Це якийсь звіздєц, вибачте за вираз.Український літак перевозив винищувачі з підсанкційної Білорусі до Сербії через територію ЄС – ЗМІ
Український Ан-124 був залучений до перевезення винищувачів Міг-29 з Білорусі до Сербії та при цьому здійснив технічну посадку у Будапешті.
Про це йдеться у матеріалі балканської служби "Радіо Свобода", пише "Європейська правда".
У літаку, оператором якого є українська компанія "Антонов", були два з чотирьох винищувачів МіГ-29, які Білорусь подарувала Сербії. Інформацію про те, що літак здійснював технічну посадку в Угорщині, підтвердили у письмовій відповіді Міністерства оборони Угорщини, надісланій Угорської службі "Радіо Вільна Європа" (RSE).
"Український Ан-124 (Антонов) з Білорусі на шляху до Сербії (через Україну та Румунію) був змушений зупинитися 16 травня 2021 року з технічних причин", - йдеться у ній. За даними міністерства, літак вилетів з Угорщини вранці наступного дня, 17 травня, прямуючи до кінцевого пункту призначення, тобто Сербії, "після додаткових поставок та ремонту деталей".
Зазначається, що це вже не перший раз, коли зброя, призначена для Сербії, привозиться з підсанкційних країн через повітряний простір країн-членів ЄС та НАТО.
Речник Єврокомісії Петер Стано у коментарі "Радіо Свобода" зазначив, що контроль за експортом та транзитом зброї з держав-членів ЄС регулюється національним законодавством, загальною позицією Ради ЄС щодо контролю експорту військової техніки й обладнання та угодою про торгівлю зброєю. "Ці правила є юридично обов'язковими для всіх держав-членів і застосовуються під їх відповідальність і під наглядом національних органів", - зазначив він.
За його словами, спільна позиція ЄС встановлює вісім критеріїв для оцінки ризику заявки на експорт та транзит зброї, включаючи дотримання країною призначення прав людини та міжнародного гуманітарного права, а також ризики для регіонального миру, безпеки та стабільності. "Рішення щодо надання чи відмови в експорті чи транзиті залишається на розсуд держав-членів. Здійснювати контроль мають національні органи", - зазначив Петер Стано.
В НАТО у відповідь на запит "Радіо Свобода" скерували їх до відповідних державних органів Угорщини та Сербії, та зазначили, що закупівля зброї Сербією є її власною справою. "НАТО і Сербія є партнерами і ми прагнемо посилювати партнерство із Сербією, при цьому повною мірою поважаючи її політику нейтральності", - йдеться у відповіді.
В Міноборони Сербії зазначили, що не мають даних про приземлення літака з винищувачами у Будапешті.
В авіакомпанії "Антонов" не відповіли "Радіо Свобода", з яких причин літак приземлявся у Будапешті 16 травня.
Antonov Airlines - новости Антонова
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
https://www.pravda.com.ua/news/2021/05/19/7294140/
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Главное чтобы про учебно-боевые не вспоминали как при Порошенко
Там много баек могут вспомнить кроме гос компании на 148-158. Может сделают лизинговую гос компанию, а потом к Коломойскому придут и скажут: или тюрьма или Аны в МАУ бери)
Можно про ан70, про постройку 178, про 132 и 140. Ну и конечно можно вечно говорить про достройку второй Мрии. Из более нового могут про боевые дроны поболтать, но это все такое...
Я бы про приватизацию этого добра хотел услышать.
Там много баек могут вспомнить кроме гос компании на 148-158. Может сделают лизинговую гос компанию, а потом к Коломойскому придут и скажут: или тюрьма или Аны в МАУ бери)
Можно про ан70, про постройку 178, про 132 и 140. Ну и конечно можно вечно говорить про достройку второй Мрии. Из более нового могут про боевые дроны поболтать, но это все такое...
Я бы про приватизацию этого добра хотел услышать.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Видео с июня 2020
Державна авіабудівельна галузь перебуває на межі бакрутства. Єдине стратегічне підприємство "Антонов" терпить збитки, а працівники не знають, чи лишаться на роботі завтра. Кому вигідний такий стан підприємства? Розбирались журналісти "Хто як живе?"
Державна авіабудівельна галузь перебуває на межі бакрутства. Єдине стратегічне підприємство "Антонов" терпить збитки, а працівники не знають, чи лишаться на роботі завтра. Кому вигідний такий стан підприємства? Розбирались журналісти "Хто як живе?"
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
УП та Радіо Свобода - відомі інфопомийки
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
так что локация Антонова выбрана случайно для конференции? Никаких новостей касательно самого завода и авиации в целом?
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Сам не смотрел, но друг только что звонил, говорил, что торжественно выкатывали фюзеляж(!!!) Ан-178. Мероприятие уровня президента, спору нет. Напомнило открытие Азировым съездов на мосту Кирпы
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Польща купує 5 вживаних C-130
....
висновок – щоб мати свій експортний потенціал у світі, де можна купити і вживаний Hercules, проект Ан-178 слід доопрацювати так, щоби країна-покупець могла встановлювати на цей літак чутливі для себе комплектуючі власного виробництва, і не залежати від сторонньої допомоги в обслуговуванні таких "бортів".
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -3805.html
....
висновок – щоб мати свій експортний потенціал у світі, де можна купити і вживаний Hercules, проект Ан-178 слід доопрацювати так, щоби країна-покупець могла встановлювати на цей літак чутливі для себе комплектуючі власного виробництва, і не залежати від сторонньої допомоги в обслуговуванні таких "бортів".
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -3805.html
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Нашёл канал квс Мрии, Дмитрия Антонова. На канале заспоилерили полёт в середине июня 2021 на АН-225.
Может уже скидывали сам канал, но видео свежее. Приятного просмотра:
Может уже скидывали сам канал, но видео свежее. Приятного просмотра:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
В продолжение темы про украинские байрактары. Продолжим здесь, это более релевантная тема для этого. Немного контекста. Я выразил своё негодование покупками 6 дронов, 200 ракет и 2 будок управления за 69 лимонов у Турции. Мне отвечали, что мы можем делать только аны, а нужны боинги, и прямо сейчас. Хотя на разработку своих дронов АН просит несоизмеримо мало, 15 лимонов и официальный заказ от укроборонпрома. А его нет. И АН в 2017м сделали протопип масштабировав радиоуправляемый самолётик с пультом Futaba на универсальном полётном контроллере Pixhawk (скорее всего PX4) с любительской телеметрией через аналоговое видео.
Здесь капиталовложения нужны небольшие, не требуются даже импортные инвестиции. Имхо, текущего бюджета оборон прома хватило бы.
Так вот, есть и хорошие новости. Как оказалось, дроностроение ещё рано хоронить. Проект горлица не был закрыт в 2017. В мае вышла новость, что готовят горлицу-2:
Грузоподъёмность 65кг, скорость 230км/ч, тактический радиус 150км, дальность 1050км, 8 часов в воздухе, но это не точно. БПЛА будет создавать на платформе, которая будет состоять из фюзеляжа, крыла, оперения, шасси и двигателя производства "Ивченко-Прогресс" АИ-450. Такие же двигатели устанавливаются на турецкие Bayraktar. Ударный беспилотник, как заявлют на госпредприятии, практически ни чем не будет уступать Bayraktar TB-2.
https://focus.ua/ukraine/482406-antonov ... foto-video
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -1425.html
А за управляемыми противотанковыми ракетами у нас не заржавеет, наработки есть. Например, Стугна-П (15кг, 6,5км), Барьер-В, РК-2В (16кг, 7,5км, они будут на "Сокол-300"), Квитник (48 кг, 20 км), Альта (55кг, 12км).
Но и это ещё не всё. Есть ещё более крупные беcпилотники, разрабатываемые в Украине:
БПЛА "Сокіл-200" від ДККБ "Луч": повністю автономний та більший за Bayraktar TB2 (размах крыла 14м, грузоподъёмность 250кг, у турков 55)
и "Сокол-300" Максимальная полезная нагрузка комплекса — 3 (размах крыла 14м, грузоподъёмность 300кг, скорость 580км/ч, у турков 222, дальность до 3300км)
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -1357.html
https://focus.ua/ukraine/481164-kb-luch ... -300-video
https://m.allkharkov.ua/news/state/zamk ... -vdeo.html
https://v-grebennikov.livejournal.com/258750.html
Можно ставить разные двигатели в зависимости от целей. Если нужен разведывательный аппарат, то будет Rotax с дальностью до 3300, если ударный, то будет МС со скоростью до 580:
А ещё есть ударный беспилотный вертолёт на 100кг ракет - https://focus.ua/ukraine/484789-ukrains ... foto-video
Я знаю пару чуваков работавших на КБ Морозова. Они рассказали, что там в цехах бухают по-чёрному, инженерам платят мало, не ценят, процессы хаотичные, на тестировании экономят, бюрократично, заказов нет, бюджетов нет, и они понемного перемещаются в IT. Но всё дело в приоритетах государства. Многие из них любят свою работу и даже готовы вернутся, если будет айтишная зарплата и нормальные производственные процессы. Сейчас на вских наших кб остались в основном самые отбитые фанаты оружия, инициативные или старые люди, но это легко меняется. Государство не хочет платить? - сделайте акционерную компанию. Варианты есть, было бы желание.
Не жили хорошо, нечего и начинать, да? Да, заз отстой, да, ни один мировой производитель не хочет производить автомобили у нас, тогда как у соседа работают десятки автозаводов, в т.ч. полного цикла, в т.ч. такие как Volkswagen, Mersedes, Toyota и даже УАЗ. Наш удел на сегодня прикручивать колёса к китайцам. Но не будет о грустном.Inguri писав: ↑07 червня 2021, 15:57"Готовую сеть пекарен" я бачив на останній пресусі Найвеличнішого і читав тут на форумі у гілці про Антонова.Rel писав: ↑07 червня 2021, 15:43 Нет. Такое и я могу сделать.
Для начала ж нужно выделить бюджет сопоставимый с закупкой десятков байрактаров, а то и больше. Ту горлицу сделали энтузиасты за свой счёт, что он неё можно было ожидать? Это не то.
Мы купили "6 бойових дронів, 2 станцій управління і 200 керованих ракет" за 69 миллионов долларов.На разработки последних двух стран и ориентировались инженеры "Антонова" — на американо-израильский комплекс RQ-7 "Shadow". Правда, весь тактический комплекс у американцев стоит больше $15 млн, а один беспилотник — $750 тыс. Кривоконь из "Антонова" считает, что им вся программа разработки обойдется примерно в $15 млн, а серийное изделие будет гораздо дешевле.
На предприятии при этом уверяют, что при наличии финансирования проект будет готов за 1,5 года. Основная стоимость его приходится на разработку и интеграцию всех систем, а вовсе не на комплекс сам по себе.
Но для полноценной реализации комплекса, "Антонов" нуждается в контракте с заказчиком — госзаказе Минобороны.А экономика, а рабочие места, а стратегический интерес, вдруг с Турцией завтра поссоримся? Это если вы зарабатываете хорошо на чём-то другом, но у вас денег нет, а готовая сеть пекарен проставивает без дела.
І RQ-7 "Shadow" бамбіть не може. А Байрактар може.
У на є і ЗАЗ, і КРАЗ, і золоті руки мудрого наріду, але через 6 місяців Тесли не буде, хоч гопки стрибай.
Здесь капиталовложения нужны небольшие, не требуются даже импортные инвестиции. Имхо, текущего бюджета оборон прома хватило бы.
Так вот, есть и хорошие новости. Как оказалось, дроностроение ещё рано хоронить. Проект горлица не был закрыт в 2017. В мае вышла новость, что готовят горлицу-2:
Грузоподъёмность 65кг, скорость 230км/ч, тактический радиус 150км, дальность 1050км, 8 часов в воздухе, но это не точно. БПЛА будет создавать на платформе, которая будет состоять из фюзеляжа, крыла, оперения, шасси и двигателя производства "Ивченко-Прогресс" АИ-450. Такие же двигатели устанавливаются на турецкие Bayraktar. Ударный беспилотник, как заявлют на госпредприятии, практически ни чем не будет уступать Bayraktar TB-2.
https://focus.ua/ukraine/482406-antonov ... foto-video
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -1425.html
А за управляемыми противотанковыми ракетами у нас не заржавеет, наработки есть. Например, Стугна-П (15кг, 6,5км), Барьер-В, РК-2В (16кг, 7,5км, они будут на "Сокол-300"), Квитник (48 кг, 20 км), Альта (55кг, 12км).
Но и это ещё не всё. Есть ещё более крупные беcпилотники, разрабатываемые в Украине:
БПЛА "Сокіл-200" від ДККБ "Луч": повністю автономний та більший за Bayraktar TB2 (размах крыла 14м, грузоподъёмность 250кг, у турков 55)
и "Сокол-300" Максимальная полезная нагрузка комплекса — 3 (размах крыла 14м, грузоподъёмность 300кг, скорость 580км/ч, у турков 222, дальность до 3300км)
https://defence-ua.com/weapon_and_tech/ ... -1357.html
https://focus.ua/ukraine/481164-kb-luch ... -300-video
https://m.allkharkov.ua/news/state/zamk ... -vdeo.html
https://v-grebennikov.livejournal.com/258750.html
Можно ставить разные двигатели в зависимости от целей. Если нужен разведывательный аппарат, то будет Rotax с дальностью до 3300, если ударный, то будет МС со скоростью до 580:
А ещё есть ударный беспилотный вертолёт на 100кг ракет - https://focus.ua/ukraine/484789-ukrains ... foto-video
Я знаю пару чуваков работавших на КБ Морозова. Они рассказали, что там в цехах бухают по-чёрному, инженерам платят мало, не ценят, процессы хаотичные, на тестировании экономят, бюрократично, заказов нет, бюджетов нет, и они понемного перемещаются в IT. Но всё дело в приоритетах государства. Многие из них любят свою работу и даже готовы вернутся, если будет айтишная зарплата и нормальные производственные процессы. Сейчас на вских наших кб остались в основном самые отбитые фанаты оружия, инициативные или старые люди, но это легко меняется. Государство не хочет платить? - сделайте акционерную компанию. Варианты есть, было бы желание.
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Авіація України: чи є майбутнє у ХДАВП та його Ан-74?
https://censor.net/ru/resonance/3270098 ... yiogo_an74
https://censor.net/ru/resonance/3270098 ... yiogo_an74
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Интервью с Вовнянко, о заводе - https://hvylya.net/interview/231569-ukr ... o-bychkova
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Що я вам казав? Можемо, коли хочемо. Аби був заказ.
На виставці «Зброя та Безпека-2021» презентували новий український ударний дрон ACE ONE. Над його створенням працювали 25 відомих українських вчених та фахівців у сфері авіакосмічної галузі на чолі з колишнім гендиректором ДП «Антонов» Олександром Лосем та ексголовою ДКАУ (Державне космічне агентство України) Володимиром Усовим. Також були задіяні кращі профільні підприємства України, як то ДП «Івченко-Прогрес», «АТ «Мотор Січ» та ТОВ «Гідробест».
«Ми розробили новий надсучасний бойовий дрон ACE ONE. Таких безпілотників ані в Україні, ані в світі ще не було. У своєму класі бойових безпілотників, які можуть переносити озброєння до 1 тонни — ACE ONE — це №1.
Він розроблений на основі новітніх технологій-Stealth. Завдяки цьому, а також своїй формі плаского крила, безпілотник є фактично невидимий для радарів і його складно вичислити.
Швидкість ACE ONE наближена до надзвукової. Це 1000 км/год. Управління здійснюється за допомогою системи штучного інтелекту, яка може управляти роєм таких безпілотників”, — розповів один із конструкторів і керівників проєкту Олександр Лось.
Безпілотник ACE ONE планують оснащати потужним турбореактивним двигуном з тягою 2500 kgF, яка дозволить цьому крупному дрону (довжина 8 метрів, ширина 11 метрів, вага 7,5 тонн) розвивати майже звукову швидкість – 0,95 М (1164 км/ч). При цьому ударний БПЛА буде мати бойовий радіус 1500 км та підійматися на висоту до 13,5 км, переносячи до 900 кг боєприпасів.
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Откуда возьмут технологию Стелс Лось в этой сказке не рассказал? Афера для инвесторов. Может на бюджет нацелены.
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Макет...
Тому, хто придумав - долар.
Тому, хто зробив - тисячу доларів.
Тому, хто продав - мільйон доларів.
Тому, хто придумав - долар.
Тому, хто зробив - тисячу доларів.
Тому, хто продав - мільйон доларів.
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Стелс - комплекс методів зниження помітності бойових машин у радіолокаційному, інфрачервоному та інших областях спектру спостереження шляхом спеціально розроблених геометричних форм і застосування радіопоглинаючих матеріалів і покриттів, що разом призводять до різкого зменшення потужності сигналу, відбитого в напрямку приладів спостереження.
вперше Stealth-технології були застосовані в 1943 році на німецькому реактивному винищувачі
Нічого такого надсекретного в технології немає. Форма + радиопоглинаюче покриття.
вперше Stealth-технології були застосовані в 1943 році на німецькому реактивному винищувачі
Нічого такого надсекретного в технології немає. Форма + радиопоглинаюче покриття.
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Подскажите, кто использует кроме сша?Rel писав: ↑17 червня 2021, 11:36 Стелс - комплекс методів зниження помітності бойових машин у радіолокаційному, інфрачервоному та інших областях спектру спостереження шляхом спеціально розроблених геометричних форм і застосування радіопоглинаючих матеріалів і покриттів, що разом призводять до різкого зменшення потужності сигналу, відбитого в напрямку приладів спостереження.
вперше Stealth-технології були застосовані в 1943 році на німецькому реактивному винищувачі
Нічого такого надсекретного в технології немає. Форма + радиопоглинаюче покриття.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
"Можемо" буде коли воно полетить, поки це деревяний макет, скільки їх вже булоМожемо, коли хочемо
Re: Antonov Airlines - новости Антонова
Мы же обсуждали - просто ссылок не будет. Цитируете и добавляете ссылку.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 137 гостей