Uzbekistan Airways
Re: Uzbekistan Airways
А скоростной узбекский поезд - это вообще что? Типа украинского Хюндая?
Re: Uzbekistan Airways
Аэросвит до Самарканда не подошел по расписанию?
Re: Uzbekistan Airways
Увы , похоже что в аэропорту Ташкента ничего неизменилось.Юрий Николаев писав:В первом классе пассажиры были, 4-5 человек
Впечатления от аэропорта в Ташкенте... Нервотрепка, грязь и хаос. Коллеги из Ташкента на всякий случай посоветовали вносить в таможенную декларацию все без исключения вещи, которые вез с собой - включая обручальное кольцо, флешку и т.д. Так и сделал, никто не придирался на таможне.
На пограничном контроле при вылете из Ташкента отстоял одну очередь, оказалось что пограничник там штампует только граждан Узбекистана (надписей не было, ничего об этом не говорило), пришлось лезть без очереди в другую.
Wi*Fi работал только до пограничного пункта, далее в зоне вылета не работал.
В общем, ж/д вокзал в Ташкенте (ездили в Самарканд на скоростном поезде) произвел куда более приятное впечатление.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 304
- З нами з: 09 квітня 2012, 09:57
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Отвечаю по порядку.
Скоростной поезд в Узбекистане идет из Ташкента в Самарканд 2 часа 15 минут (для сравнения, машиной ехать почти 4 часа, там примерно 300 километров по непростой дороге трасса). Максимальную скорость при мне развивал 200 км/ч, большую часть времени ехал 150-165 км/ч, без промежуточных остановок.
Я ехал в первом классе, компоновка мест 2 + 1, сидел один. В пути кормят Как во втором классе - не знаю. Билет стоит 75 000 сум, это что-то около 35 баксов (в одну сторону).
В Самарканд ездили на полдня на экскурсию, и вернулись в Ташкент этим же вечером, поэтому вариант с перелетом Свитом из Киева не рассматривался изначально )
Скоростной поезд в Узбекистане идет из Ташкента в Самарканд 2 часа 15 минут (для сравнения, машиной ехать почти 4 часа, там примерно 300 километров по непростой дороге трасса). Максимальную скорость при мне развивал 200 км/ч, большую часть времени ехал 150-165 км/ч, без промежуточных остановок.
Я ехал в первом классе, компоновка мест 2 + 1, сидел один. В пути кормят Как во втором классе - не знаю. Билет стоит 75 000 сум, это что-то около 35 баксов (в одну сторону).
В Самарканд ездили на полдня на экскурсию, и вернулись в Ташкент этим же вечером, поэтому вариант с перелетом Свитом из Киева не рассматривался изначально )
Re: Uzbekistan Airways
аеропорт пав тупості антитерористичних заходів - без квитка на площу до нього не зайдеш, а значить заїзд в departure area на 2 поверх не має сенсу- тре пішки валізу по дуууже вузьких сходах тягти- явно технічних. обшук на вході в привокзальну площу, обшук на вході в термінал, потім вже обшук авіабезпеки. в узбекистані нема поняття "зелений коридор", тому тре все декларувати. вивезти іноземцю більше ніж ввіз неможна, а знач хто 20 грн не задекларував теоретично їх може вже не вивезти + штраф. на практиці їм пох, шукають тік хто валюту тягне і антикваріат, ліки. усюди черги. це про міжнародний термінал.XII писав:а в первом классе были пассажиры?
Было бы также интересно услышать Ваши вмечатления от ташкентского аэропорта
внутрішній приблизно те саме тік без митниці звісн веселіше. але реєстрацію всеодно перевірять в спорті іноземця. фотографувати усюди заборонено. але термінальчик новіший за міжнародний, в принципі все чисто і нове, ну але з місцевою специфікою)
Re: Uzbekistan Airways
у узбеків, до речі, на деякі рейси вистрілюють дуже низькі ціни на бізнес та перший - типу +$200 і $300 відповідно від економу. київ в тому числі. правд дивився tas-kbp-tas.
Re: Uzbekistan Airways
Ташкент-Самарканд.
Квитки купвалися за день до вильоту- тарифи всеодно фіксовані. Від внутр терміналу перти через все летовище на бусі до стоянки літака хв 7 точно. Новий А 320 з дуууже хорошим кроком між кріслами. Летіти 45хв давали напої до вильоту. Вилетіли з ~50хв затримкою- чекали на деайсінг. Загальне враження дуж хороше. Завантаження 100% економ, 50% бізнес.
Квитки купвалися за день до вильоту- тарифи всеодно фіксовані. Від внутр терміналу перти через все летовище на бусі до стоянки літака хв 7 точно. Новий А 320 з дуууже хорошим кроком між кріслами. Летіти 45хв давали напої до вильоту. Вилетіли з ~50хв затримкою- чекали на деайсінг. Загальне враження дуж хороше. Завантаження 100% економ, 50% бізнес.
Re: Uzbekistan Airways
купувати квитки теж смішно: онлайн агенства російські і українські накидують до $30 за квиток, локальні картки не приймають- тік кур'єр може під'їхати за готівкою. вирішено було поїхати в центральні авіакаси- раніше вони були дуж в зручному місці, а потім нач якось ввечорі охоронці їхні обізвали бляддю дочку президента, що прогулювалася до свого дому, і наст.дня їх закрили))) ну але то таке: стоїш в черзі, кажеш куди треба, дають квитанцію, з квитанцією в іншу касу, платиш в $ готівкою якщо іноземець, з квитанцією назад в касу, де виписують вже квиток)))
Re: Uzbekistan Airways
Я знаю, що для мешканців Узбекистану квитки виходять дешевшими. Якщо іноземець їх купую прямо в касах, тариф якось відрізняється від "для своїх" чи ні? І скільки коштував квиток на внутрішній рейс?dmtr писав:купувати квитки теж смішно: онлайн агенства російські і українські накидують до $30 за квиток, локальні картки не приймають- тік кур'єр може під'їхати за готівкою. вирішено було поїхати в центральні авіакаси- раніше вони були дуж в зручному місці, а потім нач якось ввечорі охоронці їхні обізвали бляддю дочку президента, що прогулювалася до свого дому, і наст.дня їх закрили))) ну але то таке: стоїш в черзі, кажеш куди треба, дають квитанцію, з квитанцією в іншу касу, платиш в $ готівкою якщо іноземець, з квитанцією назад в касу, де виписують вже квиток)))
Re: Uzbekistan Airways
рейс Бухара-Ташкент.
Аеропорт новий і невеликий, з такими самими security закидонами як і всі інші. Всередені доволі тихо- обслуговує тік 3 рейси на день - Пітер,Мск, Ташкент. Посадка пішки))
Лтак 757 - дещо потяганий вже, як і crew - борт щойно прилетів з Москви. Затримка 1 година. Завантаження 100% економ, 30% бізнес. Soft drinks до вильоту давали. Крок між кріслами вже звичайний був, крісла не особливо зручні. Ну але для годинного перельоту покатить.
Аеропорт новий і невеликий, з такими самими security закидонами як і всі інші. Всередені доволі тихо- обслуговує тік 3 рейси на день - Пітер,Мск, Ташкент. Посадка пішки))
Лтак 757 - дещо потяганий вже, як і crew - борт щойно прилетів з Москви. Затримка 1 година. Завантаження 100% економ, 30% бізнес. Soft drinks до вильоту давали. Крок між кріслами вже звичайний був, крісла не особливо зручні. Ну але для годинного перельоту покатить.
Re: Uzbekistan Airways
тарифи для всіх однакові, фішка в тому шо іноземці мають платити в долларах, а місцеві можуть в сумах. в країні нема вільного продажу валюти- ані для фізичних, ані для юридичних особ. що спровокувало чорний ринок валюти де за доллар дають на 30% більше за офіційний курс. відповідно вигідно міняти доллари на місцеву валюту і вже потім нею платити. влада знає це і 2 роки тому змусила долларами іноземців платити.AlexK писав:
Я знаю, що для мешканців Узбекистану квитки виходять дешевшими. Якщо іноземець їх купую прямо в касах, тариф якось відрізняється від "для своїх" чи ні? І скільки коштував квиток на внутрішній рейс?
вартість точно не згадаю, ще й купували на 2 іноземні і на 2 місцеві паспорти - все змігалося. приблизно коштувало ~$120 думаю десь. самарканд був по якійсь довгій акції ледь не 30 долларів, решта - бухара.
Re: Uzbekistan Airways
тобто, якщо громадянин Узбексистану купує квиток собі і іноземцю, то за "того парня" має платити валютою?
Re: Uzbekistan Airways
саме так, купуються квитки "на паспорт". хто той паспорт приніс не має значення.AlexK писав:тобто, якщо громадянин Узбексистану купує квиток собі і іноземцю, то за "того парня" має платити валютою?
Re: Uzbekistan Airways
Дякую за інфу! Станеться у пригоді, як зберуся знову злітати, бо давно я там не був... останній раз влітку 1985-ого, а перший--у 1978-ому. Це був мій перший переліт реактивним літаком: ІЛ-62 з Києва до Ташкента. Квиток коштував, якщо не помиляюсь, 80 р. (дорослий, не мій ))). В принципі, недешево (і це тільки в один бік). Пам'ятаю, як я був вражений, що в літаку безкоштовно годували. У 78-ому в Ташкенті ще не було телетрапів, але у 85-ому вже були, і то був мій перший експірієнс посадки у літак через телетрап! ))
Re: Uzbekistan Airways
в кінці 80х звідти в Київ з пересадкою в Донецьку ще літали) як інша реальність)
Re: Uzbekistan Airways
Национальная авиакомпания Узбекистана (НАК) "Узбекистон хаво йуллари", (Воздушные линии Узбекистана) отменила с 1 апреля рейсы по маршруту Ташкент-Киев-Ташкент.
"Форс-мажорные обстоятельства вызваны не предоставлением авиационными властями Украины соответствующего разрешения", — сообщила авиакомпания в среду.
По данным НАК, перебронирование или возврат авиабилетов пассажирам с этих рейсов будут производиться без взимания сборов и штрафов. Украинская сторона пока не комментирует причину отмены авиарейса.
"Форс-мажорные обстоятельства вызваны не предоставлением авиационными властями Украины соответствующего разрешения", — сообщила авиакомпания в среду.
По данным НАК, перебронирование или возврат авиабилетов пассажирам с этих рейсов будут производиться без взимания сборов и штрафов. Украинская сторона пока не комментирует причину отмены авиарейса.
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Прямого, я так понимаю, больше ничего нет
Re: Uzbekistan Airways
возможно, это реакция на заявленное узбеками намерение летом летать в крым
Re: Uzbekistan Airways
или мстя кошечки за недопуск
Re: Uzbekistan Airways
И правильно делают. Либо равные условия - либо летайте в МосквуOlek писав:или мстя кошечки за недопуск
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 127 гостей