АндрейМ писав: ↑16 січня 2020, 10:46
МАУ нормально работает на этом рынке, но Вы не хотите признавать, что на МАУ-таки влияют внешние факторы, которые не влияют на других перевозчиков. Вы считаете, что стоит МАУ привлечь Вас и их положение кардильно изменится?
100 мільйонів доларів збитків за 2018 рік і постійні обговорення перекладання своїх збитків на плечі платників податків це "нормально работает на этом рынке"? Серйозно? Чи ви вважаєте нормальною роботою "успішні продажі" за ціною, яка веде до таких збитків? Подивіться на іранців - вони літали через Київ, щоб оцінити кетеринг і систему розваг чи тому що ціна була ультранизькою?
Так, МАУ несправедливо переплачує за пальне (як і всі українські а/к). Так, МАУ має доступ до дорогого капіталу (хе-хе, це ще як сказати, почім кредити під заставу нерухомості в Клівленді?) Це обмежує МАУ. Мене в бізнесі теж обмежує стояння по консульствах (Британія, Канада, Китай і т д), глупі регулювання Нацбанку і система адміністрування податків. Я зважував ці ризики, коли починав бізнес.
Прівлєкать мене нікуди нє надо. І на форумі тут писати під ніком, щоб набити собі ціну мені не треба, я і так в регулярній персональній комунікації з топ-менеджерами компанії. Ці спілкування протокольно приємні і (поза точковим вирішенням виняткових питань) безрезультатні, мають з обох сторін скорше антропологічний інтерес. Як управлінець я достатньо досвідчений, щоб розуміти, що МАУ для того, щоб стати, в моєму розумінні, нормальною компанією, треба звільнитись від наявного токсичного капіталу. Сьогодні це нереально.
Я боюсь, що банкрутство МАУ сьогодні приведе до того, що кращому капіталу не буде звідки взятись, тому їхнє місце або займе якась умовна Роза, СкайАп чи ще щось таке саме, лиш у профіль, або справді все розтягнуть лоукости і мережевики з сусідніх країн. Тому покладаю свої надії на еволюцію, а не революцію. Саме тому сподівався, що Мінтранс вийде з формулою для авіаринку 2+пелотон чи 2+регіональники+пелотон. Не сталося, полісі щодо авіаринку нема.
Думаю, що український успішний перевізник з'явиться тоді, коли з'являться українські моделі ефективного корпоративного управління. МАУ не вміє працювати з софтовими (людськими чи культурними) факторами на корпоративному рівні, у мене є питання наскільки управлінці грають в гру з нульовою сумою (взаємнопоборюють) один одного. МАУ не вміє бачити ситуацію динамічно, дивиться на майбутнє як на безкінечне повторення сьогодення, запізно реагує на політичні ризики (це не про Іран, це про Росію), сприймає процеси транзакційно, а не цілісно, іншими словами, не розуміє тренди глибоко.
АндрейМ писав: ↑16 січня 2020, 10:46
По value Вы так и не ответили - что такого предлагают другие перевозчики, чего не предлагает МАУ. Я разницы абсолютно не вижу. Если по расписанию подходит МАУ - выбираю МАУ, если нет, то выбираю других. Что МАУ делает не так для Вас - остается загадкой.
1. Гідність клієнта. Для МАУ пасажир - це ресурс, повага до якого є формальністю. МАУ має етику карґо перевізника.
2. Завбачливість і продуманість продукта. Включно з комунікацією продукта, управлінням очікуваннями, підходом до розв'язання конфліктних ситуацій. МАУ поводиться як підліток.
3. Врахування довготермінових інтересів. Я розумію, що Туркіші чи Люфтганза чи Болтики мають стратегію, яка направлена на реалізацію спільних інтересів акціонерів, клієнтів та інших стейкхолдерів. Я читаю їхні річні звіти і бачу пошук цих синергій. У МАУ це власники, власники, власники. В результаті я не знаю, чи намагатись використовувати милі МАУ вже, чи хай згорять як аеросвітівські.