Страница 100 из 159

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 08:29
Victor H
syxiv_dan писал(а):
28 мар 2019, 23:23
Мені цікаво, що в СкайАпа не в'яжеться зі Львовом. Наче не бідне місто. Потік би був. А так, і Харків є, і Запоріжжя є, і Одеса. А от зі Львова нуль.
Я ризикну припустити що затишшя у Львові викликано виборами і діючою системою знижок в комбінації з великою кількістю вже відкритих напрямків.

По першому загалом зрозуміло:
- Скайап (як і Раяни) вочевидь мають домовленості з Омеляном (і Порошенком через нього) - їх обох використовують як потужний піар інструмент діючої влади
- у Львові і так високий рівень підтримки Порошенка, можливо найвищий в країні
- будь який поступ у Львові ще й грає на руку Садовому-Гриценку, а в попередній період бурхливого розвитку звучали думки "а чому це все Львову дістається"
В такій ситуації очевидно, що влада буде якось впливати на авіакомпанії, щоб вони відкривалися в Харкові і Одесі. Решта, очевидно, чекають результатів виборів - Візз не відновить доньку поки не матиме впевненість у стабільному ринку хоча б протягом наступних 5 років. І в ситуації, коли найбільш рейтинговий альтернативний кандидат напряму зв'язаний з власником МАУ, я їх дуже розумію.

По другому все ще простіше: діюча система знижок стимулює відкривати нові напрямки, а не заходити конкурувати за існуючі. Будь-яка а/к, яка вирішить зайти на існуючий напрямок буде апріорі програвати конкуренту. Якщо подивитися на карту, то незаповнених напрямків залишилося не так багато або вони закриті регуляторними обмеженнями:
- Польща заповнена вщент, навіть якщо систему знижок поміняють, то все що ми побачимо - це видавлювання Лота з не-варшавських напрямків або конкуренцію Візза і Раяна.
- Німеччина покрита дуже добре, не вистачає лише умовних Гамбурга і Карлсруе, щоб покрити північ і південний захід.
- В Італії заважає регуляція і, як не дивно, лоббі Ернеста, який умудряється отримувати призначення в конкуренції з Раяном. Хоча це імовірно єдиний ринок, куди Скайапу вартує дивитися. Але якщо настане відкрите небо і/або візз відновить доньку, то його будуть ділити між собою Раян і Візз.
- По решті або далеко (3-4 години льоту) або регуляція (умовний Париж чи Нідерланди точно мали б достатній потік, але діюча угода не дозволяє літати зі Львова в Францію)

За умови перемоги Порошенка вже в травні можна очікувати якихось анонсів у Львові, особливо на фоні Брекзіту, який негативно вплине на потоки між Британією і ЄС, де традиційно багато як Раяна так і Візза. А Романовській точно вартує порухатися з новою системою знижок, якщо вона хоче втримати 3 місце і поборотися з Жулянами.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:02
syxiv_dan
Наче й погоджуюся з усіма пунктами. Особливо про дочку Візза. Я на їхньому місці теж би чекав однозначності хоч якоїсь, бо відкрити і за півроку закрити знову вони собі не дозволять вже точно. Але. Ми ж розуміємо, що їхня регулярка не є регуляркою в стандартвному вигляді. Це ж чартери з частиною місць під регулярку. А вони зі Львова й так будуть літати. То чому не відкрити продаж? Єдине, що може це пояснювати, так це Ваш перший пункт з наголосом на політичні причини, щоб не робити зайву рекламу Садовому-Гриценку
А от та зустріч керівників аеропортів в Ярославського дуже цікаво виглядає) Не вірю я, що в нашій країні авіатори могли отак просто з топ-бізнесменом зустрітися

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:06
popTAB
syxiv_dan писал(а):
29 мар 2019, 09:02
А вони зі Львова й так будуть літати.
Хто вам таке сказав? Гляньте сайт Джоіна - там сплошний MD від Буковини на масові моря.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:06
Valdys
Поборотися з Жулянами це Ви не серйозно?
В Жулян є 4 літаки Віза + польсько-литовські борти, які за рік дають десь 1.5. млн паксів.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:14
syxiv_dan
popTAB писал(а):
29 мар 2019, 09:06

Хто вам таке сказав? Гляньте сайт Джоіна - там сплошний MD від Буковини на масові моря.
ТАк отож. Це ж питання пріоритетності використання бортів. І них зі Львова є всякі Туніси і Чорногорії, але нема умовної Барселни. Отже, їм чомусь цікавіше відкрити ЗП-Барса, ніж Львів-Барса

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:21
popTAB
Тому що на Львів-Барса вони не отримають жодної знижки від аеропорту, оскільки цей маршрут експлуатується іншим перевізником, навіть якщо це сезонна експлуатація, один нічний рейс на тиждень ...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:23
mischko
А Реус, Жирона?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:27
Glucker
syxiv_dan писал(а):
29 мар 2019, 09:02
Ми ж розуміємо, що їхня регулярка не є регуляркою в стандартвному вигляді. Це ж чартери з частиною місць під регулярку.
Хіба бувають чартерні рейси під 3-значним номером рейса? У СкайАпа майде все, що продається на сайті, окрім Пули, має 3-значний номер рейсу. Так, вони на тих рейсах продають блоки місць стороннім туристичним компаніям. Скоріше, це регулярка з частиною місць чартер.
МАУ, до речі, теж продає блоки місць на своїх регулярних рейсах туроператорам. Наприклад, Феєрії.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:53
Alександр
Да, и у ТО трехзначный код МАУ меняется на четырехзначный чартерный.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 09:56
makor
Rel писал(а):
28 мар 2019, 18:22
Отзыв о сайте. У скайап самый приятный интерфейс бронирования из всех, что мне встречались.
ужаснейшие самодельные элементы ввода дат, бесят ужасно, особенно если надо ввести несколько пассажиров, и на каждую дату по три выпадающих списка которые с клавиатуры не управляются....

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 10:35
Franek
popTAB писал(а):
29 мар 2019, 07:29
Може я палку й перегну, але як на мене то відповідь на ваше питання якость пов'язана з моїм натупним: скажіть про кого не згадується в цій статті:
http://www.dsnews.ua/economics/v-harkov ... 2019201500
Я так зрозумів, там взагалі нікого з западенщини не покликали. Ні Рівне, ні Франківськ, ні Львів, ні Чернівці, ні Ужгород. Все, як за злочинної панди. :bayan:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 10:41
Franek
Victor H писал(а):
29 мар 2019, 08:29

По другому все ще простіше: діюча система знижок стимулює відкривати нові напрямки, а не заходити конкурувати за існуючі. Будь-яка а/к, яка вирішить зайти на існуючий напрямок буде апріорі програвати конкуренту. Якщо подивитися на карту, то незаповнених напрямків залишилося не так багато або вони закриті регуляторними обмеженнями.
А є ж ще знижки за об’єм. Плюс не на кожному вже зайнятому напрямку, другий буде апріорі програвати. Наприклад, в Відень лоукост не буде ніяк програвати Austrian, бо там дуже різний пасажир. Ну і не заповнених напрямків ще десь так з десяток набереться.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 11:25
Victor H
Franek писал(а):
29 мар 2019, 10:41
Victor H писал(а):
29 мар 2019, 08:29

По другому все ще простіше: діюча система знижок стимулює відкривати нові напрямки, а не заходити конкурувати за існуючі. Будь-яка а/к, яка вирішить зайти на існуючий напрямок буде апріорі програвати конкуренту. Якщо подивитися на карту, то незаповнених напрямків залишилося не так багато або вони закриті регуляторними обмеженнями.
А є ж ще знижки за об’єм. Плюс не на кожному вже зайнятому напрямку, другий буде апріорі програвати. Наприклад, в Відень лоукост не буде ніяк програвати Austrian, бо там дуже різний пасажир. Ну і не заповнених напрямків ще десь так з десяток набереться.
Лоукостовий Відень вже є - це Братислава від Візза.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 11:30
Victor H
Valdys писал(а):
29 мар 2019, 09:06
Поборотися з Жулянами це Ви не серйозно?
В Жулян є 4 літаки Віза + польсько-литовські борти, які за рік дають десь 1.5. млн паксів.
Не цього і не наступного року, але у Жулян є стеля, в яку вони неодмінно впруться і сильний конкурент під боком. Стеля десь між 3.5 і 5 млн. пасажирів на рік. У Львова стеля ще дуже далеко і конкурентів в радіусі 300 км нема взагалі (якщо не рахувати Краків).

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 11:33
Valdys
Victor H писал(а):
29 мар 2019, 11:30
Valdys писал(а):
29 мар 2019, 09:06
Поборотися з Жулянами це Ви не серйозно?
В Жулян є 4 літаки Віза + польсько-литовські борти, які за рік дають десь 1.5. млн паксів.
Не цього і не наступного року, але у Жулян є стеля, в яку вони неодмінно впруться і сильний конкурент під боком. Стеля десь між 3.5 і 5 млн. пасажирів на рік. У Львова стеля ще дуже далеко і конкурентів в радіусі 300 км нема взагалі (якщо не рахувати Краків).
у Львова стеля далеко, але вже є розмови про переведення рейсів у старий термінал, що суперечить тому, що стеля далеко.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 11:33
vero
UR-SQI ще не прибув?))

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 11:33
popTAB
Львівська стеля - це обмеження по полосі, і поки не збудують магістральну доріжку - буде досить сильно тиснути на можливості розвитку. Нічні чартери - частина тимчасового рішення

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 14:22
Mikki
Зараз у Борисполі біля терміналу F стоїть синій В737-700 у лівреї Southwest, усі надписи зафарбовані синім кольором, також борт. номер зафарбували білим. Чий не знаю. Чи не Ская часом?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 14:58
Spirit
maxgalkov писал(а):
27 мар 2019, 11:04
popTAB писал(а):
27 мар 2019, 10:03

Код: Выделить всё

Boeing 737 -86Q 30292 1451 UR- SkyUp Airlines ferried 24mar19 GUS-YHM, C-reg after paint prior delivery ex C-FEAK
Поправочка, це буде SQI (не SQH)
Согласно этим данным SQI должен быть после Sunwing Airlines (https://www.airfleets.net/ficheapp/plan ... -30292.htm)

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Добавлено: 29 мар 2019, 15:03
shushuair
Ну чё там с разрешениями, кто в курсе, Скайап получил Париж из Киева/Харькова?
А то мне даже с Берлином будет зрадно. Харьков по интересным направлениям в Западной Европе итак уже далеко впереди Одессы :smile:
Другое дело, полетят ли в итоге, и в какой а/п.