Коли у травні 2017 з’явилася пропозиція злітати у Грузію туди/назад за 3200 гривень з Києва (включно з сезоном - літніми місяцями) переміг здоровий глузд, адже про авіакомпанію Dart мені нічого не було відомо. До того ж відгуків в інтернеті не було, а на форумі avianews знайшов інформацію про призупинення дії їхнього сертифікату.
Але вже у червні ціна стала ще меншою – 2650 гривень за квиток туди/назад з багажем та харчуванням. Здоровий глузд похитнувся і вмовляння дівчини спрацювали. До того ж, у МАУ на наші дати ціни були у 2-3 рази вище.
Отже, привіт Вердер!
Квитки брали на їхньому сайті за найменшим тарифом - у контакт центрі сказали, що вони можуть стати для нас «золотими», бо їх неможливо повернути і гроші прогорять.
М вже тішилися на мандрівку – до того ж з’явилися позитивні відгуки на їхній сторінці у ФБ.
Розпланували поїздку на 18 днів: окрім Грузії забронювали житло у Вірменії та купили квитки на поїзд по країні.
Втім, певна недовіра до малознайомої компанії лишалася і проживання резервували з можливістю безкоштовної відміни, а квитки на поїзд можна було повернути з мінімальною комісією.
І ось, за 3 тижні до зворотнього рейсу першими дізнаємося від друга (а не від компанії), що компанія припиняє польоти у Тбілісі.
Нам автоматично переброньовують квитки на останній рейс і мандрівка скорочується з 18 до 7 днів! Про можливість повернути кошти говорять лише по телефону, коли дзвониш до компанії.
Причина – ніби то страйк.
Доводиться по швидкому відміняти бронювання на booking та повертати квитки на поїзд. Друга частина поїздки у Вірменію автоматично відпадає. Благо, що очікували від маловідомих компанії такої підстави і у грошах втратили не більше 100 гривень. Інші попали на більші бабки.
У контакт центрі працівники не дуже панькаються і дозволяють собі бути грубими з клієнтами.
– Ви так дешево як з нами ще не літали, чого ви ще хочете? – сказали там.
– Ну ми і літали безкоштовно і по 10 євро, - відповідаємо ми.
І ось настав день відльоту. Проходимо безкоштовну реєстрацію у аеропорту (онлайн чекіна у них нема), здаємо багаж і опиняємося на літаку «секунд-хенд». Ви тільки подивіться на ці монітори – «привіт з початку 90-х».
Прямо літаки на євро бляхах, як зараз модно казати. Явно не свіжий літак.
Вилітаємо вчасно - о 23-й годині. На борту годують (але краще б рейс не скасовували).
У меню: курочка, рис з овочами, купа солодощів.
У Тбілісі прибуваємо вчасно. Рейс назад теж пройшов за графіком, літак був новішим (але теж секунд-хенд), але вже не годували – лише розчинна кава, чай та мінералка.
Виявляється, що це повітряне судно раніше використовувалося у Єгипті.
З корпоративного лише тканина на підголівниках. Схоже, Dart не сильно турбується про свій імідж (про це говорить не лише відсутність лого на літаках, але і наша ситуація).
На Україну прибули із запізненням на 30 хвилин, але то дрібниці, порівняно з зіпсованою відпусткою через недобросовісного перевізника.
Я розумію, що бувають форсмажори, але ані жодної компенсації, ані можливість перельоту іншої авіакомпанії ми не отримали.
Пасажири лишають відгуки про цю авіакомпанію тут і тут.
І це спрацьовує, бо у Грузії зустріли українку, яка так і сказала, що почитала відгуки про Dart і вирішила переплатити тисячу, аби бути спокійна за свою відпустку.
Фото тут:
https://vladbespalov.livejournal.com/155501.html