Qatar Airways

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Sentry »

Вообще-то, должно быть за счет буянов. Но, к сожалению, подобной практики нет.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Собакевич »

Ну, не знаю. Экипаж не смог успокоить одну расстроенную женщину. Чай не рота пьяных дембелей летела. Должны быть у них какие-то наработки на этот случай. Чаек там усыпляющий, легкие сеансы гипноза силами обаятельного стюарда, электрошокер с наручниками в конце концов.
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Qatar Airways

Повідомлення Rel »

Странно, вообще, что на таких многолюдных и дальних рейсах не летает хотя бы один полицейский, а лучше пара. Вдруг, там террорист или чувак пьяный или другой неадекват. Так бы не садились, а решали на месте. Можно даже небольшой обезьянник в багажном отделении сделать и плохо себя ведущих туда через люк сажать )
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Victor H »

Rel писав:Странно, вообще, что на таких многолюдных и дальних рейсах не летает хотя бы один полицейский, а лучше пара. Вдруг, там террорист или чувак пьяный или другой неадекват. Так бы не садились, а решали на месте. Можно даже небольшой обезьянник в багажном отделении сделать и плохо себя ведущих туда через люк сажать )
Ви уявляєте скільки це буде коштувати в глобальному масштабі? Кожного дня в світі летить не менше 5 тисяч далекомагістральних рейсів. Посадити на кожен по поліцейському - це не менше тисячі доларів зарплати цього поліцейського і недоотриманого прибутку компанії. Тратити 5 млн в день, щоб раз на кілька місяців не зробити лишню посадку вартістю пару тисяч доларів? Про терористів можете не говорити - після 9/11 і підсилення систем безпеки в аеропортах, ви пам'ятаєте хоч один випадок угону широкофюзеляжного літака?
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення AQS »

Victor H писав:
Rel писав:Странно, вообще, что на таких многолюдных и дальних рейсах не летает хотя бы один полицейский, а лучше пара. Вдруг, там террорист или чувак пьяный или другой неадекват. Так бы не садились, а решали на месте. Можно даже небольшой обезьянник в багажном отделении сделать и плохо себя ведущих туда через люк сажать )
Ви уявляєте скільки це буде коштувати в глобальному масштабі? Кожного дня в світі летить не менше 5 тисяч далекомагістральних рейсів. Посадити на кожен по поліцейському - це не менше тисячі доларів зарплати цього поліцейського і недоотриманого прибутку компанії. Тратити 5 млн в день, щоб раз на кілька місяців не зробити лишню посадку вартістю пару тисяч доларів? Про терористів можете не говорити - після 9/11 і підсилення систем безпеки в аеропортах, ви пам'ятаєте хоч один випадок угону широкофюзеляжного літака?
В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина. Для того, щоб зробити посадку, навіть середньомагістральному літаку потрібно дійти до посадкової маси, а для цього спалити зайве пальне, або його зкинути, якщо тип літака дозволяє. Прості розрахунки. А330 Qatar споживає 5-5,5 тонн палива на годину. На 10 годин+1година польоту потрібно десь 55 тон палива. Для досягнення посадкової маси літака йому необхідно зкинути біля 40 тон. Тона коштує приблизно 1000usd. (ок в катарців звичайно дешевше). Такий політ з екстра посадкою влітає майже в 40000 usd. на паливі+додаткова навігація+збір за посадку. Про випадки угону широкофюзеляжних літаків після 11.09.2001:
767 Ethiopean 17.02.2014
777 Malaysia airlines MH-370 8.03.2014
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Qatar Airways

Повідомлення Rel »

Вот вот. Правильно. В СССР тоже существовала практика присутствия милиционера на борту даже небольших самолётов, а тогда больших почти и не было, тем не менее...
Может, все угоны и теракты они и не предотвратили, но с пьяницами и буйными, думаю, справлялись.
https://life.ru/t/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0 ... torii_sssr
https://evanesce-girl.livejournal.com/81602.html

А толку, что все контроль проходят? С виду почти все преступники в тюрьме нормальные люди, из толпы не выделяются. Но в голову же человеку не заглянешь? Можно и без пистолета делов натворить.
Honduras
Airbus A340
Повідомлень: 960
З нами з: 10 січня 2013, 14:21

Re: Qatar Airways

Повідомлення Honduras »

AQS писав: В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина.
А чем то можно эту "не новость" подтвердить?

Правда у нас дикий офтоп идет((( Думаю что это культивируемый фэйк.
Востаннє редагувалось 10 листопада 2017, 11:29 користувачем Honduras, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Victor H »

AQS писав:В американських авіакомпаніях літають повітряні маршали навіть на внутрішніх рейсах і це не новина.
Вони далеко не на кожному рейсі летять. Ось тут є розрахунок, з якого виходить, що не більше 20% рейсів мають маршала на борту: https://aviation.stackexchange.com/ques ... ery-flight
Для того, щоб зробити посадку, навіть середньомагістральному літаку потрібно дійти до посадкової маси, а для цього спалити зайве пальне, або його зкинути, якщо тип літака дозволяє. Прості розрахунки. А330 Qatar споживає 5-5,5 тонн палива на годину. На 10 годин+1година польоту потрібно десь 55 тон палива. Для досягнення посадкової маси літака йому необхідно зкинути біля 40 тон. Тона коштує приблизно 1000usd. (ок в катарців звичайно дешевше). Такий політ з екстра посадкою влітає майже в 40000 usd.на паливі+додаткова навігація+збір за посадку.
Ок, приймається, нехай буде 40 чи навіть 50 тисяч. Це принципово нічого не міняє. Згідно з даними на http://aviation.globalincidentmap.com/ за ввесь 2016 рік було всього ~700 вимушених посадок з усіх причин. Із них кілька десятків через поведінку пасажирів на борту (бійки, сварки, паління, 1 спроба угону вузькофюзеляжного літака). Врахуйте, що ця статистика стосується взагалі всіх рейсів, а не лише далекомагістральних. Але чисто для ілюстрації нехай таких випадків було 50 і всі вони були на борту далекомагістральних рейсів, які лише вилетіли і кожна посадка коштувала компаніям 50 тисяч доларів, тобто сумарно це обійшлося 2 500 000 доларів в рік. Нехай кожного дня літає 5000 рейсів і посадити маршала на кожен коштує 500 доларів. 5000 х 500 х 365 днів = 900 млн доларів. Сума вже на два порядки більша. А якщо додати на кожен борт "клітку", про яку ви пишете, то все буде ще гірше - ви пропонуєте потратити одиниці а може й десятки мільярдів доларів, щоб уникнути витрат одиниці мільйонів.
Про випадки угону широкофюзеляжних літаків після 11.09.2001:
767 Ethiopean 17.02.2014
777 Malaysia airlines MH-370 8.03.2014
MH370 не доведений - ніхто насправді не знає що там сталося.
По першому: "When the pilot exited the cockpit to use the restroom, the co-pilot locked the cockpit door and continued to fly the aircraft." Не підкажете, яким чином присутність маршала на борту в цей момент щось би змінила? Що він міг би зробити такого, що не міг зробити капітан?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Sentry »

Оффтоп, так оффтоп. Не понимаю, почему у АК нет практики стребовать понесенные убытки с пассажира, который нарушил порядок на борту. Да, судовые затраты были бы в целом сравнимы с полученной суммой, скорее всего. Но, мне кажется, это позволило бы уменьшить количество таких случаев еще на порядок. Т.к. сейчас люди понимают, что в общем-то им ничего не будет.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення AQS »

Victor H.
Якщо Ви вважаєте, що я вступаю з Вами в полеміку або щось пропоную, то Ви помиляєтесь. В своєму пості я вказав на те, що авіаційні маршали є і вони літають. Я не за, або проти них, я констатував факт що вони є. Кількість я не назвав, бо мені не відомо і не цікаво. Також я Вас поправив на рахунок витрат на вимушену посадку, яку ви вказали як декілька тисяч usd., насправді десятки. Вибачте шановний, де Ви побачили в моєму пості, щоб я пропонував якусь "клітку" або щось взагалі пропонував???
Я вказав на факт угону широкофюзеляжника після 2001. Критерії захвату були, значить це сприймається як захват літака. Такий же був з Germanwings.
Honduras
Airbus A340
Повідомлень: 960
З нами з: 10 січня 2013, 14:21

Re: Qatar Airways

Повідомлення Honduras »

Sentry писав:Оффтоп, так оффтоп. Не понимаю, почему у АК нет практики стребовать понесенные убытки с пассажира, который нарушил порядок на борту. Да, судовые затраты были бы в целом сравнимы с полученной суммой, скорее всего. Но, мне кажется, это позволило бы уменьшить количество таких случаев еще на порядок. Т.к. сейчас люди понимают, что в общем-то им ничего не будет.
Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Sentry »

Honduras писав: Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....
Насколько я понимаю, на борту ВС действуют законы страны регистрации, а не страны, где самолет приземлился. Речь идет не об уголовном, а об административном правонарушении, поэтому не уверен, что присутствие пострадавшего необходимо. Контактные данные пассажира для того, чтобы уведомить об иске у АК есть.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Victor H »

AQS писав:Victor H.
Якщо Ви вважаєте, що я вступаю з Вами в полеміку або щось пропоную, то Ви помиляєтесь. В своєму пості я вказав на те, що авіаційні маршали є і вони літають. Я не за, або проти них, я констатував факт що вони є. Кількість я не назвав, бо мені не відомо і не цікаво. Також я Вас поправив на рахунок витрат на вимушену посадку, яку ви вказали як декілька тисяч usd., насправді десятки. Вибачте шановний, де Ви побачили в моєму пості, щоб я пропонував якусь "клітку" або щось взагалі пропонував???
Я вказав на факт угону широкофюзеляжника після 2001. Критерії захвату були, значить це сприймається як захват літака. Такий же був з Germanwings.
Перепрошую, не додивився, що перший меседж про поліцейських і клітку в багажному відділенні писали не ви - мої коментарі стосувалися цього. Якщо вас щось не цікавить, ви ні за ні проти і взагалі просто проходили мимо, то навіщо було встрягати в дискусію?
Honduras
Airbus A340
Повідомлень: 960
З нами з: 10 січня 2013, 14:21

Re: Qatar Airways

Повідомлення Honduras »

Sentry писав:
Honduras писав: Скорее всего, для подачи иска будет требоваться присутствие пострадавшего, либо члена экипажа. Все это может происходить в третьей стране, с законами сильно отличающимися от законов перевозчика и т.д....
Насколько я понимаю, на борту ВС действуют законы страны регистрации, а не страны, где самолет приземлился. Речь идет не об уголовном, а об административном правонарушении, поэтому не уверен, что присутствие пострадавшего необходимо. Контактные данные пассажира для того, чтобы уведомить об иске у АК есть.
Ну и как в третьей стране наложить админштраф, согласно законов страны регистрации? Административное правонарушение предполагает возмещение убытков или это уже другая сфера и требуется отдельное решение?
PS. Я не знаю, мне самому интересно, но по факту ничего такого и близко не происходит.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення AQS »

Victor H писав:
AQS писав:Victor H.
Якщо Ви вважаєте, що я вступаю з Вами в полеміку або щось пропоную, то Ви помиляєтесь. В своєму пості я вказав на те, що авіаційні маршали є і вони літають. Я не за, або проти них, я констатував факт що вони є. Кількість я не назвав, бо мені не відомо і не цікаво. Також я Вас поправив на рахунок витрат на вимушену посадку, яку ви вказали як декілька тисяч usd., насправді десятки. Вибачте шановний, де Ви побачили в моєму пості, щоб я пропонував якусь "клітку" або щось взагалі пропонував???
Я вказав на факт угону широкофюзеляжника після 2001. Критерії захвату були, значить це сприймається як захват літака. Такий же був з Germanwings.
Перепрошую, не додивився, що перший меседж про поліцейських і клітку в багажному відділенні писали не ви - мої коментарі стосувалися цього. Якщо вас щось не цікавить, ви ні за ні проти і взагалі просто проходили мимо, то навіщо було встрягати в дискусію?
По-перше, це вільний форум, я вправі тут висловлюватись і, якщо я бачу не вірну інформацію, та вибачте, втручатись буду. По-друге, я лише коригував Ваші дані про: 1. маршалів, 2. витрати на пальне. 3. захват літаків.
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Собакевич »

Я не знаю, мне самому интересно, но по факту ничего такого и близко не происходит.
Почему не происходит. Мелькают время от времени прецеденты. Вот например
https://hyser.com.ua/community/bujnogo- ... rov-233880
https://www.kommersant.ru/doc/3163006
Правда, там речь идет, как правило, о случаях, когда гражданство дебошира, страна регистрации ВС и зачастую страна взятия нарушителя под стражу совпадают.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення makor »

Как думаете, что лучше А330, или 787 выбрать на 10часовом ночном рейсе? у а330 2-4-2 схема... вместо 3-3-3 или 3-4-3 у 787. Где больше места для ног? у рейса с 787 короче стыковка...
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Sentry »

Если лететь вдвоем, то конечно удобнее 2-4-2. У 787 наверняка будет новее салон и вроде бы как лучше система вентиляции.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3152
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення manjeroke »

Sentry писав:Если лететь вдвоем, то конечно удобнее 2-4-2. У 787 наверняка будет новее салон и вроде бы как лучше система вентиляции.
В конце салона можешь быть 2-3-2 в 787. Один раз на последнем ряду с женой летели в 777 там было 2-3-2, удобно и сиденье откидывалось больше чем у других.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Qatar Airways

Повідомлення Sentry »

Да, мы с супругой на 777 все время стараемся выбирать места в конце салона, где будет 2-3-2 или 2-4-2. Но вот самый последний ряд я бы не брал. Во-первых далеко не у всех АК там спинки вообще хоть немного откидываются, во-вторых там постоянно очередь в туалет нависает.

Обратил внимание, что у Катарцев в 777 с 2 креслами ряд только самый последний. У других АК таких рядов было 4 последних.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 107 гостей