Омелян это типичный недоминистр который говорит лишь бы сказать что-нибудь, страшно что его ещё кто-то слушает.
А для оптимистов: поставьте себя на место Катарцев. Куда бы вы полетели? Лично у меня это был бы последний вариант...
Re: Qatar Airways
Додано: 29 січня 2018, 11:13
popTAB
Для того щоб себе поставити на місце Катарців треба знати всю їх внутрішню кухню. Скільки бортів простоює, за які треба платити лізингові платежі, скільки бортів на підході, на яких умовах вони можуть зайти в інші ласі аеропорти, хто там конкуренти; куди вигідніше літати в маленький мінус щоб не попадати в мега-мінус. Ви маєте таку інфу?
popTAB писав: ↑28 січня 2018, 18:58
Чому тоді Львову не домовитись з flyDubai? Набагато реальніший був би варіант
Там же проскакивала новость, что flyDubai сказали что им неинтересен Львов и Харьков.
справедливости ради, какой-то босс флайдубай говорил недавно что они хотели бы вернуться в харьков но запрет не позволяет летать им в восточную часть украины
Re: Qatar Airways
Додано: 29 січня 2018, 12:55
Victor H
popTAB писав: ↑29 січня 2018, 11:13
Для того щоб себе поставити на місце Катарців треба знати всю їх внутрішню кухню. Скільки бортів простоює, за які треба платити лізингові платежі, скільки бортів на підході, на яких умовах вони можуть зайти в інші ласі аеропорти, хто там конкуренти; куди вигідніше літати в маленький мінус щоб не попадати в мега-мінус. Ви маєте таку інфу?
+1. Власне кажучи, Київ двічі на день теж не вписується в типову логіку. Імовірно там справді проблеми і вони цими рейсами мінімізують втрати або виходять в нуль.
Щодо Львова, то Катарці можуть сюди підвозити китайських туристів. Львівський туристичний офіс другий рік поспіль ставить Китай в списку потенційних нових ринків і займається промоцією. Минулого року потік китайських туристів у Львові виріс на 57% і сягнув 13000. Якщо динаміка росту збережеться, то цього якраз вистачить на два а320 в тиждень, заповнених на 80%. При цьому, крім турків і МАУ варіантів добирання звідти особливо немає.
Re: Qatar Airways
Додано: 29 січня 2018, 19:55
Dr. K
кілька днів тому вилітав катарцями з київа. літак був повний, в бізнесі також були зайняті майже усі міста. складається більш позитивне враження ніж просто "мінімізація втрат або вихід в нуль"
Re: Qatar Airways
Додано: 29 січня 2018, 20:12
Victor H
Хочеться сподіватися що ви праві - тоді є надія і для інших аеропортів і на те що в Києві вони всерйоз і надовго.
Але зауважу, що ви ж не знаєте, за скільки вони продали ці квитки - акції і розпродажі від них останні місяці були досить часто і ціни там були непогані.
Re: Qatar Airways
Додано: 31 січня 2018, 07:07
jurkok
Victor H писав: ↑29 січня 2018, 20:12
Хочеться сподіватися що ви праві - тоді є надія і для інших аеропортів і на те що в Києві вони всерйоз і надовго.
Але зауважу, що ви ж не знаєте, за скільки вони продали ці квитки - акції і розпродажі від них останні місяці були досить часто і ціни там були непогані.
А Романовська вже повернулася? Розумію, що від однієї зустрічі очікувати новин не варто. Але може є якась цікава інформація?
Re: Qatar Airways
Додано: 31 січня 2018, 07:34
popTAB
Конкретики нема, є хіба надія
Re: Qatar Airways
Додано: 01 лютого 2018, 23:25
Alezka
Всем привет
Никто не делал апргейд эконома в Дохе до бизнеса на перелетах в ЮВА? Сколько в среднем выходит доплата за 1 сегмент?
Re: Qatar Airways
Додано: 21 лютого 2018, 07:09
manjeroke
Катарцы сделали супер церемонию получения а350-1000, последняя часть просто нечто!
AlexKo писав: ↑09 березня 2018, 14:54
Судя по заполняемости рейсов из Киева, то скоро можно ставить A330 ))
Для установки А330, имхо, важнее заполняемость бизнеса. Из того, что видел я - она не очень. Хотя до статистики мне далеко
летел 19.02 - 01.03 Киев-Доха ---"туда" бизнесс полный, назад 4 чел
что расстроило очень сильно - ставят старый борт с раскладными креслами и без норм мультимедии - дают айпеды, но я даже не включал
Re: Qatar Airways
Додано: 10 березня 2018, 11:26
Flieger
Я летел 09.02. туда 18.02. бизнесом. Туда-полный, назад 8 чел.
Victor H писав: ↑29 січня 2018, 20:12
Хочеться сподіватися що ви праві - тоді є надія і для інших аеропортів і на те що в Києві вони всерйоз і надовго.
Але зауважу, що ви ж не знаєте, за скільки вони продали ці квитки - акції і розпродажі від них останні місяці були досить часто і ціни там були непогані.
А Романовська вже повернулася? Розумію, що від однієї зустрічі очікувати новин не варто. Але може є якась цікава інформація?
Результат скорше в наявності процесу. Львів став одним з пунктів, які катарці моніторитимуть. По-друге, вперше в історії була гіпопетична ситуація конкуренції між Львовом і крупним польським містом - це теж тішить.
З того, що знаю, у катарців також є значний комерційний неавіаційний інтерес, який опосередковано впливає на рішення про авіаційну маршрутну мережу.
Re: Qatar Airways
Додано: 18 березня 2018, 12:09
SergeyL
Летел 2.03 в Доху - полный борт, бизнес тоже не пустой. На следующий день летел ими же в Чианг Май на А330 - от силы 50% заполненности. Так что с заполняемостью на киевских рейсах вопросов нет, вопрос только в ценах. Через пару дней обратно буду лететь - посмотрим. А по качеству - топовая компания без всяких сомнений. Чего 5-звездочная гостиница в Дохе на стыковку стоит. Ну и на борту все идеально.