SCOOT ( TZ )

GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Компания основана в мае 2011 г.
Учредитель- SINGAPORE AIRLINES
Базируется в Сингапурском аэропорту Чанги
Тип судна - В 777 (в максимальной конфигурации)
Позиционирование- дальнемагистральный лоукост
Направления- Австралия,Азия
Компания декларирует цель потеснить на рынке дальне-
магистральных лоукостов признанного лидера- AIR ASIA X
Вкладення
Scoot_Boeing_777-200ER_290512.jpg
Scoot_Boeing_777-200ER_290512.jpg (26.27 Кіб) Переглянуто 71977 разів
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Летал с ними в мае 2 сегмента ( технический и демонстрационный ) - Singapore to Tianjin . Хорошие впечатления,
хотя есть и немного негатива. С июня начали летать регулярку- пока 2 борта (до конца месяца будет 4). Компания декларирует невысокие цены ( на 30 % ниже AIR ASIA X ).Планы по флоту в будущем- 14 бортов.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Приятная мелочь- проезд для владельцев авиабилетов шатлом (автобусом) компании до/от аэропорта БЕСПЛАТНО.
Вкладення
Сингапурский капитализм-корпоративное жилье сотрудников компании
Сингапурский капитализм-корпоративное жилье сотрудников компании
шатл в аэропорт
шатл в аэропорт
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Взял билеты Сидней-Сингапур на август -348 дол. США (бизнес)
tarzan90
Airbus A319
Повідомлень: 157
З нами з: 08 лютого 2009, 11:10
Звідки: Kyiv city
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення tarzan90 »

GURU писав:Взял билеты Сидней-Сингапур на август -348 дол. США (бизнес)
А как у лоукоста может быть бизнес клас?
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Это дальнемагистральный бюджетный перевозчик - на его 777 Боингах двухкласная компоновка
(бизнес и эконом класы)
.... билет на перелет Сингапур - Сидней (эконом клас) обошелся всего- 158 SGD !
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення made_in_ukraine »

Guru, некомпетентність ваших постів - і не лише щодо цієї теми - просто вражає. Якщо ви є аматором у авіаційній галузі, то не варто робити таких категоричних постів та розплоджувати недостовірну інформацію без належного аналізу.

Псевдо-бізнес клас, котрий пропонує Scoot, взагалі нічого спільного не має з загальноприйнятою концепцією обслуговування у класах преміум. Мало того, що сидіння, які пропонує ця а/к у так званому "бізнес класі" з величезною "натяжкою" можна класифікувати як економ-преміум (Full leather seats that offer at least 96cm of legroom, 56cm of width, 20cm of recline, plus a footrest and in-arm), так ще й soft product Scoot'a у тому, що ви назвали бізнес класом, не відповідає жодним стандартам концепції. Low-cost працює за схемою єдиного класу обслуговування, а будь-яка диференціація продукту має на меті збільшити прибуток за рахунок мінімальних витрат. Тому, фактично, вам продали економ у гарній упаковці, котра повинна була (і вочевидь таки успішно) boost ваше ego, що ви подорожуєте за копійки в економ класі. Для подорожі, що триває коло 8 годин продавати бізнес клас з тими параметрами, котрі пропонує Scoot, - це просто вдалий маркетинговий хід для тих, хто не в змозі оплатити повну вартість справжнього бізнес класу, але в стані повестись на поводу у а/к, що намагається "втулити" фактично маргінально кращий продукт за ціною, котра у N разів перевищує собівартість. Єдиною рисою, котра дозволяла б класифікувати ScootBiz як бізнес клас, то можливість Priority boarding.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Очень радует Ваш "незаангажированый и профессиональный подход " (как представителя продаж Люфтганзы -я так думаю).
Наверное , я , как человек который летает много, ежегодно(50-85 сегментов в год ,порядка 70 % лонгхолы ) с 1998 года (в т.ч. бизнес и первым классами многих мировых компаний) и обладатель Золотых карт всех трех Альянсов. - для Вас действительно некомпетентен . Для меня интересно пробовать различные авиакомкомпании (в том числе и бюджетные) для того чтобы иметь СВОЮ , объективную,практическую , НЕЗАВИСИМУЮ точку зрения на сервис компаний (и адекватность цен).
С вашей стороны некрасиво вводить в заблуждение читателей (потенциальных пассажиров), - ВЫ прекрасно знаете что у ВСЕХ ! бюджетников свои стандарты (кстати- для оценки компании чтения бумаг недостаточно,попробуйте слетать и позже высказать ПРАКТИЧЕСКУЮ оценку), - поэтому оставим выбор ПАССАЖИРУ.

....P.S. а концепцию- " только лохи летают бюджетником(лоу костом)" на этом форуме я уже встречал.

Спасибо. :smile:
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення made_in_ukraine »

GURU писав:Очень радует Ваш "незаангажированый и профессиональный подход " (как представителя продаж Люфтганзы -я так думаю).
Наверное , я , как человек который летает много, ежегодно(50-85 сегментов в год ,порядка 70 % лонгхолы ) с 1998 года (в т.ч. бизнес и первым классами многих мировых компаний) и обладатель Золотых карт всех трех Альянсов. - для Вас действительно некомпетентен . Для меня интересно пробовать различные авиакомкомпании (в том числе и бюджетные) для того чтобы иметь СВОЮ , объективную,практическую , НЕЗАВИСИМУЮ точку зрения на сервис компаний (и адекватность цен).
С вашей стороны некрасиво вводить в заблуждение читателей (потенциальных пассажиров), - ВЫ прекрасно знаете что у ВСЕХ ! бюджетников свои стандарты (кстати- для оценки компании чтения бумаг недостаточно,попробуйте слетать и позже высказать ПРАКТИЧЕСКУЮ оценку), - поэтому оставим выбор ПАССАЖИРУ.

....P.S. а концепцию- " только лохи летают бюджетником(лоу костом)" на этом форуме я уже встречал.

Спасибо. :smile:
Кількісні показники перельотів та карток лояльності не мають жодного відношення до професійних знань про авіаіндустрію. Саме на професійних знаннях авіаіндустрії я роблю акцент. Ви, як пасажир, можете мати картину щодо специфіки перевезень лише зі сторони споживача продукту, але аж ні як зі сторони тих, хто розробляє цей продукт. Я не закріпляв за вами жодних лейблів, а лише вказав на характеристики пасажира, на котрих орієнтується SCOOT, продаючи певний продукт під певною назвою, котра неадекватно відображає загальноприйняті стандарти у індустрії серед тих, хто створює продукт.

Дякувати мені немає за що, як і вказувати на методологію оцінювання, метрології та категоризації продуктів а/к. Виводити з омани читачів цього форуму - одна з причин мого постингу на цьому форумі. І коли я помічаю повідомлення, котрі не відповідають дійсності або ж мають невірну інформацію, я, в силу часових обмежень, намагаюсь відповісти на такі пости.

Я не рекламую продукт Люфтганзи і ніколи не стверджував, що він є еталоном у індустрії, тому прошу не вішати не мені ярлики непрофесійності, заангажованості як представника а/к Люфтганза, оскільки я вас немає жодних доказів того, що я працюю саме на цю а/к (і навіть, якщо б я працював, то запрошую вас передивитись усі мої пости тут і самостійно переконатись, що я не просуваю продукт жодних а/к на цьому форумі!). Але я маю достатньо професійного досвіду аналізу ринку авіаційних перевезень як у сегменті low-cost'у, так і у ніші класичних перевізників і тому можу сміливо стверджувати, що усі а/к, котрі працюють за моделлю low-cost'у мають абсолютно уніфіковані стандарти hard та soft products. Чи то Ryanair, чи Easyjet, чи Peach Air, чи Southwest - усі вони об'єднані стандартами бізнес-плану, котрий був розроблений родоначальником low-cost'у, а саме Southwest.

Тому, якщо ви вирішили робити ваші внески до дискусій цього форуму (що є позитивною річчю), принаймні дотримуйтесь елементарних етичних правил достовірності інформації і не створюйте пости, що або не несуть жодного інформаційного навантаження (як от на кшталт посту про акцію Swiss без будь-якого посилання про умови акції), або ж містять купу недостовірних фактів (нещодавні пости про Privatair, Iberia тощо). Звісно, errare humanum est і нереалістично очікувати пости, котрі не міститимуть помилки. Але принаймні коли вам вказують на них, the least you can do is відредагувати ваш пост та подякувати (але це вже на ваш огляд та рівень культурності) тим, хто, можливо з певного питання, є більш компетентним.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Ваше утверждение " усі а/к, котрі працюють за моделлю low-cost'у мають абсолютно уніфіковані стандарти hard та soft products. Чи то Ryanair, чи Easyjet, чи Peach Air, чи Southwest - усі вони об'єднані стандартами бізнес-плану, котрий був розроблений родоначальником low-cost'у, а саме Southwest. " - НЕВЕРНО так как касается только "клонов" Southwest.
По поводу щвейцарцев - Вы также ошибаетесь (скорее всего ваш справочник устарел).
Что касается специфики и оценки перевозок -большинство посетилей сайта подходят всеже с точки зрения потребителя продкукта .
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення made_in_ukraine »

GURU писав:Ваше утверждение " усі а/к, котрі працюють за моделлю low-cost'у мають абсолютно уніфіковані стандарти hard та soft products. Чи то Ryanair, чи Easyjet, чи Peach Air, чи Southwest - усі вони об'єднані стандартами бізнес-плану, котрий був розроблений родоначальником low-cost'у, а саме Southwest. " - НЕВЕРНО так как касается только "клонов" Southwest.
По поводу щвейцарцев - Вы также ошибаетесь (скорее всего ваш справочник устарел).
Что касается специфики и оценки перевозок -большинство посетилей сайта подходят всеже с точки зрения потребителя продкукта .
Цікаво, а як може застаріти довідник, з котрого сама а\к черпає інформацію про саму ж себе?.. Окрім того, зважте, що Privatair - не є швейцарською а/к de jure. Тому якщо ви вже позиціонуєте себе як особу, котра володіє інформацією, то принаймні не будете називати Privatair "швейцарцями". Privatair такий самий швейцарець, як і KLM - голландець, чи SAS - норвежець...

Я не апелюю до того, що користувачі сайту не повинні висловлювати власну точку зору про послуги а/к; навпаки, саме це і має бути присутнє на форумі. Прошу читати мої пости більш ґрунтовно, якщо ми ведемо дискусію тут. Я звертав вашу увагу на те, що послуга певної а/к, котру намагаються розкрутити під гламурним іменем "бізнес клас", є далекою від загальноприйнятих стандартів у індустрії, при цьому не на користь компанії, переліт у "бізнес класі" якої за копійки вас так втішив. Мета мого посту була не критикувати ваші погляди, а лише поправити твердження на кшталт "бізнес клас у моделі low-cost" тощо. Ознайомтесь як з аналітичними, так і корпоративними публікаціями та аналізами IATA та інших компетентних органів та установ, котрі працюють у авіаіндустрії і переконаєтесь, що по-перше, Southwest не мало і немає клонів. По-друге, модель введення бізнесу a la Southwest, зокрема з фінансової та концептуальної точок зору була перейнята усіма іншими а/к моделі low-cost з урахуванням специфіки ринку, на котрому вони оперують. І хоча є незначні відмінності, фінансово-концептуально усі low-cost'и працюють за однією схемою.

Тому більш адекватно сприймайте критику на вашу адресу, особливо у тих випадках, коли вона в змозі розповісти вам щось нове на коректувати неправильну інформацію.
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Акция, все вылеты из Сингапура (Чанги)


Bangkok (Fly Fare)

SGD78

09 Jul, 2012 - 30 Mar, 2013


Gold Coast (Fly Fare)

SGD158

09 Jul, 2012 - 30 Mar, 2013


Sydney (Fly Fare)

SGD158

09 Jul, 2012 - 30 Mar, 2013


Taipei (Fly Fare)

SGD88

18 Sep, 2012 - 30 Mar, 2013



Taipei (ScootBiz)

SGD248

18 Sep, 2012 - 30 Mar, 2013


Tianjin (Fly Fare)

SGD188

09 Jul, 2012 - 30 Mar, 2013
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Акция , вылеты из Австралии


All-in fares from


Singapore (Fly Fare)

AUD 189

16 Jul, 2012 - 30 Mar, 2013


Tianjin (Fly Fare)

AUD 329

23 Aug, 2012 - 30 Mar, 2013
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення Alександр »

Взяли на 17 января Сидней-Сингапур за 189 австралийских долларов
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Отличный прайс за такую длительность полета ! :smile:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення Alександр »

GURU писав:Отличный прайс за такую длительность полета ! :smile:
Мы тоже так подумали. Спасибо Вам за наводку. Я полечу Сидней-Бангкок-Сингапур-Гонгконг-Бангкок бизнесом (744+773 new+388+772) TG+SQ за 98 долларов сборов и 60000 миль. А вот друзья долго думали, чем из Сиднея в Азию возвращаться. Скут оказался очень кстати)))
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Слетал в августе в Сидней :

Перелет Сингапур - Сидней

Плюс в том, что SCOOT хоть и бюджетная компания , но летает не из бюджетного терминала Сингапура , а
из основного. Минус , уже отменили бесплатный шатл в аэропорт Чанги. Из бесплатного удовольствия (Fly Fare) остались- регистрация,ручная кладь, вода и бортовой журнал. Регистрация и вылет из Терминала 2 (в терминале отдельная брендированная зона регистрации). Ручная кладь (бесплатно) - 7 кг, плюс 1 ноутбук(до 3 кг). Регистрируют быстро (5 минутная очередь) и с улыбкой. Взвешивают ручную кладь и ноут (!), проверяют наличие визы и страховку(обязательно !) и выдают стандартный посадочный . Если у вас предполагается багаж , то лучше проплатить заранее ( экономиия в 2 раза и более..). Борт , Боинг 777-200ER,
в двухклассной компоновке на 402 пакса(из них 370 -эконом) . Посадка через телетрап. Вылет из Сингапура с 25 минутным опозданием (ждали загулявших паксов бизнеса). Компоновка сидений 3-4-3 , сиденья из темно- синей ткани , с демонтированными персональными мультимедиа. Растояние между сидениями небольшое (при росте 183 см колени почти впритык ), но можна заранее докупить ряды с большим расстоянием(2 варианта, за доплату в 15 или 33 Сингапурских доллара предварительно, и 30 или 99 в аэропорту). Правда сиденья не очень удобные и без поддержки/фиксации головы. На борту можна арендовать iPad2 c фильмами и пр. (22 Сингапурских доллара ). Очень понравилась работа стюардес/стюардов . Питание платное - 5 видов горячего ,4 вида сендвичей, выбор напитков и спиртного. Набор : горячее +вода Evian+ фруктовая нарезка или фреш = 17 сингапурских долларов. Оплата - кеш, кредитки (от 11 долларов).
При предварительном заказе питания или кино экономия несущественная (1-2 доллара).
При подлете изумительные виды Сиднея с большой высоты . Прилет с 5 минутным опозданием, выход через телетрап.

Самый существенный минус -жестковатое сидение без подголовника , в нем долго сидеть некомфортно и часа через 3 затекает спина и приходится часто вставать .
Плюс- невысокая цена за восьмичасовой перелет на В777 , всего 127 долларов США .
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Боинг 777-200 ER компании SCOOT в аэропорту Сингапура
Вкладення
B 777-200ER
B 777-200ER
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Перелет Сидней - Сингапур


Вылет из основного терминала (Т1) аэропорта Сиднея (Kingsford Smith). Здесь у SCOOT работают девять стоек регистрации на рейс. Рядом стойки регистрации Virgin и Emirates . На этот раз полет в- ScootBiz классе (типа бизнеса у Скут)- 348 долларов США .

Посадка (приоритетная) через телетрап. Взлет вовремя с ВПП 16 R .

В стоимость билета входит : еда/напитки , 20 кг багажа, 15 кг ручной клади(2 места), приоритетная регистрация и посадка , iPad2 c фильмами , полетный набор, FAST-TRACK ,бесплатные изменения билета(за 2 дня до вылета).

Отличные кожаные кресла черного цвета, с приличным запасом между рядами . Прекрасное обслуживание и питание. Фарфор и металлические приборы. Вина- Франция,Австралия,Новая Зеландия.
Двадцатиминутная турбуленция при полете над Тихим океаном, прилет в аэропорт Сингапура на 5 минут раньше расписания. Загрузка 100 % на обоих рейсах.

Прекрасные впечатления от данного перелета. Выход через телетрап. Приоритетные- выдача багажа и прохождение границы заняли 4 минуты !


Несмотря на более высокую цену ,считаю данный класс самым удачным для длительных перелетов (свыше 4 часов).
GURU
A380
Повідомлень: 1691
З нами з: 06 березня 2012, 13:30
Контактна інформація:

Re: SCOOT ( TZ )

Повідомлення GURU »

Вид с В 777 на центр Сиднея и Sydney Harbour
Вкладення
Сидней с самолета - (SCOOT )
Сидней с самолета - (SCOOT )
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 47 гостей