Сторінка 591 з 1133

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:24
mischko
artml писав: 22 лютого 2018, 17:20 Дуже тішить що в мау планують майбутнє на кілька років наперед, причому планують настільки впевнено, що готові розповідати про плани публічно.

Це ознака стабільності та якісного керівництва, як на мене.
і ще цікаво, що планують літати в Гомель

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:27
artml
Білоруси теж хочуть ловкост-цін :)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:35
mischko
artml писав: 22 лютого 2018, 17:27 Білоруси теж хочуть ловкост-цін :)
підвозитимуть паксів О'лірі :-)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:38
converj
Планы интересные конечно.
С такой ценовой политикой они имеют все шансы кусок пирога урвать в названных странах

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:40
shushuair
artml писав: 22 лютого 2018, 17:27 Білоруси теж хочуть ловкост-цін :)
Как раз из Гомеля сейчас будет "главный лоукост" летать, русская Победа, у которой и ручная кладь за деньги. Может они с МАУ как раз и скооперируются, чтобы Белавиа так свободно себя на линии Киев-Москва не чувствовала.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:52
artml
Та просто Гомель це друге за розміром білоруське місто, ще й до Києва найближче. Якщо розширювати географію вивозу транзитників, то саме туди.

Дивно що українську географію майже не збираються розширювати. Ужгород аж у 2020 році, про Суми, Кривий Ріг, Рівне — взагалі жодного слова.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:53
mischko
shushuair писав: 22 лютого 2018, 17:40 Как раз из Гомеля сейчас будет "главный лоукост" летать, русская Победа, у которой и ручная кладь за деньги. Может они с МАУ как раз и скооперируются, чтобы Белавиа так свободно себя на линии Киев-Москва не чувствовала.
цивілізаційна прірва між нами глибинна! Для мене головний лоукост - це Ryanair, для вас - Побєда. :facepalm:
А якщо серйозно - то будуть пилососити транзит. Транзитні тарифи з регіонів на Європу - чудові.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 17:56
popTAB
mischko писав: 22 лютого 2018, 17:06 Кувейт - наші нафтовики і їхні секс-туристи + бюджетний транзит в Європу
Аддис Абеба - давні культурні і економічні зв'язки + мережа Ethiopian по Африці
Братислава - Відень для бідних
KWI вже колись був. Іноді навіть через LWO, тоді возили ДЦПшників на реабілітацію в Трускавець

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:01
Kibeee
mischko писав: 22 лютого 2018, 17:10
Kibeee писав: 22 лютого 2018, 17:06
mischko писав: 22 лютого 2018, 16:57 А тим часом прес-конф МАУ в Борисполі і купа всього нового.
Буде і Ужгород, і Миколаїв, і флот Ембраєрів, і навіть Сеул.
Интересно! А где можно посмотреть?
http://cfts.org.ua/news/2018/02/22/v_ma ... isok_45787
Спасибо! Очень интересный список и главное прагматичный.
1. Я так понимаю часть направлений как раз и будут выполняться на Embraer, вот они и поставлены на 2020-2021 года?
2. Аддис-Абеба вообще бомба - там очень хорошо можно пылесосит всю Африку, главное что бы кодшер с Эфиопцами заключить. Кстати 800 долетит до Аддис-Абеба?
3. Гонконг пока в пролете (((.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:04
manjeroke
artml писав: 22 лютого 2018, 17:52 Та просто Гомель це друге за розміром білоруське місто, ще й до Києва найближче. Якщо розширювати географію вивозу транзитників, то саме туди.

Дивно що українську географію майже не збираються розширювати. Ужгород аж у 2020 році, про Суми, Кривий Ріг, Рівне — взагалі жодного слова.
Ну тут история как с вопросом "почему Аны не берут". Куда летать, когда полос нет? Тут вопрос явно не к МАУ, хотя все равно их винить будут.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:10
mischko
Ну так - в Миколаїв, Ужгород, Гомель немає змісту літати на чомусь більшому за Ембраєр. З діючих напрямків - Чернівці, Херсон, Франківськ. Це по мінімуму. І це все одночасно, то вже 5 літаків не вистачить. А ще як хтось на ремонт стане.
По африканському транзиту - Аддис-Абеба круто звичайно, але Каїр, НМСД з EgyptAir - має більший транзитний потенціал, але можу помилятись.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:13
Kibeee
mischko писав: 22 лютого 2018, 18:10 Ну так - в Миколаїв, Ужгород, Гомель немає змісту літати на чомусь більшому за Ембраєр. З діючих напрямків - Чернівці, Херсон, Франківськ. Це по мінімуму. І це все одночасно, то вже 5 літаків не вистачить. А ще як хтось на ремонт стане.
По африканському транзиту - Аддис-Абеба круто звичайно, але Каїр, НМСД з EgyptAir - має більший транзитний потенціал, але можу помилятись.
Согласен. Вот они и будут ждать прихода новых Ембраєр, а только потом будут открывать новые направления. Каир пока буду накатывать в этом году.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:16
shushuair
mischko писав: 22 лютого 2018, 17:53
цивілізаційна прірва між нами глибинна! Для мене головний лоукост - це Ryanair, для вас - Побєда. :facepalm:
А якщо серйозно - то будуть пилососити транзит. Транзитні тарифи з регіонів на Європу - чудові.
Какой маразм, вроде не ребёнок же. Если Главный лоукост взят у меня в скобки, это совсем не означает, что это для меня главный лоукост.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:17
artml
Kibeee писав: 22 лютого 2018, 18:012. Аддис-Абеба вообще бомба - там очень хорошо можно пылесосит всю Африку, главное что бы кодшер с Эфиопцами заключить. Кстати 800 долетит до Аддис-Абеба?
Має долетіти. До Астани вони приблизно таку дистанцію зараз і долають.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:21
mischko
shushuair писав: 22 лютого 2018, 18:16 Какой маразм, вроде не ребёнок же. Если Главный лоукост взят у меня в скобки, это совсем не означает, что это для меня главный лоукост.
Дивись мені, сплячі комірки ПС в Одесі не такі вже й сплячі! :twisted:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:34
shushuair
Kibeee писав: 22 лютого 2018, 18:01 Аддис-Абеба вообще бомба - там очень хорошо можно пылесосит всю Африку, главное что бы кодшер с Эфиопцами заключить. Кстати 800 долетит до Аддис-Абеба?
3. Гонконг пока в пролете (((.
Я раянами на 800 долетел из Гданьска в Увду. А это более 3000 км . Да и Хан-понта дельгада где-то так было

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:40
Sentry
Угу, Ethiopian и EgyptAir прямо мечтают кодшер с МАУ заключить. Это при том, что оба в альянсах. Что они будут с этого иметь? Так что думаю если кодшеры и будут, то не слишком массовые. А скорее расчет идет на прямой трафик, и если в Каир с ним проблем нет, то в Аддис Абебу прям не знаю. Но в любом случае буду рад видеть такой рейс из Киева :)

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:43
mischko
Sentry писав: 22 лютого 2018, 18:40 Угу, Ethiopian и EgyptAir прямо мечтают кодшер с МАУ заключить. Это при том, что оба в альянсах. Что они будут с этого иметь? Так что думаю если кодшеры и будут, то не слишком массовые. А скорее расчет идет на прямой трафик, и если в Каир с ним проблем нет, то в Аддис Абебу прям не знаю. Но в любом случае буду рад видеть такой рейс из Киева :)
Ну як мінімум африканці, яким потрібно в Україну/Київ летітимуть ними, а не Туркішами, чи Ейр Франс. Це справедливо і в зворотньому напрямку - українці, які хочуть потрапити в якусь Сьєра-Леоне будуть мати змогу зробити це через Каїр/Аддис-Абебу, а не через Стамбул чи Париж. Це взаємовигідне співробітництво. Адже ні єгиптяни, ні ефіопці виходити на Український ринок напряму не спішать.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 18:48
artml
Від Києва до АДД близько 4600 км. В Астану з Борисполя летять приблизно стільки ж.

У Південній Америці на 738 і 5300+ кілометрів літають регулярно.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Додано: 22 лютого 2018, 19:19
artml
О, ще Трубніков на фейсбуці пише що розказували про можливість використання 787 у майбутньому. Саме те для заміни 767 на менш накатаних маршрутах.