мінімум і навчатися в Балтиці або Штатах. Наприклад, якщо раніше "flag carrier" ще міг крутити носом при прийомі таких пілотів, то зараз... Беруть більшість, навіть "нулячих" і закріплюють за КПС-наставником. Зарплата достойна, щоб майже не думати про закордон.
Відкриття ринку праці для нерезидентів України призведе до насичення його "гастарбайтерами" з середньої азії і подібним їм та знову закриє шлях молодим пілотам.

Барселона у вересні - без поняття.