Блін, коли я купую недешевий квиток на повносервісну авіакомпанію, я не очікую, що мій виліт скасують через те, що екіпаж укомплектували тільки молодими пілотами. Я таке очікую від Янейра, Дарта чи якогось чартерного перевізника, але не від ЛОТа. Я чітко віддаю їм преференцію по своїх внутрішньоєвропейських сполученнях, очікуючи надійності сервісу. Крапка.popTAB писав:Квиток був один на два сегменти? Бо у мене підозра що у випадку вище було куплено квитки на різних бланках
Плюс, це давно не секрет що авіакомпанії вчать своїх пілотів спочатку на чомусь меншому. Відповідно цілком імовірно що у пілотів бомбардьє забракло метео мінімумів.
Щодо бланків - не пам'ятаю як там було, точно був опен джо з Києва на Львів, але чи сегмент WAW-VNO-WAW був на тому ж квитку чи докуповувався по ходу окремо у Варшаві - вже не згадаю. Код на квитку був 080..., тобто LOT (цікаво, що в номері квитка на посадкових МАУ потім теж був той самий код авіакомпанії). Це був один з ланцюжка у 25-30 сегментів, як у мене щомісяця в листопаді. Я частий клієнт ЛОТ і СтарАльянсу, маю "золотий" статус і час від часу - не зловживаю - очікую кроку назустріч в обмін на мою лояльність. Перебронювання на Львів не вирішило мою проблему, я пропустив подію, заради якої летів. Далі мені треба було на Франківськ, але перекинути з KBP-LWO на KBP-IFO не захотів ні ЛОТ, ні МАУ, що цілком ок, вони з перебронюванням й так зробили мені більше, ніж були винні.