SkyUp - чартерный лоу-кост

Аватар користувача
grzegorz
A380
Повідомлень: 1006
З нами з: 16 квітня 2020, 18:13
Звідки: LWO

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення grzegorz »

Olek писав: 22 травня 2021, 00:36 Талон после онлайн-регистрации SkyUp нужно печатать, чтобы не платить сбор? Или можно на мобильном телефоне показать?
Можна телефон. Правда в Алматі прикордонники з тел квитком і роздруковкою послали на стійку, щоб отримати у них посадковий - дали безкоштовно.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Sentry »

grzegorz писав: 22 травня 2021, 07:47 Можна телефон. Правда в Алматі прикордонники з тел квитком і роздруковкою послали на стійку, щоб отримати у них посадковий - дали безкоштовно.
Это Казахстан. Ну как же можно обойтись без штампа на посадочном?)
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Olek »

Но при этом пограничники вежливые были.
dima2358
Airbus A318
Повідомлень: 59
З нами з: 31 січня 2020, 16:40
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення dima2358 »

Рейс в Ереван у них пошел куда-то не туда. Судя по направлению на Flightradar отправился в Тбилиси, покружив над аэропортом Еревана

UPD1. Улетел в Тбилиси, нелетная погода в Ереване.
UPD2. Уровень информирования кАл центра SkyUP: уверяют что их самолет уже давно в Ереване, а он уже в Тбилиси))
Janik
Airbus A318
Повідомлень: 68
З нами з: 21 квітня 2020, 13:02
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Janik »

Шановний пасажире,
У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми скасовуємо рейс за напрямком Київ - Іракліон - Київ по вівторках, четвергах та п'ятницях у період з 08 червня по 24 червня 2021 р. включно.
Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Bagach »

Нет спроса на открытую Грецию? Ничего не понимаю.
Janik
Airbus A318
Повідомлень: 68
З нами з: 21 квітня 2020, 13:02
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Janik »

Bagach писав: 28 травня 2021, 21:04 Нет спроса на открытую Грецию? Ничего не понимаю.
погорячились, были на каждый день
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення AQS »

Bagach писав: 28 травня 2021, 21:04 Нет спроса на открытую Грецию? Ничего не понимаю.
Туристический рынок ждет, когда полетят первые рейсы. Потом должно пойти лучше. Но у Греции сейчас есть сильный конкурент в виде Турции, где нету ПЦР теста на въезд и цены сейчас довольно низкие, так как рф в июне не едет и скорей всего в июле также.
dima2358
Airbus A318
Повідомлень: 59
З нами з: 31 січня 2020, 16:40
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення dima2358 »

Что-то UR-SQG или сломался, или еще что. Сегодня вернулся в Батуми после вылета и в Борисполь так и не вылетел. Задерживается до завтрашнего дня
Аватар користувача
North_West
A380
Повідомлень: 1425
З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
Звідки: WAW
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення North_West »

Возможно тех причина
https://www.flightradar24.com/data/airc ... g#27e10544
Знакомая летит этим рейсом, поселили в отель и кормят
tu144
A380
Повідомлень: 1609
З нами з: 25 квітня 2013, 15:08
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення tu144 »

Радует, что компания чему-то учится...
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Krakowite »

SkyUp приєднався до Sabre GDS для взаємодії з найширшою цільовою аудиторією

https://eba.com.ua/novi-masshtaby-i-gor ... nya-sabre/
maxgalkov
Airbus A319
Повідомлень: 278
З нами з: 15 лютого 2011, 17:18
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення maxgalkov »

Майбутня Ліма, UR-SQL уже пофарбована

https://www.flickr.com/photos/186951446 ... 53948@N24/
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Olek »

maxgalkov писав: 31 травня 2021, 12:59 Майбутня Ліма, UR-SQL уже пофарбована

https://www.flickr.com/photos/186951446 ... 53948@N24/
Это же его год назад должны были получить?
maxgalkov
Airbus A319
Повідомлень: 278
З нами з: 15 лютого 2011, 17:18
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення maxgalkov »

Olek писав: 31 травня 2021, 13:04
maxgalkov писав: 31 травня 2021, 12:59 Майбутня Ліма, UR-SQL уже пофарбована

https://www.flickr.com/photos/186951446 ... 53948@N24/
Это же его год назад должны были получить?
Саме так
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Bagach »

Когда уже Максы будут получать?
Аватар користувача
asu
Airbus A340
Повідомлень: 742
З нами з: 19 березня 2013, 15:03
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення asu »

Несподіваний лайфхак для тих, хто подорожує з дітьми. Якось так виходило, що раніше скайап при онлайн реєстрації завжди давав місця поруч, але цього разу на рейс Київ-Бодрум алгоритм розкидав мене та дітей по салону. При цьому зміна місць після реєстрації неможлива.
В принципі, діти доволі дорослі, рейс короткий, тому я особливо не переймався. Але в аеропорту на стійці реєстрації, куди я підійшов виключно скинути в багаж валізу, приємна дівчина, зауваживши дітей у бронюванні, сказала, що так не можна, і діти мають сидіти разом з дорослими.
Зрештою, вона посадила нас разом у першому й другому рядах.
На майбутнє скайапу мабуть варто удосконалити алгоритм та садити дітей поруч з батьками, але поки що можна сміливо користуватись лайфхаком.
ingeniero
Airbus A320
Повідомлень: 377
З нами з: 10 лютого 2019, 11:07
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення ingeniero »

Как сейчас обстоят дела с возвратом средств за отмененные рейсы? Сегодня отменили рейс туда из RT Запоріжжя-Тирана и появилось несколько вопросов, а до живого человека по телефону SkyUp достучаться не удалось. Может сталкивались с похожей ситуацией и можете подсказать.
1. Через какое время средства приходят на баланс? (Уведомление пришло сегодня, на балансе пока 0.)
2. С баланса в личном кабинете нормально возвращают на карту или, как и раньше, только часть по условиям тарифа, а полностью с боями?
3. Если покупать новые билеты со средств на баланса, то они снимаются четко в размере стоимости нового билета? На данный момент стоимость билета на соседнюю дату чуть ниже стоимости отменяемого билета, так что в теории покупка нового билета с баланса будет выгоднее переноса через letstalk.)

Пока склоняюсь к отмене поездки - все отели и аренда автомобиля отменяемые без потерь, в то время, как перенос даты начала что в одну, что в другу сторону предполагает приличную возню с перебронированиями. Вот только с возвратом у SkyUp непонятная ситуация.

Текст письма с возможными вариантами дальнейших действий (непонятно, какие "кошти, які підлягають поверненню").
Шановний пасажире,
У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми скасовуємо рейси за напрямком Запоріжжя-Тирана по чевергам з 17 червня по 09 вересня вкючно.
Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани.

Залежно від того, де ви купували квиток, є такі можливості отримати відшкодування його вартості:

- якщо квиток було придбано на сайті авіакомпанії, ми зарахуємо кошти на ваш баланс в особистому кабінеті на сайті skyup.aero найближчим часом у сумі, що дорівнює повній вартості квитка, за якою його було придбано. Ви можете використати їх на купівлю будь-яких квитків або додаткових послуг авіакомпанії. Кошти зберігатимуться на балансі без обмежень у часі і можуть бути витрачені на користь будь-якої особи, не лише власника акаунта.

Також ви можете вибрати наступні варіанти:

1. *ви можете змінити дати вильоту на найближчу (за наявності вільних місць). Для цього надішліть, будь ласка, запит на letstalk@skyup.aero, вкажіть номер бронювання та нову дату вильоту;
2. *ви можете змінити аеропорт вильоту на Київ (Бориспіль) з датою вильоту, як у скасованому рейсі (за наявності вільних місць). Для цього надішліть, будь ласка, запит на letstalk@skyup.aero, вкажіть номер бронювання та запит на зміну аеропорту вильоту;
3. ви можете вивести кошти з балансу на картку. Натисніть кнопку «Вивести на картку» і слідуйте інструкціям. Після розгляду претензії ми зарахуємо кошти, які підлягають поверненню, на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.

(*кошти з балансу будуть списані)

Важливо! Якщо ви маєте бронювання в обидва кінці, один рейс з якого скасовується, а другий виконується за розкладом, ви можете:
1) скористатися активним рейсом (для цього вам не потрібно додатково інформувати авіакомпанію).
2) анулювати квиток на активний рейс і повернути його повну вартість на баланс. Для цього не пізніше ніж за тиждень до вильоту рейсу надішліть нам запит на letstalk@skyup.aero. Якщо до вильоту рейсу залишатиметься менше тижня, зміна дати або зарахування коштів за квиток на активний рейс на баланс відбудеться згідно з правилами тарифу.

- якщо квиток було придбано через агента з продажу авіаційних перевезень, будь ласка, зверніться за місцем його придбання для уточнення варіантів.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення makor »

надо же, милостиво разрешают менять на соседнюю дату при наличии мест или на киев строго в тот же день... Прям благодетели...
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10222
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Повідомлення Sentry »

Когда я пытался возвращать, зимой, с этим были большие проблемы. Сначала 3 месяца рассматривают заявку, потом типа соглашаются, но просят отправить большой пакет документов бумажной почтой им в офисе. На этом моменте я забил и купил новый билет на эти деньги. Думаю, возврат реально получить только с боями, при чем я бы сразу начинал процесс чарджбека, если заявка на возврат рассматривается более 7 дней, т.к. это уже нарушение законов.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей