AlexK писав: ↑18 жовтня 2019, 11:54
Я впевнений, що внутрішня інструкція Люфтганзи забороняє членам екіпажів користуватися в Києві метро (з огляду на безпеку персоналу).
А метро набагато екологічніше ніж таксі...
Бо CEO Люфтганзи розповідає про важливість екологічного мислення та шкоду лоукостів "що створюють неіснуючий попит квитками по 5 евро", і одночасно забороняють персоналу користуватись екологічним транспортом.
AlexK писав: ↑18 жовтня 2019, 11:54
Я впевнений, що внутрішня інструкція Люфтганзи забороняє членам екіпажів користуватися в Києві метро (з огляду на безпеку персоналу).
А метро набагато екологічніше ніж таксі...
Бо CEO Люфтганзи розповідає про важливість екологічного мислення та шкоду лоукостів "що створюють неіснуючий попит квитками по 5 евро", і одночасно забороняють персоналу користуватись екологічним транспортом.
AlexK писав: ↑18 жовтня 2019, 11:54
Я впевнений, що внутрішня інструкція Люфтганзи забороняє членам екіпажів користуватися в Києві метро (з огляду на безпеку персоналу).
А метро набагато екологічніше ніж таксі...
Бо CEO Люфтганзи розповідає про важливість екологічного мислення та шкоду лоукостів "що створюють неіснуючий попит квитками по 5 евро", і одночасно забороняють персоналу користуватись екологічним транспортом.
Безпека персоналу для них, все ж таки, важливіша
Хай з охороною їздять.
У Мюнхені у метро бачу регулярно стюардес що їдуть на/з роботи, пілотів бачу не часто - але їх і менше (або вони усі на Porsche їздять)...
А метро набагато екологічніше ніж таксі...
Бо CEO Люфтганзи розповідає про важливість екологічного мислення та шкоду лоукостів "що створюють неіснуючий попит квитками по 5 евро", і одночасно забороняють персоналу користуватись екологічним транспортом.
Безпека персоналу для них, все ж таки, важливіша
Хай з охороною їздять.
У Мюнхені у метро бачу регулярно стюардес що їдуть на/з роботи, пілотів бачу не часто - але їх і менше (або вони усі на Porsche їздять)...
Так їм же в Києві заборонено в метро, а не в Мюнхені. До чого тут Мюнхен?
НМСД, в Мюнхені чи Франкфурті вони просто доїжджають на роботу, тому політика фірми не може вказувати як їм добиратися, а в Києві чи деінде вони у відрядженні і мусять діґти згідно політики фірми
AlexK писав: ↑26 жовтня 2019, 23:06
Безпека персоналу для них, все ж таки, важливіша
Хай з охороною їздять.
У Мюнхені у метро бачу регулярно стюардес що їдуть на/з роботи, пілотів бачу не часто - але їх і менше (або вони усі на Porsche їздять)...
Так їм же в Києві заборонено в метро, а не в Мюнхені. До чого тут Мюнхен?
Мюнхен просто як приклад міста в якому персонал Люфтганзи пересувається на роботу/з роботи на метро.
Могли б і у Києві так.
Ну то ладно, питань більше нема - раз Київське метро таке небезпечне, то хай виїжджають за три години до рейсу на таксі - аби лише регулярно не запізнювались на рейси.
BERLIN (AP) — Lufthansa is canceling around 1,300 flights on Thursday and Friday because of a planned strike by a union representing cabin crew in Germany.
The UFO union has called members out on a 48-hour strike starting at midnight. It is part of a bitter dispute with Germany's biggest airline about pay and the union's legal status.
Lufthansa said Wednesday it is putting together a special flight plan and passengers will be able to check their flight's status on its website .
It said that it will be able to operate 2,300 of Thursday's 3,000 planned flights and 2,400 of those planned for Friday. Around 180,000 passengers will be affected by cancelations.
A Frankfurt court earlier Wednesday rejected an attempt by Lufthansa to block the strike. Lufthansa said it would appeal.
Новый сезон забастовок в ЛХ объявляется открытым. Увы.
Lufthansa will be reducing service in economy and premium economy as of November 28, 2019. So, what’s changing?
On long haul flights, Lufthansa will only offer a small cold vegetarian snack as the pre-landing meal, with no choice
Currently on flights with a block time of over 10 hours, Lufthansa offers a small hot tray with two choices
Currently on flights with a block time of under 10 hours, Lufthansa offers snack boxes with hot food
The only positive change is that all passengers will receive a half liter bottle of water
manjeroke писав: ↑07 листопада 2019, 02:56
Большинство людей обвиняющих ЛХ в жлобстве считают ТК и Катар лучшими исключительно за питание
При всем уважении к ЛХ, это не единственная разница. Почему ТК в состоянии оказывать помощь пассажирам с короткими стыковками и отвозить их на гольф каре, а ЛХ - нет? Да и в целом, хаб ЛХ в Франкфурте - одна большая печаль. Опять-таки питание на среднемагистральных рейсах просто позорное. Я только за бутерброд, но то, что дает ЛХ есть опасно. Как можно было ЛХ дать 5* я решительно не понимаю.
Sentry писав: ↑07 листопада 2019, 09:36
При всем уважении к ЛХ, это не единственная разница. Почему ТК в состоянии оказывать помощь пассажирам с короткими стыковками и отвозить их на гольф каре, а ЛХ - нет? Да и в целом, хаб ЛХ в Франкфурте - одна большая печаль. Опять-таки питание на среднемагистральных рейсах просто позорное. Я только за бутерброд, но то, что дает ЛХ есть опасно. Как можно было ЛХ дать 5* я решительно не понимаю.
Ахахаха, вспомнил их сэндвичи, которые они иногда дают на рейсах в/из Киева. Отсыревший холодный хлеб - это что-то с чем-то)
Olek писав: ↑07 листопада 2019, 09:46
Может, потому ТК и отказались от участия в Skytax? А почему опасно есть?
Может и именно по-этому. Состав там уж очень длинный и одни Е... Вообще, к сендвичам со сроком годности в полгода я бы относился как минимум с подозрением. В этом плане сендвичи КЛМ на внутриевропейских рейсах на голову выше. Крайний раз, когда я ими летал у них был срок годности всего неделя и соответственно гораздо здоровее состав.