Страница 157 из 163

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 17:36
UR-PSH
mischko писал(а):
09 сен 2019, 17:23
maxgalkov писал(а):
09 сен 2019, 12:27
Що вам розповісти за СкайАп?)
Дякую за інфу. Чи нема бажання поставити SQD чи SQE на якісь рейси з CWC?
Взагалі кудись ще розширюватися по Україні збираєтесь?
А CWC може без проблем приймати 737-700 та немає для них проблем зі смугою?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 17:56
mischko
UR-PSH писал(а):
09 сен 2019, 17:36
А CWC може без проблем приймати 737-700 та немає для них проблем зі смугою?
Не часто, але може

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 18:07
andreuskas
А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 18:15
nik-dem
maxgalkov писал(а):
09 сен 2019, 12:27
Що вам розповісти за СкайАп?)
Який у вас cost index на літаках 737 на рейсах?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 18:34
mischko
andreuskas писал(а):
09 сен 2019, 18:07
А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 19:35
UR-PSH
mischko писал(а):
09 сен 2019, 18:34
andreuskas писал(а):
09 сен 2019, 18:07
А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 19:41
Labiann
UR-PSH писал(а):
09 сен 2019, 19:35
mischko писал(а):
09 сен 2019, 18:34
andreuskas писал(а):
09 сен 2019, 18:07
А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))
всё зависит от цены...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 20:14
mischko
UR-PSH писал(а):
09 сен 2019, 19:35
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))
Якщо за такими ж цінами, як Харків- Одеса - чому б йому не бути?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 20:20
Sentry
mischko писал(а):
09 сен 2019, 20:14
UR-PSH писал(а):
09 сен 2019, 19:35
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))
Якщо за такими ж цінами, як Харків- Одеса - чому б йому не бути?
Не так просто. Сколько рейсов в неделю Харьков-Одесса? Во сколько раз отличается население Черновцов и Харькова? Как соотносятся доходы жителей Харькова и Черновцов? Исходя из ответов на эти вопросы, у меня есть сомнения, что Черновцы потянут загрузить даже 1 рейс в неделю в Одессу. За Черновцы в этом сравнении играет только практически полное отсутствие выбора рейсов. Хотя в теории выглядит все замечательно: экономия времени у самолета против поезда или авто очень большая.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 20:44
mischko
Sentry писал(а):
09 сен 2019, 20:20
За Черновцы в этом сравнении играет только практически полное отсутствие выбора рейсов. Хотя в теории выглядит все замечательно: экономия времени у самолета против поезда или авто очень большая.
В Чернівцях, звичайно нема еко-парку Фельдмана і зоопарку за олімпіард гривень, зате поруч є Карпати (2-3 години бусиком до Буковелю), Дністровський каньйон, Хотинська і Кам'янець-Подільська фортеці, віднесена до всесвітньою спадщини ЮНЕСКО резеденція Буковинських митрополитів.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 22:29
makor
Ездил я из Яремче в Черновцы, и это полный кромешный мрак и адь. :-D

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 09 сен 2019, 22:47
mischko
makor писал(а):
09 сен 2019, 22:29
Ездил я из Яремче в Черновцы, и это полный кромешный мрак и адь. :-D
ти про автобус Еталон Чернівці - Ужгород? Так не обов'язково ним їхати - можна замовити чартер на бусіку з усіма зручностями.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 10 сен 2019, 01:51
makor
Я не помню что там было, помню что там было направление без дороги и автобус ехал и ехал, и хотелось чтобы все кончилось.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 13:37
AnnaKonDa
mischko писал(а):
09 сен 2019, 20:44
В Чернівцях, звичайно нема еко-парку Фельдмана і зоопарку за олімпіард гривень
Судя по посту, в Харькове Вы не бывали. Прилетайте, у нас много всего интересного, Вам у нас понравится ;-)

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 14:13
mischko
AnnaKonDa писал(а):
11 сен 2019, 13:37
в Харькове Вы не бывали.
Щороку там не буваю.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 17:30
vito
Labiann писал(а):
09 сен 2019, 19:41
UR-PSH писал(а):
09 сен 2019, 19:35
mischko писал(а):
09 сен 2019, 18:34
Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))
всё зависит от цены...
Sentry писал(а):
09 сен 2019, 20:20
mischko писал(а):
09 сен 2019, 20:14
Якщо за такими ж цінами, як Харків- Одеса - чому б йому не бути?
Не так просто. Сколько рейсов в неделю Харьков-Одесса? Во сколько раз отличается население Черновцов и Харькова? Как соотносятся доходы жителей Харькова и Черновцов? Исходя из ответов на эти вопросы, у меня есть сомнения, что Черновцы потянут загрузить даже 1 рейс в неделю в Одессу. За Черновцы в этом сравнении играет только практически полное отсутствие выбора рейсов. Хотя в теории выглядит все замечательно: экономия времени у самолета против поезда или авто очень большая.
* пасажири поїзду 136 Чернівці - Одеса - Білгород-Дністровський (пiвроку - щоденно, пiвроку - через день): 16 вагонiв (11П + 5К): 700+ пасажирiв (i то не пустI вагони згiдно booking.uz.gov.ua); хтось з тих 700+ пасажирiв може пересiсти на лiтак (якщо цiна адекватна);

* пасажири рейсу PS41/42 CWC-KBP (~90 пакс в день): якщо хтось з них летить далi KBP-ODS - то вани теж збiльшать попит на прямий Чернівці-Одеса.
mischko писал(а):
09 сен 2019, 20:44
В Чернівцях, звичайно нема еко-парку Фельдмана і зоопарку за олімпіард гривень, зате поруч є Карпати (2-3 години бусиком до Буковелю), Дністровський каньйон, Хотинська і Кам'янець-Подільська фортеці, віднесена до всесвітньою спадщини ЮНЕСКО резеденція Буковинських митрополитів.
mischko писал(а):
09 сен 2019, 22:47
makor писал(а):
09 сен 2019, 22:29
Ездил я из Яремче в Черновцы, и это полный кромешный мрак и адь. :-D
ти про автобус Еталон Чернівці - Ужгород? Так не обов'язково ним їхати - можна замовити чартер на бусіку з усіма зручностями.
makor писал(а):
10 сен 2019, 01:51
Я не помню что там было, помню что там было направление без дороги и автобус ехал и ехал, и хотелось чтобы все кончилось.
В Буковель и Яремче лучше/ближе/быстрее/удобнее через И-Франковск, а не через Черновцы (дорога Верховина-Ворохта отсутствует).
А из Черновцов (помимо вышеперечисленного) также рядом - буковинские Карпаты (Вижница, Берегомет, Красноильск,...)

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 17:40
mischko
vito писал(а):
11 сен 2019, 17:30
В Буковель и Яремче лучше/ближе/быстрее/удобнее через И-Франковск, а не через Черновцы (дорога Верховина-Ворохта отсутствует).
А из Черновцов (помимо вышеперечисленного) также рядом - буковинские Карпаты (Вижница, Берегомет, Красноильск,...)
SkyUp же не пускають в IFO. Туди взагалі чужих не пускають.
А бусом з Чернівців цілком терпима дорога

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 17:53
syxiv_dan
Та про Одесу поки мова не йде. Якийсь би Рим/Неаполь/Мінан + Тель-Авів і Чернівці вдячні)

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 11 сен 2019, 17:56
mischko
syxiv_dan писал(а):
11 сен 2019, 17:53
Та про Одесу поки мова не йде. Якийсь би Рим/Неаполь/Мінан + Тель-Авів і Чернівці вдячні)
Так, Італія залетить на ура. На Кобилянській в кафе навіть офіціанти обговорюють як доїхати в Яси, а звідти вже летіти.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 12 сен 2019, 10:54
vito
mischko писал(а):
11 сен 2019, 17:40
vito писал(а):
11 сен 2019, 17:30
В Буковель и Яремче лучше/ближе/быстрее/удобнее через И-Франковск, а не через Черновцы (дорога Верховина-Ворохта отсутствует).
А из Черновцов (помимо вышеперечисленного) также рядом - буковинские Карпаты (Вижница, Берегомет, Красноильск,...)
SkyUp же не пускають в IFO. Туди взагалі чужих не пускають.
А бусом з Чернівців цілком терпима дорога
з Чернівців через дiлянку Верховина-Ворохта (P-24) - терпима дорога? https://autostrada.info/ua/highway/P-24 ... ja-tatarov
чи то мається на увазi - через Коломию?
P.S.
В Буковель зi Львова - майже така ж вiдстань