Ernest (EG)
Re: Ernest (EG)
Вот процедура у Моно:
"На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 30 днів (це той регламент платіжної системи, протягом якого торгова точка може зробити повернення по операції, по якій було остаточне списання і було оформлене повернення).
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення - ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції."
Ну и через 14 дней прислали второе письмо:
"За Вашою заявкою на повернення коштів Ernest S.p.A знадобилися додаткові документи, які підтверджують вашу позицію:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- скріншоти замовлення/бронювання/послуги (чек, інвойс, договір і т п.) з детальним описом;
- детальний опис ситуації;
- листування з компанією.
Ці документи потрібні для передачі заявки в платіжну систему для оспорювання транзакції.
Якщо у вас збереглися такі документи, будь ласка, надішліть їх у відповідному листі на цю пошту.
Зверніть увагу, що авіакомпанія робить розсилку з рекомендацією заповнити форму на повернення коштів, виконання цієї умови є обов'язковим."
"На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 30 днів (це той регламент платіжної системи, протягом якого торгова точка може зробити повернення по операції, по якій було остаточне списання і було оформлене повернення).
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення - ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції."
Ну и через 14 дней прислали второе письмо:
"За Вашою заявкою на повернення коштів Ernest S.p.A знадобилися додаткові документи, які підтверджують вашу позицію:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- скріншоти замовлення/бронювання/послуги (чек, інвойс, договір і т п.) з детальним описом;
- детальний опис ситуації;
- листування з компанією.
Ці документи потрібні для передачі заявки в платіжну систему для оспорювання транзакції.
Якщо у вас збереглися такі документи, будь ласка, надішліть їх у відповідному листі на цю пошту.
Зверніть увагу, що авіакомпанія робить розсилку з рекомендацією заповнити форму на повернення коштів, виконання цієї умови є обов'язковим."
Re: Ernest (EG)
Я эти документы подавала в банк сразу, вместе с заявлением на чарджбек. Наверное поэтому мне и вернули деньги, правда пока заблокированные, ровно через месяц моего обращения в авиакомпанию.
- d666anggel
- Airbus A318
- Повідомлень: 3
- З нами з: 13 грудня 2019, 22:53
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Мне немного не понятно, как предоставлять данные документы:superskiy писав: ↑05 лютого 2020, 22:10 Вот процедура у Моно:
Ну и через 14 дней прислали второе письмо:
"За Вашою заявкою на повернення коштів Ernest S.p.A знадобилися додаткові документи, які підтверджують вашу позицію:
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- скріншоти замовлення/бронювання/послуги (чек, інвойс, договір і т п.) з детальним описом;
- детальний опис ситуації;
- листування з компанією.
Ці документи потрібні для передачі заявки в платіжну систему для оспорювання транзакції.
Якщо у вас збереглися такі документи, будь ласка, надішліть їх у відповідному листі на цю пошту.
Зверніть увагу, що авіакомпанія робить розсилку з рекомендацією заповнити форму на повернення коштів, виконання цієї умови є обов'язковим."
- чек повернення або лист від компанії з обіцянкою здійснити повернення;
- листування з компанією.
Если единственная информация об отмене рейса - это письмо на электронную почту (при том на имя второго пассажира, что само смешно), и письмо с номером реквеста на возврат, которое пришло после оформления заявки. Я должен эти письма как eml предоставить? Или как? На письма больше эрнест не отвечал само собой, горячая линия тоже не отвечает. Что мне предоставлять то монобанку? Ну есть еще, правда, на сайте Жулян информация об отмене моего рейса.
Re: Ernest (EG)
Еще в личном кабинете есть бронь с пометкой unconfirmed/cancelled по перелетам (скриншотами, думаю для Моно ок) + письмо где она у вас была confirmed
Re: Ernest (EG)
Как Вам это удалось?))) Поделитесь секретомunilisa1 писав: ↑05 лютого 2020, 21:59 Сегодня по чарджбеку зашли деньги на счет, но они будут заблокированы как раз до дня вылета, на конец марта. Я так понимаю, заблокированы они для того, чтоб банк точно знал, что услуга не будет оказана. На возврат в авиакомпанию обратилась ровно месяц назад, а в банк на чарджбек 16 января. Сумма в грн. пришла даже больше, чем оплачивала, т.к. курс евро вырос.
Какой у вас банк и какие документы подавали?
Спасибо
Re: Ernest (EG)
Банк ПУМБ, отнесла заявление лично, с описанием всей ситуации. Приложила копии документов: выписку из банка о переводе денег, копии билетов , распечатку с сайта с объявлением о том, что с 13 января все вылеты приостанавливаются, ответ авиакомпании о том, что мое заявление на возврат принято и в течении 6 недель оно будет рассмотрено, распечатку с имейла моих обращений в адрес авиакомпаний. Вообщем, все документы, чтоб было понятно, что вы сделали все, что могли.
Re: Ernest (EG)
Купували квитки Київ-Мілан-Київ в листопаді 2019 р. 29 грудня прийшло повідомлення про скасування рейсу. 2 січня заповнила заявку в Ернест на повернення коштів. Відповіді не прийшло ні якої. Через шість тижнів подали заявку в банк на чарджбек. Напишіть у кого через який час повертали гроші?
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Вітаю!Ірина писав: ↑18 лютого 2020, 08:30 Купували квитки Київ-Мілан-Київ в листопаді 2019 р. 29 грудня прийшло повідомлення про скасування рейсу. 2 січня заповнила заявку в Ернест на повернення коштів. Відповіді не прийшло ні якої. Через шість тижнів подали заявку в банк на чарджбек. Напишіть у кого через який час повертали гроші?
Купував квитки в грудні 2019 на рейс Київ - Рим - Київ на лютий 2020.
Особисто мені сповіщень про скасування рейсів не приходило, все дізнався зі ЗМІ. Враховуючи що я не очікував що Ернест сам поверне кошти, я вирішив взяти справи у власні руки.
Я користуюсь послугами Райфайзен Банк Аваль, тому звернувшись в службу підтримки з бажанням оформити chargeback, мені запропонували подати "заявку на спірну операцію", по-суті це те ж саме.
Процедура, зателефонував на гарячу лінію банку, повідомив що хочу подати заявку на спірну операцію по придбанню квитків в Ернесту...далі вказується дата транзакції, сума платежу та номер карти(якщо їх у вас декілька).
Після цього отримав в смс електронну адресу куди мені потрібно надіслати підтвердження що я послугу оплатив але не отримав, тому я відправив квитки, паспорти пасажирів та посилання на ENAC(Національне агентство з цивільної авіації Італії) де вони повідомили про призупинення і скасування ліцензії Ернесту, та посилання на наші ЗМІ про скасування рейсів.
Після цього мене не просили ніяких додаткових документів.
Особисто в банк я не ходив ні разу. Вся процедура у мене зайняла хвилин 10-15.
Через 36 днів мені повернули кошти.
З символічного, кошти повернули за 1 день до планової дати вильоту в Рим з Ернестом (але я вже летів не з ними). Чому я про це згадав, не обов'язково чекати факту ненадання послуги, потрібно підтвердити/довести що авіакомпанія вже навіть теоретично не зможе надати послуги.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
У вас Visa чи MasterCard? Там різні воркфлови по charge-back
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
По Visa все набагато простіше. Плюс вас навіть ошукали, тому що, якщо я не помиляюсь, за їх правилами спірна операція повертається ЗРАЗУ (на відміну від мастеркарда), і банк повинен доказати що саме ви оплатили та отримали послугу щоб знову списати кошти
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Не виключаю, адже це відносно нова тема для мене.
Але в жодному випадку - для мене головне що я успішно повернув всі кошти, як то кажуть результат є і це добре!)
Re: Ernest (EG)
У мене MasterCard. На 10.03.2020 відповіді банк Укрсиббанк не надав. Тільки підтвердили що заявка прийнята.Sirko Production писав: ↑05 березня 2020, 10:35Visa
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Моя порада проста, не забивати на це, тобто "мовчать, нічого не кажуть і тому подібне", не страшно, ceep calm and do your work!
Тобто нагадуйте працівникам банку про власне існування. Знаю історії коли певного роду настирність клієнтів пришвидшувала процес(тому що не всі банки воліють швидко обробляти подібні заявки та відправляти в МПС).
Звісно на МПС це не вплине, але вам особисто гірше від того не буде.
Re: Ernest (EG)
Пришел чарджбек по рейсу который должен был бы быть 21-26/02, порядка 45 дней с подачи заявки.
Приват, Мастеркард.
Приват, Мастеркард.
Re: Ernest (EG)
Тоже пришёл чарджбек, виза Моно, итого 2.5 месяца, но в МПС они отправили заявку 1.5 месяца назад.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 12
- З нами з: 16 вересня 2017, 00:44
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
Хоть и 1 апреля, но приватбанк не пошутил и вернул деньги 27 января была оформлена заявка на чарджбек..
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Ernest (EG)
+1 чарджбек. Приват, Мастеркард. Заявка подана 20.01, супровідні документи 28.01.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 117 гостей