Люфтганза (LH)
Re: Lufthansa
Ну тут дивуватися немає чому, Дюссель лежить між Кьольном, Дортмундом в годині досяжності, крім того й Франкфурт недалеко. При цінах Віззу і МйАУ в несезон шансів на 70 % заповнення практично немає, тим паче при ціні в 270 Є.
Також пересадковий потенціал Дюсселя порівняно з іншими портами як Франкфурт чи Мюнхен таки суттєво менший.
Ну і останній факт - Люфтганза розганяє 60 % свого дрібного флоту місткістю менше 70 паксів, а підрозділ Lufthansa Regional буде взагалі розформований, а куди його дівати поки ведеться активна полеміка.
Також пересадковий потенціал Дюсселя порівняно з іншими портами як Франкфурт чи Мюнхен таки суттєво менший.
Ну і останній факт - Люфтганза розганяє 60 % свого дрібного флоту місткістю менше 70 паксів, а підрозділ Lufthansa Regional буде взагалі розформований, а куди його дівати поки ведеться активна полеміка.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 21
- З нами з: 08 серпня 2009, 12:02
- Звідки: Aachen, Germany
- Контактна інформація:
Re: Lufthansa
на странице Люфтханзы можно по прежнему купить билеты из Дюсселя в Киев. Единственное изменение - падение цен, теперь билеты они по мне неизвестной причине предлагают в гривнах, а самый дешевый стоит 1532 грвн в обе стороны.
Re: Lufthansa
Так, тільки таке падіння спостерігається на "укр." версії сайту, ну таким чином вони очевидно стараються конкурувати з Віззом та Німецькими Крилами і спостерігається дивний перекос в сторону гривні, в EUR ціна стала 214, боюсь цей перекос швидко усунуть. Крім того треба зауважити, що для покупки квитка з пересадкою щоб досягти оптимальної ціни треба з/до Києва купувати на укр. версії сайту в гривні, а далі з Дюсселя - на німецькій. Поставити весь переліт на один бланк по дешевій ціні не виходить (не в них на сайті).
Ну і не факт, що там не буде змін - Люфтганзу регіо і сітілайн будуть таки реформувати.
Цікаво інше. Чого всі лізуть на західну Німеччину в сусідні порти, коли потенційний потік Берліна-Ляйпціга-Дрездена-Нюрнберга до Києва та Львова виграватиме в кілька разів-тільки бери і коси.
Ну і не факт, що там не буде змін - Люфтганзу регіо і сітілайн будуть таки реформувати.
Цікаво інше. Чого всі лізуть на західну Німеччину в сусідні порти, коли потенційний потік Берліна-Ляйпціга-Дрездена-Нюрнберга до Києва та Львова виграватиме в кілька разів-тільки бери і коси.
Re: Lufthansa
Полагаю, основная поблема в квотахgast писав: Цікаво інше. Чого всі лізуть на західну Німеччину в сусідні порти, коли потенційний потік Берліна-Ляйпціга-Дрездена-Нюрнберга до Києва та Львова виграватиме в кілька разів-тільки бери і коси.
Re: Lufthansa
Давайте подивимось що в нас є в рівновазі:
МйАУ: Київ-Франкфурт, Київ-Берлін
WizzAir: Київ-Кьольн, Київ-Дортмунд, Київ-Меммінген, Київ-Любек, Львів-Дортмунд.
Люфтганза: Київ-Франкфурт (2й), Київ-Мюнхен, Донецьк-Мюнхен, Львів-Мюнхен.
Німецькі крила: Київ-Кьольн
Додайте, якщо я щось упустив.
Про Дніпросвіт я мовчу – вони свій Гамбург і Дюссель остаточно профукали.
Виглядає, що перевага ніби на нашому боці, тоді чому б Люфтганзі взяти й не запустити щось цікаве з якогось малого порту типу Дрездена чи Нюрнберга на Львів чи навіть і в Бориспіль. В Нюрнбергу буде більший потік з ближніх сіл, Дрезден вигідніший положенням і в плані мобільності. Ціна грубо в 150 Є вже повністю конкурентноздатна з лоукостами. І головне-витиснути з ринку автобусників.
МйАУ: Київ-Франкфурт, Київ-Берлін
WizzAir: Київ-Кьольн, Київ-Дортмунд, Київ-Меммінген, Київ-Любек, Львів-Дортмунд.
Люфтганза: Київ-Франкфурт (2й), Київ-Мюнхен, Донецьк-Мюнхен, Львів-Мюнхен.
Німецькі крила: Київ-Кьольн
Додайте, якщо я щось упустив.
Про Дніпросвіт я мовчу – вони свій Гамбург і Дюссель остаточно профукали.
Виглядає, що перевага ніби на нашому боці, тоді чому б Люфтганзі взяти й не запустити щось цікаве з якогось малого порту типу Дрездена чи Нюрнберга на Львів чи навіть і в Бориспіль. В Нюрнбергу буде більший потік з ближніх сіл, Дрезден вигідніший положенням і в плані мобільності. Ціна грубо в 150 Є вже повністю конкурентноздатна з лоукостами. І головне-витиснути з ринку автобусників.
Re: Lufthansa
Квоты даются на перелёты между определёнными городами, или вообще между странами?gast писав:Давайте подивимось що в нас є в рівновазі:
МйАУ: Київ-Франкфурт, Київ-Берлін
WizzAir: Київ-Кьольн, Київ-Дортмунд, Київ-Меммінген, Київ-Любек, Львів-Дортмунд.
Люфтганза: Київ-Франкфурт (2й), Київ-Мюнхен, Донецьк-Мюнхен, Львів-Мюнхен.
Німецькі крила: Київ-Кьольн
Додайте, якщо я щось упустив.
Про Дніпросвіт я мовчу – вони свій Гамбург і Дюссель остаточно профукали.
Виглядає, що перевага ніби на нашому боці, тоді чому б Люфтганзі взяти й не запустити щось цікаве з якогось малого порту типу Дрездена чи Нюрнберга на Львів чи навіть і в Бориспіль. В Нюрнбергу буде більший потік з ближніх сіл, Дрезден вигідніший положенням і в плані мобільності. Ціна грубо в 150 Є вже повністю конкурентноздатна з лоукостами. І головне-витиснути з ринку автобусників.
А Гамбург могут на эмбраере накатать. 50 чел при нормальных ценах наберут.
Re: Lufthansa
Ну по логіці речей квоти мали б бути між країнами (ми все ще можемо мріяти про відкрите небо проте рельність є реальність). Світ в часи початку занепаду хитрував трохи, вони підплачували "російським" райзебюро за те, що ті проштовхували їх квитки в першу чергу, і таким чином були в фаворі, народ же політавши з ними і побачивши весь кайф став потрохи віддікати. Хоча завантаження на Гамбурзі було порядку 90-100 місць на 737й. В Дюссель вони ж літали всього пару місяців і просто накатати не втигли. Їх головним задумом було почати возити паксів через Бориспіль в Азію - до казахів, узбеків і тд. і в тому був хитрий сенс. Проте з зростанням проблем усьо пропало і посипалось.
Тепер якщо дніпросвіт захоче туди вписатись, то тоді тільки під маркою самого світу (Дніпроавіа в Нім. - табу) і по старій схемі. А на Е145 по замовчуванню в ціні не сильно поконкуруєш, бо "менше паксів - дорожча ціна" тут працює залізно, можна лише бавитись з частотою і часом (літати тоді, коли інші не літають ні в Дюссель, ні в округу).
Тепер якщо дніпросвіт захоче туди вписатись, то тоді тільки під маркою самого світу (Дніпроавіа в Нім. - табу) і по старій схемі. А на Е145 по замовчуванню в ціні не сильно поконкуруєш, бо "менше паксів - дорожча ціна" тут працює залізно, можна лише бавитись з частотою і часом (літати тоді, коли інші не літають ні в Дюссель, ні в округу).
Re: Lufthansa
А почему табу??? В Вену летают без проблем. Хотя Люфтганза = Австр. Авиалинии. Старый конфликт уже давно все забыли. Вот то, что разрешение выдаётся определённой а/к - это несправедливо.gast писав:Тепер якщо дніпросвіт захоче туди вписатись, то тоді тільки під маркою самого світу (Дніпроавіа в Нім. - табу) і по старій схемі.
Re: Lufthansa
Німаки - не той народ, що так скоро все забуває. Австріяки стали під крило Люфтганзи менше року тому, та й в них зараз своїх проблем вистачає. Якщо Дніпроавіа літає до Відня по сприйнятних цінах, то я мовчув куточку про критерії сприйнятності, те саме стосується й австріяків, на таких умовах їхня "концесія" приречена на смерть одразу. Ну покажіть, хто літатиме в Німеччину з Дніпросвітом за 400 Є при цінах на інші компанії від 60 до 300 Є?gast писав:Старый конфликт уже давно все забыли.
Re: Lufthansa
Раз в/через австрию летают, то часть народа и в/через Германию полетит. По крайней мере когда в Харьков делегации прилетают, то им главное, чтоб с одной пересадкой. И летят из второстепенных аэропортов Европы в Вену, а оттуда прямыми рейсами по Украине. Поэтому и цены безбашенные.gast писав:Німаки - не той народ, що так скоро все забуває. Австріяки стали під крило Люфтганзи менше року тому, та й в них зараз своїх проблем вистачає. Якщо Дніпроавіа літає до Відня по сприйнятних цінах, то я мовчув куточку про критерії сприйнятності, те саме стосується й австріяків, на таких умовах їхня "концесія" приречена на смерть одразу. Ну покажіть, хто літатиме в Німеччину з Дніпросвітом за 400 Є при цінах на інші компанії від 60 до 300 Є?gast писав:Старый конфликт уже давно все забыли.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Lufthansa
Українське представництво Lufthansa наразі не знає чи відмінять рейс Львів-Мюнхен через страйк
http://www.vgolos.lviv.ua/economic/news/1543.html
Lufthansa наразі не знає чи відмінять рейс Львів-Мюнхен через страйк пілотів компанії 22-25 лютого. Про це Вголосу повідомили в українському представництві компанії.
«Які рейси буде скасовано – ми повідомимо пізніше», - сказала співрозмовниця агентства.
22 лютого пілоти одного з найбільших авіаперевізників у світі Lufthansa починають страйк. Оголошення про страйк міститься на офіційному сайті компанії.
У цілому, за оцінкою профспілки пілотів участь у страйку візьме приблизно 94% льотного складу Lufthansa, а також дочірньої компанії Germanwings.
Пілоти вимагають підвищення зарплати на 6,45%, а так само гарантій проти звільнення, пише газета Дело.
Передбачається, що в результаті страйку всі рейси з Німеччини та в країну будуть скасовані. У зв'язку з цим, у компанії вже запропонували пасажирів, що забронювали квитки на період з 22 лютого по 25 лютого, безкоштовно змінити дату польоту на більш пізню або зовсім відмовитися від польоту з виплатою компенсації.
В Україні Lufthansa виконує рейси з Києва до Франкфурт 13 раз на тиждень, з Києва в Мюнхен 2 рейси щодня, а так само по одному рейсу кожен день на напрямках Київ-Дюссельдорф, Львів-Мюнхен і Донецьк-Мюнхен.
http://www.vgolos.lviv.ua/economic/news/1543.html
Lufthansa наразі не знає чи відмінять рейс Львів-Мюнхен через страйк пілотів компанії 22-25 лютого. Про це Вголосу повідомили в українському представництві компанії.
«Які рейси буде скасовано – ми повідомимо пізніше», - сказала співрозмовниця агентства.
22 лютого пілоти одного з найбільших авіаперевізників у світі Lufthansa починають страйк. Оголошення про страйк міститься на офіційному сайті компанії.
У цілому, за оцінкою профспілки пілотів участь у страйку візьме приблизно 94% льотного складу Lufthansa, а також дочірньої компанії Germanwings.
Пілоти вимагають підвищення зарплати на 6,45%, а так само гарантій проти звільнення, пише газета Дело.
Передбачається, що в результаті страйку всі рейси з Німеччини та в країну будуть скасовані. У зв'язку з цим, у компанії вже запропонували пасажирів, що забронювали квитки на період з 22 лютого по 25 лютого, безкоштовно змінити дату польоту на більш пізню або зовсім відмовитися від польоту з виплатою компенсації.
В Україні Lufthansa виконує рейси з Києва до Франкфурт 13 раз на тиждень, з Києва в Мюнхен 2 рейси щодня, а так само по одному рейсу кожен день на напрямках Київ-Дюссельдорф, Львів-Мюнхен і Донецьк-Мюнхен.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Lufthansa
Відповідно до цієї інформації http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... 20e|%C2%A0 , рейс LH 3172 MUC-LWO//LH 3173 LWO-MUC планується здійснити згідно розкладу.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Lufthansa
Київські рейси виконуватимуться з деякими змінами. Наступні рейси НЕ скасовано:
22/02
LH 3230 Munich-Kiev//LH 3231 Kiev-Munich
LH 3233 Kiev-Munich//LH 3234 Frankfurt-Kiev
LH 3235 Kiev-Frankfurt//LH 3236 Frankfurt-Kiev
LH 3237 Kiev-Frankfurt
LH 3238 Düsseldorf-Kiev//LH 3239 Kiev-Düsseldorf
23/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3235 Kiev Frankfurt// LH3236 Frankfurt Kiev
LH 3237 Kiev Frankfurt
24/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3238 Düsseldorf Kiev // LH 3239 Kiev Düsseldorf
25/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3234 Frankfurt Kiev
LH 3238 Düsseldorf Kiev // LH 3239 Kiev Duesseldorf
22/02
LH 3230 Munich-Kiev//LH 3231 Kiev-Munich
LH 3233 Kiev-Munich//LH 3234 Frankfurt-Kiev
LH 3235 Kiev-Frankfurt//LH 3236 Frankfurt-Kiev
LH 3237 Kiev-Frankfurt
LH 3238 Düsseldorf-Kiev//LH 3239 Kiev-Düsseldorf
23/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3235 Kiev Frankfurt// LH3236 Frankfurt Kiev
LH 3237 Kiev Frankfurt
24/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3238 Düsseldorf Kiev // LH 3239 Kiev Düsseldorf
25/02
LH 3230 Munich Kiev //LH 3231 Kiev Munich
LH 3234 Frankfurt Kiev
LH 3238 Düsseldorf Kiev // LH 3239 Kiev Duesseldorf
Re: Lufthansa
От вчора рився в пошуковиках і зясував цікаву деталь, дивно якось як таке пропускав раніше - з Франкфурта до Києва тепер 3 рейси щодня - 2 Люфтганзи 9.50 та 22.05 з FRA та 5.35 i 14.05 з KBP, ну і МйАУ 11.10 та 8.10 відповідно.
Цікаво звідки взялася додаткова частота для Люфтганзи і що є взамін з України...
Якщо там такий потік, що Люфтганза виставила два рази A-319 ,тоді для МйАУ з демпінговими цінами там просто рай.
Цікаво звідки взялася додаткова частота для Люфтганзи і що є взамін з України...
Якщо там такий потік, що Люфтганза виставила два рази A-319 ,тоді для МйАУ з демпінговими цінами там просто рай.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Lufthansa
непевне в замін мау пожертвувало Львовом
Re: Lufthansa
Боїнги Люфтганзи і Turkey's Sun Express зіштовхнулися в аеропорту Праги. Постраждалих немає. http://goo.gl/2xDY
Lufthansa (LH) відгуки/отзывы
http://www.avianews.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=753
а что это за самолет на самой первой фотке??? я такой раскраски никогда не видел.
а что это за самолет на самой первой фотке??? я такой раскраски никогда не видел.
Re: Lufthansa (LH) відгуки/отзывы
A321 в ретро раскраске в честь 50-летия обновленной авиакомпании
Re: Lufthansa (LH) відгуки/отзывы
аааа, понятно может тогда увижу где-то этим летом, попробую сфоткать
Re: Lufthansa (LH) відгуки/отзывы
В них останнім часом можа така, в австріяків теж є такий типу стариган А 320...
А щодо цін я б не сказав би що все так дорого, Франкфурт дорожчий по любому, а от з Києва в Дюссельдорф і далі
квиток можна купити від 140 Є, до DRS - 200, що єсть майже на рівні лоукостів. Крім того не вартує забувати, що Люфтганза і навіть МйАУ входять в число компаній, бронюючи квиток яких ви маєте можливість замовити rail&fly в любий куточок Німеччини за 25 Є любими поїздами... Доречі вони замінили CRJ на В-737-500, значить квота дешевших квитків ще трохи збільшиться.
А щодо цін я б не сказав би що все так дорого, Франкфурт дорожчий по любому, а от з Києва в Дюссельдорф і далі
квиток можна купити від 140 Є, до DRS - 200, що єсть майже на рівні лоукостів. Крім того не вартує забувати, що Люфтганза і навіть МйАУ входять в число компаній, бронюючи квиток яких ви маєте можливість замовити rail&fly в любий куточок Німеччини за 25 Є любими поїздами... Доречі вони замінили CRJ на В-737-500, значить квота дешевших квитків ще трохи збільшиться.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей