Сторінка 736 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 00:39
UKCC
ObiWanKenoby писав: 08 листопада 2018, 23:57
nik-dem писав: 08 листопада 2018, 22:24 Кому цікаво, МАУ сьогодні виконали останні комерційні рейси на Boeing 737CL.

https://medium.com/plusonefly/%D0%B0%D0 ... 799a137285
А вот тут грустно стало...

Помню где-то в 13 году, радовался как ребенок, когда попадался NG - тогда их было только 4...

Теперь же с удовольствием слетал б на классике.

Время бежит дико
ніколи б від себе не очікував, але дуууууже сумно було коли МАУ "Мауглі" вивели з флоту.... теж певні дуже сильні і дуже позитивні спогади пов'язані були.
А ось перший літак, в якому я летів взагалі вперше в житті, ще періодично мені зустрічається, щоправда під іншою реєстрацією (HA-LYU :oops: )

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 01:30
LWIEV
Igoresha писав: 08 листопада 2018, 09:53
LWIEV писав: 07 листопада 2018, 13:55 ... і кращої якості [відстань між кріслами, контент розважальних систем, чуйність і професійність бортпровідників]. Нема комунікації унікальних переваг МАУ. No unique selling points.
Вы на их 777 летали?
Літав. І прийшов до висновку, що можна нарешті летіти в НЙ з МАУ. Але цього року двічі літав в результаті Туркішами. Так, хард дотягується до Люфтів чи Туркішів. Бізнес-клас цілком пристойний. Преміум-економ теж. Економ, правда, має дуже малий крок сидінь (за відчуттями - 30 дюймів), менший, ніж у Туркішів на 777. Розважальна система має швидку реакцію на дотик, але вибір контенту слабенький. Загалом 777 - це крок у дуже правильному напрямку і я бажаю МАУ успіхів у розвитку продукту.

А, ледь не забув: ролик з супрематизмом - фантастичний!

Відповідаючи на ширше питання - з того, що бачу, МАУ не намагаються перевершити конкурентів, вони намагаються їх наздогнати. Це ризикована стратегія. Якщо одного дня на ринку з'явиться, наприклад, дочка ЛОТа чи Туркішів...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 02:32
el ucranio
Sentry писав: 08 листопада 2018, 14:27
Valdys писав: 08 листопада 2018, 14:20 МАУ призупиняє польоти до Астани з 3 грудня до 29 квітня.
Печаль. МАУ проигрывает конкуренцию на этом направлении из-за уж слишком большого облета. На Алматы облет меньше, хотя и там он очень большой, и частоты сокращают. А жаль, казахские транзитники в свое время были очень большой частью потока. Отмена рейса еще сильнее урезает транзитный потенциал на восток.
Дивно все ж. З рейсами до Казахстану завжди звучала думка, що вони не стільки point-to-point, а більше націлені на перевезення казахів до/з Європи. В такому випадку обліт не мусить мати такого значного ефекту на економіку напрямку. Однак, якщо казахи масово пересіли на турків та інші варіанти, тоді дійсно МАУ важко виживати з додатковими витратами за обліт.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 05:36
Igoresha
LWIEV писав: 09 листопада 2018, 01:30
Igoresha писав: 08 листопада 2018, 09:53
LWIEV писав: 07 листопада 2018, 13:55 ... і кращої якості [відстань між кріслами, контент розважальних систем, чуйність і професійність бортпровідників]. Нема комунікації унікальних переваг МАУ. No unique selling points.
Вы на их 777 летали?
Літав. І прийшов до висновку, що можна нарешті летіти в НЙ з МАУ. Але цього року двічі літав в результаті Туркішами. Так, хард дотягується до Люфтів чи Туркішів. Бізнес-клас цілком пристойний. Преміум-економ теж. Економ, правда, має дуже малий крок сидінь (за відчуттями - 30 дюймів), менший, ніж у Туркішів на 777. Розважальна система має швидку реакцію на дотик, але вибір контенту слабенький. Загалом 777 - це крок у дуже правильному напрямку і я бажаю МАУ успіхів у розвитку продукту.
Відповідаючи на ширше питання - з того, що бачу, МАУ не намагаються перевершити конкурентів, вони намагаються їх наздогнати. Це ризикована стратегія. Якщо одного дня на ринку з'явиться, наприклад, дочка ЛОТа чи Туркішів...
Я летал на А330 туркишей - плохо. Хуже, чем в маувском 777. Из разительных различий с А340 South African - там стандартный для классиков набор напитков включая алкоголь.
Система развлечений в обоих случаях была плохой - что по юзабилити, что по выбору контента.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 09:29
tu144
Не расстраивайтесь... к вашим услугам ЯнЭйр, Браво и иже с ними))

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 10:10
katso
LWIEV писав: 07 листопада 2018, 11:23
converj писав: 07 листопада 2018, 11:07 Хороший ролик сняли
https://www.facebook.com/flyuia.ua/vide ... 028067913/
Обговорення крутіше за ролик :lol:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... &__tn__=-R
Посмотрел ролик - денег ввалили в него наверное кучу, а на выходе сомнительная реклама - теперь пассажиры будут думать что летчики МАУ перед вылетом по байк-клубам тусуются :drunk:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 10:30
manjeroke
Я не думаю что у МАУ цель догнать люфтов и турков. У них другая позиция, другие возможности и другое позиционирование на рынке. Бюджетный сетевой перевозчик вот их цель и на мой взгляд они неплохо эту концепцию реализуют в тех реалиях которые есть.

А по поводу а330 у турков это конечно ужас на рейсы от 6 часов. Удивлен как при хороших креслах в 777 такие отвратные в 330

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 10:41
converj
Официально.
Теперь, когда "маленьких" самолетов стало меньше, они должны продавать больше билетов )

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 12:00
DimonK
Мы больше не услышим этот кайфовый громкий звук выпуска механизации на классике? :cry:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 12:09
Vitos0603
В коментар до посту на ФБ з`явилась інфа про Ембраєри:
https://www.facebook.com/14600371208187 ... 813356238/

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 12:12
nik-dem
Vitos0603 писав: 09 листопада 2018, 12:09 В коментар до посту на ФБ з`явилась інфа про Ембраєри:
https://www.facebook.com/14600371208187 ... 813356238/
Мене більше потішило питання про Ан-148/158. :grin:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:30
oleg63
Смотрю сегодня на PS231 поставили 767 :twisted:

Предположим ситуация повторится, мне лететь 14.11 Нью-йорк - Киев, как жаловаться, что не 777? Можно ли получить компенсацию?
Бизнес ну очень отличается, специально брал из-за фул-флет...

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:33
converj
При покупке билета нет поля для выбора бизнеса в 777 или 767.
Потенциальные пассажиры должны знать, что данная авиакомпания использует два типа самолетов и поставить на рейс может любой.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:33
Alександр
Компенсацию не получите, жаловаться бесполезно

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:34
Valdys
Вам взагалі ніхто нічого не винен

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:37
Sentry
oleg63 писав: 09 листопада 2018, 15:30 Смотрю сегодня на PS231 поставили 767 :twisted:

Предположим ситуация повторится, мне лететь 14.11 Нью-йорк - Киев, как жаловаться, что не 777? Можно ли получить компенсацию?
Бизнес ну очень отличается, специально брал из-за фул-флет...
Там не только бизнес сильно отличается, эконом тоже по комфорту не сравним. Но, увы, тип судна не гарантируется при покупке билета. Жаловаться конечно можно, но думаю, что максимум того, что удастся получить - это немного миль Панорамы, и то скорее исключение, если сойдутся звезды.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:46
oleg63
Я так в принципе и думал, что жаловаться нет смысла, просто переспросил.
Интересно бизнес у 777 21 кресло против 12 у 767, как они решают вопрос если к примеру как неделю назад было 14 человек в бизнесе на 777?

Надо было брать ЛОТ, хоть на дримлайнере б полетел.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:49
oleg63
Valdys писав: 09 листопада 2018, 15:34 Вам взагалі ніхто нічого не винен
Я писал, что кто-то должен?
за 2,5К хотелось бы комфорта в 10-часовом полете

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:55
Alександр
Так пока проблемы никакой. Но за такие деньги я бы МАУ в бизнесе не полетел

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 09 листопада 2018, 15:58
Valdys
oleg63 писав: 09 листопада 2018, 15:49
Valdys писав: 09 листопада 2018, 15:34 Вам взагалі ніхто нічого не винен
Я писал, что кто-то должен?
за 2,5К хотелось бы комфорта в 10-часовом полете
в тому то справа, можуть навіть 738 поставити і нічого не порушать.
і скільки Ви заплатили нікого не цікавить.

і взагалі, чого Ви кіпішуєте, у Вас, що 767 стоїть?!