АндрейМ писав: ↑17 грудня 2020, 11:00
Законодавство (як в Україні, так і в ЄС) дає авіакомпаніям 7 днів для повернення вартості квитка у випадку скасування рейсу. Жодних зловживань у разі ініціювання примусового повернення коштів на 8-мй день не існує.
Я наше законодавство, завдяки цьому прекрасному 2020-му, знаю досить непогано.
Але хочу сказати наступне:
1) платіжній системі (ПС) пофіг на законодавство, у них є критерії по яких можна або ні використовувати опцію чарджбек, якщо я правильно пам'ятаю/розумію;
2) в нашій країні люди згадують про ЗАКОНОДАВСТВО тільки тоді коли їм це вигідно, я не стверджую що саме ви так робите, але більшість - робить. І АК теж так роблять. Ви також могли додати що згідно з законодавством у нас є держ.орган який має захищати, в т.ч., нас від неправомірних дій АК. Ну ви зрозуміли мене, в неправовій країні посилатись на законодавство - не дуже доречно (так, це дуже погано, але це теперішня реальність).
3) всі знають чому виникли проблеми з поверненням коштів, тобто на це були причини, умовно кажучи - непередбачувані обставини. Я вважаю нормальним, враховуючи обставини, чекати довше ніж 7 днів на повернення коштів. До слова, маю сумніви що є банк який прийме заявку на чарджбек після 7 днів, принаймні не знаю жодного такого кейсу.
4) через те що всі(багато хто) вважають що
АндрейМ писав: ↑17 грудня 2020, 11:00
Жодних зловживань у разі ініціювання примусового повернення коштів на 8-мй день не існує
і подають масово чарджбеки, навіть в тих ситуаціях де можна було б обійтись і без нього, тим самим перевантажують банківську систему, тим самим знецінюють цю опцію через її масовість - що призводить до того що ПС починають переглядати правила та стандарти для подачі чарджбек.
Я веду до того що треба розумно використовувати кожен доступний нам інструмент.