Сторінка 825 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 11:37
katso
nik-dem писав: 25 березня 2019, 22:08
katso писав: 25 березня 2019, 21:33 А вот НАУ - превратится - кому будут нужны эти сотни выпускаемых авиаинженеров? И это плохо :(
Тут варто спитати, а кому вони в такій кількості й зараз потрібні?

І навряд за відсутности МАУ закриються потужності для тех. обслуговування. Инші авіякомпанії зможуть теж робити тут чеки.
Зможуть. Теоретично. Але зараз чомусь ані Райан ані Візз ані Люфтгназа ані будь-хто інший крім МАУ і декількох небагатьох українських компаній чомусь чеки тут не роблять.

І так, в НАУ зараз багато спеціальностей до авіації відношення не мають, і це погано. Але напрямок зрозумілий - не буде національного флаг-керріера - їх буде ще менше. Потенціал нації втрачається.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 11:58
Glucker
tu144 писав: 26 березня 2019, 10:51 В свете того, что происходит между порошенко и коломойским (в случае с 1+1) - мне будет очень жаль МАУ, если нынешний переизберется на второй срок (хоть это и маловероятно)
А если выберут Зеленского, то палки в колеса будут ставить всем остальным авиакомпаниям.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:17
tu144
По теории вероятности да... но я не думаю)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:20
syxiv_dan
А я впевнений. І про Відкрите небо треба буде забути

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:24
DIMMka
Печально, что на специализированном форуме вообще поднимаются такие темы... Здобулы, блин, за 28 лет...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:26
Olek
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:20 А я впевнений. І про Відкрите небо треба буде забути
А воно вже діє по факту.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:29
Krakowite
katso писав: 26 березня 2019, 11:37 Потенціал нації втрачається.
Що ховається за цим висловом?
Поганий рівень освіти в НАУ?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:43
syxiv_dan
Olek писав: 26 березня 2019, 12:26
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:20 А я впевнений. І про Відкрите небо треба буде забути
А воно вже діє по факту.
Не в усіх країнах. Та й нічого не позаважає зробити крок-два назад в лібералізції

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:50
Olek
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:43
Olek писав: 26 березня 2019, 12:26
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:20 А я впевнений. І про Відкрите небо треба буде забути
А воно вже діє по факту.
Не в усіх країнах. Та й нічого не позаважає зробити крок-два назад в лібералізції
Наприклад, дозволити туркменам та узбекам літати до України без допуску на маршрут українських перевізників?

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 12:59
syxiv_dan
Olek писав: 26 березня 2019, 12:50 Наприклад, дозволити туркменам та узбекам літати до України без допуску на маршрут українських перевізників?
Я говорив про "відкрите небо" в контексті Європи, думаю це і так було зрозумілим. Не треба маніпулювати

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 13:06
makor
Расскажите механизм как президент может единолично отменить все это, мм?)

С каких пор у нас авторитарный режим и почему вы ещё не на рудниках?)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 13:10
syxiv_dan
Ясно, що єдінолічно ніяк) Вибори в парламент не за горами (рейтиги кажуть, що прислуга народу на 1 місці), а про те, що в нас на певні псади призначають потрібні люди, а не обрані за відкритим конкурсом не є секретом. От буде Омелян-навпаки. І в ДАС можена поставити того-кого-треба.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 13:21
Olek
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:59
Olek писав: 26 березня 2019, 12:50 Наприклад, дозволити туркменам та узбекам літати до України без допуску на маршрут українських перевізників?
Я говорив про "відкрите небо" в контексті Європи, думаю це і так було зрозумілим. Не треба маніпулювати
Іспанія - відкрите небо, Італія - також. Ернест зайшов, з Іспанії зайшов Ryanair. Залишилось декілька країн проблемних - Нідерланди, Бельгія, Франція. Здається все.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 13:26
Valdemar
Olek писав: 26 березня 2019, 13:21
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:59
Olek писав: 26 березня 2019, 12:50 Наприклад, дозволити туркменам та узбекам літати до України без допуску на маршрут українських перевізників?
Я говорив про "відкрите небо" в контексті Європи, думаю це і так було зрозумілим. Не треба маніпулювати
Іспанія - відкрите небо, Італія - також. Ернест зайшов, з Іспанії зайшов Ryanair. Залишилось декілька країн проблемних - Нідерланди, Бельгія, Франція. Здається все.
Чехия, Швейцария

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 13:52
Valdys
Olek писав: 26 березня 2019, 13:21
syxiv_dan писав: 26 березня 2019, 12:59
Olek писав: 26 березня 2019, 12:50 Наприклад, дозволити туркменам та узбекам літати до України без допуску на маршрут українських перевізників?
Я говорив про "відкрите небо" в контексті Європи, думаю це і так було зрозумілим. Не треба маніпулювати
Іспанія - відкрите небо, Італія - також. Ернест зайшов, з Іспанії зайшов Ryanair. Залишилось декілька країн проблемних - Нідерланди, Бельгія, Франція. Здається все.
Це скоріше при-відкрите небо

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 14:14
devmind
Херсон - Бургас в продаже на сайте МАУ. Рейсы с 14 (?) июня, два раза в неделю.

Вылет из Херсона по вторникам и пятницам 22:20-23:40. Из Бургаса по средам и субботам 00:40-01:50.
5400 гривен РТ.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 14:38
nik-dem
katso писав: 26 березня 2019, 11:37 Зможуть. Теоретично. Але зараз чомусь ані Райан ані Візз ані Люфтгназа ані будь-хто інший крім МАУ і декількох небагатьох українських компаній чомусь чеки тут не роблять.
Тому що це великі компанії, які мають свої потужності. А є ж і менші компанії. Крім цього, як їм робити, коли МАУ це робить для себе зараз? :)
katso писав: 26 березня 2019, 11:37 І так, в НАУ зараз багато спеціальностей до авіації відношення не мають, і це погано. Але напрямок зрозумілий - не буде національного флаг-керріера - їх буде ще менше. Потенціал нації втрачається.
Мова була про якість викладання в НАУ, яка досі з часів СССР не вийшла, а також про вади освітньої системи в цілому, про які казати — справа для инших форумів.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 14:59
Spirit
devmind писав: 26 березня 2019, 14:14 Херсон - Бургас в продаже на сайте МАУ. Рейсы с 14 (?) июня, два раза в неделю.

Вылет из Херсона по вторникам и пятницам 22:20-23:40. Из Бургаса по средам и субботам 00:40-01:50.
5400 гривен РТ.
цена не радует :cry:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 20:29
katso
Krakowite писав: 26 березня 2019, 12:29
katso писав: 26 березня 2019, 11:37 Потенціал нації втрачається.
Що ховається за цим висловом?
Поганий рівень освіти в НАУ?
Нет, я имел в виду что если в стране не будет своей большой авиакомпании - флаг-керриера - то ряд высокоинтеллектуальных специальностей станут не нужны. Условно говоря - кому будет интересно грызть науку прочности конструкции самолета, если нужны будут только те кто ставит колодки под колеса Райанэйр? Не обучая эти специальности, теряется потенциал учителей (сами забывают). Получается замкнутый круг - пару кругов - и всё - привет мему "лучше учиться в Польше" и никто уже не вспомнит что 20 лет назад поляки сами в КИИГА учиться ездили. Такова моя мысль.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 26 березня 2019, 21:13
Vitaliy
katso писав: 26 березня 2019, 20:29
Krakowite писав: 26 березня 2019, 12:29
katso писав: 26 березня 2019, 11:37 Потенціал нації втрачається.
Що ховається за цим висловом?
Поганий рівень освіти в НАУ?
Нет, я имел в виду что если в стране не будет своей большой авиакомпании - флаг-керриера - то ряд высокоинтеллектуальных специальностей станут не нужны. Условно говоря - кому будет интересно грызть науку прочности конструкции самолета, если нужны будут только те кто ставит колодки под колеса Райанэйр? Не обучая эти специальности, теряется потенциал учителей (сами забывают). Получается замкнутый круг - пару кругов - и всё - привет мему "лучше учиться в Польше" и никто уже не вспомнит что 20 лет назад поляки сами в КИИГА учиться ездили. Такова моя мысль.
Де там у Раяна рембази ? - Вроцлав, Каунас
Де Візовська школа пілотів ? У Варшаві ?
Це ж польські перевізники, чи не так ?