Сторінка 47 з 49

Re: Ernest (EG)

Додано: 05 лютого 2020, 22:10
superskiy
Вот процедура у Моно:
"На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 30 днів (це той регламент платіжної системи, протягом якого торгова точка може зробити повернення по операції, по якій було остаточне списання і було оформлене повернення).
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення - ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції."

Ну и через 14 дней прислали второе письмо:
"За Вашою заявкою на повернення коштів Ernest S.p.A знадобилися додаткові документи, які підтверджують вашу позицію:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- скріншоти замовлення/бронювання/послуги (чек, інвойс, договір і т п.) з детальним описом;
- детальний опис ситуації;
- листування з компанією.
Ці документи потрібні для передачі заявки в платіжну систему для оспорювання транзакції.
Якщо у вас збереглися такі документи, будь ласка, надішліть їх у відповідному листі на цю пошту.
Зверніть увагу, що авіакомпанія робить розсилку з рекомендацією заповнити форму на повернення коштів, виконання цієї умови є обов'язковим."

Re: Ernest (EG)

Додано: 06 лютого 2020, 09:52
unilisa1
Я эти документы подавала в банк сразу, вместе с заявлением на чарджбек. Наверное поэтому мне и вернули деньги, правда пока заблокированные, ровно через месяц моего обращения в авиакомпанию.

Re: Ernest (EG)

Додано: 06 лютого 2020, 10:52
superskiy
unilisa1 писав: 06 лютого 2020, 09:52 Я эти документы подавала в банк сразу, вместе с заявлением на чарджбек.
Я тоже сразу. Но у них же всё через чат, наверное не дошли по цепочке )) И раз точка не захотела добровольно возвращать, то обращаются в МПС.

Re: Ernest (EG)

Додано: 06 лютого 2020, 15:16
d666anggel
superskiy писав: 05 лютого 2020, 22:10 Вот процедура у Моно:
Ну и через 14 дней прислали второе письмо:
"За Вашою заявкою на повернення коштів Ernest S.p.A знадобилися додаткові документи, які підтверджують вашу позицію:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- скріншоти замовлення/бронювання/послуги (чек, інвойс, договір і т п.) з детальним описом;
- детальний опис ситуації;
- листування з компанією.
Ці документи потрібні для передачі заявки в платіжну систему для оспорювання транзакції.
Якщо у вас збереглися такі документи, будь ласка, надішліть їх у відповідному листі на цю пошту.
Зверніть увагу, що авіакомпанія робить розсилку з рекомендацією заповнити форму на повернення коштів, виконання цієї умови є обов'язковим."
Мне немного не понятно, как предоставлять данные документы:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- листування з компанією.
Если единственная информация об отмене рейса - это письмо на электронную почту (при том на имя второго пассажира, что само смешно), и письмо с номером реквеста на возврат, которое пришло после оформления заявки. Я должен эти письма как eml предоставить? Или как? На письма больше эрнест не отвечал само собой, горячая линия тоже не отвечает. Что мне предоставлять то монобанку? :?: Ну есть еще, правда, на сайте Жулян информация об отмене моего рейса.

Re: Ernest (EG)

Додано: 06 лютого 2020, 16:30
krock
Еще в личном кабинете есть бронь с пометкой unconfirmed/cancelled по перелетам (скриншотами, думаю для Моно ок) + письмо где она у вас была confirmed

Re: Ernest (EG)

Додано: 07 лютого 2020, 10:33
L.voityk
unilisa1 писав: 05 лютого 2020, 21:59 Сегодня по чарджбеку зашли деньги на счет, но они будут заблокированы как раз до дня вылета, на конец марта. Я так понимаю, заблокированы они для того, чтоб банк точно знал, что услуга не будет оказана. На возврат в авиакомпанию обратилась ровно месяц назад, а в банк на чарджбек 16 января. Сумма в грн. пришла даже больше, чем оплачивала, т.к. курс евро вырос.
Как Вам это удалось?))) Поделитесь секретом
Какой у вас банк и какие документы подавали?
Спасибо

Re: Ernest (EG)

Додано: 09 лютого 2020, 18:31
unilisa1
Банк ПУМБ, отнесла заявление лично, с описанием всей ситуации. Приложила копии документов: выписку из банка о переводе денег, копии билетов , распечатку с сайта с объявлением о том, что с 13 января все вылеты приостанавливаются, ответ авиакомпании о том, что мое заявление на возврат принято и в течении 6 недель оно будет рассмотрено, распечатку с имейла моих обращений в адрес авиакомпаний. Вообщем, все документы, чтоб было понятно, что вы сделали все, что могли.

Re: Ernest (EG)

Додано: 18 лютого 2020, 08:30
Ірина
Купували квитки Київ-Мілан-Київ в листопаді 2019 р. 29 грудня прийшло повідомлення про скасування рейсу. 2 січня заповнила заявку в Ернест на повернення коштів. Відповіді не прийшло ні якої. Через шість тижнів подали заявку в банк на чарджбек. Напишіть у кого через який час повертали гроші? :(

Re: Ernest (EG)

Додано: 04 березня 2020, 15:17
Sirko Production
Ірина писав: 18 лютого 2020, 08:30 Купували квитки Київ-Мілан-Київ в листопаді 2019 р. 29 грудня прийшло повідомлення про скасування рейсу. 2 січня заповнила заявку в Ернест на повернення коштів. Відповіді не прийшло ні якої. Через шість тижнів подали заявку в банк на чарджбек. Напишіть у кого через який час повертали гроші? :(
Вітаю!
Купував квитки в грудні 2019 на рейс Київ - Рим - Київ на лютий 2020.
Особисто мені сповіщень про скасування рейсів не приходило, все дізнався зі ЗМІ. Враховуючи що я не очікував що Ернест сам поверне кошти, я вирішив взяти справи у власні руки.
Я користуюсь послугами Райфайзен Банк Аваль, тому звернувшись в службу підтримки з бажанням оформити chargeback, мені запропонували подати "заявку на спірну операцію", по-суті це те ж саме.
Процедура, зателефонував на гарячу лінію банку, повідомив що хочу подати заявку на спірну операцію по придбанню квитків в Ернесту...далі вказується дата транзакції, сума платежу та номер карти(якщо їх у вас декілька).
Після цього отримав в смс електронну адресу куди мені потрібно надіслати підтвердження що я послугу оплатив але не отримав, тому я відправив квитки, паспорти пасажирів та посилання на ENAC(Національне агентство з цивільної авіації Італії) де вони повідомили про призупинення і скасування ліцензії Ернесту, та посилання на наші ЗМІ про скасування рейсів.
Після цього мене не просили ніяких додаткових документів.
Особисто в банк я не ходив ні разу. Вся процедура у мене зайняла хвилин 10-15.
Через 36 днів мені повернули кошти.
З символічного, кошти повернули за 1 день до планової дати вильоту в Рим з Ернестом (але я вже летів не з ними). Чому я про це згадав, не обов'язково чекати факту ненадання послуги, потрібно підтвердити/довести що авіакомпанія вже навіть теоретично не зможе надати послуги.

Re: Ernest (EG)

Додано: 04 березня 2020, 17:37
popTAB
Sirko Production писав: 04 березня 2020, 15:17 Через 36 днів мені повернули кошти.
У вас Visa чи MasterCard? Там різні воркфлови по charge-back

Re: Ernest (EG)

Додано: 05 березня 2020, 10:35
Sirko Production
popTAB писав: 04 березня 2020, 17:37
Sirko Production писав: 04 березня 2020, 15:17 Через 36 днів мені повернули кошти.
У вас Visa чи MasterCard? Там різні воркфлови по charge-back
Visa

Re: Ernest (EG)

Додано: 05 березня 2020, 10:38
popTAB
По Visa все набагато простіше. Плюс вас навіть ошукали, тому що, якщо я не помиляюсь, за їх правилами спірна операція повертається ЗРАЗУ (на відміну від мастеркарда), і банк повинен доказати що саме ви оплатили та отримали послугу щоб знову списати кошти

Re: Ernest (EG)

Додано: 05 березня 2020, 11:00
Sirko Production
popTAB писав: 05 березня 2020, 10:38 По Visa все набагато простіше. Плюс вас навіть ошукали, тому що, якщо я не помиляюсь, за їх правилами спірна операція повертається ЗРАЗУ (на відміну від мастеркарда), і банк повинен доказати що саме ви оплатили та отримали послугу щоб знову списати кошти
Не виключаю, адже це відносно нова тема для мене.
Але в жодному випадку - для мене головне що я успішно повернув всі кошти, як то кажуть результат є і це добре!)

Re: Ernest (EG)

Додано: 07 березня 2020, 07:01
superskiy
popTAB писав: 05 березня 2020, 10:38 По Visa все набагато простіше.
Вовсе не факт. Я платил моно виза инфинити. В январе подал заявление и аж через месяц они направили его в МПС поскольку точка сама ничего не вернула. И вот снова почти месяц нет новостей.

Re: Ernest (EG)

Додано: 10 березня 2020, 14:46
Ірина
Sirko Production писав: 05 березня 2020, 10:35
popTAB писав: 04 березня 2020, 17:37
Sirko Production писав: 04 березня 2020, 15:17 Через 36 днів мені повернули кошти.
У вас Visa чи MasterCard? Там різні воркфлови по charge-back
Visa
У мене MasterCard. На 10.03.2020 відповіді банк Укрсиббанк не надав. Тільки підтвердили що заявка прийнята.

Re: Ernest (EG)

Додано: 12 березня 2020, 10:20
Sirko Production
superskiy писав: 07 березня 2020, 07:01
popTAB писав: 05 березня 2020, 10:38 По Visa все набагато простіше.
Вовсе не факт. Я платил моно виза инфинити. В январе подал заявление и аж через месяц они направили его в МПС поскольку точка сама ничего не вернула. И вот снова почти месяц нет новостей.

Моя порада проста, не забивати на це, тобто "мовчать, нічого не кажуть і тому подібне", не страшно, ceep calm and do your work!
Тобто нагадуйте працівникам банку про власне існування. Знаю історії коли певного роду настирність клієнтів пришвидшувала процес(тому що не всі банки воліють швидко обробляти подібні заявки та відправляти в МПС).
Звісно на МПС це не вплине, але вам особисто гірше від того не буде.

Re: Ernest (EG)

Додано: 21 березня 2020, 22:01
krock
Пришел чарджбек по рейсу который должен был бы быть 21-26/02, порядка 45 дней с подачи заявки.
Приват, Мастеркард.

Re: Ernest (EG)

Додано: 27 березня 2020, 22:50
superskiy
Тоже пришёл чарджбек, виза Моно, итого 2.5 месяца, но в МПС они отправили заявку 1.5 месяца назад.

Re: Ernest (EG)

Додано: 01 квітня 2020, 21:13
Doctor.mig
Хоть и 1 апреля, но приватбанк не пошутил и вернул деньги 🤣🤣 27 января была оформлена заявка на чарджбек..

Re: Ernest (EG)

Додано: 05 квітня 2020, 13:13
Pan Am
+1 чарджбек. Приват, Мастеркард. Заявка подана 20.01, супровідні документи 28.01.