Роза Ветров / Windrose (7W)
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Sentry
Коли везе літак, тоді є авіаційні правила міжннародні що мали годувати і так далі, можна підійти до АК, типу дайте жерти, бо пів дня голодні. А коли Тур оператор, тоді де вимагати жратву і типу готель? в кого? Можна подзвонити пожалітись, що напевно і зробити ті люди...
Тому як на мене, коли я летів тою ж розою, на руках в мене була роспічатка Рози і де писало літак, номер рейсу. Відповідно це квиток. Тому Роза має давати хавку у разі затримки. (це моя думка як простого туриста). Бо де купували тур то таке, купити квиток можна і у агенції КийАвіа квиток мінськ-Кишинів, але ж хавку давати має не кий авіа, а АК?... якась колізія...імхо
Коли везе літак, тоді є авіаційні правила міжннародні що мали годувати і так далі, можна підійти до АК, типу дайте жерти, бо пів дня голодні. А коли Тур оператор, тоді де вимагати жратву і типу готель? в кого? Можна подзвонити пожалітись, що напевно і зробити ті люди...
Тому як на мене, коли я летів тою ж розою, на руках в мене була роспічатка Рози і де писало літак, номер рейсу. Відповідно це квиток. Тому Роза має давати хавку у разі затримки. (це моя думка як простого туриста). Бо де купували тур то таке, купити квиток можна і у агенції КийАвіа квиток мінськ-Кишинів, але ж хавку давати має не кий авіа, а АК?... якась колізія...імхо
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Yanair оштрафовали кстати после скандала с отменами и задержками ЧАРТЕРНЫХ рейсов.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Не путайте право на заботу и право на компенсацию. Заботу, имхо, действительно должна обеспечивать АК, в то время, как компенсацию выплатить может только ТО, которому, вполне возможно, по контракту компенсацию выплачивает АК, вот только для Вас это не имеет значения.aviarivne писав:Sentry
Коли везе літак, тоді є авіаційні правила міжннародні що мали годувати і так далі, можна підійти до АК, типу дайте жерти, бо пів дня голодні. А коли Тур оператор, тоді де вимагати жратву і типу готель? в кого? Можна подзвонити пожалітись, що напевно і зробити ті люди...
Тому як на мене, коли я летів тою ж розою, на руках в мене була роспічатка Рози і де писало літак, номер рейсу. Відповідно це квиток. Тому Роза має давати хавку у разі затримки. (це моя думка як простого туриста). Бо де купували тур то таке, купити квиток можна і у агенції КийАвіа квиток мінськ-Кишинів, але ж хавку давати має не кий авіа, а АК?... якась колізія...імхо
Как я понимаю, их как раз оштрафовали именно за то, что не предоставили заботу. Хотя там штраф довольно смешной, как для авиакомпании и количества замен, мне кажется.Yanair оштрафовали кстати после скандала с отменами и задержками ЧАРТЕРНЫХ рейсов.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Ещё один вернулся с заработков на Родину:
Airbus A321 -231 2462 UR-WRH Windrose Air ferried 28aug16 LHA-ESB-KBP after wet-lease to Air Blue ex G-TTID
Airbus A321 -231 2462 UR-WRH Windrose Air ferried 28aug16 LHA-ESB-KBP after wet-lease to Air Blue ex G-TTID
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Air Blue взяли себе новенький с нуля как говорится, арендованный уже не нужен, вот и отдали обратно Розеavalon1979 писав:Ещё один вернулся с заработков на Родину:
Airbus A321 -231 2462 UR-WRH Windrose Air ferried 28aug16 LHA-ESB-KBP after wet-lease to Air Blue ex G-TTID
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Зачем-то теперь на рейсе Днепр-Киев от Днеправиа по кодшеру не только МАУ но и Роза билеты продает... Причем капельку дешевле.)
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Вот сегодня туристам Джоин Аппа "повезло", в место А321 в Шарм ель Шейх полетел А320 и Ембраер 145 Днеправиа с дозаправкой в Турции, и так весь рабочий день - Киев - Шарм - Одесса - Шарм - Киев. Итого на Ембраере почти 5 часов пути с Киева, а 320 за 3ч 30мин добрался )))
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Airbus A321 -231 2682 UR-WRI Wind Rose Aviation ferried 28oct16 LHE-KBP after wet-lease to Air Blue ex G-TTIE
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
даAlexus писав:Airbus A321 -231 2682 UR-WRI Wind Rose Aviation ferried 28oct16 LHE-KBP after wet-lease to Air Blue ex G-TTIE
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
05 Nov Lahore (LHE) Kiev (KBP) 7W7010 6:42 - 4:57 PM -
Landed 8:40 PM UR-WRQ Airbus A330-223 Уже дома
Landed 8:40 PM UR-WRQ Airbus A330-223 Уже дома
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Скрин об этом уже есть на сайте http://www.avianews.com/forum/viewtopic ... 04#p105304niagara писав:05 Nov Lahore (LHE) Kiev (KBP) 7W7010 6:42 - 4:57 PM -
Landed 8:40 PM UR-WRQ Airbus A330-223 Уже дома
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Еще недавно роза сдавала свои вс в мокрый лизинг, теперь сама берет 2 а321? В летнем расписании стоят два а321 от Olympus Airways SX-BHT и SX-ABQ. А что с ur-wro? Видел фотки в инстаграме в Софии стоит без двигателей
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Правда SX-BHT в эир молдова сейчас летает)
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Хто знає куди подівся їхній А330, який літав за МАУ?
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Скоро повинен вийти на чартери на АнталіюVitos0603 писав:Хто знає куди подівся їхній А330, який літав за МАУ?
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Последний вылет где-то месяц назад в Стамбул, видимо на чек. С 20 мая стоит в расписании на АнталиюVitos0603 писав:Хто знає куди подівся їхній А330, який літав за МАУ?
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Минулого тижня літав Розою на Анталію й назад.
Туди - на орендованому у грецької Olympos Airways A321 SX-ABQ на 220 місць. Пілоти і три бортпровідниці - греки, дві - наші. Салон потертий але чистий. в 9 ряду було доволі тісно. Запускалися від GPU. Загалом норм.
Назад на UR-WRJ - значно охайніший, сидіння з тонкими спинками. Пощастило на 10 ряд біля дверей і з вікном - простору для ніг - метр.
Як туди, так і назад все вчасно, за розкладом.
Туди - на орендованому у грецької Olympos Airways A321 SX-ABQ на 220 місць. Пілоти і три бортпровідниці - греки, дві - наші. Салон потертий але чистий. в 9 ряду було доволі тісно. Запускалися від GPU. Загалом норм.
Назад на UR-WRJ - значно охайніший, сидіння з тонкими спинками. Пощастило на 10 ряд біля дверей і з вікном - простору для ніг - метр.
Як туди, так і назад все вчасно, за розкладом.
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Летел SX-ABQ в конце апреля AYT-KBP тоже запускались от GPU .maxgalkov писав:Минулого тижня літав Розою на Анталію й назад.
Туди - на орендованому у грецької Olympos Airways A321 SX-ABQ на 220 місць. Пілоти і три бортпровідниці - греки, дві - наші. Салон потертий але чистий. в 9 ряду було доволі тісно. Запускалися від GPU. Загалом норм.
Назад на UR-WRJ - значно охайніший, сидіння з тонкими спинками. Пощастило на 10 ряд біля дверей і з вікном - простору для ніг - метр.
Як туди, так і назад все вчасно, за розкладом.
Еще один прикол в салоне вместо ряда 25DEF гордо стоит WC . Cоответственно 24 ряд кресла в позе ЗЮ .
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
Вставлю и свои 5 копеек про розу. Также на майские летал KBP-AYT-KBP.
Туда UR-WRM (A320), назад UR-WRI (A321). Чуток переживал по возрасту А320 (20 лет и вс в Украине), но салон оказался в норме, все комфортно при росте 180см. 2 часа перелета прошли как 10 минут. Шаг кресел явно лучше, чем в чартерных 739 МАУ ur-psk, ur-psl.
Последний раз на чартере летел 1,5 года назад и тогда нас кормили. Я сейчас понимаю, что low-cost тренд и у тур операторов (самолет был поделен TUI, TezTour). Я не сторонник еды в самолете на коротких отрезках, просто было интересно это отметить.
Туда UR-WRM (A320), назад UR-WRI (A321). Чуток переживал по возрасту А320 (20 лет и вс в Украине), но салон оказался в норме, все комфортно при росте 180см. 2 часа перелета прошли как 10 минут. Шаг кресел явно лучше, чем в чартерных 739 МАУ ur-psk, ur-psl.
Последний раз на чартере летел 1,5 года назад и тогда нас кормили. Я сейчас понимаю, что low-cost тренд и у тур операторов (самолет был поделен TUI, TezTour). Я не сторонник еды в самолете на коротких отрезках, просто было интересно это отметить.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 466
- З нами з: 20 січня 2014, 13:00
- Звідки: Тирасполь
- Контактна інформація:
Re: Роза Ветров / Windrose (7W)
еды к сожалению у ТО уже нигде нет, даже на 5ти часов Киев Дубай ( МАУ ) тоже только водичка. Но это рейс получартерAQS писав:Вставлю и свои 5 копеек про розу. Также на майские летал KBP-AYT-KBP.
Туда UR-WRM (A320), назад UR-WRI (A321). Чуток переживал по возрасту А320 (20 лет и вс в Украине), но салон оказался в норме, все комфортно при росте 180см. 2 часа перелета прошли как 10 минут. Шаг кресел явно лучше, чем в чартерных 739 МАУ ur-psk, ur-psl.
Последний раз на чартере летел 1,5 года назад и тогда нас кормили. Я сейчас понимаю, что low-cost тренд и у тур операторов (самолет был поделен TUI, TezTour). Я не сторонник еды в самолете на коротких отрезках, просто было интересно это отметить.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 32 гостей