ValNK писав: ↑29 вересня 2020, 09:27
З'явилась можливість повернення коштів на банківську картку, але згідно з тарифом. Наприклад, за Basic повертають тільки аеропортові збори. Ниписав останнього листа і чекаю до понеділка, а потім піду бо банку оформлювати чарджбек.
Рекомендую робити як я, 10 хв тому подався на чарджбек.
Чому?
Узгодив зі скайап повернення коштів у повному обсязі, 70 днів тому, сьогодні, як і Вам, мені прислали лист про зарахування коштів на "уявний рахунок" в "уявному кабінеті", звісно що без моєї згоди.
Проблема №1 - тепер якщо через кабінет робити повернення, як пишуть люди які імпульсивно спробували це зробити, кажуть що чекати потрібно 90 днів.
Тобто, все що ми чекали перед цим обнуляється, і тепер потрібно чекати мінімум в 2 рази довше - це суцільний абсурд!
Проблема №2 - всі хто спробував це зробити повідомляють що кошти які пропонують до повернення - по тарифу квитка.
Я запас лояльності до АК вичерпав.
П.С.
Якщо Ви написали їм на мейл, то з ймовірністю 99% отримаєте наступну відповідь:
Добрий день!
Дякуємо Вам за звернення в авіакомпанію SkyUp.
Для надання відповіді на Ваш запит, будь ласка, заповніть форму, прикріплену до цього повідомлення, і разом з копією квитка і документів, що підтверджують Ваші витрати, відправте на пошту
claim@skyup.aero.
Дозвольте зазначити, що необхідно заповнити бланк претензії для кожного бронювання окремо.
В додатку вони присилають бланк на претензію. Тобто, чергова маячня.