Я б подав через 3 місяці після дати скасування рейсу.
SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Дякую. Я також схиляюсь до цього. До того ж сабж не обіцяє мені якоїсь певної дати повернення коштів.
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Вчера у Ская, похоже, возникли какие то технические проблемы с SQF, прилетевшем из Львова в Херсон. На подмену прилетел SQG из Киева и выполнил обратный рейс во Львов. Если верить ФР, SQF все еще находится в Херсоне.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я отримав таку відповідь:
Це результат мого листування від 21.07, і натяку у формулюванні на "після карантину" немає.Ми отримали ваш запит і розглянемо його в порядку черги в строки, передбачені законодавством. У зв’язку з карантином це може зайняти більше часу, ніж зазвичай.Така затримка пов'язана з великою кількістю запитів і нашими обмеженими ресурсами.
П.С.
Вчора дізнався про перший успішний кейс повного повернення коштів(десь 65-70 днів).
Якщо коротко, історія така:
в кінці травня було надіслано письмову претензію на повернення коштів(ту що 90 днів розглядають); скайап повернув тільки тарифи (десь за тиждень після отримання листа); в середині червня подали на чарджбек; вчора кошти повернула авіакомпанія(не банк).
Забув сказати, паралельно була написана скарга в Державіаслужбу, і стосовно цього маю одне припущення, не виключаю що було написано достатньо скарг(тільки під моїм керівництвом їх було написано декілька десятків) щоб Державіаслужба нарешті примусила виконувати вимоги законодавства авіакомпанією.
П.П.С.
Я починаю частково розуміти АК, не зважаючи на те що я щиро зневажаю скайап.
Спочатку їх з гівном змішували(обґрунтовано) через те що вони відверто порушували законодавство, через відмову в повному поверненні коштів.
Тепер, вони погодились що були не праві(чому погодились, це інше питання), пропонують добровільне повернення коштів (я не знаю ні одного кейсу де б у встановлені законодавством терміни повернули кошти по коронавірусних скасуваннях), але їх все-рівно змішують з гівном.
Ви ж розумієте(?) що якби програму не скоротили і літак полетів би, вас на ньому б не було. Власники квитків раянейр лишились ні з чим, а ви отримали можливість повернути кошти.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так, розумію. Три інші рейси (Wizzair, Ryanair, Eazyjet) відбулися і я ніякої компенсації не отримав. Але, скайап навіть не каже, коли відбудеться повернення коштів - 90, 180 діб чи щось інше - намагається, причому дуже чемно, за що можна подякувати, відхилити це питання. Ну добре, закінчиться карантин, і кошти повернуться наступного дня чи протягом тижня? 100500 що ні, а коли - невідомо. Саме це й дратує.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ох уж это сравнение мягкого с зелёным.
Если рейс отменили, Райанэйр и Визз возвращают деньги. Скайап сначала отказывался, теперь согласился
Если рейс не отменили то деньги не получит ни от Визза, ни от Райана, ни от Скайапа
Если рейс отменили, Райанэйр и Визз возвращают деньги. Скайап сначала отказывался, теперь согласился
Если рейс не отменили то деньги не получит ни от Визза, ни от Райана, ни от Скайапа
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Якщо говорити про дати, то вони є формальністю і мало хто їх дотримується.
Наприклад, є не один кейс по МАУ, де вони в обіцяні 90 днів не вкладаються, хоча й ніби назвали чіткий термін.
Плюс у мене зависли кошти по ЛОТ та Візейр.
ЛОТ - ніде на сайті теж не вказував про термін, і після відправки заявки, теж, просто сказали отримали, працюємо над нею. Після наполегливих спроб(моїх) звязатись з ними, вони сказали що до 120 днів.
Візейр - підтримка говорила що термін 60 днів, але по їх закінченню я не отримав кошти, написав їм, і вони вже назвали 120 днів.
Тож говорити що встановлення чітких термінів якось впливає на процес повернення коштів не варто, при чому у багатьох АК.
Я як Bagach, прийняв для себе рішення - даю АК можливість добровільно повернути кошти, тобто десь 90 днів (ну або до крайньої дати для оформлення чарджбеку, це десь 100 днів), після чого буду вирішувати це питання через банк.
По скайап я планую чинити аналогічно, але у мене ще і місяць не минув, а в описаному мною прикладі, є кейс де кошти повністю повернули менше ніж за 90 днів.
Тому, чекаємо.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Визначена дата є визначеною обіцянкою щось зробити до того строку, що, хоча б, стимулює клієнта почекати. Скайап пропонує чекати до тих пір, поки вони не вирішать повернути кошти. Через те, що скільки мені чекати - невідомо, то у мене немає стимулу чекати. І тому я, так само як Ви і Bagach, визначив для себе строк для "почекати" - 90 днів з дати скасування.
Всім дякую за відповіді.
Всім дякую за відповіді.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Украинская авиакомпания SkyUp Airlines за июль возобновила 50% докоронавирусного показателя своей операционной деятельности.
Об этом сообщает пресс-служба авиакомпании.
«За первый месяц работы после снятия запретов на пассажирские авиаперевозки внутри страны и за границу SkyUp возобновил 50% докоронавирусной операционной деятельности», — говорится в сообщении.
В авиакомпании отмечают, что совершили 704 внутренних и международных рейсов, из них чартерных — 438 и регулярных — 266.
«Рейсами в пределах Украины мы перевезли 25 433 пассажира. Нашими международными рейсами воспользовались еще 70 974 пассажира. Из двух текущих международных регулярных направлений — Албания и Болгария — наши пассажиры чаще выбирали Албанию», — сообщают в SkyUp.
Также обращают внимание, что чартерными рейсами больше всего пассажиров перевезли в Турцию, а по направлению Египет наибольшей популярностью пользовался Шарм-эль-Шейх.
Об этом сообщает пресс-служба авиакомпании.
«За первый месяц работы после снятия запретов на пассажирские авиаперевозки внутри страны и за границу SkyUp возобновил 50% докоронавирусной операционной деятельности», — говорится в сообщении.
В авиакомпании отмечают, что совершили 704 внутренних и международных рейсов, из них чартерных — 438 и регулярных — 266.
«Рейсами в пределах Украины мы перевезли 25 433 пассажира. Нашими международными рейсами воспользовались еще 70 974 пассажира. Из двух текущих международных регулярных направлений — Албания и Болгария — наши пассажиры чаще выбирали Албанию», — сообщают в SkyUp.
Также обращают внимание, что чартерными рейсами больше всего пассажиров перевезли в Турцию, а по направлению Египет наибольшей популярностью пользовался Шарм-эль-Шейх.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
При отмене рейса предлагают ваучер в 120% или до 6 месяцев возврат. Но когда выбираешь возврат денег, то предлагает только 5ую часть! (билет стоил 3200, а предлагает вернуть только 765 гривен). Это нормально вообще? При этом, никаких писем не приходило на почту. Случайно увидел, что Аликанте-Киев уже нет в расписании, зашел в бронирование на сайте, а там появился некий функционал-бот по возврату в режиме диалога. Кто еще сталкивался?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Посмотрите в конце предыдущей страницы мою историю.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Онлайн регистрация у Скайап с 1/09 на внутренних рейсах, 1/10 на междунардных, регистрация в аэропорту 18 евро.
Их ФБ
Ми змінюємо правила реєстрації на рейси SkyUp Airlines.
З 01.09.20 — на рейсах Україною, а з 01.10.20 — на міжнародних. Відтепер ви зможете вибирати: реєструватися онлайн чи в аеропорту.
Реєстрація онлайн має ряд переваг:
Займає кілька хвилин
Не треба стояти у чергах
Зменшує ризики зараження коронавірусом. Адже ви мінімізуєте контакти з іншими пасажирами
Це безкоштовно
З іншого боку, ви можете зареєструватися і в аеропорту. Це буде коштувати 18 євро в еквіваленті національної валюти.
Безкоштовною реєстрація в аеропорту буде для таких пасажирів:
Люди старші 60 років. Підтвердження — паспорт
Особи, що мають I чи II групу інвалідності. Підтвердження — посвідчення
Учасники АТО/ООС. Підтвердження — посвідчення
А тепер відповімо на запитання щодо онлайн-реєстрації.
Чи стосуються нові правила пасажирів чартерних рейсів?
Ні. На чартерні рейси можна й надалі реєструватися безкоштовно і онлайн, і в аеропорту.
Як зареєструватися на рейс онлайн?
Онлайн-реєстрація відкривається за 48 годин, а закривається за 5 годин до вильоту. Для оформлення посадкового талону, заходьте в свій особистий кабінет на www.skyup.aero
Що як у вас немає особистого кабінету?
То його можна легко створити. Введіть в необхідне поле електронну адресу, яку вказували під час купівлі квитків та додайте до неї пароль.
Що як ви купували квиток не на сайті?
Зверніться у місце придбання квитка або зайдіть на сайт в розділ «Мій квиток» і так само зареєструйте персональний кабінет.
Чи в усіх аеропортах реєстрація буде платною?
Лише в тих, де є безкоштовна альтернатива онлайн-чекіну. Перелік таких аеропортів постійно оновлюється. Тому перевіряйте актуальну інформацію на нашому сайті у розділі «Пасажирам» – «Реєстрація».
Детальніше читайте за посиланням: https://bit.ly/2CNhLjv
Их ФБ
Ми змінюємо правила реєстрації на рейси SkyUp Airlines.
З 01.09.20 — на рейсах Україною, а з 01.10.20 — на міжнародних. Відтепер ви зможете вибирати: реєструватися онлайн чи в аеропорту.
Реєстрація онлайн має ряд переваг:
Займає кілька хвилин
Не треба стояти у чергах
Зменшує ризики зараження коронавірусом. Адже ви мінімізуєте контакти з іншими пасажирами
Це безкоштовно
З іншого боку, ви можете зареєструватися і в аеропорту. Це буде коштувати 18 євро в еквіваленті національної валюти.
Безкоштовною реєстрація в аеропорту буде для таких пасажирів:
Люди старші 60 років. Підтвердження — паспорт
Особи, що мають I чи II групу інвалідності. Підтвердження — посвідчення
Учасники АТО/ООС. Підтвердження — посвідчення
А тепер відповімо на запитання щодо онлайн-реєстрації.
Чи стосуються нові правила пасажирів чартерних рейсів?
Ні. На чартерні рейси можна й надалі реєструватися безкоштовно і онлайн, і в аеропорту.
Як зареєструватися на рейс онлайн?
Онлайн-реєстрація відкривається за 48 годин, а закривається за 5 годин до вильоту. Для оформлення посадкового талону, заходьте в свій особистий кабінет на www.skyup.aero
Що як у вас немає особистого кабінету?
То його можна легко створити. Введіть в необхідне поле електронну адресу, яку вказували під час купівлі квитків та додайте до неї пароль.
Що як ви купували квиток не на сайті?
Зверніться у місце придбання квитка або зайдіть на сайт в розділ «Мій квиток» і так само зареєструйте персональний кабінет.
Чи в усіх аеропортах реєстрація буде платною?
Лише в тих, де є безкоштовна альтернатива онлайн-чекіну. Перелік таких аеропортів постійно оновлюється. Тому перевіряйте актуальну інформацію на нашому сайті у розділі «Пасажирам» – «Реєстрація».
Детальніше читайте за посиланням: https://bit.ly/2CNhLjv
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Идиотизм. Первая АК, из которых я летал (а это много!), которая для онлайн регистрации требует создание какого-то кабинета. Кода брони и фамилии пассажира всего было достаточно. Зачем усложнять?
По поводу исключений. По возрасту - хорошее решение, клиентоориентированное. А вот с инвалидностью и для участников АТО не так просто. Если в Украине это не должно вызывать вопросов, то разве персонал на чекине где-нибудь в Коломбо или Копенгагене знает, как выглядит удостоверение участника АТО?
По поводу исключений. По возрасту - хорошее решение, клиентоориентированное. А вот с инвалидностью и для участников АТО не так просто. Если в Украине это не должно вызывать вопросов, то разве персонал на чекине где-нибудь в Коломбо или Копенгагене знает, как выглядит удостоверение участника АТО?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Это все равно лучше, чем не иметь онлайн регистрацииSentry писав: ↑21 серпня 2020, 14:55 Идиотизм. Первая АК, из которых я летал (а это много!), которая для онлайн регистрации требует создание какого-то кабинета. Кода брони и фамилии пассажира всего было достаточно. Зачем усложнять?
По поводу исключений. По возрасту - хорошее решение, клиентоориентированное. А вот с инвалидностью и для участников АТО не так просто. Если в Украине это не должно вызывать вопросов, то разве персонал на чекине где-нибудь в Коломбо или Копенгагене знает, как выглядит удостоверение участника АТО?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А зачем закрывать онлайн регистрацию за 5 часов? Деньги очень надо?krock писав: ↑21 серпня 2020, 14:49
Як зареєструватися на рейс онлайн?
Онлайн-реєстрація відкривається за 48 годин, а закривається за 5 годин до вильоту. Для оформлення посадкового талону, заходьте в свій особистий кабінет на www.skyup.aero
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Да, это тоже хороший вопрос. Хотя смотрю, что у Виндроуз, например, тоже регистрация закрывается за 4 часа до вылета. Могу предположить, что системы регистрации в аэропорту и на сайте не синхронизированны, и не то что не могут работать одновременно, а нужно вручную запускать какой-то скрипт, который конвертирует данные из онлайн регистрации в аэропортовую систему. И этот скрипт может еще и сбоить ))
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
а если купил билет за 5 часов до вылета - сразу +18 евро к цене?Sentry писав: ↑21 серпня 2020, 15:17Да, это тоже хороший вопрос. Хотя смотрю, что у Виндроуз, например, тоже регистрация закрывается за 4 часа до вылета. Могу предположить, что системы регистрации в аэропорту и на сайте не синхронизированны, и не то что не могут работать одновременно, а нужно вручную запускать какой-то скрипт, который конвертирует данные из онлайн регистрации в аэропортовую систему. И этот скрипт может еще и сбоить ))
- Дон Себастьян
- Airbus A318
- Повідомлень: 72
- З нами з: 23 січня 2017, 10:37
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Но даже после регистрации онлайн нужно идти на стойку для получения талона, правильно?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
в Борисполе точно не нужно, летел неделю назад внутренним рейсом.Дон Себастьян писав: ↑21 серпня 2020, 15:20 Но даже после регистрации онлайн нужно идти на стойку для получения талона, правильно?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ryanair?Sentry писав: ↑21 серпня 2020, 14:55 Идиотизм. Первая АК, из которых я летал (а это много!), которая для онлайн регистрации требует создание какого-то кабинета. Кода брони и фамилии пассажира всего было достаточно. Зачем усложнять?
По поводу исключений. По возрасту - хорошее решение, клиентоориентированное. А вот с инвалидностью и для участников АТО не так просто. Если в Украине это не должно вызывать вопросов, то разве персонал на чекине где-нибудь в Коломбо или Копенгагене знает, как выглядит удостоверение участника АТО?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей