Сторінка 62 з 116

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 25 січня 2019, 20:23
Sam
Заморозило 40702. Сняло двумя частями по 20351

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 30 січня 2019, 22:24
Sam
А давно на дальнемагистральных перестали выдавать спальный набор маска-беруши и тд. ? Или и не выдавали?

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 31 січня 2019, 07:49
Victor H
Якщо ви про звичайний економ, то не видавали. В преміальному видають.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 31 січня 2019, 20:47
Sam
Victor H писав: 31 січня 2019, 07:49 Якщо ви про звичайний економ, то не видавали. В преміальному видають.
Да, про обычный.
Странно, АФ/Клм (даже мау несколько лет назад) дают...

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 31 січня 2019, 22:34
Victor H
Sam писав: 31 січня 2019, 20:47
Victor H писав: 31 січня 2019, 07:49 Якщо ви про звичайний економ, то не видавали. В преміальному видають.
Да, про обычный.
Странно, АФ/Клм (даже мау несколько лет назад) дают...
Літаю Люфтганзою через Атлантику з 2011 року як мінімум раз або двічі на рік - ні разу не бачив щоб давали. Те ж стосується Австрійських в 2015, Юнайтед (теж майже щороку з 2011) і Ейр Франс в 2016. Тільки Дельта в 2016 давала.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 31 січня 2019, 23:07
popTAB
Continental також не давав

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 00:45
superskiy
Империя наносит ответный удар :)

Lufthansa Is Trying To Sue Passengers For Skiplagging.

https://simpleflying.com/lufthansa-is-t ... iplagging/

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 09:20
Sentry
superskiy писав: 11 лютого 2019, 00:45 Империя наносит ответный удар :)

Lufthansa Is Trying To Sue Passengers For Skiplagging.

https://simpleflying.com/lufthansa-is-t ... iplagging/
как-то бесперспективно, имхо. Во-первых уже есть решение испанского суда в похожем случае. А во-вторых как доказать, что "пассажир не имел планов лететь по полному маршруту в момент покупки билета"? Если пассажир сам об этом не скажет. И если он не летает по одному и тому же маршруту с пропуском последнего сегмента очень часто, например, каждую неделю.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 10:22
AlexK
При этом авиакомпания может продать место дважды (при наличии овербукинга на пропущенные сегменты).

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 11:54
superskiy
Авиакомпания вообще много чего может, в отличие от пассажира ))

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 16:37
manjeroke
Там в статье написано что такое возможно только если лететь с ручной кладью. У каких-то ак есть ограничения и они регистрируют багаж только до конечного пункта?

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 18:24
AlexK
manjeroke писав: 11 лютого 2019, 16:37 Там в статье написано что такое возможно только если лететь с ручной кладью. У каких-то ак есть ограничения и они регистрируют багаж только до конечного пункта?
По идее, если пассажир прерывает перелёт в транзитном пункте и сообщает об этом, его багаж должны сгрузить (да и если не сообщает--тоже), хотя бы из соображений безопасности. А вот регистрировать не до конца могут и не захотеть.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 11 лютого 2019, 18:56
gast
Сам неодноразово користувався цією хитрістю, зазвичай купував рейс для пересадки зі значною тривалістю зупинки і на чекі багажу просив зареєструвати тільки до потрібного пункту і мені ніколи не відмовляли. Думаю що люфтганза фокусує увагу на непотрібних речах замість вирішення справді важливих проблем. Хай зберуть кілька таких процесів в один то знайдеться багато бажаючих з числа адвокатів і захисту прав споживачів з амбітною ціллю поставити монополіста на місце. Досвід дойчебанку вже є. :yuooh:

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 04:20
manjeroke
AlexK писав: 11 лютого 2019, 18:24
manjeroke писав: 11 лютого 2019, 16:37 Там в статье написано что такое возможно только если лететь с ручной кладью. У каких-то ак есть ограничения и они регистрируют багаж только до конечного пункта?
По идее, если пассажир прерывает перелёт в транзитном пункте и сообщает об этом, его багаж должны сгрузить (да и если не сообщает--тоже), хотя бы из соображений безопасности. А вот регистрировать не до конца могут и не захотеть.
Если пересадка короткая, то это понятно. Но взяв пересадку 6+ часов можно просто сослаться что передаешь что-нибудь другу, например бутылку вина в подарок или еще какой бред сочинить

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 08:56
LWIEV
В Штатах є сервіс, який вираховує ці міста і допомагає купити дешевші квитки. Компанії з цим боролися, потім зрозуміли, що безнадійно, побачили, що відсоток "зловживань" невисокий і просто заклали його в розрахунок собівартості.

Дуже дивно, що люфти замість зробити так само, полізли судитися з клієнтом. Я ними майже ніколи не літаю, але з моєю сотнею сегментів за рік, я прочитав це повідомлення так: ну його нафіг літати з тими люфтами.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 10:41
Inguri
А що в цьому випадку втрачає авіакомпанія?

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 11:41
Sentry
Inguri писав: 12 лютого 2019, 10:41 А що в цьому випадку втрачає авіакомпанія?
Деньги, очевидно. Кто-то вместо того, чтобы купить дорогой билет в Франкфурт, купил дешевый билет через Франкфурт и остался в Франкфурте. А ведь Люфтам так хотелось бы, чтобы все покупали билеты именно в Франкфурт, на которые они иногда задирают цены до небес, особенно на рейсах под бизнес поток.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 12:08
Inguri
Це зрозуміло, я про інше. Коли вже квиток куплений і перший сегмент виконаний.

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 12:43
LWIEV
Неможливо порахувати, що вона втрачає в конкретному випадку, бо одиницею обліку в а/к є не пасажир і навіть не завжди сегмент, а потоки між парами міст

Re: Люфтганза (LH)

Додано: 12 лютого 2019, 13:11
Valdys
в такому випадку вони просто втрачають "очікуваний прибуток" на рейсі звідкись-Франкфурт.

в такому випадку їм можна порадити просто не гратись у демпінг, самі ж винні.