Не думаю я что есть нехватка -400ок даже в связи с приземлением максов))))
Yan Air (YE/ANR)
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Yan Air (YE/ANR)
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 404
- З нами з: 25 травня 2012, 18:14
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Yan Air (YE/ANR)
Интервью с комдиром. Будет часто возникать вопрос, что он курит...
https://www.unian.net/m/economics/trans ... shava.html
https://www.unian.net/m/economics/trans ... shava.html
Re: Yan Air (YE/ANR)
Говорят он уже гендир...)
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Yan Air (YE/ANR)
Про его мнение по поводу онлайн-регистрации, смеялся в голосUR-SAN писав: ↑02 серпня 2019, 15:22 Интервью с комдиром. Будет часто возникать вопрос, что он курит...
https://www.unian.net/m/economics/trans ... shava.html
Re: Yan Air (YE/ANR)
Airbus A321 -112 765 UR-COJ YanAir ferried 30aug19 GME-DGX, for part-out & scrap ex XY-AGN
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 789
- З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Yan Air (YE/ANR)
В прошлом году возвращался на нём с Шарма в Запорожье. Борт выглядел очень уставшим, но что его на металлолом будут сдавать через год представить было трудно..
Re: Yan Air (YE/ANR)
Да нет, летает вроде пока...
Re: Yan Air (YE/ANR)
Да, вы правы, отлетал свое...
Re: Yan Air (YE/ANR)
Что?
Boeing 737 -301 23937 1587 EY-561 Fly Union posn 26dec19 ZTR-KBP on wet-lease to YanAir ex UR-COG
Boeing 737 -301 23937 1587 EY-561 Fly Union posn 26dec19 ZTR-KBP on wet-lease to YanAir ex UR-COG
Re: Yan Air (YE/ANR)
Возобновили сегодня Киев - Батуми
- Oleksii
- Airbus A321
- Повідомлень: 430
- З нами з: 25 вересня 2017, 10:54
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: Yan Air (YE/ANR)
Безлад та зневага: у аеропорту «Бориспіль» туристи не могли вилетіти до Грузії протягом 15 годин
Рейс «Бориспіль - Батумі» мав вилетіти о 7:30 ранку суботи, 10 липня. Однак, його переносили кілька разів, при цьому - нічого не пояснюючи пасажирам. У авіакомпанії YanAir обрали єдиний шлях спілкування зі своїми пасажирами: тотальне ігнорування.
«Телефони компанії YanAir спочатку мовчали, а тепер взагалі поза зоною доступу... ситуація дуже загострюється - пасажири налаштовані вийти на злітну смугу і самостійно пошукати свій літак», - повідомляли очевидці у соцмережах.
Перевізник також не віддав пасажирам багаж, адже «ніхто не знає, де він».
У довідковій службі «Борисполя» повідомили, що рейс мав вилетіти о 23:00, 10 липня. Однак, цього не сталося - за даними FlightRadar, на рейсі позначка «затриманий», тому - чи дісталися туристи Батумі, невідомо.
Рейс «Бориспіль - Батумі» мав вилетіти о 7:30 ранку суботи, 10 липня. Однак, його переносили кілька разів, при цьому - нічого не пояснюючи пасажирам. У авіакомпанії YanAir обрали єдиний шлях спілкування зі своїми пасажирами: тотальне ігнорування.
«Телефони компанії YanAir спочатку мовчали, а тепер взагалі поза зоною доступу... ситуація дуже загострюється - пасажири налаштовані вийти на злітну смугу і самостійно пошукати свій літак», - повідомляли очевидці у соцмережах.
Перевізник також не віддав пасажирам багаж, адже «ніхто не знає, де він».
У довідковій службі «Борисполя» повідомили, що рейс мав вилетіти о 23:00, 10 липня. Однак, цього не сталося - за даними FlightRadar, на рейсі позначка «затриманий», тому - чи дісталися туристи Батумі, невідомо.
Re: Yan Air (YE/ANR)
Этой шарагой можно лететь только "по незнанке".
Когда эту контору закроют с концами, можно будет говорить о стандартах и реформах в нашей авиации.
Когда эту контору закроют с концами, можно будет говорить о стандартах и реформах в нашей авиации.
Re: Yan Air (YE/ANR)
YanAir Airlines
Шановні пасажири!
Нам дуже шкода, що і ви, і ми стали заручниками обставин, які спричинили тривалу затримку рейсу 10.07 Київ—Батумі та ланцюга наступних рейсів. Найбільш схожа ситуація, в якій ми з вами опинилися, розкрита, як це не дивно, в голлівудському фільмі «Термінал» з Томом Генксом. Але наша з вами ситуація ще більш абсурдна та жахлива - людина опинилась між терміналом і літаком, просто на трапі, та ще й в супроводженні працівників прикордонної служби.
В нас було 2 вибори: пускати в літак цього пасажира і вилетіти з вами вчасно (але в такому разі грузинська прикордонна служба повідомила, що жоден пасажир з літака не вийде і літак полетить назад до Борисполя) або, уникнути цього та не наражати вас на небезпеку.
Ми вибрали другий варіант. І вважаємо це правильним вибором.
Та цей пост не про вибачення. Ми стурбовані тим, як дії особи або групи осіб, відповідальних за депортацію, можуть спровокувати колапс в роботі аеропорту, авіакомпанії та її пасажирів.
Ми не можемо давати оцінку діям працівникам, відповідальним за депортацію пасажирів, але ми хочемо подякувати всім небайдужим, хто допомагав нам якомога швидше вирішити питання відльоту до Батумі. Дякуємо вам!
Шкода, що не вилетіли вчасно, хоч і мали на це право, але мусили чекати на рішення відповідних служб. Сподіваємось, що наша історія стане приводом до удосконалення прикордонних процедур та більше жодна авіакомпанія та її пассажири не опиняться в такій ситуації.
https://www.facebook.com/yanairofficial ... 2738551543
Шановні пасажири!
Нам дуже шкода, що і ви, і ми стали заручниками обставин, які спричинили тривалу затримку рейсу 10.07 Київ—Батумі та ланцюга наступних рейсів. Найбільш схожа ситуація, в якій ми з вами опинилися, розкрита, як це не дивно, в голлівудському фільмі «Термінал» з Томом Генксом. Але наша з вами ситуація ще більш абсурдна та жахлива - людина опинилась між терміналом і літаком, просто на трапі, та ще й в супроводженні працівників прикордонної служби.
В нас було 2 вибори: пускати в літак цього пасажира і вилетіти з вами вчасно (але в такому разі грузинська прикордонна служба повідомила, що жоден пасажир з літака не вийде і літак полетить назад до Борисполя) або, уникнути цього та не наражати вас на небезпеку.
Ми вибрали другий варіант. І вважаємо це правильним вибором.
Та цей пост не про вибачення. Ми стурбовані тим, як дії особи або групи осіб, відповідальних за депортацію, можуть спровокувати колапс в роботі аеропорту, авіакомпанії та її пасажирів.
Ми не можемо давати оцінку діям працівникам, відповідальним за депортацію пасажирів, але ми хочемо подякувати всім небайдужим, хто допомагав нам якомога швидше вирішити питання відльоту до Батумі. Дякуємо вам!
Шкода, що не вилетіли вчасно, хоч і мали на це право, але мусили чекати на рішення відповідних служб. Сподіваємось, що наша історія стане приводом до удосконалення прикордонних процедур та більше жодна авіакомпанія та її пассажири не опиняться в такій ситуації.
https://www.facebook.com/yanairofficial ... 2738551543
Re: Yan Air (YE/ANR)
Грузии надоело забирать назад своих криминальных авторитетов?
Re: Yan Air (YE/ANR)
Нет, просто авторитет сьел свой паспорт... видимо, у нас ему жилось лучше))
Re: Yan Air (YE/ANR)
Такого рода информация заранее передается по пограничным каналам...
Re: Yan Air (YE/ANR)
найгірше в цій ситуації повна відсутність комунікації. Авіакомпанія позиціонує себе жертвою владного свавіллля. Для виправдань через фб час знайшовся. Якщо така важлива людина, могли б (ті, зто депортують) і чартер організувати,як попередня влада практикувала. Зрештою, командир може не допустити сумнівного пасажира, це було б істотно дешевше для авіакомпанії ніж така тривала затримка, про репутацію не йдеться, її давно немає.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 125 гостей